Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η αποκάλυψη του ηλεκτρικού τράκτορα Semi πριν από μερικές μέρες από τον CEO της Tesla, δεν συνοδεύτηκε και από την αποκάλυψη της τιμής του.

Η επίσημη εκτίμηση της εταιρείας στην ιστοσελίδα για τον τράκτορα είναι ότι θα στοιχίζει περίπου $150 χιλιάδες και $180 χιλιάδες αντίστοιχα για τις εκδόσεις 300-mile και 500-mile, αρκετά λιγότερα χρήματα από όσα προέβλεψαν εμπειρογνώμονες και αναλυτές.

 

Η πλουσιότερη σε εξοπλισμό Founder’s Series θα στοιχίζει περίπου $200 χιλιάδες επίσης. Αν πάρουμε το 500-mile μοντέλο των $180 χιλιάδων είναι περίπου $60 χιλιάδες ακριβότερο από έναν πετρελαιοκίνητο τράκτορα.

 

Το Tesla Semi ωστόσο πρόκειται σύμφωνα με εκτιμήσεις της Tesla να έχει λειτουργικό κόστος κατά 20% χαμηλότερο από έναν πετρελαιοκίνητο τράκτορα αφού όπως λέει η γνωστή εταιρεία ο ιδιοκτήτης του πετρελαιοκίνητου φορτηγού θα έχει ξοδέψει στο ένα εκατομμύριο μίλια περίπου $250 χιλιάδες περισσότερα χρήματα (λειτουργικά έξοδα κ.λπ).

 

Η εμπειρία επίσης οδήγησης θα είναι αναβαθμισμένη για τον οδηγό χάρη στην ύπαρξη του χαρακτηριστικού Enhanced Autopilot (υποστηρίζεται αυτόματη διατήρηση λωρίδας, προειδοποίηση αποχώρησης λωρίδας και αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης), το οποίο βεβαίως βελτιώνει την ασφάλεια και των άλλων οδηγών και οχημάτων. Επίσης διαθέτει ειδικούς αισθητήρες για την ανίχνευση τυφλών σημείων, σύστημα αποτροπής “διπλώματος” νταλίκας ή και της εκτροπής του φορτηγού κ.ά. Αφήστε την εκπληκτική επιτάχυνση που διαθέτει με τα 0 έως στα 97 χλμ./ώρα να έρχονται μέσα σε 20 δευτερόλεπτα αν διαθέτει νταλίκα φορτωμένη με 36 τόνους φορτίο (χωρίς φορτίο, τα 0-97 χλμ./ώρα έρχονται σε 5 δευτερόλεπτα!).

 

Ελάχιστοι κατάφεραν να προβλέψουν τη τιμή του Tesla Semi, λαμβάνοντας υπόψη το κόστος μίας μπαταρίας 1MWh που είναι περίπου $100 χιλιάδες. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της ιστοσελίδας Electrec, για να καταφέρει η Tesla να προσφέρει τόσο ανταγωνιστική τιμή θα πρέπει είτε να έχει στα χέρια της κάποια νέα τεχνολογία ή κάποιους άλλους άσσους στο μανίκι που δεν γνωρίζουμε.

 

Link.png Site: Engadget

  • Απαντ. 167
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της ιστοσελίδας Electrec, για να καταφέρει η Tesla να προσφέρει τόσο ανταγωνιστική τιμή θα πρέπει είτε να έχει στα χέρια της κάποια νέα τεχνολογία ή κάποιους άλλους άσσους στο μανίκι που δεν γνωρίζουμε. 

Link.png Site: Engadget

Ή είναι το γνωστό παπατζιλίκι του Musk...

  • Like 2
Δημοσ.

Ή είναι το γνωστό παπατζιλίκι του Musk...

Και για πες, πόσα πράγματα έχει τάξει και δεν τα έχει πραγματοποιήσει;
  • Like 18
Δημοσ.

Ο Μασκ είναι μεγάλος γιατί μέχρι τώρα καταφέρνει να σπρώχνει τα πράγματα μπροστά υποσχόμενος αυτό που μπορεί να γίνει στο μέλλον, και σε γενικές γραμμές τα καταφέρνει. Οι μέχρι τώρα καθυστερήσεις αφορούν το στάδιο της μαζικής παραγωγής που είναι λογικές για μια νέα εταιρεία...

Το να προσπαθεί όμως να ακυρώσει κανείς αυτό που κάνει και να μιλάει για "παπατζιλίκια" επειδή σε κάποια πράγματα μπορεί να υπάρξει μια καθυστέρηση 1 ή 2 ετών είναι γελοίο.

 

Να σας θυμίσω ότι πρακτικά ό,τι ηλεκτρικό όχημα υπάρχει σαν concept από τους υπόλοιπους (πχ. Porsche, Mercedes) δεν καταφέρνει να ξεπεράσει σε επιδόσεις τα υπάρχοντα Model S και X στις μεγάλες εκδόσεις τους!!!

 

Αυτό και μόνο δείχνει πόσο γρήγορα έχει σπρώξει τα πράγματα μπροστά ο Musk.

Tώρα με το φορτηγό το Supercharging φτάνει τα 1,6ΜWh την ώρα που είναι ροή ενέργειας σε όρους χιλιομέτρων παρόμοια με μια αντλία βενζίνης ρυθμισμένη στο αργό.

...και το κάνει αυτό σε λιγότερο από μια 10ετία, που νομίζαμε ότι θα πάρει περισσότερο από 30 χρόνια!

  • Like 17
Δημοσ.

Έχω ξαναγράψει ότι το μόνο πρόβλημα του Musk και της Tesla είναι το λίθιο που χρειάζονται οι μπαταρίες του. 

Τίποτε άλλο. Όλα τα άλλα είναι επουσιώδη. Και τώρα  το πρόβλημα αρχίζει σιγά σιγά να εμφανίζεται. 

Η τεράστια καθυστέρηση στην γραμμή παραγωγής τον Οκτώβριο, ότι και να λένε, στην πραγματικότητα οφείλετε στην έλλειψη λιθίου. Ο Musk προτίμησε να ολοκληρώσει την τεράστια μπαταρία στην Αυστραλία για διαφμηστικούς λόγους και να αφήσει πίσω τα αυτοκίνητα. Αυτή είναι η δική μου άποψη. Δεν μπόρεσε να καλύψει και τα δύο. Και αυτό είναι μόλις η αρχή του προβλήματος. Όσο περνάει ο καιρός και η ζήτηση αυξάνεται το πρόβλημα της έλλειψης λιθίου θα γίνεται σοβαρότερο. Ο Musk μέχρι στιγμής έχει καταφέρει να κρύψει με διάφορους τρόπους το πραγματικό πρόβλημα της TESLA που είναι οι περιορισμένες ποσότητες λιθίου που μπορεί να προμηθευτεί. Και μπορεί να καταφέρει τελικά να εξασφαλίσει τις συμφωνίες που χρειάζεται ώστε να μην βγει ποτέ το πρόβλημα στην φόρα. Ωστόσο αν δεν το κάνει αυτό σύντομα κάποια στιγμή η αγορά θα το αντιληφθεί και όταν γίνει αυτό η μετοχή της TESLA θα καταποντιστεί εν μια νυκτί και το πάρτι θα τελειώσει.

Αν θαυμάζω για κάτι τον Musk είναι το θράσος και η τόλμη του. Μακάρι να του βγει σε καλό και να τα καταφέρει. Ειδικά στο κομμάτι των διαστημικών ταξιδιών.

Ωστόσο τα σημάδια για την αυτοκινητοβιομηχανία του δεν είναι καλά. Ο Musk έχει επιδοθεί σε έναν αγώνα ανεύρεσης λιθίου και έχει κλείσει επισφαλείς σχετικές συμφωνίες προσπαθώντας να πιέσει τους προμηθευτές. 

Αν ψάξετε στην διεθνή οικονομική ειδησιογραφία θα βρείτε πολλές σχετικές αναφορές που επισημαίνουν τον κίνδυνο αλλά κανένας δεν τολμά να πει την αλήθεια, ότι πολύ απλά βάσει των αριθμών το λίθιο δεν επαρκεί και ότι κάποια στιγμή η ¨φούσκα¨ θα σκάσει.

Ίδωμεν. 

  • Like 7
Δημοσ.

Και για πες, πόσα πράγματα έχει τάξει και δεν τα έχει πραγματοποιήσει;

Ντάξει στα πλαίσια της διαφήμησης και της προώθησης λέει πράγματα που δεν γίνονται γενικά.Όπως ότι του χρονου τέτοια θα εποχή θα στείλει κόσμο σε τροχιά γύρω από το φεγγάρι με έναν πύραυλο που σήμερα δεν υπάρχει σε μία κάψουλα που σήμερα δεν υπάρχει.Η το πλάνο του για μεταφορά με πύραυλο αντί για αεροπλάνο είναι αστείο.Αλλά γενικά είναι ένας άνθρωπος που πάει τον κόσμο μπροστά.Κάνει ο ίδιος πράγματα και οδηγεί και τις άλλες εταιρίες να κάνουν πράγματα τουλάχιστον 20-30 χρόνια νωρίτερα.Μεγάλος οραματιστής.Ένας σύγχρονος Τομας Εντισον!

  • Like 1
Δημοσ.

Ντάξει στα πλαίσια της διαφήμησης και της προώθησης λέει πράγματα που δεν γίνονται γενικά.Όπως ότι του χρονου τέτοια θα εποχή θα στείλει κόσμο σε τροχιά γύρω από το φεγγάρι με έναν πύραυλο που σήμερα δεν υπάρχει σε μία κάψουλα που σήμερα δεν υπάρχει.Η το πλάνο του για μεταφορά με πύραυλο αντί για αεροπλάνο είναι αστείο.Αλλά γενικά είναι ένας άνθρωπος που πάει τον κόσμο μπροστά.Κάνει ο ίδιος πράγματα και οδηγεί και τις άλλες εταιρίες να κάνουν πράγματα τουλάχιστον 20-30 χρόνια νωρίτερα.Μεγάλος οραματιστής.Ένας σύγχρονος Τομας Εντισον!

Ο Νίκολα Τέσλα το διάβασε και γέλασε, γιατί ξέρει.

  • Like 11
Δημοσ.

Δεν μπόρεσε να καλύψει και τα δύο.

 

 

Δεν μπαίνω σε συζητήσεις ηλεκτρολόγων (και προφανώς πολλών φωστηρων που εχουμε στο insomnia), αλλα η μπαταρία στην Αυστραλία είναι μόλις 1000 model s. Επομένως δεν μπορείς απο αυτο να συμπερανεις έλλειψη λιθίου. Εκτός κ αν έχεις κάποιο reference.

Γενικά, μια συζήτηση που σε ενα τέτοιο φόρουμ έπρεπε να έχει ειδική μεταχείριση, έχει γραφτεί κάθε "μακρι κ κοντό"...

  • Like 2
Δημοσ.

Ντάξει στα πλαίσια της διαφήμησης και της προώθησης λέει πράγματα που δεν γίνονται γενικά.Όπως ότι του χρονου τέτοια θα εποχή θα στείλει κόσμο σε τροχιά γύρω από το φεγγάρι με έναν πύραυλο που σήμερα δεν υπάρχει σε μία κάψουλα που σήμερα δεν υπάρχει.Η το πλάνο του για μεταφορά με πύραυλο αντί για αεροπλάνο είναι αστείο.Αλλά γενικά είναι ένας άνθρωπος που πάει τον κόσμο μπροστά.Κάνει ο ίδιος πράγματα και οδηγεί και τις άλλες εταιρίες να κάνουν πράγματα τουλάχιστον 20-30 χρόνια νωρίτερα.Μεγάλος οραματιστής.Ένας σύγχρονος Τομας Εντισον!

To ίδιο έλεγε για τους ανακυκλώσιμους πυραύλους πριν χρόνια και πέσαν πάνω να τον φάνε Boeing και λοιπές εταιρίες που είναι δεκαετίες στο κλάδο της ερευνας και αναπτυξης πυραυλικής τεχνολογίας . Λέγαν ότι δεν πρόκειται να προλάβει να πετύχει κάτι τέτοιο μιας και η τεχνολογία δεν είναι ωριμασμένη και το ίδιο έχουν προσπαθήσει και αυτοί  ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΕ .Αυτή η καινοτομία του εξασφάλισε τεράστια συμβόλαια και άνοιξε το δρόμο όχι μόνο για τεράστια οικονομικές εκτοξεύσεις δορυφόρων αλλά έλυσε ένα και ένα σοβαρό οικονομικό πρόβλημα για τις εκτοξεύσεις επανδρωμένων αποστολών σε άλλους πλανήτες .

Να σημειώσω εδώ ότι η Nasa δεκαετίες τώρα αγόραζε κινητήρες ρώσικους για τους πυραύλους . Πλέον η Αμερική μετά την λήξη του προγράμματος Apollo έχει πλέον τον δικό της κινητήρα . Merlin  engine family by spaceX .

 

Ο άνθρωπος γράφει ιστορία και θα αφήσει ιστορία  που θα τον θυμόμαστε . Για την πρωτοπορία του, για την τεράστια εξέλιξη στα μέσα μεταφοράς  και το πιθανότερο θα είναι ο πρώτος που θα πατήσει στον Άρη με επανδρωμένη αποστολή (το τελευταίο . Το να φτιαχτεί μια μόνιμη βάση στον Αρη είναι το όνειρο του πριν φύγει απο την ζωή . ).

Δεν είναι απλά επιχειρηματίας ,είναι οραματιστής και εξελίσσει την ανθρωπότητα .

 

Η πρωτοπορία του στα ηλεκτρικά οχήματα είναι 10 χρόνια μπροστά απο οποιοδήποτε ανταγωνιστή . Όλοι τρέχουν να τον προλάβουν . Δεν ξέρω αν η Tesla θα ναι η κορυφή στα ηλεκτροκίνητα τα επόμενα χρόνια το μόν που ξέρω είναι ότι έθεσε τις βάσεις και πίεσε ολες τις αυοτκινητοβιομηχανίες να αρχίσουν να επενδύουν τεράστια ποσά για να τον προλάβουν και το ΚΟΡΥΦΑΙΟ . Επειδη θέλει να υπάρχει ανταγωνισμός άρα μαζική παραγωγή και απο άλλες εταιρίες σε ηλεκτροκίνητα για να πέσει σύντομα το κόστος ηλεκτροκίνητων . ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΤΗΣ  η Tesla της έδωσε δωρεάν σε όλους του δυνητικά ανταγωνιστές . (κάποια πατέντα θα κράτησε και για τον εαυτό της σίγουρα .)

  • Like 12
Δημοσ.

Και για πες, πόσα πράγματα έχει τάξει και δεν τα έχει πραγματοποιήσει;

 

Ψάξε λίγο για τα αποκρουστικά finances της Tesla. Hint: Αν είχαμε Ελληνική Αυτοκινητοβιομηχανία ΔΕΚΟ θα ήταν λιγότερο σπάταλη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...