deligkos Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Η Tesla ολοκλήρωσε την εγκατάσταση στην Αυστραλία της μεγαλύτερης μπαταρίας ιόντων λιθίου στον κόσμο, την οποία αναμένεται να θέσει σε λειτουργία σε λίγες ημέρες. Η 100 MW μπαταρία σχεδιάστηκε ως λύση ασφάλειας για το ηλεκτρικό δίκτυο της περιοχής. Θα αποθηκεύει ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας αρκετή για να ηλεκτροδοτήσει 30.000 νοικοκυριά για περίπου μία ώρα. Ο επικεφαλής της Tesla Elon Musk είχε δηλώσει πως θα παρεχόταν δωρεάν, αν δεν είχε εγκατασταθεί μέσα σε 100 ημέρες από την υπογραφή του συμβολαίου για το πρότζεκτ. Φαίνεται λοιπόν ότι θα προλάβει τη διορία της 1η Δεκεμβρίου για την τοποθέτηση και τη σύνδεσή της με το αιολικό πάρκο της γαλλικής Neoen, η οποία δραστηριοποιείται στις ΑΠΕ. Σύμφωνα με το Nikkei Asian Review, για την κατασκευή της χρησιμοποιήθηκαν κυψέλες της Samsung. Ο Musk κατέθεσε την προσφορά μέσω του Twitter, έπειτα από μία σειρά μπλακάουτ τον Φεβρουάριο, όπως επίσης και από μία διακοπή σε επίπεδο πολιτείας, που τον Σεπτέμβριο του 2016 βύθισε στο σκοτάδι 1,7 εκατομμύρια άτομα. Site: BBC
GReaperEx Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Μετά θα λένε: "Γιατί είναι τόσο επικίνδυνες οι μπαταρίες ιόντων λιθίου?" Αυτή η μπαταρία είναι ένα ατύχημα σε αναμονή... Ο Musk κάνει όλων των ειδών τις μαλακίες για να μείνει διάσημος... 4
Δημοφιλής ανάρτηση Dantε Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Μετά θα λένε: "Γιατί είναι τόσο επικίνδυνες οι μπαταρίες ιόντων λιθίου?" Αυτή η μπαταρία είναι ένα ατύχημα σε αναμονή... Ο Musk κάνει όλων των ειδών τις μαλακίες για να μείνει διάσημος... Πες τους πως γινεται επιστημονα μας. 40
Psaris Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Μετά θα λένε: "Γιατί είναι τόσο επικίνδυνες οι μπαταρίες ιόντων λιθίου?" Αυτή η μπαταρία είναι ένα ατύχημα σε αναμονή... Ο Musk κάνει όλων των ειδών τις μαλακίες για να μείνει διάσημος... χαχαχαχαχαχα δηλαδη ποσο triggered θα εισαι με αυτο : 7
panoskatos Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Μετά θα λένε: "Γιατί είναι τόσο επικίνδυνες οι μπαταρίες ιόντων λιθίου?" Αυτή η μπαταρία είναι ένα ατύχημα σε αναμονή... Ο Musk κάνει όλων των ειδών τις μαλακίες για να μείνει διάσημος... Τώρα εσυ ξέρεις καλύτερα απο την Tesla ? Υπάρχει τεράστια ομάδα τεχνικών και επιστημόνων που ασχολούνται όλο τους το ¨οχτάωρο ¨ με το θέμα μπαταρία ρε άνθρωπε ! Και πόσες μπαταρίες ιόντων λιθίου υπάρχουν στον κόσμο ? Μην τρολάρεις.. 3
grayden Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Μετά θα λένε: "Γιατί είναι τόσο επικίνδυνες οι μπαταρίες ιόντων λιθίου?" Αυτή η μπαταρία είναι ένα ατύχημα σε αναμονή... Ο Musk κάνει όλων των ειδών τις μαλακίες για να μείνει διάσημος... Προσφορά για το ίδιο project κατέθεσαν κάπου στις 60 εταιρίες. Γιατί άραγε; 1
musitsa Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Μη τον κράζετε ρε παιδιά τον GReaperEx αυτός ξέρει! Είναι κλασσικός Ελληνάρας 5
grayden Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Ας τους έδινε απλά ενα ups.... Κατά κάποιο τρόπο αυτό ακριβώς έκανε απλά σε λιιιιίγο μεγαλύτερη κλίμακα. 1
georgebou21 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Μετά θα λένε: "Γιατί είναι τόσο επικίνδυνες οι μπαταρίες ιόντων λιθίου?" Αυτή η μπαταρία είναι ένα ατύχημα σε αναμονή... Ο Musk κάνει όλων των ειδών τις μαλακίες για να μείνει διάσημος... Δεν ξερω πόσο επικινδυνη ειναι αυτη η κατασκευη, αλλα πιστευω ειναι πιο ακίνδυνη απο πυρηνικο αντιδραστήρα. 4
Architekt Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Με την γιγάντωση της Τεσλα σε καμία 5ετια δεν θα έχουμε ορυκτό λίθιο για μπαταρίες...
Manjaro Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Όχι ότι την στιγμή που μιλάμε έχω κάποιο λόγο στο μυαλό μου για να πιστεύω πως θα είναι επικίνδυνη αυτή η κίνηση απο την Tesla αλλά άι σιχτίρ με τις εξυπνάδες αμάν πια, λίγο εποικοδομητικό διάλογο δεν μπορεί να δει κανείς εδώ μέσα.. κάποιος θα πει το Α και 10000 άλλοι θα τρέξουν ή να αποδείξουν ότι το Α είναι V ή να πούνε πως αυτός που λέει το Α είναι σίγουρα άσχετος απλά επειδή μια εταιρία έκανε το αντίθετο.. Ναι στατιστικά το να έχει δίκαιο η Τέσλα είναι πιο πιθανό απο το να έχει δίκαιο κάποιος απο το ιντερνετ που σχολιάζει. Αυτό δεν σημαίνει απολύτως τίποτα όμως Η επίκληση στην αυθεντία είναι λογικό σφάλμα πιο συγκεκριμένα λαϊκισμός. Και τι σαν έχει εκατομμύρια σαν εταιρία; ξέρετε τις σκοπιμότητες απο πίσω ποιοι ασχολήθηκαν για ποιο λόγο ασχολήθηκαν, πόσο καιρό ασχολήθηκαν κάτω απο τι συνθήκες αν εισακούστηκαν οι επισφάλειες τους η αν τα αφεντικά τους τους βάλανε με το ζόρι να κάνουν κάτι πχ για να ανεβεί η μετοχή κτλ κτλ κτλ?ΌΧΙ ! Έχετε σχετικές γνώσεις έτσι ώστε με λογικά επιχειρήματα να φέρετε αντίλογο; ΤΟΤΕ ΚΑΝΤΕ ΤΟ αυτό θα οδηγήσει σε διάλογο. αν δεν έχετε σχετικές γνώσεις ή λογικά επιχειρήματα τότε απλά ΜΗΝ ΛΕΤΕ ΜΛΚΙΕΣ δεν κοροϊδεύετε κανέναν άλλο πάρα τον εαυτό σας και οδηγείτε το comment section σε τέλμα. 1
rednez Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Όχι ότι την στιγμή που μιλάμε έχω κάποιο λόγο στο μυαλό μου για να πιστεύω πως θα είναι επικίνδυνη αυτή η κίνηση απο την Tesla αλλά άι σιχτίρ με τις εξυπνάδες αμάν πια, λίγο εποικοδομητικό διάλογο δεν μπορεί να δει κανείς εδώ μέσα.. κάποιος θα πει το Α και 10000 άλλοι θα τρέξουν ή να αποδείξουν ότι το Α είναι V ή να πούνε πως αυτός που λέει το Α είναι σίγουρα άσχετος απλά επειδή μια εταιρία έκανε το αντίθετο.. Ναι στατιστικά το να έχει δίκαιο η Τέσλα είναι πιο πιθανό απο το να έχει δίκαιο κάποιος απο το ιντερνετ που σχολιάζει. Αυτό δεν σημαίνει απολύτως τίποτα όμως Η επίκληση στην αυθεντία είναι λογικό σφάλμα πιο συγκεκριμένα λαϊκισμός. Και τι σαν έχει εκατομμύρια σαν εταιρία; ξέρετε τις σκοπιμότητες απο πίσω ποιοι ασχολήθηκαν για ποιο λόγο ασχολήθηκαν, πόσο καιρό ασχολήθηκαν κάτω απο τι συνθήκες αν εισακούστηκαν οι επισφάλειες τους η αν τα αφεντικά τους τους βάλανε με το ζόρι να κάνουν κάτι πχ για να ανεβεί η μετοχή κτλ κτλ κτλ? ΌΧΙ ! Έχετε σχετικές γνώσεις έτσι ώστε με λογικά επιχειρήματα να φέρετε αντίλογο; ΤΟΤΕ ΚΑΝΤΕ ΤΟ αυτό θα οδηγήσει σε διάλογο. αν δεν έχετε σχετικές γνώσεις ή λογικά επιχειρήματα τότε απλά ΜΗΝ ΛΕΤΕ ΜΛΚΙΕΣ δεν κοροϊδεύετε κανέναν άλλο πάρα τον εαυτό σας και οδηγείτε το comment section σε τέλμα. υπαρχουν συρματα κολλησης που λειτουργουν σαν ασφαλεια overcurrent δηλαδη ακομη και απλη κολληση σε σειρα η παραλληλα να κανεις χωρις κανενα κυκλωμα προστασιας αν παει να τραβηχτει παραπανω ρευμα απο μια μπαταρια αποσυνδεεται επειδη κοβεται το συρμα, υπαρχουν χιλιαδες ειδη κυκλωματων προστασιας για τετοιου ειδους μπαταριες που υπαρχουν και στα κινεζικα powerbanks των 2€ και εσυ η ο αλλος πανω πιστευετε οτι μια εταιρια σαν την Tesla δεν θα μπορουσε να σκεφτει να εφαρμοσει μεθοδους προστασιας των κυψελων? οπως ρωτησες εχω σχετικες γνωσεις μιας και ασχολουμαι με μπαταριες ιοντων λιθιου και πιο πολυ τις 18650 εδω και αρκετα χρονια και τις χρησιμοποιω σε διαφορα πραγματα 5
yiannis_volos Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Ας τους έδινε απλά ενα ups.... Σαν ups είναι βασικά... 1
Psaris Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 έγραψες ενα κατεβατό τσάμπα... δεν λεμε για το αμα συμφέρει ή οχι στο κράτος της αυστραλίας μια τετοια κίνηση αλλά για βασικά πράγματα οπως η ασφάλεια ενός μεγάλου powerbank.... "καθε μέρα" φτιαχνονται εργοστάσια ηλεκτρισμού (πυρηνικά/και μή) με κινδύνους πολύ μεγαλύτερους απο τις Tesla-batteryfarm(ή οπως το λένε) και δεν βλέπω να κλαίγεστε... στο κάτω κατω ποιο πολύ το εμπιστεύομαι αυτο το εργο παρα οτι αλλο γίνεται στον πλανήτη γιατι αμα γινει κανένα ατύχημα θα πέσουν ολοι να την φάνε θα γινει "Δίκη στο ινσομνια"......
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα