Προς το περιεχόμενο

LeEco Le S3 Gold 84.54€ (LightInTheBox.com)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

οτι του καλυψαν αμεσα το τελωνειο το διαβασες? οταν γινουν αρκετες παραγγελειες θα εχουμε δειγμα το σιγουρο ειναι πως κανεις δεν θα χασει τα λεφτα του το χειροτερο σεναριο ειναι η αναμονη 

 

επισης το δεμα του φιλου εχει αποσταλει με priority post nl.. λογικα αυτο που χρησιμοποιει το bangood και απλα εκατσε στραβη

 

Φίλε μου για τους χρόνους παράδοσης είπα παραπάνω και μου άρχισες τα περι refund. Δεν το συνεχίζω άλλο, όποιος κατάλαβε - κατάλαβε. Δεν σου απαγορεύω να πάρεις απο κει. O καθείς κάνει ότι θέλει. 

Στο φινάλε τι να το κάνω το refund όταν δώσω τα ωραία μου λεφτά και τα πάρω πίσω μετά απο τόσο καιρό.

Τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε. ;)

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Διαβασε πως εχει αποσταλει το δεμα στον φιλο την μεθοδο priority με post nl ειναι. Απλα εκατσε μια στραβη λογικα οπως ειχε κατσει και σε εμενα τελωνειο σε priority απο banggood αλλα ηταν 1/πολλες παραγγελιες ,οποιος ενδιαφερεται μπορει να τους ρωτησει για την μεθοδο αποστολης που χρησιμοποιουν 

Δημοσ.

Άμα δε ξέρετε να μη γράφετε.

 

Εμένα το lightinthebox ήταν η καλύτερη εμπειρία αγοράς από Κίνα. Στέλνουν με DHL αν διαλέξεις expedited shipping, παρέλαβα Notebook Xiaomi σε 11 ημέρες με εκτελωνισμό μέσα από την DHL.

 

Είχα πληρώσει ασφάλεια τελωνείου, τους έστειλα τη χρέωση τελωνείου 228€ και μου τα έκαναν στη στιγμή refund.

 

Συστήνεται με χίλια.

  • Like 1
Δημοσ.

^ Μια χαρά!

Οπότε για τα προϊόντα που στέλνει expedited είναι καλό. Δε θυμάμαι να είχε για το δικο μου Mi Box, ούτε και τώρα έχει. Έχει μονο "Postal Service - Tracking," αυτή που είχα επιλέξει και τότε. Επίσης δε βλέπω ούτε για τα Le S3 και Mi 6, πάλι μόνο "Postal Service - Tracking." Φορητούς υπολογιστές είτε βλέπω "Can't ship to this country" και δεν το βάζει καν στο καλάθι, είτε "No Shipping Method Available At This Time" στο checkout.

Ένα φωτιστικό που δοκίμασα τυχαία έχει "Postal - Expedited," με $40 μεταφορικά. EMS;

Το "Postal Service - Tracking" ήταν για μένα το απλό PostNL και όχι αυτό του Banggood. Έχει διαφορά και στην ετικέτα και στον τρόπο που φαίνεται στο tracking.

  • Like 1
Δημοσ.

Βασικά το LightInTheBox με τις πολιτικές του θα ήταν θυσαυρός για εμάς. Αλλά δεν έχει σαν κύριο αντικείμενο το εμπόριο τεχνολογικών προϊόντων.

 

Είναι πολύ μεγάλο site ηλεκτρονικού εμπορίου με έμφαση σε ρουχισμό, υπόδηση, είδη σπιτιού (=παράδεισος για γυναίκες).

 

Δες πόσο εύκολα μου έκαναν refund όσα πλήρωσα για το τελωνείο:

 

Εγώ:

 

Hello,

today DHL delivered my order. I was charged 228,14€ in total for custom duties.

Please find attached some photos from the receipt and some other customs documents.

I have paid for customs insurance when I placed my order. Please let me know if you need anything else from me, otherwise please refund me the amount I paid for the custom taxes.

Thank you very much in advance,

ΧΧΧ

 

 

Και μου απάντησαν το εξής απλό:

 

Dear ΧΧΧ,

Thank you for contacting us.

We'll refund 228.14EUR (100% Tax Fee) to you since you paid for the Insurance for Duty & Tax of this order.
It normally takes 3-5 business days to complete the refund transaction. Please kindly check your PayPal account later.

We thank you for your understanding in this matter.

Sincerely,
Zoe
LightInTheBox Customer Service

 

 

Δημοσ.

Αυτό που κάνατε μερικοί εδώ μέσα είναι πολύ λάθος. Γράψατε χωρίς να έχετε προσωπική εμεπειρία από το εν λόγω κατάστημα εκφράσεις τύπου "όχι, με την καμία μην παραγγείλεις, θα περιμένεις 3 μήνες κλπ". Σας παρακαλώ, λοιπόν, να μην το κάνετε, εφόσον δεν γνωρίζετε. Με κάνατε να ακυρώσω την παραγγελία και τρέχω τώρα να "ακυρώσουν" την ακύρωση (αφού πόσα παιδιά από κάτω γράψανε τα καλύτερα για την συμπεριφορά τους) για να συνεχιστεί κανονικά η παραγγελία. Μπορεί στο τέλος να την ακυρώσουν και να μην προλάβω να το ξαναπάρω γιατί θα έχει αλλάξει η τιμή/τελειώσει το απόθεμα. 

Βλέπετε έχουν 24 ώρες προθεσμία για ακύρωση με full refund. Όταν δεν ξέρουμε, λοιπόν, καλύτερα να μην παρασύρουμε κι άλλους.

  • Like 2
Δημοσ.

καλό θα ήταν όσοι έχετε θετική εμπειρία απο lightinthebox να γράψετε ποια είναι η ενδεικνυόμενη μέθοδος αποστολής.

δηλαδή όπως στο gearbest και banggood ξέρουμε το priority, ποια είναι η αντίστοιχη στο συγκεκριμένο κατάστημα.

  • Like 1
Δημοσ.

Το lightinthebox κανονικο κινεζομαγαζο ειναι οχι απατεωνες ομως δε ξερω εαν θα σου πληρωσουν το τελωνειο πρωτη φορα το ακουω να πληρωνει τελωνειο το μαγαζι.

Δημοσ.

Μακριά από το κατάστημα εμενα πριν ένα χρόνο μου εβγαλαν το λάδι για να πάρω πίσω τα χρήματα μου μακριά εκεί παιδιά

Ξέχασα να σας πω ότι το τελωνειο είναι σίγουρο 100% γιατί να μπλέξεις με αυτούς ποιο ο λόγος ???

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος να μπει σε αυτή τη διαδικασία και να μην ψωνίσει αν θέλει από τα σίγουρα χωρίς τελωνεία, ταλαιπωρία και αναμονή. Ξέρω θα γίνω κακός αλλά οι μισοί λένε όλα τέλεια και οι άλλοι μισοί προειδοποιούν ότι "ότι λάμπει δεν είναι χρυσός".

Προσωπικά δεν θα έμπλεκα σε αυτή τη διαδικασία το τόνισα και παραπάνω και έχω αγοράσει πάμπολλες φορές από την Άπω Ανατολή αλλά πέσανε να με φάνε. Κάποιοι είναι απόλυτα σίγουροι και παρασύρουν και άλλους.

Θα έχει μεγάλη σημασία να δούμε την συνέχεια...

  • Like 1
Δημοσ.

καλό θα ήταν όσοι έχετε θετική εμπειρία απο lightinthebox να γράψετε ποια είναι η ενδεικνυόμενη μέθοδος αποστολής.

δηλαδή όπως στο gearbest και banggood ξέρουμε το priority, ποια είναι η αντίστοιχη στο συγκεκριμένο κατάστημα.

 

Όπως το εννοείς εσύ,δηλαδή ενδεδειγμένη μέθοδο για να αποφύγεις το τελωνείο, δεν έχει.

 

Ίσα ίσα που αν επιλέξεις γρήγορη αποστολή, η αγορά σου θα περάσει σίγουρα απο τελωνείο. Εκεί ξεκινά η ιδιαιτερότητα τους: αν στο checkout σου είχε επιλογή για ασφάλεια τελωνείου και την επέλεξες, τότε σου πιστώνουν τα έξοδα τελωνείου.

 

Και επιπλέον ο εκτελωνισμός είναι ταχύτατος γιατί τον κάνει η εταιρεία courier. Εμένα η DHL μου έστειλε μήνυμα για αποστολή απόδειξης πληρωμής Paypal πριν ακόμα το δέμα φτάσει στην Ελλάδα. 

 

Κσι για μικρής αξίας παραγγελίες που δε σου δίνει δυνατότητα ασφάλειας τελωνείου, δεν υπάρχουν μαγικά. Θα γίνει ότι γίνεται με τις παραγγελίες και από τα υπόλοιπα κινεζομάγαζα. Εγώ ενδεικτικά παρήγγειλα ένα usb hub. Το έστειλαν μέ απλή registered αποστολή, έκανε μία εβδομάδα να φτάσει Ελλάδα και από τότε έχει κολλήσει. Αν κάνει το δίμηνο που κάνει το τελευταίο διάστημα σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις, θα παραλάβω το 2018. Αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα του καταστήματος.

  • Like 1
Δημοσ.

τωρα σοβαρα? υπαρχει σοβαρο μαγαζι που ειναι διατεθειμενο να πληρωνει νταβατζιλικια φορους που δεν μπορει να προυπολογησει σε ενα προιον απλα κ μονο πληρωνοντας ο αγοραστης ενα μικρο ποσο?

 

εμενα μου φαινεται τελειως παπατζα κ οι χρηστες που κραυγαζουν οτι ειναι γαμ$%^^& σαιτ κραχτες

  • Like 1
Δημοσ.

τωρα σοβαρα? υπαρχει σοβαρο μαγαζι που ειναι διατεθειμενο να πληρωνει νταβατζιλικια φορους που δεν μπορει να προυπολογησει σε ενα προιον απλα κ μονο πληρωνοντας ο αγοραστης ενα μικρο ποσο?

 

εμενα μου φαινεται τελειως παπατζα κ οι χρηστες που κραυγαζουν οτι ειναι γαμ$%^^& σαιτ κραχτες

 

"Μαγαζί" εισηγμένο στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εμένα μου κάνει για σοβαρό.

 

Όσο για τον αν είναι "παπάντζα" : https://www.lightinthebox.com/knowledge-base/c1229/a3021.html

 

Εγώ τουλάχιστον - και άλλοι πιστεύω - δε θα διστάσουμε να γράψουμε μία καλή εμπειρία για να βοηθήσουμε όποιον ενδιαφέρεται επειδή εσύ:

 

1. είσαι άσχετος με το κατάστημα

2. βλέπεις - κραυγαλέες περιπτώσεις - κραχτών.

 

Για το LightInTheBox το βασικό μείον το ανέφερα: δεν είναι τα τεχνολογικά προϊόντα το βασικό είδος που εμπορεύεται. Εξατίας αυτού, έχει μικρότερη ποικιλία από Gearbest/ Banggood και με, εξαίρεσεις κάποιες προσφορές, υψηλότερες τιμές από αυτά. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...