DhZou Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Για άνετες προσπεράσεις προτίμησε τουρμπο. +1 για το Suzuki Baleno 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
css03027 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Φοβαμαι την αξιοπιστία των Τουρμπο παιδιά! Εχετε δίκιο για τη ροπή τους αλλα με τρομάζει λιγο πως το τουρμπο μπορει να βγάλει ζημιά μελλοντικά... Ίσως ενας συγχρονος ατμοσφαιρικός σαν του Yaris 1.5 με 111hp είναι μια καλή επιλογή! Τωρα κιολας θα παω να φερω μια βολτα στις αντιπροσωπίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Φοβαμαι την αξιοπιστία των Τουρμπο παιδιά! Εχετε δίκιο για τη ροπή τους αλλα με τρομάζει λιγο πως το τουρμπο μπορει να βγάλει ζημιά μελλοντικά... Ίσως ενας συγχρονος ατμοσφαιρικός σαν του Yaris 1.5 με 111hp είναι μια καλή επιλογή! Τωρα κιολας θα παω να φερω μια βολτα στις αντιπροσωπίες. Δεν ισχυουν οι ανησυχιες που εχεις για τα (σημερινα) τουρμπο. Προφανως εσυ εχεις ακουσει ιστοριες απο τα καγκουρια που πανε και βαζουν οτι τουρμπο βρουν απο οποια μαντρα βρον, με οτι προγραμμα τους βαλει ο καθε π@π@ρας "βελτιωτης" σε οτι χρεπι εχουν και μετα λενε οτι εγινε μαλακια με/απο το τουρμπο τους. Το τουρμπο ως τεχνολογια υπαρχει εδω και πολλες δεκαετιες ενω σκεψου οτι τα ταξι βγαζουν οσα χιλιομετρα δε θα βγαλεις ποτε με το ΙΧ σου και δεν παρουσιαζουν προβληματα στο τουρμπο, νοουμενου οτι κανουν σωστη συντηρηση παντα. FYI ο 1000ρης ecoboost της ford που σου προτεινα προηγουμενως, ειναι 5 σερι χρονιες "κινητηρας της χρονιας" ενω η ιδια η ford του δινει εως και 140 αλογα για αμαξια παραγωγης ενω τον εχει πουσαρει ως τα 180 για αγωνιστικο. Επιπλεον τον βαζει σε ΠΟΛΥ βαρυτερα αμαξωματα απο το fiesta. Αυτα δειχνουν την απολυτη εμπιστοσυνη του κατασκευαστη στον κινητηρα του. Σκεψου λοιπον ποσο ανετος θα ειναι ο ιδιος κινητηρας με 100 ή 125 αλογα...Χωρια οτι τοσα χρονια τωρα δεν εχει ακουστει να εχει θεματα με το τουρμπο ή γενικοτερα να εχει προβληματα αξιοπιστιας. Κι οπως βλεπεις, πλεον ακολουθουν ολοι το παραδειγμα της ford και προχωρανε σε downsizing+τουρμπο. Τελος αν φοβασαι τους τουρμπο, συντομα δε θα εχει πολλα αμαξια να επιλεξεις, καθως ολοι οι κατασκευαστες κινουνται προς την υπερτροφοδοτηση , ακομα και οι παλαι ποτε φανατικοι υποστηρικτες της ατμοσφαιρας (BMW πχ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Φοβαμαι την αξιοπιστία των Τουρμπο παιδιά! Εχετε δίκιο για τη ροπή τους αλλα με τρομάζει λιγο πως το τουρμπο μπορει να βγάλει ζημιά μελλοντικά... Ίσως ενας συγχρονος ατμοσφαιρικός σαν του Yaris 1.5 με 111hp είναι μια καλή επιλογή! Τωρα κιολας θα παω να φερω μια βολτα στις αντιπροσωπίες. Κι εγω ετσι νομιζα αλλα δυο Audi TT του 2000 των παιδιων μου με 150.000 χλμ και τα τελευταια 40.000 με υγραεριο δεν εχουν προβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vairass Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Το πρόβλημα είναι ότι το τουρμπο αν πάθει ζημιά θέλει φράγκα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moure Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 FYI ο 1000ρης ecoboost της ford που σου προτεινα προηγουμενως, ειναι 5 σερι χρονιες "κινητηρας της χρονιας" ενω η ιδια η ford του δινει εως και 140 αλογα για αμαξια παραγωγης ενω τον εχει πουσαρει ως τα 180 για αγωνιστικο. Επιπλεον τον βαζει σε ΠΟΛΥ βαρυτερα αμαξωματα απο το fiesta. Κινητήρας της χρονιάς ήταν το 2012,2013,2014.Παλιότερα για δυο χρονιές ήταν ο 1.4 tsi που δεν τον λες και τέρας αξιοπιστίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Κινητήρας της χρονιάς ήταν το 2012,2013,2014. Παλιότερα για δυο χρονιές ήταν ο 1.4 tsi που δεν τον λες και τέρας αξιοπιστίας. Οχι. Ο 1000ρης ecoboost ηταν (ειναι) κινητηρας της χρονιας για το 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 και 2017. http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/690983/diakrisi-gia-ton-10-ecoboost-tis-ford-/ Δηλαδη απο τοτε που λανσαριστηκε μεχρι σημερα. Δεν θεωρω ενδειξη αξιοπιστιας την συγκεκριμενη βραβευση. Ενδειξη αξιοπιστιας θεωρω ολα τα υπολοιπα που αναφερα στο ποστ μου προηγουμενως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moure Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Οχι. Ο 1000ρης ecoboost ηταν (ειναι) κινητηρας της χρονιας για το 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 και 2017. http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/690983/diakrisi-gia-ton-10-ecoboost-tis-ford-/ Δηλαδη απο τοτε που λανσαριστηκε μεχρι σημερα. Δεν θεωρω ενδειξη αξιοπιστιας την συγκεκριμενη βραβευση. Ενδειξη αξιοπιστιας θεωρω ολα τα υπολοιπα που αναφερα στο ποστ μου προηγουμενως. Κινητήρας της χρονιάς για τις χρονιές που λες ήταν στην κατηγορία κάτω από 1000 κυβικά,κινητήρας της χρονιάς γενικά ήταν τις χρονιές που ανέφερα.Μικρη σημασία έχουν βέβαια όλα αυτά τα βραβεία,προσωπικά δεν είχα ποτέ φορντ και δεν έχω άποψη για το ποσό καλά είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
css03027 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Δε μου άρεσε ποιοτικά το Micra, πολύ ομορφο για τον οδηγό εσωτερικά και πολύ κλειστοφοβικό για τους πισω επιβάτες. Μού αρεσε πάρα πολύ το i30 αλλα έχει επιτόκιο 9%!!!! Από 16.500 η μεσαία έκδοση θα μου κοστίσει σε 5 χρόνια πάνω απο 20.000!! Πάααρα πολλά λεφτά! Μού αρεσε το fiesta, τελεια θέση οδήγησης ΑΛΛΑ η μεσαία έκδοση ενω εχει σχεδόν τα πάντα απο εξοπλισμό ασφαλείας, δεν εχει ζαντες αλουμινιου, δεν εχει δερμάτινο τιμόνι κτλ... η επόμενη εκδοση που τα έχει αυτά είναι στα 16.000 Μου αρεσε το yaris, τίμιο σε όλα του και με φουλ φουλ εξοπλισμό στα 15.500. Με προβληματίζουν οι χώροι, μπηκα μέσα στο i30 και μου φάνηκε πιο αυτοκίνητο απ'ολα τα μικρότερα.... Ίσως πρεπει να αρχίσω να κοιτάζω και τη μεσαία κατηγορία... Θα πάω να ρίξω μια ματιά στα Leon και στο Vitara και βλέπουμε... Δε θέλω να ξεφύγω απο το budget μου... αν δώσω περισσότερα απο 16.000 τότε θα ειναι γιατι τα έχω κόψει απο κάποια άλλη ανάγκη μου και δε το θέλω... Οι πωλητές αρχίζουν τα δικά τους (τη δουλειά τους κάνουν βασικά...) αλλα πολλές φορες ειναι κάπως εκνευριστικό... Ευχαριστώ και πάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Τα cactus και tipo πως σου φαίνονται; Νομίζω είναι εντός budget. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michalisv Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Δε μου άρεσε ποιοτικά το Micra, πολύ ομορφο για τον οδηγό εσωτερικά και πολύ κλειστοφοβικό για τους πισω επιβάτες. Μού αρεσε πάρα πολύ το i30 αλλα έχει επιτόκιο 9%!!!! Από 16.500 η μεσαία έκδοση θα μου κοστίσει σε 5 χρόνια πάνω απο 20.000!! Πάααρα πολλά λεφτά! Μού αρεσε το fiesta, τελεια θέση οδήγησης ΑΛΛΑ η μεσαία έκδοση ενω εχει σχεδόν τα πάντα απο εξοπλισμό ασφαλείας, δεν εχει ζαντες αλουμινιου, δεν εχει δερμάτινο τιμόνι κτλ... η επόμενη εκδοση που τα έχει αυτά είναι στα 16.000 Μου αρεσε το yaris, τίμιο σε όλα του και με φουλ φουλ εξοπλισμό στα 15.500. Με προβληματίζουν οι χώροι, μπηκα μέσα στο i30 και μου φάνηκε πιο αυτοκίνητο απ'ολα τα μικρότερα.... Ίσως πρεπει να αρχίσω να κοιτάζω και τη μεσαία κατηγορία... Θα πάω να ρίξω μια ματιά στα Leon και στο Vitara και βλέπουμε... Δε θέλω να ξεφύγω απο το budget μου... αν δώσω περισσότερα απο 16.000 τότε θα ειναι γιατι τα έχω κόψει απο κάποια άλλη ανάγκη μου και δε το θέλω... Οι πωλητές αρχίζουν τα δικά τους (τη δουλειά τους κάνουν βασικά...) αλλα πολλές φορες ειναι κάπως εκνευριστικό... Ευχαριστώ και πάλι Αμα πας στη seat θα σου προτεινα να δεις και το arona που στο 1.0 tsi με 115 ιππους βγαινει με καλο εξοπλισμο (οθονη 8 ιντσων,ζαντες αλουμινιου κτλ) με 16500.Παντως αφου το παιρνεις με δοσεις δες και καποιες πιο οικονομικες επιλογες οπως το swift αλλα και το tipo,στο οποιο βλεπω οτι τρεχει και μια προσφορα με χαμηλο επιτοκιο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 πηγες στην χιουνται.το i20 το ειδες , το kia rio το ειδες.αφου βλεπεις μικρα οπως το γιαρις ετσι ειναι αυτα το δυο που σου προτεινω,με 14000 τα παιρνεις.ειδικα το ριο ειναι πολυ ωραιο.7 χρονια εγγυηση. μενουν 2000 ρεστα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2017 Επειδή πλέον δεν είναι τόσο εύκολο να αλλάξεις αμάξι και δίνεις ένα καλό ποσό για καινούργιο θα έλεγα να μη πας στη μικρή κατηγορία. Πιστεύω θα το μετανιώσεις, αν έχεις σκοπό να το κρατήσεις χρόνια. Μη σου πω δες και απευθείας για τετράπορτο! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2017 Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Το i30 δε το είχα καθόλου στο μυαλό μου αλλα μου φαίνεται πολύ καλή περίπτωση! Δε ξέρω πόσο άνετα μπορει να κινηθεί με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα με 100 άλογα λογο του μεγεθους του! Βέβαια ενα ακόμη θετικό ειναι πως χρειάζεται σερβις κάθε 2 χρόνια ή 30000χλμ!!! Ελπίζω στα επόμενα 10 χρόνια να εχω οικογένεια οποτε οι χώροι θα μου χρειαστούν. Δε ξερω γιατι αλλα τα μικρά πιεσμένα turbo δε μου αμπνευουν αξιοπιστία! Μπορει να κανω και λάθος! Θα παω να δω ξανα από κοντά και επλίζω να οδηγήσω τα εξής: Micra 1.5 diesel 90hp Micra 0.9 turbo 90hp (Βενζίνη) Fiesta 1.5 diesel 85hp Fiesta 1.0 turbo 100hp (Βενζίνη) Leon 1.2 TSI 86hp (Βενζίνη) Yaris 1.5 110hp (Βενζίνη ατμοσφαιρικός) Yaris Hybrid 100hp i30 1.4 100hp (Βενζίνη ατμοσφαιρικός) Και βλέπουμε Nissan - 3 χρόνια εγγυηση, Toyota - 6 χρόνια, Ford - 8 χρόνια, i30 - 5 χρόνια Το καινουριο μικρα ειναι φανταστικο! Και εξωτερικα και εσωτερικα οδηγησα το 0.9Τ στην εκθεση αυτοκινητου, και ηταν πολυ ωραιο βεβαια οπου να ναι θα βγει και με κινητηρα 1.2Τ 120 αλογα. Και ελπιζω να εχει δισκοφρενα πισω επισης θα βγαινει με 6αρι μηχανικο και CVT οδηγησα και το καινουριο λεον, με τα 105 αλογα και αυτοματο 7ρι κιβωτιο και ενθουσιαστηκα οδηγικα, εμφανισιακα δεν μου αρεσε καθολου ομως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xgol Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2017 Fiesta ecoboost , 8 χρονια εγγυηση. Μαλιστα στο μπατζετ σου πας και σε καλη εκδοση και πιθανως στον κινητηρα με τα 125/140 αλογα για να εισαι στ'αληθεια ανετος στα ταξιδια σου. Το πετρελαιο μη το σκεφτεσαι καν. Ως το Σεπτεμβρη θα βγουν νεες τιμες ρυπων ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ συμφωνα με το νεο τροπο μετρησης που εχει επιβαλλει η ΕΕ. Επιπλεον η ΕΕ εχει δηλωσει ξεκαθαρα οτι εχει σκοπο να περιορισει τα diesel, πραγμα που σημαινει οτι αυτο με την νεα μετρηση των ρυπων, ειναι μονο η αρχη. Μονο η αρχη ειναι και το γεγονος πως ενας απο τους μεγαλυτερους κατασκευαστες diesel κινητηρων, η renault, ανακοινωσε οτι σταματαει την εξελιξη τους κατοπιν της στασης της ΕΕ. Βαλε και στην εξισωση το ελληνικο κρατος που συνεχως μαγειρευει την εξτρα φορολογηση στο diesel και αργα ή γρηγορα θα το πραξει, κι εχεις μπροστα σου ολο το concept. Εκανα τεστ drive το titanium 100hp. Ωραιο αμαξακι, καμια σχεση το εσωτερικο του με το γιαρις, που έχει αισθητική που παραπέμπει σε αμαξι 5ετιας, χαλια πλαστικα κτλ). Θετικά το χαμηλο επιτόκιο και η 8ετης εγγυηση. Αρνητικα ο 1000αρης κινητηρας (ποιος ξερει αν θα κρεμασει) και καποια τριξιματα που αναφερουν κάτοχοι. Οπως και η μη δυνατοτητα αγορας full led φώτων. Τιμη με μεταλλικο χρωμα και το κλειδι στο χερι, 16700. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα