Προς το περιεχόμενο

Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου μέχρι 16.000 ευρώ


css03027

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εκανα τεστ drive το titanium 100hp. Ωραιο αμαξακι, καμια σχεση το εσωτερικο του με το γιαρις.

 

Θετικά το χαμηλο επιτόκιο και η 8ετης εγγυηση. Αρνητικα ο 1000αρης κινητηρας και καποια τριξιματα που αναφερουν κάτοχοι. Οπως και η μη δυνατοτητα αγορας full led φώτων.

 

Τιμη με μεταλλικο χρωμα και το κλειδι στο χερι, 16700.

Στην τιμη προφανως μιλας για το αυτοματο και πιθανως βαζεις μεσα και το επιτοκιο.

Διοτι το 100ρι Titanium 5θυρο manual εχει στον τιμοκαταλογο (χωρις χρωμα που ειναι κανα 500ρι αλλα και χωρις εκπτωση) 15.700.

 

Επισης, ο 1000ρης κινητηρας ειναι πλεονεκτημα κι οχι μειονεκτημα. Οικονομικοτερος, χαμηλοτεροι ρυποι, χαμηλοτερα τελη ασφαλισης, συμμαζεμενη καταναλωση σε σχεση με το αν ηταν 1400ρι κλπ. Για τα τριξιματα δεν γνωριζω για το καινουργιο fiesta, αλλα για το προηγουμενο που ειχα οδηγησει και τις 3 εκδοσεις για αρκετο καιρο την καθεμια, δεν ακουσα τριξιμο ουτε για αστειο.

ΥΓ. Μου κανει εντυπωση αυτο που λες περι Full LED φωτων. Το προηγουμενο titanium ειχε LED μπρος-πισω, εκτος φυσικα απο τα φωτα πορειας εμπρος,  τους προβολεις ομιχλης και τους προβολεις, που προφανως δεν ειναι LED.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι ρε, 16700 μονο με τιτανιουμ εκδοση, μεταλλικο χρωμα και εξοδα φακελπυ χωρις αυτοματα κτλ. Δε μου κανε καμια προσφορα, δυστυχως.

 

Φουλ λεντ εννοω τα φωτα πορείας. Αναγκαστικά παντρευεσαι τις λαμπες αλογονου.

 

Γραφω γρηγορα λογω ανωτερας βιας.

 

Αν εχεις υπόψιν σου καποιο εμπορο που να κανει καποια προσφορα στο νεο φιέστα, πες μου.

 

Υ.Γ. Σε νεο μινι κουπερ 5d αμαξι 25.000 ευρω ετριζε το ντουλαπακι και χρειαστηκε να παω να το βιδωσουν καλύτερα. Στο φορουμ των 4τροχων γραφουν νεοι κατοχοι πως το φιεστα τριζει αρκετα και μαλιστα διχως να τους λυνει το προβλημα η αντιπροσωπεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι ρε, 16700 μονο με τιτανιουμ εκδοση, μεταλλικο χρωμα και εξοδα φακελπυ χωρις αυτοματα κτλ. Δε μου κανε καμια προσφορα, δυστυχως.

 

Φουλ λεντ εννοω τα φωτα πορείας. Αναγκαστικά παντρευεσαι τις λαμπες αλογονου.

 

Γραφω γρηγορα λογω ανωτερας βιας.

 

Αν εχεις υπόψιν σου καποιο εμπορο που να κανει καποια προσφορα στο νεο φιέστα, πες μου.

 

Υ.Γ. Σε νεο μινι κουπερ 5d αμαξι 25.000 ευρω ετριζε το ντουλαπακι και χρειαστηκε να παω να το βιδωσουν καλύτερα. Στο φορουμ των 4τροχων γραφουν νεοι κατοχοι πως το φιεστα τριζει αρκετα και μαλιστα διχως να τους λυνει το προβλημα η αντιπροσωπεια.

Δεν εχω ιδεα αν βγαινουν φωτα πορειας full LED-ειμαι ασχετος επ'αυτου. Μηπως εννοεις τα xenon?

Εμπορο στην Ελλαδα οχι δεν εχω υποψιν, απλα η τιμη που σου ειπα ειναι αυτη που βλεπω στο site της ford gr . Αλλα οκ με χρωμα+εξοδα φακελου+0 εκπτωση ειναι λογικο το 16700ρι...

 

Οι τριγμοι για το νεο φιεστα ισως ειναι απο τις παιδικες ασθενειες που κλασσικα διορθωνονται σε επομενες παρτιδες. Ειναι και ολοκαινουργιο οποτε μιλαμε για τις πρωτες παρτιδες τωρα. Δεν ξερω ποσο γενικευμενο ειναι αυτο το θεμα παντως, δεν ετυχε να ξανακουσω τετοιο προβλημα για ford γενικοτερα.

Το οτι ειναι καινουργιο μοντελο ειναι μαλλον και ο λογος που δε βρισκεις εκπτωση/προωθητικο προγραμμα απο καποια αντιπροσωπεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλεον τα ξενον τείνουν να αντικατασταθουν απο led. Η bmw για το μινι βαζει μονο led κ επισης στο Α3 που κοιτουσα έχει στομ βασικο εξοπλισμο τα ξενον και εχεις τη δυνατοτητα να αναβαθμισεις σε led (φωτα πορειας παντα).

 

Οντως και γω πιστευω πως είναι παιδικη ασθένεια. Στην κατηγορια του πάντως είναι νομιζω το πιο αξιοπρεπές.

 

Απο το απερχομενο μοντελο ησουν ικανοποιημενος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο το απερχομενο μοντελο ησουν ικανοποιημενος?

1000%.

Ειχα για διαφορα διαστηματα το 100hp, το 125hp και το 140hp (red edition), παντα μιλαμε για το 1000ρι ecoboost.

Διαμαντια και για πολη και για εθνικες οδους σε οδηγικη συμπεριφορα, αποκριση, τιμονι, γκαζι, φρενο.

Ακομα και ως 5ταχυτα ηταν πολυ ανετα στις επιταχυνσεις και τις προσπερασεις, φανταζομαι ποσο πιο ανετα θα ειναι τα τωρινα που ειναι 6-ταχυτα. .

Το μειονεκτημα τους ηταν το εσωτερικο που ηταν αρκετα χοντροκομενο και παρωχυμενο (κατι που συμμαζευτηκε στο νεοτερο μοντελο) και οι 5 σχετικα μακριες σχεσεις στο κιβωτιο για τις εκδοσεις με τα 100 και 125 αλογα που αδικουσαν το μοτερ. Ειλικρινα δεν βρηκα κατι αλλο να με χαλαει. Iσως και ο αυτοματος κλιματισμος που αργουσε λιγο περισσοτερο να δροσισει το χωρο αποτι αμαξια μεγαλυτερου κυβισμου.

 

Ο κινητηρας αψογος, δεν συμπληρωσα ουτε σταγονα ψυκτικου ή λαδιου σε κανενα απο τα 3 μοντελα, δεν ειδα ποτε τη θερμοκρασια να φευγει πανω απο τη μεση ακομα και σε συνθηκες επιμονης πιεσης απο μεριας μου και με καυσωνα, ενω και το κοστος συντηρησης πολυ χαμηλο καθως τα σερβις ειναι ετησια (ή ανα 20.000 χιλιομετρα) και το μικρο βγαινει γυρω στα 120-130 τελικη. Μεγαλο δεν εκανα σε κανενα απο τα 3.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά λεφτά για ..Nissan

 

Νομίζω κοστίζει περίπου στο budget μου, το θέμα ειναι πως δε μου αρεσει εμφανιση. Το ότι ειναι Nissan στα θετικά το βάζω... ή τουλάχιστον δε βλέπω κατι αρνητικό...

 

Ενθουσιάστηκα με το Megane! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω κοστίζει περίπου στο budget μου, το θέμα ειναι πως δε μου αρεσει εμφανιση. Το ότι ειναι Nissan στα θετικά το βάζω... ή τουλάχιστον δε βλέπω κατι αρνητικό...

 

Ενθουσιάστηκα με το Megane!

Φαινονται ωραια στην αρχη αλλα δε κρατανε πολυ. Οσους ξερω με megane εχουν προβληματα και εγω μαζι
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαινονται ωραια στην αρχη αλλα δε κρατανε πολυ. Οσους ξερω με megane εχουν προβληματα και εγω μαζι

Συν ότι βγάζουν χαζα προβλήματα μετά το πέρας της εγγύησης όποτε είσαι στο ελεος του κάθε Έλληναρα μηχανικού που κοιτάζει από μια βλάβη να βγάλει το ενοίκιο του μαγαζιου του...Την τελευταία φορά ψάχνοντας μια καμμένη ασφάλεια κατέληξα να βρούμε την βλάβη έχοντας πετάξει κοντά 700 ευρώ από την τσέπη μου....
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

. Καταρχην η προταση μου ειναι ειται nissan pulsar ειται ford focus. Σαν πλατφορμα ειναι εξαιρετικα αν και το focus παραμενει  λιγο βαρυ αμαξωμα. Γελαω που αποκλειετε τα vag, εως την πλατφορμα ΠΡΙΝ mqb Ναι ειχαν πολλα θεματα , αλλα  επιλεγοντας μοντελα απο το 13 και μετα ... ειδικα στο golf ..δεν εχεις παρα να οργωσεις τα forum ...η νεα γεννια ειναι μακραν αξιοπιστη και στο λεω επειδη εχω επαφη με μεγαλο leasing group. Το toyota ειναι αξιοπιστο αλλα κανε test drive και θα δεις οτι οδηγικα ειναι μετριο μπροστα στο pulsar λογω αμαξωματος και αναρτησης και κρεμαγιερας. Μακρια απο το baleno... εχει χειριστες επιδοσεις στο φρεναρισμα. Overall θα επελεγα ford.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενθουσιάστηκα με το Megane!

Ασε τα αστεια με τα renault... Δες το, κανε το κανενα test drive, για μεχρι εκει ειναι. Οτι πιο προβληματικο ειχα ποτε σε αμαξι. Τα ιδια και απο φιλους.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...