lelos1 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 και εγώ θέλω να πω όσες φόρες έχω πάρει 13888 είναι άψογοι και συνήθως όταν υπάρχει γενικό πρόβλημα σε καποια περιοχή και οποιοδήποτε λόγο και περνούν όλοι τηλέφωνο και υπάρχουν μεγάλες αναμονές βάζουν και παίζει αυτόματο μήνυμα για το πρόβλημα
bill2015 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Εγω πάντως πριν που ημουν οτε απαντουσαν με τη πρωτη μονο στης προσφορες το πρωι αργουσαν πολυ και στους λογαριασμους αλλα στην τεχνικη υποστηριξη απαντουσαν αμεσως
thleorasakias Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 οποτε εχω παρει 20 λεπτα αναμονη καθε φορα κ ενας λογος που εφυγα ηταν και αυτο,με εξαιρεση μια φορα που πηρα 23:00 το σηκωσαν σε 1 λεπτο μεσα
xThanoZz Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Εμενα τις τελευταιες μερες το ιντερνετ κανει τα δικα του - απο εκει που δεν επεφτε κατω απο 15mbps down κατεληξα με το ζορι 3.. Οσες φορες καλεσα στο 13888 λεει οτι οι γραμμες ειναι απασχολημενες και κλεινει, ουτε καν να μπει σε αναμονη.. Και μιας και δεν εχω συσκευη σταθερου, χρεωνομαι 0,19 / κληση.. Ωραια πραγματα
ikaruga24 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2017 Εγώ δεν έχω τόσο θέμα η αλήθεια είναι αλλά δεν παίρνω και συμβατικά ώρες μεγάλης κυκλοφορίας. Παίρνω αν χρειαστώ μετά τις 8 το βράδυ ή απλά μπαίνω στο site και ζητάω να με πάρουν πίσω που είναι πολύ καλύτερο.
pogchamp Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Καλά εμένα που στο chat με είπαν θα επικοινωνήσουμε αύριο μαζί σας, και μία βδομάδα και δεν πήραν;
Fotis13 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Και εγω οσες φορες χρειαστηκε ειχα αμεση εξυπηρετηση απο το 13888 γενικοτερα θεωρω πως εχει το καλυτερο κεντρο εξυπηρετησης πελατων .
SeXBOX Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Εμείς κάναμε αίτηση εδώ και 2 ημέρες για Fiber 100 XL(Ναι είναι διαθέσιμο) και είπαν θα στείλουν το συμβόλαιο στο email.... παίρνουμε βράδυ λέμε δεν μας ήρθε και λεν θα έρθει την επόμενη... ούτε την επόμενη.... παίρνουμε σήμερα και λέει ο εκπρόσωπος ότι δεν βλέπει καμιά αίτηση, γίνεται εκ νέου νέα "σε λίγο στο email σας" έχουν περάσει 9 ώρες ακόμα "ρχεται". Δεν ξέρω αν έχει τύχει σε κανέναν άλλον. Αγγλία που εχω Virgin πάροχο σου στέλνουν το συμβόλαιο ανανέωσης την ίδια ώρα που μιλάς με τον εκπρόσωπο σε mail ή fax, το συμπληρώνεις μαζί του, το στέλνεις πίσω, το παίρνει και αυτό ήταν. Επίσης έχεις 15' εγγύηση τεχνικού On Site. Τσούζουν οι τιμές αλλά αν είναι να έχεις όλα αυτά χαλάλι.
bill2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Σε ενα φίλο μου έτυχε ήθελε να φύγει απο hol να πάει σε ote και περίμενε 2 εβδομάδες τπτ και το άφησε
SeXBOX Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Σε ενα φίλο μου έτυχε ήθελε να φύγει απο hol να πάει σε ote και περίμενε 2 εβδομάδες τπτ και το άφησε Εμείς είμαστε ήδη ΟΤΕ... απλά τραγικοί...
bill2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 εγω ημουν αλλά συμφώνησα και άλλα πλήρωνα χωρίς να κάνω κλήσεις εκτός παγίου αλλά τι να πείς
SeXBOX Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 εγω ημουν αλλά συμφώνησα και άλλα πλήρωνα χωρίς να κάνω κλήσεις εκτός παγίου αλλά τι να πείς Αυτό το θέμα αναφέρουν και οι δικοί μου, ξεκινήσανε με 75€ και το δεύτερο δίμηνο τους ήρθε 85€ με σύντομους κωδικούς μόνο 5€ τα άλλα 5 δεν το ψάξανε, τώρα τους ήρθε 82,50 χωρίς σύντομους κωδικούς και 0€ κινητά και άλλες χρεώσεις. Τους λέω δίνετε που δίνετε τόσα δώστε τα σε 100αρα να έχουμε Skype της προκοπής όταν θα είμαι έξω. ΤεΣπα... Μίλησα με έναν στο Chat του είπα πόσο είναι το πέναλτι για διακοπή συμβολαίου και τελείωσε/έκλεισε την συνεδρία στην μάπα μου. Τελικά κάλεσα στο τηλ τους και μου είπαν ότι η αναβάθμιση σε 100αρα Fiber απαιτεί την αποστολή κάποιων αιτήσεων και δικαιολογητικών που θα έρθουν στο email γιατί αυτή είναι πλέον η διαδικασία και λέει μπορεί αυτό να πάρει 1 εβδομάδα, μετά θα αποσταλεί το συμβόλαιο και να το στείλω υπογεγραμμένο... και της λέω "υποθέτω άλλη μια εβδομάδα και γι αυτό ε;" και είπε όλα μαζί μπορεί να κανουν και 2 με 3 εβδομάδες. Είναι απαράδεκτο. Ήδη η ΕΕΤΤ περιμένει απάντηση από τον ΟΤΕ σε καταγγελία που έγινε από εμένα... αν δεν προχωρήσει η αναβάθμιση σε 2 εβδομάδες(τόσο τους δίνω) τότε φεύγει και νέα καταγγελία. Να είμαι έξω στα 300mbps και οι δικοί μου εδώ με 22mbps και να τρέχουν τα ανίψια μου παιχνίδια και κατέβασμα την ώρα του Skype δουλειά δεν γίνεται....
me3ikan Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2017 Αυτό που κάνουν τώρα τελευταία, που σου το κλείνουν αντί να σε βάλουν σε αναμονή δε το καταλαβαίνω. Στον οτε πήρα, λες και δεν τους φθάνουν τα κανάλια φωνής να μας βάλουν (έστω σε μεγάλη) αναμονή. Αλλά βέβαια, προτιμούν να διαφημίζουν τους μικρούς χρόνους αναμονής που θα έχεις αν δε σου το κλείσουν!
Chris123GR Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Από δική μου εμπειρία η τηλεφωνική εξυπηρέτηση ειδικά τους τελευταίους μήνες είναι απελπιστική.Δεν είναι μόνον ο μεγάλος χρόνος αναμονής. Είναι και οι άχρηστες τυποποιημένες απαντήσεις-κονσέρβα που περισσότερο περιπλέκουν τα προβλήματα παρά να τα λύνουν(κάτι που στο παρελθόν τουλάχιστον προσωπικά δεν το αντιμετώπιζα σε τέτοιο βαθμό). Μεγάλη απογοήτευση.
HamothnCosmote Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Εγώ σήμερα το μεσημεράκι πήρα τηλέφωνο με αναμονή 40 λεπτών και μου το έκλεισαν...Νευριασμένος ξανά πήρα κατά τις 5 το απόγευμα και με είχαν αναμονή 1 ώρα και 20 λεπτά μεχρι την στιγμή που μου το έκλεισαν...Αυτή η διαδικασία εξελίχθηκε και το βράδυ κατά τις 11 που συνέβησαν ξανά τα ίδια...Απλά τραγικοι!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα