Προς το περιεχόμενο

Αναψε το λαμπακι καυσαεριων


FromDusk_TillDawn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι αν είναι κάνα παπί!

 

Παπί ψεκαστο με καταλύτη και αισθητήρα οξυγονου έχει και μιζα κ μανιβέλα. Η μανιβέλα είναι αν να το ξεκινάς σκαστο. Το πρόβλημα στο αμάξι αλλά και στο παπί είναι η ανυπαρξία μπαταρίας που μπορεί να κάψει εγκέφαλο. Αν η μπαταρία έχει μηδενική τάση κ δεν κρατάει καθόλου ούτε για λαμπάκι στο ταμπλό δεν βάζουμε μπροστά με σππρωξιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μονο θεμα με το σκαστο,ειναι το πλουσιο μιγμα που διαβαζει ο λαμδα,αποθηκευεται στην μνημη και αναβη το λαμπιονι μεχρι να παει διαγνωστικο να το διαβασει ο μηχανικος και να ψαξει πιθανη βλαβη.αν ξερεις οτι αναψε απο το σπρωξιμο,βγαζεις μπαταρια για να μηδενισει η προσωρινη μνημη ,και δεν πας ουτε διαγνωστικο.εκαναν δουλεια οι μαντολες που διαδιδαν επι χρονια,τα μαστορια.........και  με ξελιγωμενη  μπαταρια,παλι δεν υπαρχει φοβος.εδω και χωρις μπαταρια μπορεις να το σκασεις,και να δουλευει κανονικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα Corsa C 2004 οχι twinport ,εκει που πονάνε είναι στην αντλία βενζίνης(3 φορές είχα αλλάξει), πάντα ειχε πάνω απο το 1/4 και δεν ειχε εγκατασταθει υγραεριο, και στο πολλαπλασιαστη . Bosch ->120 ευρω κανει περιπου.

Εάν ξανά ανάψει , να το πάς σε διαγνωστικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα Corsa C 2004 οχι twinport ,εκει που πονάνε είναι στην αντλία βενζίνης(3 φορές είχα αλλάξει), πάντα ειχε πάνω απο το 1/4 και δεν ειχε εγκατασταθει υγραεριο, και στο πολλαπλασιαστη . Bosch ->120 ευρω κανει περιπου.

Εάν ξανά ανάψει , να το πάς σε διαγνωστικο.

 

Αντλια αλλαξα περυσι με αφησε στη μεση του δρομου μπαμ και εξω.Παλι καλα που ειχε παρει φορα το αμαξι και το εβαλα σε μια ακρη.

120 ευρω μου πηρε,λιγα πολλα μονο εκεινος ξερει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο σπειρωμα των μπουζι,δεν βαζουμε τπτ.παστα antisize,και αυτη ,παιζεται.

Εγώ επειδή δεν έχω τέτοια πάστα ούτε ξέρω τι είναι βάζω λίγο λαδάκι πάνω πάνω στο σπείρωμα και με προσοχή να

μην πάει στην ακίδα.

Τόσο μηχανικοί όσο και στο youtube βάζουν λαδάκι για προστασία των σπειρωμάτων της μηχανής.

Τι κακό μπορεί να κάνει 1-2 σταγόνες λαδάκι;;;;.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ επειδή δεν έχω τέτοια πάστα ούτε ξέρω τι είναι βάζω λίγο λαδάκι πάνω πάνω στο σπείρωμα και με προσοχή να

μην πάει στην ακίδα.

Τόσο μηχανικοί όσο και στο youtube βάζουν λαδάκι για προστασία των σπειρωμάτων της μηχανής.

Τι κακό μπορεί να κάνει 1-2 σταγόνες λαδάκι;;;;.

 

Να γίνει κάρβουνο από τις θερμοκρασίες και να σου κολλήσει το μπουζί στο σπείρωμα. Επίσης επηρρεάζεις κ τη ροπή συσφιξης αν ροπάρεις με λάδι. 

Επίσης μη διανοηθείτε σε σύγχρονο αυτοκίνητο να βάλετε μπροστά χωρίς μπαταρία ή να αποσυνδέσετε μπαταρία ενώ δουλεύει ο κινητήρας....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...