Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν μιλαμε για παραγγελια Tesla Semi απο την Tesla, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ LEASING απο μια εταιρεια που θα διαθετει φορτηγα για leasing!

 

Κατα πάσα πιθανότητα ο μόνος τρόπος leasing θα είναι μόνο μεσω της ίδιας της Tesla

  • Απαντ. 167
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατα πάσα πιθανότητα ο μόνος τρόπος leasing θα είναι μόνο μεσω της ίδιας της Tesla

Αρχικα, η Tesla διαθετει τα οχηματα της και με leasing με 0% προκαταβολη οπως ειδα απο το site της.

 

Δευτερον, δεν εχει πολυ νοημα να συγκρινουμε leasing απο Tesla εταιρεια και leasing απο μια αλλη εταιρεια leasing που δινει αλλο φορτηγο, γιατι οι παροχες(service, οχημα αντικαταστασης,ασφαλεια κλοπης κλπ) θα ειναι διαφορετικες.

 

Οποτε για να ειναι σωστη η συγκριση, θεωρουμε οτι το leasing γινεται απο την ιδια εταιρεια leasing με τις ιδιες παροχες κλπ.

 

Αλλα ακομα και απο την Tesla να γινεται, οι ενδειξεις δειχνουν οτι μπορεις να κανεις leasing με 0% προκαταβολη, οπως κανεις και με τα αλλα οχηματα της.

Φυσικα δεν μιλαμε για την περιπτωση να κλεισεις απο τωρα το φορτηγο, αυτο δεν μας ενδιαφερει.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ δεν είμαι ειδήμονας, αν και έχω γνώσεις. Εγώ απλά θα σας υπενθυμίσω και έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης στο κεφάλαιο Tesla, και θα το κάνω με ερωτήσεις..

 

1. Πριν από αρκετά χρόνια ακούγαμε για έλλειψη πετρελαίου και για το πόσο σημαντικό είναι να βρούμε εναλλακτικούς τρόπους ενέργειας. Τρομοβίντεο ότι μας τελειώνει το πετρέλαιο και θα πεθάνουμε όλοι. Ένας άνθρωπος σε ελάχιστο χρόνο λύνει ή τουλάχιστον προσπαθεί να λύσει αποτελεσματικά αυτό το πρόβλημα..

 

2. Πόλεμοι έγιναν για φθηνό πετρέλαιο. Αν το πετρέλαιο γίνει λιγότερο σημαντικό στην ζωή μας, κάπως θα βοηθήσει τον κόσμο..

 

3. Ρεύμα. Το ρεύμα μπορεί να προέλθει και από καθαρή ενέργεια. Γιατί το ξεχνάμε; Μια τέτοια μαζική κίνηση από ένα κολοσσό με τεράστια προβολή από τα media μπορεί, και λογικά θα το καταφέρει, να κινήσει τα νήματα και να πιέσει τις κυβερνήσεις σε επενδύσεις για καθαρή ενέργεια. Δεν θυμάμαι ποιό κράτος κατάφερε να βασίζεται κοντά στο 80-100% σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Φωτοβολταικά; Μπορεί η απόδοση ακόμα να είναι μικρή, αλλά η έρευνα αν χρειαστεί να ενταθεί είναι σίγουρο ότι θα έχει θετικά αποτελέσματα.

 

4. Ρύπανση. Δεν βλέπω κάποιος να το αναφέρει. Τί θα γλυτώσουμε το φαντάζεστε;

 

5. Είδα κάπου να αναφέρεται το θέμα επιτάχυνση ότι δεν είναι κάτι που θα έπρεπε να ενδιαφέρει τον αγοραστή. Έχετε κολλήσει πίσω από φορτηγό σε καμμιά ανηφόρα και να πρέπει να κάνετε τον σταυρό σας να μην κολλήσει πουθενά; Γενικά η εμπειρία χρήσης θα είναι βελτιωμένη.

 

Και πολλά ακόμα που τώρα δεν μου έρχονται συγκροτημένα στο μυαλό. Μην κοιτάμε μόνο το δέντρο, να βλέπουμε το δάσος, τα συνολικά οφέλη, την συνολικη αναβάθμιση της ζωής μας. Δεν είναι ουτοπικό νομίζω να μιλάμε τα επόμενα 10-20-30 χρόνια για αυτοκίνητα και φορτηγά που θα κινούνται με ενέργεια που θα προκύπτει από ηλιακή, αιολική και άλλου είδους καθαρή ενέργεια..

  • Like 3
Δημοσ.

Μου αρέσει που κονταροχτυπιέστε για τα leasing, τιμές καυσίμων κλπ, και χρησιμοποιείται δεδομένα για προσωπική χρήση. Το φορολογικό καθεστώς για εταιρείες είναι τελείως διαφορετικό. Δικαιούσαι επιστροφές φόρων, επιστροφές φπα καύσιμων κλπ.

Δημοσ.

Μου αρέσει που κονταροχτυπιέστε για τα leasing, τιμές καυσίμων κλπ, και χρησιμοποιείται δεδομένα για προσωπική χρήση. Το φορολογικό καθεστώς για εταιρείες είναι τελείως διαφορετικό. Δικαιούσαι επιστροφές φόρων, επιστροφές φπα καύσιμων κλπ.

+1

Ακριβως και για αυτο ειναι ακυρο να γραφεται οτι τα 7 cent / kWh ειναι πολυ αισιοδοξο νουμερο για τιμη ρευματος, οταν πχ βλεπουμε οτι για commercial ειναι κατα μ.ο στα 10.7 cent / kWh και για industrial ειναι στα 7.25 cent/kWh (και αυτες οι τιμες περιλαμβανουν το κερδος της εταιρειας ηλεκτρισμου).

 

Κατα τα αλλα, τα υπολοιπα νουμερα ειναι αυτα που παρεθεσε αρχικα ο Fubar.gr αλλα τωρα που δεν του βγαινει το αποτελεσμα που θελει, προσπαθει να τα αλλαξει...

Δημοσ.

Το ίδιο όμως άκυρο είναι να βάζεις και τις τιμές καυσίμων που βλέπεις στα πρατήρια. Το 20% ΦΠΑ στα καύσιμα που θα γλιτώσεις (Ευρώπη γενικά), είναι πολύ μεγαλύτερο από το 20% (ή 13%) που θα γλιτώσεις από το ρεύμα. Οπότε οι πολλές χιλιάδες διαφορά ανα 100 000 χιλιόμετρα (30-40 000 ευρώ αναφέρθηκε), μπορεί εύκολα να πέσουν και στις 15-20 000.

 

Anw, το συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι κατασκευασμένο για Αμερική, και ακόμα του λείπουν αρκετά για να γίνει road legal (πχ οι μεγάλοι καθρέφτες που είναι μεγάλο αεροδυναμικό "βαρύδι", διάφορα καλύμματα που έχει στους τροχούς κλπ). Επίσης απέχει ακόμη πιο πολύ για να γίνει Road legal στην Ευρώπη. καθώς υπάρχουν τεράστιες διαφορές στους κανονισμούς. Πχ το μήκος. (αν δεν κάνω λάθος, το μέγιστο μήκος πάει συνολικά, για τον τρακτορα  και το φορτίο μαζί) Γι αυτό και τα φορτηγά στην Ευρώπη, δεν έχουν την μεγάλη μακριά μύτη.

Δημοσ.

Το ίδιο όμως άκυρο είναι να βάζεις και τις τιμές καυσίμων που βλέπεις στα πρατήρια. Το 20% ΦΠΑ στα καύσιμα που θα γλιτώσεις (Ευρώπη γενικά), είναι πολύ μεγαλύτερο από το 20% (ή 13%) που θα γλιτώσεις από το ρεύμα. Οπότε οι πολλές χιλιάδες διαφορά ανα 100 000 χιλιόμετρα (30-40 000 ευρώ αναφέρθηκε), μπορεί εύκολα να πέσουν και στις 15-20 000.

Η διαφορα ειναι οτι χρησιμοποιουμε τα νουμερα που ανεφερε στο παραδειγμα ο Fubar.gr.

 

Με αυτα ακριβως τα νουμερα, τωρα δεν κανει το παραδειγμα  leasing με 0% προκαταβολη, γιατι δεν βγαινει το αποτελεσμα που θελει.

Μαλιστα, αυτα τα νουμερα και παραδειγμα ειναι που και εσυ φαινεται να αποδεχθηκες και να σχολιασες απο κατω απο το παραδειγμα του Fubar.gr το εξης:

 

@ Fubar.gr

 

Ασχολείσαι και εσύ μαζί τους? 

Οι υποστηρικτές της Tesla είναι σαν τους φανατικούς θρησκευόμενους.

Την βρίσκουν με τα γραπτά της "Αγίας γραφής του ecowarrior", δοξάζουν χωρίς σκέψη το αλάθητο το Πάπα Musk, και φαντασιώνονται με πράγματα που κανείς δεν είδε μέχρι τώρα, αλλά υπάρχουν σε εικόνες, και είναι σίγουροι πως θα 'ρθούν με την δευτέρα παρουσία κάπου το 2020κατι.

 

Δεν πιστευω να θελεις και εσυ να αλλαξεις τα νουμερα και εσυ τωρα που βλεπεις οτι με leasing με 0% προκαταβολη ειναι οικονομικοτερο απο day one συμφωνα με τα νουμερα του Fubar.gr.

 

Εδω το προηγουμενο παραδειγμα του Fubar.gr:

 

Για το κλασσικό φορτηγό υπολογίζω αρχική αξία 100000, κατανάλωση 7mpg, τιμή γαλονιού $2,5, οπότε το κόστος πετρελαίου ανα 100 μίλια είναι περίπου 35,7 δολάρια.

 

Για το Tesla, 150000 αρχική τιμή, κατανάλωση 2kwh/mi τιμή κιλοβατώρας ,07, οπότε το κόστος του ηλεκτρικού ανα 100 μίλια είναι 14 δολάρια.

 

Υποθέτω οτι και τα δύο φορτηγά κάνουν 5000 μίλια το μήνα. Επομένως το κλασσικό φορτηγό θέλει $1875 σε πετρέλαιο το μήνα, και το Tesla  $700 το μήνα.

 

Υπολογίζω οτι για το leasing δινουν 10% της αξίας προκαταβολή (αρα 10 και 15 χιλιάδες αντίστοιχα) και το υπόλοιπο αποπληρώνεται σε 48 άτοκες μηνιαίες δόσεις, οι οποίες βγαίνουν 1875 για το κλασσικό φορτηγό και 2812,50 για το Tesla

 

Περιμενουμε να κανει o Fubar.gr τις πραξεις για leasing με 0% προκαταβολη.

Το οτι δεν το κανει, ισως δειχνει κατι.

Αν δυσκολευεται, θα κανω εγω τις πραξεις για να δουμε τι ισχυει συμφωνα με τα νουμερα του Fubar.gr.

 

----------------------

Anw, το συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι κατασκευασμένο για Αμερική, και ακόμα του λείπουν αρκετά για να γίνει road legal (πχ οι μεγάλοι καθρέφτες που είναι μεγάλο αεροδυναμικό "βαρύδι", διάφορα καλύμματα που έχει στους τροχούς κλπ). Επίσης απέχει ακόμη πιο πολύ για να γίνει Road legal στην Ευρώπη. καθώς υπάρχουν τεράστιες διαφορές στους κανονισμούς. Πχ το μήκος. (αν δεν κάνω λάθος, το μέγιστο μήκος πάει συνολικά, για τον τρακτορα  και το φορτίο μαζί) Γι αυτό και τα φορτηγά στην Ευρώπη, δεν έχουν την μεγάλη μακριά μύτη.

+1

Το φορτηγο δεν θα ερθει καν Ευρωπη, δεν εχει τετοιες προδιαγραφες.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν πιστευω να θελεις και εσυ να αλλαξεις τα νουμερα και εσυ τωρα που βλεπεις οτι με leasing με 0% προκαταβολη ειναι οικονομικοτερο απο day one συμφωνα με τα νουμερα του Fubar.gr.

 

Όχι δεν θέλω γιατί θεωρώ τελείως άσκοπο να ασχολείσαι με " οικονομικά νούμερα", που υπάρχουν μόνο στα χαρτιά, για κάτι που θα βγει σε τουλάχιστο 2 χρόνια, και που το σίγουρο είναι πως η οικονομική κατάσταση θα είναι τελείως διαφορετική απ' ότι σήμερα.

 

Εμένα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να υπάρχει τεχνολογικός πλουραλισμός, τεχνολογικό ανταγωνισμός και εναλλακτικές επιλογές. Ο φανατισμός προς μια εταιρεία, ή σε μια συγκεκριμένη τεχνολογική επιλογή, είναι η μεγαλύτερη οικονομικό-κοινωνική βλακεία που μπορεί να κάνει μια κοινωνία.

Δημοσ.

Όχι δεν θέλω γιατί θεωρώ τελείως άσκοπο να ασχολείσαι με " οικονομικά νούμερα", που υπάρχουν μόνο στα χαρτιά, για κάτι που θα βγει σε τουλάχιστο 2 χρόνια, και που το σίγουρο είναι πως η οικονομική κατάσταση θα είναι τελείως διαφορετική απ' ότι σήμερα.

 

Εμένα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να υπάρχει τεχνολογικός πλουραλισμός, τεχνολογικό ανταγωνισμός και εναλλακτικές επιλογές. Ο φανατισμός προς μια εταιρεία, ή σε μια συγκεκριμένη τεχνολογική επιλογή, είναι η μεγαλύτερη οικονομικό-κοινωνική βλακεία που μπορεί να κάνει μια κοινωνία.

To θεμα ειναι οτι φαινεται να ασχοληθηκες και να αποδεχθηκες τα νουμερα του Fubar.gr, εξου και το σχολιο σου:

 

@ Fubar.gr

 

Ασχολείσαι και εσύ μαζί τους? 

Οι υποστηρικτές της Tesla είναι σαν τους φανατικούς θρησκευόμενους.

Την βρίσκουν με τα γραπτά της "Αγίας γραφής του ecowarrior", δοξάζουν χωρίς σκέψη το αλάθητο το Πάπα Musk, και φαντασιώνονται με πράγματα που κανείς δεν είδε μέχρι τώρα, αλλά υπάρχουν σε εικόνες, και είναι σίγουροι πως θα 'ρθούν με την δευτέρα παρουσία κάπου το 2020κατι.

 

Τυχανει βεβαια με τα νουμερα του Fubar.gr να βγαινει το Tesla Semi φθηνοτερο απο day one με leasing με 0% προκαταβολη, οποτε για αυτο τα γυρναει ο Fubar.gr. 

 

Ας δουμε ξανα το παραδειγμα του:

Για το κλασσικό φορτηγό υπολογίζω αρχική αξία 100000, κατανάλωση 7mpg, τιμή γαλονιού $2,5, οπότε το κόστος πετρελαίου ανα 100 μίλια είναι περίπου 35,7 δολάρια.

 

Για το Tesla, 150000 αρχική τιμή, κατανάλωση 2kwh/mi τιμή κιλοβατώρας ,07, οπότε το κόστος του ηλεκτρικού ανα 100 μίλια είναι 14 δολάρια.

 

Υποθέτω οτι και τα δύο φορτηγά κάνουν 5000 μίλια το μήνα. Επομένως το κλασσικό φορτηγό θέλει $1875 σε πετρέλαιο το μήνα, και το Tesla  $700 το μήνα.

 

Υπολογίζω οτι για το leasing δινουν 10% της αξίας προκαταβολή (αρα 10 και 15 χιλιάδες αντίστοιχα) και το υπόλοιπο αποπληρώνεται σε 48 άτοκες μηνιαίες δόσεις, οι οποίες βγαίνουν 1875 για το κλασσικό φορτηγό και 2812,50 για το Tesla

 

Ας δουμε το ιδιο παραδειγμα με 0% προκαταβολη:

"Για το κλασσικό φορτηγό υπολογίζω αρχική αξία 100000, κατανάλωση 7mpg, τιμή γαλονιού $2,5, οπότε το κόστος πετρελαίου ανα 100 μίλια είναι περίπου 35,7 δολάρια.

 

Για το Tesla, 150000 αρχική τιμή, κατανάλωση 2kwh/mi τιμή κιλοβατώρας ,07, οπότε το κόστος του ηλεκτρικού ανα 100 μίλια είναι 14 δολάρια.

 

Υποθέτω οτι και τα δύο φορτηγά κάνουν 5000 μίλια το μήνα. Επομένως το κλασσικό φορτηγό θέλει $1875 σε πετρέλαιο το μήνα, και το Tesla  $700 το μήνα.

 

Υπολογίζω οτι για το leasing δινουν 0% προκαταβολή και το υπόλοιπο αποπληρώνεται σε 50 άτοκες μηνιαίες δόσεις, οι οποίες βγαίνουν 2000 για το κλασσικό φορτηγό και 3000 για το Tesla.

 

Συνολικο κοστος ειναι δοση leasing + κοστος καυσιμου/ενεργειας, οποτε εχουμε τα εξης για καθε μηνα:

diesel φορτηγο: 2000 + 1875 = $3875

Tesla Semi: 3000 + 700 = $3700

 

Βλεπουμε λοιπον οτι το Tesla Semi ειναι πιο οικονομικο απο day one στην περιπτωση του leasing με 0% προκαταβολη."

Αυτα παντα με τα νουμερα που χρησιμοποιησε στο αρχικο παραδειγμα ο Fubar.gr....

 

Περιμενω αναλογο σχολιο σου στο μηνυμα μου που να στηλιτευεις τον Fubar.gr που εγραφε διαφορες ανακριβειες, δεν καταλαβαινε την διαφορα αγορας με δανειο και leasing, δεν καταλαβαινε την διαφορα paypaback period, δεν δεχοταν την τωρινη τιμη των ~10cent / kWh για commercial και 7 cent /kWh για industrial κλπ.

 

Κατι μου λεει ομως οτι δεν θα το κανεις, ακριβως για τον ιδιο λογο που αρνιοταν τοση ωρα ο Fubar.gr να κανει το παραδειγμα με leasing με 0% προκαταβολη.

  • Like 2
Δημοσ.

To θεμα ειναι οτι φαινεται να ασχοληθηκες και να αποδεχθηκες τα νουμερα του Fubar.gr , εξου και το σχολιο σου:

 

Το σχόλιο μου ήταν γενικά, για τον φανατισμό, παρωπίδες κλπ, που δημιουργούνται γύρω από μερικά πράγματα - εταιρείες, κυρίως του τεχνολογικού χώρου.

 

Από τι πρόσεξες, έγινε ολόκληρος πανικός εδώ μέσα, για κάτι που κανένας εδώ μέσα δεν γνωρίζει τις ανάγκες και τον τρόπο σκέψής (εταιρείες Logistics), για ένα όχημα που υπάρχει μόνο ως πρωτότυπο, και υποστηρίχτηκε γενικώς ότι είναι το απόλυτο μέλλον (άρα παρωπίδες προς άλλες τεχνολογίες, ακόμα και για τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης όπως τα hydrogen fuell cells, ακόμα και για άλλα BEV φορτηγά άλλων εταιρειών). Ένα πρωτότυπο, που όπως συμφώνησες και εσύ, κατασκευάστηκε και ταιριάζει μόνο για μια συγκεκριμένη χώρα σε ολόκληρο τον πλανήτη.

 

Βασικά ταιριάζει γάντι η φράση: ακόμη δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτίσαμε

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το σχόλιο μου ήταν γενικά, για τον φανατισμό, παρωπίδες κλπ, που δημιουργούνται γύρω από μερικά πράγματα - εταιρείες, κυρίως του τεχνολογικού χώρου.

Για αυτο σου λεω οτι περιμενω αναλογο σχολιο που να στηλιτευεις τα λαθη του Fubar.gr που μπορει να προεκυψαν απο αυτα που αναφερεις(παρωπιδες κλπ).

Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι αυτος που εκανε αυτα τα λαθη, εγραψε το παρακατω:

Ο φανμποισμός έχει κτυπήσει τέτοιο επίπεδο, που η απλή αριθμητική δημοτικού πηδήχτηκε απο το παράθυρο.

 

--------------

 

Βασικά ταιριάζει γάντι η φράση: ακόμη δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτίσαμε

Αυτο ειναι καλυτερα να το αναφερεις προς τον Fubar.gr που μπερδευει την αγορα με το leasing, το paypack period για αγορα με το κοστος day one σε leasing, απορριπτει τα επισημα νουμερα κοστους ηλεκτρισμου(10cent / kWh για commercial και 7 cent/kWh για industrial) κλπ κλπ, προσπαθει να δειξει κατι που πιστευουν μονο ο Jimmy08 και ο xenofonlive.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ.

Λεφτά που δεσμεύει ο πελάτης σήμερα, όχι για κάποια επένδυση ή μελλοντική απόδοση, αλλά απλά για να αγοράσει ένα προιόν σε 2+ χρόνια στο μέλλον. Οι πελάτες δηλαδή δανείζουν άτοκα την Tesla, σε στύλ crowdfunding.

Αυτο είναι πρωτοφανές στα χρονικά και δείχνει σε τί βαθμο κάποιοι έχουν καταπιεί το μπλέ χάπι.

 

H Audi το κάνει: https://electrek.co/2017/04/24/audi-opens-reservations-all-electric-vehicle-e-tron-quattro/

 

Η Mercedes το κάνει: https://electrek.co/2017/09/15/mercedes-audi-jaguar-electric-cars-norway-reservations/

 

Η Jaguar το κάνει: https://electrek.co/2017/09/15/mercedes-audi-jaguar-electric-cars-norway-reservations/

 

H Honda το κάνει: https://blog.caranddriver.com/production-honda-nsx-still-nowhere-to-be-found-but-already-it-is-sold-out-in-the-u-k/

 

Η Ferrari το κάνει: https://www.iol.co.za/business-report/international/superfast-ferrari-is-already-sold-out-for-2017-8096257

 

Η Nikola Motor το κάνει: https://www.autoblog.com/2016/06/13/nikola-motor-preorder-electric-semi-truck-2-billion/

 

Και διάφοροι άλλοι που βαριέμαι να ψάξω.

 

 

Το καραγκιοζιλίκι έχει και τα όριά του.

Ένα πρωτότυπο, που όπως συμφώνησες και εσύ, κατασκευάστηκε και ταιριάζει μόνο για μια συγκεκριμένη χώρα σε ολόκληρο τον πλανήτη.

 

Σχεδιάστηκε για Αμερική για προφανείς λόγους (θέση εργοστασίου, επιτρεπόμενο μήκος, συνεργασίες, κτλ) αλλά ήδη μελετάνε την προσαρμογή στα Ευρωπαικά δεδομένα όπως δήλωσε ο Guillen στην έκθεση Transport and Logistics στην Ολλανδία πριν λίγες μέρες.

 

https://electrek.co/2017/11/26/tesla-semi-vp-trucks-electric-presentation/

 

Με τον ίδιο τρόπο έγινε (και γίνεται) και το rollout των επιβατικών της, δεν στοχεύουν την παγκόσμια αγορά από την πρώτη μέρα (και βασικά καμία εταιρία δεν το κάνει).

 

Από την μία κλαίγεσαι που κυνηγάνε πολλούς στόχους ταυτόχρονα και από την άλλη κλαίγεσαι που δεν κυνηγάνε πολλούς στόχους ταυτόχρονα.

 

Προτείνω ξύδι ή ψυχολόγο.

 

Βασικά ταιριάζει γάντι η φράση: ακόμη δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτίσαμε

Επειδή αυτό δουλεύει και από την ανάποδη γιατί βαλθήκατε ν' αποδείξετε (με ό,τι να 'ναι νούμερα) ότι δεν έχει μέλλον το εγχείρημα; Ακόμη δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτίσαμε;

  • Like 3
Δημοσ.

Ακριβώς αυτό εννοώ. Με την παραμικρή υπόνοια ότι μπορεί να θίγεται η αγαπημένη τους εταιρεία - τεχνολογία μπαταριών. Θα γράψουν ένα κατεβατό.

 

Ποτέ κανένας τους δεν είπε, καλώς να ορίσει ο ανταγωνισμός, ο καλύτερος θα φανεί στο μέλλον. Πάντα, αυτό είναι το καλύτερο, είναι το top. Οπουδήποτε σκέψη ότι τελικά αυτό μπορεί να μην πετύχει, είναι αμάρτημα!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς αυτό εννοώ. Με την παραμικρή υπόνοια ότι μπορεί να θίγεται η αγαπημένη τους εταιρεία - τεχνολογία μπαταριών. Θα γράψουν ένα κατεβατό.

 

Ποτέ κανένας τους δεν είπε, καλώς να ορίσει ο ανταγωνισμός, ο καλύτερος θα φανεί στο μέλλον. Πάντα, αυτό είναι το καλύτερο, είναι το top. Οπουδήποτε σκέψη ότι τελικά αυτό μπορεί να μην πετύχει, είναι αμάρτημα!

Ακριβως αυτο που εκανε ο Fubar.gr:

με την παραμικρη υπονοια οτι μπορει να πετυχουν τα ηλεκτρικα οχηματα, τοτε θα γραψει ενα κατεβατο, θα φτιαξει ενα excel που θα αρνειται να το προσαρμοσει για 0% προκαταβολη, θα μπερδευει την αγορα με το leasing, το paypack period για αγορα με το κοστος day one σε leasing, θα απορριπτει τα επισημα νουμερα κοστους ηλεκτρισμου(10cent / kWh για commercial και 7 cent/kWh για industrial) κλπ.

 

Btw, οπως εχω γραψει και στο παρελθον, η tesla δεν ειναι καν πρωτη σε πωλησεις ηλεκτρικων παγκοσμιως, αυτος ο τιτλος ανηκει στον ομιλο renault/nissan.

https://www.forbes.com/sites/bertelschmitt/2017/05/01/who-is-the-worlds-leading-ev-marker-no-its-not-tesla/#ba0bd4b39127

Q1-1200x546.jpg?width=960

 

 

 

Μακαρι να μπουν και αλλοι παικτες στον χωρο εκτος απο Renault/Nissan και tesla(και η bmw με το i3 και η chevrolet με το bolt κατι κανουν) και να μην μεινουν στις ανακοινωσεις.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ.

Ποτέ κανένας τους δεν είπε, καλώς να ορίσει ο ανταγωνισμός, ο καλύτερος θα φανεί στο μέλλον. Πάντα, αυτό είναι το καλύτερο, είναι το top. Οπουδήποτε σκέψη ότι τελικά αυτό μπορεί να μην πετύχει, είναι αμάρτημα!

Είσαι σοβαρός;

 

Όλοι όσοι υποστηρίζουν Tesla παρακαλάνε να μπουν και άλλες εταιρίες στον χώρο αλλά βλέπουμε μόνο δελτία τύπου και concepts με υποσχέσεις για το 2020+. Φέξε μου και γλίστρησα.

 

Το υδρογόνο για επιβατικά είναι ηλιθιότητα και δεν υπάρχει λόγος συζήτησης.

 

Στα βαριά οχήματα έχει δυνατότητες αλλά μόνο η Nikola υπάρχει από νέους παίκτες και παραείναι φρου φρου και αρώματα χωρίς ουσία αυτή την στιγμή οπότε μέχρι να βγάλει κάτι κανείς δεν περιμένει πολλά.

 

Από τους παλιούς παίκτες πρακτικά η Toyota κάνει κάτι κινήσεις στο υδρογόνο αλλά πουλάει τα ίδια δελτία τύπου καμιά δεκαετία τώρα και από ουσία μηδέν.

 

Το ότι εσύ δεν ξέρεις τον χώρο δεν σημαίνει ότι δεν τον ξέρουν και οι υπόλοιποι που κατηγορούν το υδρογόνο πχ (συν του ότι δεν υπάρχει υποδομή και συνεχίζεται η εξάρτηση από τους παραδοσιακούς πετρελεάδες).

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...