Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το παίζεις και οικονομολόγος τώρα;

 

Η Tesla ξοδεύει μεγάλα (συγκριτικά) πόσα, δεν διαφωνεί κανείς με αυτό, αλλά το κάνει για να χτίσει δίκτυα και γραμμές παραγωγής τρέχοντας με χίλια να προλάβει (και οδηγήσει) τις εξελίξεις.

 

Ένα κρατικό δάνειο που είχε πάρει το ξεπλήρωσε πριν την ώρα του και με τόκο, τα υπόλοιπα είναι χρήματα επενδυτών που τα δίνουν προσβλέποντας σε υψηλές αποδόσεις (και αν δεις τιμές μετοχής δεν τα πάει και άσχημα) οπότε καμία απολύτως σύγκριση με ΔΕΚΟ ή ό,τι άλλο φαντασιωνεσαι.

 

Επαναλαμβάνω όμως, γράψε αναλυτικά τις παπάτζες, όπως λες, του Musk.

Μην πετάς μια μ@λακια και την κάνεις μετά με ελαφρά.

 

https://techcrunch.com/2017/11/26/in-praise-of-teslas-bankruptcy/
  • Απαντ. 167
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τι καλός που είναι ο καναπές και το φρέντο.. Ο αλλος πήγε τον κόσμο 20 χρόνια μπροστα μέσα σε μια 2ετία.. ετοιμάζεται να αφήσει την γή να πάει σε άλλους πλανήτες και κάποιοι μιλάνε για παπάτζες και το παίζουν γνώστες επειδή διάβασαν κάπου ενα αρθρο απο έναν οικονομολόγο... θελει πολύ δουλειά ακόμα αυτός ο τόπος...

  • Like 5
Δημοσ.

"να έχει λειτουργικό κόστος κατά 20% χαμηλότερο από έναν πετρελαιοκίνητο τράκτορα"

 

Αυτό δέν το καταλαβένω.... εντάξι και το ρέυμα δέν είναι τσάμπα αλλά γιατί μόνο 20% ;

Δημοσ.

Πολλά καρπουζιά κάτω απο μια μασχάλη ποτέ δεν ήταν καλό. Να δούμε τι απ όλα αυτά που κάνει θα προχωρήσει γιατί για την ώρα από λόγια να φάνε κι οι κότες.

Δημοσ.

Ειλικρινά λυπάμαι οταν βλέπω κοντόφθαλμες αντιδράσεις....ο άλλος γράφει στοιχεία και οι "έξυπνοι" κάνουν πάρτυ  αντιδρώντας....βλέπετε τους κατηγορήσαμε τον "σωτήρα"....

Λοιπόν απλά πράγματα :

1. Το πολύτιμο λίθιο το οποίο αποτελεί το Α & Ω στις μπαταρίες  το 2015 υπολογιζόταν ότι θα έφτανε για 365 χρόνια με βάση την ως τότε κατανάλωση αλλά με τα καινούργια δεδομένα δυστυχώς αυτή μειώθηκε (προβλέπεται) στα 17 χρόνια.

2. Τους πυραύλους που τόσο πολύ κάποιοι εδώ πανηγυρικά εκθείασαν ....φαντάζομαι οτι πάσχουν απο αμνησία όταν η μία θεαματική έκρηξη διαδεχόταν την άλλη ....πύραυλοι που θα μπορούσαν να "σωθούν" με απλά μέσα...ίσως με κάτι σαν αλεξίπτωτο....αλλά όχι έπρεπε να προσγειωθούν κάθετα όπως στις ταινίες...

ΔΕΝ λέω ότι ο άνθρωπος είναι οραματιστής και τολμηρός....αλλά αμφιβάλλω κατα πόσο οι ενέργειες του μακροπρόθεσμα θα αποβούν σε καλό της ανθρωπότητας...

Θα τολμήσω και θα κάνω 1 κακή πρόβλεψη και ελπίζω να μην βγεί.......η "υπέροχη" μπαταρια LiOn διεισδύει στα πάντα και παντού....ηλεκτρικά αυτοκίνητα..ηλεκτρικά φορτηγά..σταθμοί Ηλεκτρισμού με μπαταρίες...πέρασαν...20 χρόνια απο το 2017 (2037) ...οι έρευνες για νέο κοίτασμα λιθίου απέβησαν άκαρπες...οι Γεωλογικές υπηρεσίες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου....εαν δεν βρεθεί πλούσιο κοίτασμα η ανθρωπότητα θα "ξεμείνει" απο ενέργεια...

  • Like 1
Δημοσ.

Μπράβο στην TESLA για ό,τι καταφέρνει αλλά και για ό,τι προσπαθεί αλλά δεν καταφέρνει.

 

Να δω ποιος θα καταφέρει να φτιάξει μπαταρία χωρίς λίθιο αλλά με ένα πιο φθηνό ευρέως υπάρχον υλικό και μη τοξικό.

Είναι σίγουρο ότι υπάρχει ο τρόπος, απλώς δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα.

Δημοσ.

20% στην αμερικη. Στην ευρωπη μπορεί να αγγίζει και το 40%. Πολυ οικονομικό για μεγαλα ταξιδια ή αλλιως για χιλιομετροφαγους. Σε μια πενταετια μπορει να το κανουν και αποσβεση εκτος αν βγει προβληματικό και τρεχουν και δεν φτανουν. Ασε που αν καποιος κανει 2000 χλμ μπορει να χρειαστει μιση μερα για ανεφοδιασμο στην οποια περίπτωση μπορει πολυς κοσμος να το σκεφτει

Δημοσ.

Θα δούμε πολλά ακόμη από τον μασκ. Τον λατρεύω!!! Ήρθε για να αλλάξει την λογική της αυτοκίνησης. Ίσως ο κυριότερος παράγοντας για την σωτηρία του πλανήτη μας και της ανθρωπότητας να είναι αυτός και η Tesla του...

 

ΜΠΡΑΒΟ σε ευχαριστώ!

  • Like 1
Δημοσ.

Καλά, έχει να πέσει καρκίνος με τόσο μαγνητικό πεδίο που θα δημιουργείτε απο τα ρεύματα (μιλάμε για τρελά αμπέρ)..

Δημοσ.

2. Τους πυραύλους που τόσο πολύ κάποιοι εδώ πανηγυρικά εκθείασαν ....φαντάζομαι οτι πάσχουν απο αμνησία όταν η μία θεαματική έκρηξη διαδεχόταν την άλλη ....πύραυλοι που θα μπορούσαν να "σωθούν" με απλά μέσα...ίσως με κάτι σαν αλεξίπτωτο....αλλά όχι έπρεπε να προσγειωθούν κάθετα όπως στις ταινίες...

To «ίσως κάτι σαν αλεξίπτωτο» για τον πύραυλο που λες σημαίνει ΜΗ ελεγχόμενη κάθοδο ή μερικώς ελεγχόμενη.

Για να γίνει η προσγείωση έτσι κ χωρίς ζημιές τότε αυτό μόνο στην θάλασσα είναι εφικτό, διαφορετικά διακυνδυνεύεις κ τον πύραυλο και τους επιβάτες.

Άρα απαιτείται διαφορετικός σχεδιασμός για επιπλέον ανάγκες (+βάρος, +κόστος).

Η NASA με το διαστημικό λεωφορείο έχει εδώ και χρόνια καταφύγει στην λύση της κανονικής προσγείωσης σαν αεροπλάνο, κάτι ξέρουν αυτοί.

  • Like 1
Δημοσ.

Εχει φτιαξει το μεγαλυτερο εργοστασιο μπαταριων λιθιου που φτιαχνει οσα ολα τα εργοστασια στον πλανητη μαζι προφανως κ τον παιρνει να ριξει την τιμη στις μπαταριες

 

Λεγεται ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ή οικονιμια Κλιμακας κατι που η ελλαδα δεν εχει γνωρισει ποτε

  • Like 1
Δημοσ.
Άσε, αυτό το διάβασα πολύ πριν από σένα και λέει ακριβώς τα αντίθετα απ'όσα υποστηρίζεις.

 

Επιμένω όμως, γράψε συγκεκριμένα τις παπάτζες του Μάσκα.

"να έχει λειτουργικό κόστος κατά 20% χαμηλότερο από έναν πετρελαιοκίνητο τράκτορα"

 

Αυτό δέν το καταλαβένω.... εντάξι και το ρέυμα δέν είναι τσάμπα αλλά γιατί μόνο 20% ;

Νομίζω 20% είναι worst case scenario αλλά είναι λίγο νωρίς ακόμα να μιλάμε για νούμερα.

1. Το πολύτιμο λίθιο το οποίο αποτελεί το Α & Ω στις μπαταρίες το 2015 υπολογιζόταν ότι θα έφτανε για 365 χρόνια με βάση την ως τότε κατανάλωση αλλά με τα καινούργια δεδομένα δυστυχώς αυτή μειώθηκε (προβλέπεται) στα 17 χρόνια.

 

Το λίθιο ανακυκλώνεται πλήρως οπότε δεν θα θα τελειώσει σε 17 χρόνια.

 

 

Και τα 17 χρόνια μου φαίνονται λίγα (φαντάζομαι έχεις διαβάσει ένα συγκεκριμένο άρθρο) αλλά βαριέμαι να το ψάξω τώρα. Αν θυμάμαι καλά πάντως έκανε κάποιες προβλέψεις του τύπου από αύριο κάθε αυτοκίνητο γίνεται ηλεκτρικό ενώ δεν λάμβανε υπόψη τα κοιτάσματα της Βολιβίας (?).

  • Like 1
Δημοσ.

"να έχει λειτουργικό κόστος κατά 20% χαμηλότερο από έναν πετρελαιοκίνητο τράκτορα"

 

Αυτό δέν το καταλαβένω.... εντάξι και το ρέυμα δέν είναι τσάμπα αλλά γιατί μόνο 20% ;

 

Ακριβότερη αρχική τιμή σημαίνει οτι το φορτηγό θα πρέπει να κάνει πολλά χιλιόμετρα μέχρι να αρχίσει να οφελείται απο τη χαμηλότερη τιμή του ρεύματος έναντι του πετρελαίου.

 

Είναι όπως στα επιβατικά, οπου τα diesel είναι σημαντικά ακριβότερα απο τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα, οπότε αν δέν κάνεις πολλά χιλιόμετρα δέν θα ισοφαρίσεις ποτέ την διαφορά της αρχικής τιμής απο το φτηνότερο καύσιμο.

 

Επίπλέον το Tesla θα κουβαλά μόνιμα τους 5+ τόνους των μπαταριών, ακόμα και όταν επιστρέφει άδειο στη βάση του, πράγμα που αυξάνει την κατανάλωση ενέργειας.

Δημοσ.

2. Τους πυραύλους που τόσο πολύ κάποιοι εδώ πανηγυρικά εκθείασαν ....φαντάζομαι οτι πάσχουν απο αμνησία όταν η μία θεαματική έκρηξη διαδεχόταν την άλλη ....πύραυλοι που θα μπορούσαν να "σωθούν" με απλά μέσα...ίσως με κάτι σαν αλεξίπτωτο....αλλά όχι έπρεπε να προσγειωθούν κάθετα όπως στις ταινίες...

 

Πρώτον, εκρήξεις είχαν στις αρχές που έκαναν τις δοκιμές τους μέχρι να τελειοποιήσουν την τεχνολογία. Τώρα έχουν κάπου στις 20 συνεχόμενες προσγειώσεις.

 

Δεύτερον, το αλεξίπτωτο είναι ηλίθια τακτική γιατί προσθέτει μεγάλο βάρος και πολυπλοκότητα, απαιτεί πτώση στην θάλασσα που έχει ως αποτέλεσμα τεράστια κόστη ανάκτησης και επιδιόρθωσης, και το κυριότερο δεν δουλεύει σε άλλους πλανήτες και δεν δουλεύει αυτόνομα (εκτόξευση-προσεδάφιση-εκτόξευση) χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.

 

Οι Musk και Bezos θέλουν να δουλεύουν οι πύραυλοι όπως και τα αεροπλάνα, όποτε πατάνε στην γη απαιτούν μόνο ένα φουλάρισμα για να ξαναπετάξουν.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...