Προς το περιεχόμενο

Βmw Z3 η Civic Si (2004-2005)


Hellaslover

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γνωριζοντας οτι ειναι 2 διαφορετικα αυτοκινητα, ποιο απο τα 2 θα αγοραζατε για "fun", δευτερο αμαξι; Μενω εξωτερικο και το αμαξι μου ειναι αυτοματο, και αρκετα μεγαλο. Ψαχνω για κατι πιο μικρο, να ναι μανουαλ και fun to drive.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι εννοεις fun to drive?θα κανεις ταρζανιες σε δημοσιους δρομους;το z3 θελει γνώστη,αλλιως ,αν δεν βλεπεις τα ραδικια ,απο κατω,θα βλεπεις τους απο πισω,απο το παρμπριζ.ασε που οταν βγαλει ζημια,που θα βγαλει,θατρεχεις ,και θα πληρωνεις.σιβικ απο μενα,εχοντας περασει και απο τα δυο.ευτηχως ξεφορτωθηκα το ζ,πριν διαλυθει στα χερια μου....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fun εννοω να ειναι ευχαριστο και σπορτικο στην οδηγηση, δε σημαινει οτι θα τρεχω ουτε θα κανω μαλ*ακιες. Στην αρχη σκεφτομουν για μιατα, αλλα το Ζ3 μου αρεσει εμφανισιακα περισσοτερο.

Τι προβληματα σου βγαλε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το miata είναι πιο ελαφρύ και εαν είναι σε καλή κατάσταση αξίζει. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πισωκίνητο για fun drive. Το civic δεν θα σου προσφέρει καμία συγκίνηση. Το z3 πρέπει να το ψάξεις αρκετά και να έχει αρκετά μεγάλο κινητήρα για να είναι διασκεδαστικό.

Εγώ το πισωκίνητο προτείνω ΜΟΝΟ εαν σε ενδιαφέρει η πλαγιολίσθηση σε απόλυτα ασφαλής περιοχές (αλάνες).

Εαν το πάρεις και κάνεις ταρζανιές μέσα στην πόλη θα το μετανιώσεις αργά ή γρήγορα (πολύ επικίνδυνο για τους άλλους και εσένα).

 

Εαν δεν σε ενδιαφέρει η πλαγιολίσθηση πάρε το civic (τέρας αντοχής τα μοτεράκια τους)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fun εννοω να ειναι ευχαριστο και σπορτικο στην οδηγηση, δε σημαινει οτι θα τρεχω ουτε θα κανω μαλ*ακιες. Στην αρχη σκεφτομουν για μιατα, αλλα το Ζ3 μου αρεσει εμφανισιακα περισσοτερο.

Τι προβληματα σου βγαλε;

το εδωσα στο 6μηνο,δεν εβγαλε στα χερια μου κατι,αλλα και τοτε,2004,δεν ηταν παλια για ναρχισουν οι ζημιες.οι ζημιες εκεινης της περιοδου,αφορουσαν τα εξακυλινδρα που τα εσκιζαν,και οτι ζημια εβγαζαν,επιανε το 1000ρικο ευκολα,αν δεν επιαναν τα χερια.σημερα πλεον,λογω παλαιοτητας βγαζουν ζημιες και στα περιφεριακα ,που και αυτες δεν ειναι φθηνες.πχ αν μπλεξεις με εισροη νερου στην καμπινα,αστο καλυτερα....εμενα δεν με αρεσε η συμφεριφορα του στον δρομο.το ειχα σε 2.8 ,και αν ειχα το dsc στο ον,ηταν ενα γρηγορο οχημα.αν το εβγαζα οφ,η αλλοπροσαλλη συμπεριφορα του,κοντραριζοταν με του ρχ7 σε βρεγμενο,αν δεν ειχα ολοκαινουρια ελαστικα.τα οποια ομως τοτε σε 17αρες εφταναν τα 700 ευρω....ωραιες εποχες..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Honda S2000

Δε διαθετω να δωσω τοσα. Ειμαι αναμεσα σε z3 z4 miata η civic. To z3 οπως ακουω φοβαμαι μη δε μου βγει καλο. Το Ζ4 εχω την εντυπωση ειναι καλυτερο αλλα μαρεσει και το civic, και το miata αν και λιγο φενετε γυναικειο το πιο παλιο στα λεφτα μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mιλάμε για το civic ep3 και όχι EK σωστά; Στην απλή του έκδοση για fun to drive δε λέει και πολλά, μόνο σε type-R αλλάζει το πράγμα. Η Ζ3 για μένα δεν έχει κάτι το ενδιαφέρον οδηγικά, εμφανισιακά είναι υποκειμενικό το θέμα, προσωπικά δε με τρελαίνει. Το απόλυτο fun to drive είναι το MX5, και δεν είναι μόνο για παντηλίκια. Ζύγισμα 50-50, ελαφρύ, κοφτερό τιμόνι το κάνει κατάλληλο για στροφοδιαδρομές. Το δε αδύναμο (σχετικά) μοτέρ το κάνει ιδανικό για το μέσο οδηγό και χρήση σε δημόσιο δρόμο (άσχετα αν μερικοί νομίζουν ότι είναι χεράδες και τους φαίνεται λίγη η δύναμή του). Προσωπικά αυτά ήταν που με έκαναν να το επιλέξω έναντι της SLK (ντάξει ΟΚ και η φορολογία). Η χρήση που του κάνω είναι ορεινές στροφοδιαδρομές. Αν είχα κοντά πιστά εννοείται ότι θα το βαζα και εκεί. Εμφανισιακά γυναικείο δε φαίνεται απλά οι γυναίκες το θεωρούν γλυκούλι....όπως και ένα cooper S....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα,εχεις δυνατοτητα επιλογης ζ4 και σκεφτεσαι και το σιβικ;το μονο θεμα ειναι το κστος ασφαλισης,αν εισαι σε καμια αγγλια.βεβαια και το κοστος συντηρησης δεν ειναι μικρο.......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμαι αμερικη, δεν εχω θεμα με φορολογια κτλ ολα τα ιδια ειναι, ουτε με ασφαλεια εχω προβλημα. Το civic που μαρεσει ειναι το hatchback που φερνει λιγο σε golf, στο γκοογκλ αν δεις civic si 2004 το βγαζει, δε ξερω πως λεγετε ακριβος. Το θεμα ειναι οτι θα παρω μεταχειρισμενο και πρεπει να προσεχω μη το χε κανας κινεζος και το χει γαμ*σει. Bmw z3 η z4 βρισκω πιο "καθαρα" απο ηλικωμενο που το προσεχε κτλ. Τα bmw εδω δεν ειναι απο γερμανια τα φτιαχνουν εδω δηλαδη και υπαρχει προβλημα με αξιοπιστια και η συντηρηση κοστιζει περισσοτερο απ οτι στην ευρωπη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού είναι για 2ο δεν υπάρχει θέμα. Πάρε Ζ3.

Κάμπριο και πισωκίνητο. Στην χείριστη μόνος στο σούπερμάρκετ έχεις να βάλεις τα ψώνια στο πορτμπαγκάζ ή στη θέση του συνοδηγού.

Απλά αν μένεις σε περιοχή που χιονίζει θέλει προσοχή και κατά προτίμηση traction control που δεν ξέρω πόσο εύκολο θα είναι να βρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τωρα που βρηκαμε ενα αμερικανακι που το ζει,για ενημερωσε.ποσο αυστηρο ειναι το κτεο,και τι εννοεις οτι ειναι πιο ακριβη η συντηρηση απο οτι στην ευρωπη.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Corvette C3,C4 είναι μέσα στο budget σου; Δεν έχω ιδέα από τιμές εκεί και αν δε κάνω λάθος τα MX5 2ης γενιάς είναι αρκετά τσιμπιμένα (πιο ακριβά από Ελλάδα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κτεο δε περασα ποτε στην ελλαδα και δε μπορω να συγκρινω απο πρωτο χερι, αλλα φιλος που γνωριζει και για εδω και εκει λεει ειναι πιο ευκολο εδω αμερικη, αναλογα και το state. Εχει τυχει να παω πολλα και παλια αμαξια για smog(κτεο) και περνανε ευκολα, μια φορα ηθελα τουν απ και την αλλη να αλλαξω ταπα βενζινης.

Η συντηρηση ειναι πιο ακριβη στα luxury αμαξια και περισσοτερο στα ευρωπαικα, μαλλον επειδη χρειαζονται ειδικα εργαλια που τα χει μονο ο dealer που χρεωνει πολλα η μικρα συνεργεια που χρεωνουν λιγο φθηνοτερα απο τους dealer αλλα 2Χ ακριβοτερα απ οτι θα χρεωναν αμερικανικο η γιαπονεζικο. Τα γερμανικα τα κανουν εδω λογο κοστους και σε παρα πολλα μοντελα το μονο απο ευρωπη ειναι η μηχανη. Δεν υπαρχουν και πολλα ευρωπαικα και ανταλακτικα aftermarket πολλες φορες δεν υπαρχουν. Ειχα ml550 amg το χα παρει μεταχειρισμενο και χωρις να υπερβαλω καθε μερα ειχα προβληματα κυριος με τα ηλεκτρικα. Ηλιοροφη δεν ανοιγα αν ηξερα θα βρεξει αυριο μεθαυριο γιατι 50% πιθανοτητα θα χαλαγε. Οσοι εχουν λεφτα τα παιρνουν καινουργια και τα δινουν οταν ληξει η εγγυηση, αυτοι που παιρνουν μεταχειρισμενα πουλανε μουρη και τη πατανε αν χαλασει κατι. Ειναι ολα φτηνα για αυτο το λογο

 

Τα c3 ειναι πλεον κλασικ και σε καλη κατασταση ειναι ακριβα. Τα c4 μαρεσουν αλλα ψαχνω κατι πιο μοντερνο. Θελω κατι μικρο αλλα και ανετο για daily driver μη βαζω μιλια στο αμαξι που εχω τωρα και θελω να κρατησω σε καλη κατασταση, θα ειναι κ αυτο κλασικ σε λιγα χρονια

 

Μιατα πρωτης η δευτερης γενιας ψαχνω. Δε βρισκω ευκολα ειναι καλα αμαξια και δε τα πουλανε ιδιωτες, απο μαντρα ειναι παντα τσιμπημενες οι τιμες σαυτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιάτα πάρε το NC. Τα NA, NB για daily driver δεν παλεύονται. Σε ταξίδι μετά από μια ώρα σε πονάει το κεφάλι σου. Αλλά για απλές βόλτες βέβαια είναι μια χαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...