christakos07 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Αναμένω feedback από τους υπόλοιπους. Περίμενε για αρχή να δεις τι εχει γίνει , μπορεί να έχουν κάνει λάθος στην Dell . Αν είναι κλεμμένο η ανακατασκευή και το μαγαζί στο πούλησε για καινούργιο τοτε να ασχοληθείς νομικά. Πολυ παράξενο παντως και κατα 90 % δεν θα το χει αντιληφθεί και κάποιος . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Η κλασική απάτη, κάποιος υπεύθυνος σε τμήμα ΙΤ οργανισμού ή επιχείρησης απαλλοτριώνει ένα μικρό αριθμό από μια νέα παρτίδα , βγάζοντάς τα χαλασμένα και τα πουλάει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cyberdemon87 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Τι λέτε τώρα ρε παιδιά... Εγώ κανονικά πάντως το έκανα register και μου βγάζει και το support με το service tag, θα το ξανακοιτάξω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christakos07 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Τι λέτε τώρα ρε παιδιά... Εγώ κανονικά πάντως το έκανα register και μου βγάζει και το support με το service tag, θα το ξανακοιτάξω. Βάζεις ένα screnshot? Η κλασική απάτη, κάποιος υπεύθυνος σε τμήμα ΙΤ οργανισμού ή επιχείρησης απαλλοτριώνει ένα μικρό αριθμό από μια νέα παρτίδα , βγάζοντάς τα χαλασμένα και τα πουλάει. Ή του προμηθευτή. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cyberdemon87 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Έχεις δίκιο, στην εγγύηση μου βγάζει Ship Date: Ιανουαρίου 01, 0001. Μόλις μίλησα και εγώ με Dell και μου είπαν τα ίδια και πως πρέπει να μιλήσω με το κατάστημα. Δεν το πιστεύω αυτό που γίνεται τώρα... Πάντως γενικά από την αρχή μου φάνηκε λίγο κουλό το όλο πράγμα, καθώς το δικό μου φοράει i7 και όχι i5: Δείτε εδώ: http://www.insomnia.gr/topic/661734-dell-inspiron-5570/ Τι κάνουμε τώρα; ΕΛΕΟΣ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insome Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Και εδώ με εγγύηση:"Δεν διατίθεται προσωρινά". Μόλις πήρα τηλέφωνο. Μου είπαν πως για την ώρα δεν μπορούν να πουν κάτι με σιγουριά & ότι υπάρχει και το ενδεχόμενο για καινούργια μηχανήματα να καθυστερεί η ενημέρωση στις εγγυήσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cyberdemon87 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Αυτό μου το είπαν και εμένα στην αρχή αλλά μετά με έβαλε σε αναμονή και το κοίταξε και μου είπε περί κλεμμένου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christakos07 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Έχεις δίκιο, στην εγγύηση μου βγάζει Ship Date: Ιανουαρίου 01, 0001. Μόλις μίλησα και εγώ με Dell και μου είπαν τα ίδια και πως πρέπει να μιλήσω με το κατάστημα. Δεν το πιστεύω αυτό που γίνεται τώρα... Πάντως γενικά από την αρχή μου φάνηκε λίγο κουλό το όλο πράγμα, καθώς το δικό μου φοράει i7 και όχι i5: Δείτε εδώ: http://www.insomnia.gr/topic/661734-dell-inspiron-5570/ Τι κάνουμε τώρα; ΕΛΕΟΣ. Welcome to the club. Πρέπει να αλλάξει ο τίτλος ώστε να ειδοποιηθούν όλοι οι αγοραστές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cyberdemon87 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Αλλάξτε τον τίτλο τότε. Το θέμα είναι τι κάνουμε, γιατί με 600 ευρώ όντως δεν βρίσκεις κάτι τέτοιο (στην περίπτωση μου και i7) Αξίζει να το κρατήσουμε έτσι...; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christakos07 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Προσωπικά θα κινηθώ νομικά. Μιλάμε για απάτη. Δεν νομίζω πως είναι εφικτό να το κρατήσουμε, αν βεβαιωθεί ότι η παρτίδα είναι κλεμμένη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cyberdemon87 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Από afasia τι σου είπανε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christakos07 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δε γνωρίζουν κάτι. Δεν τους έχει ξανασυμβεί. Προσφέρθηκαν να επιστρέψουν τα χρήματα άμεσα και να παραλάβουν το λάπτοπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cyberdemon87 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Σε ποιον θα κινηθείς νομικά όμως και πως; στην αφασία, στην Dell, ή γενικώς; Εφικτό να το κρατήσουμε γιατί να μην είναι, δεν νομίζω να ασχοληθεί περαιτέρω η Dell, εμένα μου είπαν απλά πως πρέπει να μιλήσω με το μαγαζί και να βρω άκρη με εκείνους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VasKag Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Θεωρητικα η dell, με βαση τους σειριακους αριθμους, γνωριζει σε ποιο μαγαζι σταλθηκε αρχικα. Αφου ειναι καταχωρημενο κλεμμενο, απο καπου αγοραστηκε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christakos07 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Θα ασχοληθεί. Ήδη έχει προωθηθεί το αίτημα μου στο αρμόδιο νομικό τμήμα. Με πήρε τηλέφωνο το customer support της Dell μόλις. Τα λάπτοπ ήταν καινούρια, οπότε δεν πρόκειται για προιόν ανακατασκευής. Το ζήτημα είναι ότι σε κάποιο στάδιο μεταξύ της Dell και των μεσαζόντων δηλώθηκαν ως κλεμμένα. Το θέμα είναι σοβαρό και όχι μεμονωμένο. Όσοι αγοράσαμε και αντιμετωπίζουμε το ίδιο πρόβλημα, να επικοινωνήσουμε με τη Dell. Αν είμαστε πολλοί, η λύση θα είναι υπερ μας. Εδώ είναι το e-mail που έκανα την καταγγελία : [email protected] 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις