Droulas13 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Ακριβότερη αρχική τιμή σημαίνει οτι το φορτηγό θα πρέπει να κάνει πολλά χιλιόμετρα μέχρι να αρχίσει να οφελείται απο τη χαμηλότερη τιμή του ρεύματος έναντι του πετρελαίου. . . . Επίπλέον το Tesla θα κουβαλά μόνιμα τους 5+ τόνους των μπαταριών, ακόμα και όταν επιστρέφει άδειο στη βάση του, πράγμα που αυξάνει την κατανάλωση ενέργειας. Σύμφωνα με τον Μασκ το Tesla Semi θα είναι λειτουργικά φθηνότερο κατά 25 λεπτά ανά μίλι από την ΠΡΩΤΗ μερα και μάλιστα στο χειρότερο δυνατόν σενάριο. Με 1000 μίλια την ημέρα το κέρδος ανέρχεται σε τουλάχιστον 90.000 δολάρια τον χρόνο. Στα δύο χρόνια αγοράζεις άλλο ένα Tesla Semi "δωρεάν". Σε λειτουργία κομβόι (3 στη σειρά με έναν οδηγό στην πρώτη) το λειτουργικό κόστος ανά Tesla Semi πέφτει ακόμα 41 λεπτά. Στο παραπάνω σενάριο αν αγοράσεις 3 Tesla Semi (με leasing) και διανύεις 1000 μίλια την ημέρα σε λειτουργία κομβόι, με τα χρήματα που θα εξοικονομείς θα μπορείς να αγοράζεις 1 Tesla Semi κάθε 3 μήνες. Το "επιπλεον" που λες δεν υφίσταται. Η Τεσλα έχει υποσχεθεί ότι ο τράκτορας θα έχει το ίδιος βάρος που έχει και ένας ντίζελ τράκτορας.
Fubar.gr Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Σύμφωνα με τον Μασκ το Tesla Semi θα είναι λειτουργικά φθηνότερο κατά 25 λεπτά ανά μίλι από την ΠΡΩΤΗ μερα και μάλιστα στο χειρότερο δυνατόν σενάριο. Πώς είναι δυνατόν να έχεις όφελος απο την πρώτη μέρα όταν το φορτηγό είναι ακριβότερο? Τα νούμερα που αναφέρει είναι TOTAL operating cost, δηλαδή απλωμένα στην οφέλιμη ζωή του φορτηγού. Υποθέτει δηλαδή οτι ναι μεν αγοράζεις ακριβά το φορτηγό, αλλά βγάζεις κέρδος σε βάθος χρόνου απο λιγότερα σέρβις, διαφορά τιμής ρεύματος-πετρελαίου κτλ. Με 1000 μίλια την ημέρα το κέρδος ανέρχεται σε τουλάχιστον 90.000 δολάρια τον χρόνο. Στα δύο χρόνια αγοράζεις άλλο ένα Tesla Semi "δωρεάν". Σε λειτουργία κομβόι (3 στη σειρά με έναν οδηγό στην πρώτη) το λειτουργικό κόστος ανά Tesla Semi πέφτει ακόμα 41 λεπτά. Στο παραπάνω σενάριο αν αγοράσεις 3 Tesla Semi (με leasing) και διανύεις 1000 μίλια την ημέρα σε λειτουργία κομβόι, με τα χρήματα που θα εξοικονομείς θα μπορείς να αγοράζεις 1 Tesla Semi κάθε 3 μήνες. Πρώτον, 1000 μίλια την ημέρα σημαίνει οτι το φορτηγό πρέπει επι 16 ώρες συνεχόμενα να πηγαίνει με το όριο ταχύτητας. Πολύ απλα δέν υπαρχει αυτό το νούμερο. Όσον αφορά το κονβόι, το δουλεύουν εδώ και χρόνια οι παραδοσιακοί κατασκευαστές φορτηγών, αλλά παραμένει προβληματικό. Καταρχάς λειτουργεί μόνο στον αυτοκινητόδρομο. Έπειτα, πρέπει να βρεθούν τουλάχιστον 3 φορτηγά τα οποία να πηγαίνουν προς την ίδια κατεύθυνση την ίδια ώρα. Οπότε ακόμα και με τέλειο προγραμματισμό, θα είναι μικρό το χρονικό διάστημα κατα το οποίο τα φορτηγα θα βρίσκονται σε platooning mode, ειδικά μάλιστα τα Tesla που λόγω μικρότερης αυτονομίας προορίζονται για τοπικές παραδόσεις. Το "επιπλεον" που λες δεν υφίσταται. Η Τεσλα έχει υποσχεθεί ότι ο τράκτορας θα έχει το ίδιος βάρος που έχει και ένας ντίζελ τράκτορας. Απο πού θα κόψει τους τουλάχιστον 5 τόνους που θα ζυγίζουν οι μπαταρίες ωστε να έρθει στο ίδιο βάρος με τους παραδοσιακούς τράκτορες?
skiabox Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Το να προσπαθεί όμως να ακυρώσει κανείς αυτό που κάνει και να μιλάει για "παπατζιλίκια" επειδή σε κάποια πράγματα μπορεί να υπάρξει μια καθυστέρηση 1 ή 2 ετών είναι γελοίο. Ειδικά όταν αυτός είναι ο μεγαλύτερος παπατζής-ζητιάνος του πλανήτη.
Jimmy08 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Και για πες, πόσα πράγματα έχει τάξει και δεν τα έχει πραγματοποιήσει; Πες μας πόσες μετοχές έχεις.
Droulas13 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Πώς είναι δυνατόν να έχεις όφελος απο την πρώτη μέρα όταν το φορτηγό είναι ακριβότερο? Τα νούμερα που αναφέρει είναι TOTAL operating cost, δηλαδή απλωμένα στην οφέλιμη ζωή του φορτηγού. (Μηνιαίο κόστος leasing + οδηγός + καύσιμα + συντήρηση=) Συνολικό κόστος / χιλιόμετρα ανά μήνα = κόστος ανά μίλι με diesel 1,51 δολάρια ενώ με Tesla Semi 1,26 δολάρια. Που κολλάει το κόστος αγοράς όταν μιλάμε για leasing; Στα leasing δίνεις ένα ποσό προκαταβολής και από εκεί και πέρα πληρώνεις με τον μήνα. Για αυτό σου είπα ότι χωρίς leasing η διαφορά ανά μίλι θα είναι μεγαλύτερη. Αν πρόκειται να είναι η ίδια δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να μην αγοράσεις με leasing.
grayden Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Πες μας πόσες μετοχές έχεις. Δεν παίζω χρηματιστήριο, οι αποδόσεις είναι της πλάκας και η φορολογία για Ευρωπαίους με μικρά πορτοφόλια τσακίζει.
Fubar.gr Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Που κολλάει το κόστος αγοράς όταν μιλάμε για leasing; Στα leasing δίνεις ένα ποσό προκαταβολής και από εκεί και πέρα πληρώνεις με τον μήνα. Δέν είναι πυρηνική επιστήμη, μεγαλύτερη αρχική τιμη σημαίνει και μεγαλύτερες δόσεις για το leasing.
Droulas13 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δέν είναι πυρηνική επιστήμη, μεγαλύτερη αρχική τιμη σημαίνει και μεγαλύτερες δόσεις για το leasing. Δεν είναι πυρηνική επιστήμη, ότι οι μεγαλύτερες δόσεις για το leasing ισοσκελίζονται και με το παραπάνω από το πολύ φθηνότερο κόστος των καυσίμων. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό το ρεύμα για 100 χλμ με το Tesla Semi θα κοστίζει περίπου 9 δολάρια ενώ με ένα diesel στην καλύτερη περίπτωση 20 δολάρια.
Jimmy08 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δέν είναι πυρηνική επιστήμη, μεγαλύτερη αρχική τιμη σημαίνει και μεγαλύτερες δόσεις για το leasing. Αδίκως χάνεις το χρόνο σου. Όσο και να το αναλύσεις, κάποιοι απλά δεν καταλαβαίνουν. Αν ο Musk λέει από την πρώτη μέρα, τότε είναι από την πρώτη μερα...
Fubar.gr Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δεν είναι πυρηνική επιστήμη, ότι οι μεγαλύτερες δόσεις για το leasing ισοσκελίζονται και με το παραπάνω από το πολύ φθηνότερο κόστος των καυσίμων. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό το ρεύμα για 100 χλμ με το Tesla Semi θα κοστίζει περίπου 9 δολάρια ενώ με ένα diesel στην καλύτερη περίπτωση 20 δολάρια. Η ίδια η Tesla σε διαψεύδει, καθώς στο site της https://www.tesla.com/semi/ αναφέρει "2 year payback period" (το οποίο κατα τη γνώμη μου είναι υπερβολικά αισιόδοξο) Σε καμία περίπτωση δέν θα υπάρχουν οφέλη απο την πρώτη μέρα όπως λές.
Droulas13 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Η ίδια η Tesla σε διαψεύδει, καθώς στο site της https://www.tesla.com/semi/ αναφέρει "2 year payback period" (το οποίο κατα τη γνώμη μου είναι υπερβολικά αισιόδοξο) Σε καμία περίπτωση δέν θα υπάρχουν οφέλη απο την πρώτη μέρα όπως λές. Και όμως δεν με διαψεύδει. Τα 25 λεπτά λιγότερο κόστος από την πρώτη ημέρα ισχύει ΓΙΑ LEASING. Το "2 year payback period" ισχύει ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ. Τέλος δεν το "λέω εγώ". Ο Μασκ το ισχυρίστηκε στην παρουσίαση.
Jimmy08 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Και όμως δεν με διαψεύδει. Τα 25 λεπτά λιγότερο κόστος από την πρώτη ημέρα ισχύει ΓΙΑ LEASING. Το "2 year payback period" ισχύει ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ. Τέλος δεν το "λέω εγώ". Ο Μασκ το ισχυρίστηκε στην παρουσίαση. Το "Τα 25 λεπτά λιγότερο κόστος από την πρώτη ημέρα ισχύει ΓΙΑ LEASING" πως προέκυψε;
Perseas74 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Ντάξει στα πλαίσια της διαφήμησης και της προώθησης λέει πράγματα που δεν γίνονται γενικά.Όπως ότι του χρονου τέτοια θα εποχή θα στείλει κόσμο σε τροχιά γύρω από το φεγγάρι με έναν πύραυλο που σήμερα δεν υπάρχει σε μία κάψουλα που σήμερα δεν υπάρχει.Η το πλάνο του για μεταφορά με πύραυλο αντί για αεροπλάνο είναι αστείο.Αλλά γενικά είναι ένας άνθρωπος που πάει τον κόσμο μπροστά.Κάνει ο ίδιος πράγματα και οδηγεί και τις άλλες εταιρίες να κάνουν πράγματα τουλάχιστον 20-30 χρόνια νωρίτερα.Μεγάλος οραματιστής.Ένας σύγχρονος Τομας Εντισον! Όχι και Έντισον φιλαράκι... εντάξει επιχειρηματίας είναι αλλά όχι κλέφτης πατεντών για δική του δόξα και οικονομικό όφελος. Εξάλλου την εταιρία την ονόμασε Tesla... Nikola μόνο ένας. 1
Droulas13 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Το "Τα 25 λεπτά λιγότερο κόστος από την πρώτη ημέρα ισχύει ΓΙΑ LEASING" πως προέκυψε; Δες στο 14:02. Και στο 14:25.
anax111 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Εχει φτιαξει το μεγαλυτερο εργοστασιο μπαταριων λιθιου που φτιαχνει οσα ολα τα εργοστασια στον πλανητη μαζι προφανως κ τον παιρνει να ριξει την τιμη στις μπαταριες Λεγεται ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ή οικονιμια Κλιμακας κατι που η ελλαδα δεν εχει γνωρισει ποτε Ναι έχει φτιάξει όντως το μεγαλύτερο εργοστάσιο και έχει ρίξει το κόστος παραγωγής. Τώρα να σου κάνω εγώ μία ερώτηση: Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου είναι γνωστές σαν τεχνολογία εδώ και 15-20 χρόνια. Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί καμιά εταιρία από την Sony που ήταν πρωτοπόρος στον τομέα μέχρι την VARTA και τους υπόλοιπους γίγαντες του χώρου δεν προσπάθησαν ποτέ να φτιάξουν τις τεράστιες μπαταρίες του Musk; Πιστεύεις ότι όλες οι βιομηχανίες του χώρου με τεράστια πείρα, που ασχολούνται και επενδύουν εκατομμύρια στην σχετική έρευνα ήταν απλά ηλίθιοι και τους την βγήκε ο Musk; Βάλε λίγο το μυαλό σου να δουλέψει και κάνε και μερικές σχετικές αναζητήσεις στα αγγλικά για να καταλάβεις μόνος σου τι συμβαίνει αφού κακά τα ψέματα όσες αναλύσεις και να σου γράψω εγώ εδώ δεν είμαι παρά ένα avatar. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα