vradypous Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Σήμερα η γραμμή του τηλεφώνου μου νέκρωσε και από το πρωί παίρνουμε συνέχεια το 13888 από σταθερά των γειτόνων. Κάθε φορά που καλούμε (όποιος θελει ας το δοκιμάσει τώρα μόνος του) λέει πως οι γραμμές είναι απασχολημένες και να προσπαθήσουμε σε λίγο πάλι. Είναι ότι χειρότερο έχω βιώσει στη ζωή μου και δεν ξέρω που να ξεσπάσω. Από τη μια θα είναι υποστελεχωμένο και κακοπληρωμένο το τηλεφωνικό κέντρο της cosmote και από την άλλη αν πας στα μαγαζιά τους σου λένε για οποιαδήποτε βλάβη να πάρεις το καταραμένο αυτό τηλέφωνο. Έχω μείνει χωρίς τηλέφωνο και δεν βγάζω άκρη. Στη θέση μου εσείς τι θα κάνατε; Και καταγγελία που θέλω πολύ να τους κάνω ξέρω εκ των προτέρων πως δεν θα βγάλω άκρη.
bloodraven Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Με τον 13888 εφαγα και εγω την ωρα μου στο περίμενε .... Μετα το πήγα μεσω web.... https://www.cosmote.gr/fixed/f2r Πατας στο κάτω μέρος που λεει χρειαζεστε βοήθεια και δωσε ενα τηλ επικοινωνίας. Σε λίγα λεπτά θα σε πάρουν τηλέφωνο. 1
duende Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Με τον 13888 εφαγα και εγω την ωρα μου στο περίμενε .... Μετα το πήγα μεσω web.... https://www.cosmote.gr/fixed/f2r Πατας στο κάτω μέρος που λεει χρειαζεστε βοήθεια και δωσε ενα τηλ επικοινωνίας. Σε λίγα 24ωρα θα σε πάρουν τηλέφωνο. fixed τουλαχιστον οποτε τους χρειαστηκα και ζητησα να επικοινωνησουν μαζι μου, μεχρι να το κανουν ειχα ξεχασει τι ηθελα.. δε χανεις κατι φυσικα να δοκιμασεις
arisg90 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Και μενα νεκρωσε πριν λιγες μερες το τηλεφωνο αλλα το ιντερνετ δουλευε κανονικα.Μεσω του σαιτ ζητησα να με καλεσουν στο κινητο και μεσα σε μιση ωρα με πηραν. Αν εχεις το τηλεφωνο συνδεδεμενο με το ρουτερ και δεν ειναι αναμενη η ενδειξη telephone απλα ανοιγοκλεισε το ρουτερ. Εμενα ετσι διορθωθηκε. 1
timos71 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι αλλά οπότε χρειάστηκα την τηλεφωνική υποστήριξη η ανταπόκριση ήταν πολύ άμεση. Νομίζω κάτω από 30 δευτερόλεπτα χρόνος αναμονής κατά μέσο όρο. Παρόλα αυτά για να το λέτε θα ισχύει. Ελπίζω τουλάχιστον να είναι λόγο φόρτου εργασίας αυτές τις μέρες και όχι επειδή αποφάσισαν να απολύσουν κόσμο γιατί τώρα με το vectoring θα έχουμε πολλά θέματα.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι αλλά οπότε χρειάστηκα την τηλεφωνική υποστήριξη η ανταπόκριση ήταν πολύ άμεση. Νομίζω κάτω από 30 δευτερόλεπτα χρόνος αναμονής κατά μέσο όρο. Παρόλα αυτά για να το λέτε θα ισχύει. Ελπίζω τουλάχιστον να είναι λόγο φόρτου εργασίας αυτές τις μέρες και όχι επειδή αποφάσισαν να απολύσουν κόσμο γιατί τώρα με το vectoring θα έχουμε πολλά θέματα. Εδώ και έναν μήνα περίπου άλλαξε εντελώς η εικόνα της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (προς το χειρότερο προφανώς). Μέχρι τώρα ο ΟΤΕ/Cosmote είχε από τις πιο άμεσες τηλεφωνικές εξυπηρετήσεις ανάμεσα σε όλους τους παρόχους. Πλεον δεν γίνεται να συνομιλήσεις με υπάλληλο τις περισσότερες ώρες της ημέρας... 1
Heybro Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Οπότε έχω χρειαστεί το 13888 πάντα το σηκώνουν αμέσως και πάντα με εξυπηρετούν άψογα. Κανένα πρόβλημα. Βέβαια πληρώνουμε πάρα πολλά κάθε μηνα και πάντα μόλις έρθει ο λογαριασμός οπότε ίσως να είναι ένα συν. Για forthnet πχ το 45λεπτο ήταν στάνταρ κάθε φορά και χωρίς να γίνεται η δουλειά μου. Βέβαια μέσω avclub μίλησα με το support τους και όλα καλά. Ότι πληρώνεις περνεις ισχύει παντού. Εκτός προϊόντων Apple όπως ξέρουμε. Bill
AristidisZ Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Και εγώ δεν έχω αντιμετωπίσει προβλήματα με τον ΟΤΕ όσες φορές τον χρειάστηκα (και μάλιστα μιλάω για το τελευταίο μήνα) Είναι και θέμα τύχης προφανώς...
Super Moderators billdanos Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Οπότε έχω χρειαστεί το 13888 πάντα το σηκώνουν αμέσως και πάντα με εξυπηρετούν άψογα. Κανένα πρόβλημα. Βέβαια πληρώνουμε πάρα πολλά κάθε μηνα και πάντα μόλις έρθει ο λογαριασμός οπότε ίσως να είναι ένα συν. Για forthnet πχ το 45λεπτο ήταν στάνταρ κάθε φορά και χωρίς να γίνεται η δουλειά μου. Βέβαια μέσω avclub μίλησα με το support τους και όλα καλά. Ότι πληρώνεις περνεις ισχύει παντού. Εκτός προϊόντων Apple όπως ξέρουμε. Bill Δεν αναφερόμαστε σε εξυπηρέτηση σχετικά με νέες παραγγελίες ή γενικές πληροφορίες αλλά για το support σε περίπτωση προβλήματος στο τηλέφωνο ή στο internet. Εκεί σε οδηγεί σε άλλο τηλεφωνικό κέντρο με τα προβλήματα που περιγράφουμε... 2
poulinos Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 καλο ειναι στα support να περνετε τηλεφωνο παραξενες ωρες.αν καποιος πχ αργει να κοιμηθει ας δοκιμασει αργα το βραδυ η νωρις το πρωι.το ξερω οτι δεν ειναι οτι καλυτερο απλα καποιες φορες ειναι μια λυση
chill Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Την τελευταία εβδομάδα επικοινώνησα 2 φορές μαζί τους για διαφορετικά ζητήματα. Την μια φορά 7 παρά το πρωί την άλλη μετά τις 10. Και τις δυο φορές η απάντηση ήταν σχεδόν άμεση.
Heybro Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δεν αναφερόμαστε σε εξυπηρέτηση σχετικά με νέες παραγγελίες ή γενικές πληροφορίες αλλά για το support σε περίπτωση προβλήματος στο τηλέφωνο ή στο internet. Εκεί σε οδηγεί σε άλλο τηλεφωνικό κέντρο με τα προβλήματα που περιγράφουμε... Τους έχω χρειαστεί και για αυτό και όλα πήγαν καλά. Ίσως παίζει ρόλο που βρίσκεται ο καθένας δεν γνωρίζω.
vradypous Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Update Σήμερα έφτιαξε από μόνο του το τηλέφωνο χωρίς βέβαια να κάνει ο οποιοσδήποτε το οτιδήποτε. Παρατήρησα πάντως χθες πως το φως του modem εκεί που λέει τηλέφωνο ήταν πολύ αχνό και όχι έντονο άσπρο όπως όλα τα υπόλοιπα. Για το 13888 ας μην σχολιάσω, εγώ κάλεσα εκεί που λέει βλάβες και έλεγε συνέχεια για αναμονές και να πάρω αργότερα. Θα άλλαζα πάροχο αλλά ξέρω πως και οι υπόλοιποι τα ίδια σκατά είναι -αν όχι χειρότερα-
Mr_Terror Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Την περασμενη βδομαδα επεσε κεραυνος στο σπιτι της αδερφης μου και χαθηκε το ιντερνετ.Μεχρι να πιασουν τις βλαβες στο 13888 καταναλωθηκαν πολλα ηρεμιστικα.Μου θυμησε καλες χρυσες εποχες 4net.Που για να πιασεις γραμμη ηθελε ατσαλενια νευρα.
fragma Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Οπως ειπώθηκε πιό πάνω, καλό είναι να αποφεύγετε ώρες αιχμής, δηλαδή πρωινά και μέχρι τις 6-7 το απόγευμα. Οσό για την ποιότητα της εξυπηρέτησης, εξαρτάται και σε ποιό άτομο θα πέσεις. Εχώ πετύχει άσχετους που δέν ήξεραν κάν τι είναι το port forwarding και εχω πετύχει και παλικάρι που με βοηθησε επι 1 ωρα συνεχόμενα να στήσω βημα - βήμα τηλεφωνικό κέντρο με 6 voip συσκευές και 14 msn γραμμές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα