Προς το περιεχόμενο

Βmw Z3 η Civic Si (2004-2005)


Hellaslover

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Z3 είχα εποχή πριν το 2010 και το αμάξι ήταν πριν το Facelift.
Εκτός το μεγάλο του πρόβλημα με τα ψαλίδια και τις εισροές νερού στον χώρο αποσκευών από το μεσαίο φανάρι του στοπ,δεν είχα κανένα θέμα,και θα έχω να λέω καλά λόγια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο δεν ειναι απολυτο.σας εμεινε φοβια απο το ρχ7 που το τουμπανιαζανε και το σπαγανε για πλακα ,στις ευθειες.το ρχ8 εργοστασιακο,δεν εχει τετοια θεματα,αναλογως απο ποιον το αγοραζεις..........αν το εχει λιωσει ο πριν,λογικο εινα να βγαλει ζημια σε εσενα......(το θεμα ειναι οτι το ρχ8 μπορει να το λειωσει ο καθυς,αφου εχει τα αλογα......)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι αποτρεπτικός ο rotary εφόσον βέβαια ψαχτείς ώστε να μάθεις ποιος είναι ο σωστός τρόπος λειτουργίας του και σίγουρα κάποιο συνεργείο που να ξέρει από wankel. Εϊναι προτιμότερο να το πάρεις σε χαμηλή τιμή και να κάνεις εσύ το rebuilt παρά να είναι ''έτοιμο'' από τον προηγούμενο.

Φυσικά σαν αυτοκίνητο οδηγικά είναι top. Ζύγισμα, μπλοκέ, 200 άλογα...δε του λείπει κάτι. Βέβαια μιλάμε και για μεγάλη κατανάλωση αλλά στην Αμερική φαντάζομαι αυτό δεν είναι πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικα εμπιστευομαι κινητηρες inline 6 με direct injection, νομιζω τετοιον εχει το z3. Τα ροταρι θελουν πολυ προσοχη και για daily driver δε κανουν, δεν ειναι να κανεις τα σερβις και να μη σε νοιαζει δηλαδη. Βασικα δε μαρεσει καν το rx8 γιατι δεν ειμαι του τυπου που ψαχνω και επειδη δεν ειμαι αυτο που θελω για μενα δεν αξιζει το νταντεμα που θελει. Roadster θελω 2θεσιο και κανω εξαιρεση μονο για το συγκεκριμενο Civic που ανεφερα (γιατι σε τετοια κατηγορια ειναι και τα γκολφ που ισως τα προτιμουσα αν ηθελα hatchback).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To mx5 NC δε σε καλύπτει; Ειδικά αν βρεις με σκληρή οροφή θα είναι ΟΚ και σε μεγάλες αποστάσεις και χωρίς τα όποια μειονεκτήματα της υφασμάτινης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με σκληρη οροφη ειναι ακομα πιο ομορφα και εννοειτε με καλυπτει, αλλα η τιμη ειναι λιγο πιο πανω απ οτι ηθελα να διαθεσω. Βρισκω στα 7-10 χιλιαρικα τα περισσοτερα και θελω να δωσω μεχρι 5. Πονταρω στο να βρω απο ηλικιωμενο ιδιωτη η καποιον που που τωρα εχει οικογενεια ξερω γω και θελει να το δωσει.Βρηκα ενα με 6μιση καθαρο κ ωραιο αλλα αυτοματο το παιρνα και με 5. Κατι θα βρω δε βιαζομαι αλλα ψαχνω και για z4 και για civic και οποιο πετυχω στα λεφτα μου και σε καλη κατασταση θα αγορασω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βρισκω γυρο στα 7 μεσο ορο. Και οι 2 2.5 και 3.0 κινητηρες στα ιδια λεφτα ειναι για το 2004 μοντελο, λογικα το 03 πεφτει κ αλλο αλλα επειδη το 03 ηταν η πρωτη χρονια λεω να παρω 04 και πανω αν παω σε z4

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το miata,εκτος του τελευταιου μοντελου, το βλεπεις στο δρομο και σα να σου λεει "Γεια σας ειμαι η Αννουλα και παω πρωτη δημοτικου!" ενο το Ζ4 ειναι σα καρχαριας και οταν το βλεπεις κανεις στην ακρη μη σε παρει ο διαολος. Το μιατα ειναι πασιγνωστο οτι ειναι fun αμαξι και αξιοπιστο, αλλα το αλλο ειναι καρχαριας..

με κιτ ειναι πιο ωραιο δε λεω αλλα κανει κανα χιλιαρικο το κιτ, μετα θα θελει ζαντες..

 

Στα ιδια λεφτα ειναι και τα δυο, μπορω να πω βρισκω το Ζ4 φθηνοτερα κιολας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοεις δε τραβανε? Opel δεν εχει εχω, slk δε με πολυτραβαει και θα ναι προβληματικα στη χρονολογια και τα λεφτα που ψαχνω.

Edmunds.com και autotrader.com, βλεπω και σε craigslist

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...