Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι το κατάστημα στο facebook έχει 70χιλ likes και στις αναρτήσεις του δεν πιάνει ούτε τα 20! Αναρωτιέσαι μετά πως ακριβώς απέκτησε τις 70χιλ.

  • Απαντ. 311
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι το κατάστημα στο facebook έχει 70χιλ likes και στις αναρτήσεις του δεν πιάνει ούτε τα 20! Αναρωτιέσαι μετά πως ακριβώς απέκτησε τις 70χιλ.

 

αγοραζουν likes 

  • Like 2
Δημοσ.

Παίδες πολύ το παιδεύετε, δεν είναι κλεμμένα, κομπίνες γίνονται εν γνώσει φυσικά όλων ανεξαιρέτως των εμπλεκομένων, και 'γω αγόρασα το φθινόπωρο από γνωστό αθηναϊκό e-shop σφραγισμένο laptop των 1000+ € στα 500 € και η επίσημη εγγύηση έχει λήξει πριν από την ημερομηνία παραγωγής...

 

lol ?

Δημοσ.

Oχι βέβαια!

Αν και είμαστε εκτός θέματος...Συγνώμη που ρωτάω, αλλά έτσι στωικά το αποδέχεσαι αυτό; Δεν έκανες καταγγελία σε όποιον φορέα μιλάει Ελληνικα;;;

Δημοσ.

το δικο μου hp αγορασμένο την ίδια περίοδο, κατασκευασμένο την ίδια περίοδο και με extended warranty την ίδια περίοδο (6/2011-6/2014) είναι εντός εγγύησης

Δημοσ.

Αν και είμαστε εκτός θέματος...Συγνώμη που ρωτάω, αλλά έτσι στωικά το αποδέχεσαι αυτό; Δεν έκανες καταγγελία σε όποιον φορέα μιλάει Ελληνικα;;;

Στην ουσία δεν υπάρχει κάτι ν' αποδεχθώ, έτσι κι αλλιώς είμαι καλυμμένος, στα προσεχή 2 χρόνια σίγουρα αυτό το laptop δεν πρόκειται να πάθει τίποτα αλλά ακόμα και να πάθει με καλύπτει 100%  η καθ' όλα νόμιμη απόδειξη αγοράς, απλώς θα τρέχουν αυτοί που μου το πούλησαν οπότε δεν χρειάζονται ούτε καταγγελίες ούτε καν συζητήσεις με τους υπεύθυνους του μαγαζιού...

 

Οταν σε χώρες όπως η Ελλάδα αγοράζεις κάτι ακριβό μισοτιμής πρέπει να ξέρεις ότι σίγουρα από πίσω υπάρχει κάποιο τρικ -συνήθως νομιμοποιημένο- που αν δεν σε επηρεάζει σοβαρά άμεσα ή έμμεσα το αποδέχεσαι, το αφήνεις όπως είναι και τέλος γιατι απλούστατα το πρόβλημα  δεν είναι εκεί αλλά σε άλλα -ανώτερα- επίπεδα και οι τρόποι διόρθωσης του -αν φυσικά ενδιαφέρει- είναι εντελώς άλλοι...

Δημοσ.

Στην ουσία δεν υπάρχει κάτι ν' αποδεχθώ, έτσι κι αλλιώς είμαι καλυμμένος, στα προσεχή 2 χρόνια σίγουρα αυτό το laptop δεν πρόκειται να πάθει τίποτα αλλά ακόμα και να πάθει με καλύπτει 100%  η καθ' όλα νόμιμη απόδειξη αγοράς, απλώς θα τρέχουν αυτοί που μου το πούλησαν οπότε δεν χρειάζονται ούτε καταγγελίες ούτε καν συζητήσεις με τους υπεύθυνους του μαγαζιού...

 

Οταν σε χώρες όπως η Ελλάδα αγοράζεις κάτι ακριβό μισοτιμής πρέπει να ξέρεις ότι σίγουρα από πίσω υπάρχει κάποιο τρικ -συνήθως νομιμοποιημένο- που αν δεν σε επηρεάζει σοβαρά άμεσα ή έμμεσα το αποδέχεσαι, το αφήνεις όπως είναι και τέλος γιατι απλούστατα το πρόβλημα  δεν είναι εκεί αλλά σε άλλα -ανώτερα- επίπεδα και οι τρόποι διόρθωσης του είναι εντελώς άλλοι...

Εδω θα διαφωνησω.Μπορει να τρεχουν οι υπευθυνοι αν παθει κατι,που και γω δυσκολο το βλεπω,αλλα εσυ για ενα αγνωστοχρονικο διαστημα θα εισαι χωρις laptop και τοτε θα σκασει το θεμα με το τι παιζει με εγγυησεις κλπ..Πρακτικα μεταθετεις το θεωρητικα ενδεχομενο τρεξιμο για αργοτερα..Προφανως λοιπον θεωρεις οτι αξιζει το ρισκο να μην ασχοληθεις καν.Ειναι θεμα επιλογης του καθενος.

  • Like 3
Δημοσ.

Εδω θα διαφωνησω.Μπορει να τρεχουν οι υπευθυνοι αν παθει κατι,που και γω δυσκολο το βλεπω,αλλα εσυ για ενα αγνωστοχρονικο διαστημα θα εισαι χωρις laptop και τοτε θα σκασει το θεμα με το τι παιζει με εγγυησεις κλπ..Πρακτικα μεταθετεις το θεωρητικα ενδεχομενο τρεξιμο για αργοτερα..Προφανως λοιπον θεωρεις οτι αξιζει το ρισκο να μην ασχοληθεις καν.Ειναι θεμα επιλογης του καθενος.

 

 

Ακριβώς αυτό. Αν δε δηλωθεί κι εκείνο κλεμμένο / blacklisted από το εργοστάσιο αργότερα και τρέχει να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας.

 

ΕΚΤΟΣ κι αν ο σειριακός αναγράφεται και στην απόδειξη επάνω.

το δικο μου hp αγορασμένο την ίδια περίοδο, κατασκευασμένο την ίδια περίοδο και με extended warranty την ίδια περίοδο (6/2011-6/2014) είναι εντός εγγύησης

 

Refurbished από 3rd party και warranty support μόνο από τον πωλητή.

 

Η HP θα σου ρίξει άκυρο αν τους ζητήσεις τα ρέστα.

 

Κι αυτό, γιατί δεν έχει περάσει μέσα από επίσημο distributor τους κι έχει περάσει από 3rd party refurbisher or broker (tier3 κλπ).

  • Like 1
Δημοσ.

Refurbished από 3rd party και warranty support μόνο από τον πωλητή.

 

Η HP θα σου ρίξει άκυρο αν τους ζητήσεις τα ρέστα.

 

Κι αυτό, γιατί δεν έχει περάσει μέσα από επίσημο distributor τους κι έχει περάσει από 3rd party refurbisher or broker (tier3 κλπ).

μόνο που η ίδια η HP το δείχνει εντός εγγύησης και την περίοδο του carepack (2011-2014) το μηχάνημα αυτό δεν υπήρχε ως μοντέλο

Δημοσ.

Ενημερωτικά προχώρησα σε καταγγελία στη ΓΓΚ για το κατάστημα, ενώ ταυτόχρονα αναμένω την επίσημη απάντηση της Dell.

το εδωσες πισω?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...