Προς το περιεχόμενο

Αναψε το λαμπακι καυσαεριων


FromDusk_TillDawn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μαλλον με μουτζωσαν τελευταια και το αμαξι πρεπει να ειναι συνεχως σε συνεργειο.

Αφου με αφησε η μπαταρια τις προαλλες και εγινε αλλαγη σημερα αναψε το λαμπακι καυσαεριων και το αμαξι μετα απο  λιγο ετρεμε ολο και πηγαινε λες και ξεκινουσα με 5η ταχυτητα.

Επειδη παιζει τρελη αφραγκια τελευταια ξερεις κανεις τι μπορει να φταιει και κοστος πανω κατω?

Να προσθεσω οτι το αμαξι 2μερες πριν αλλαξω τη μπαταρια το εβαλα 3-4 φορες μπροστα μεσο κατηφορας με δευτερα και λεω μηπως προκαλεσα εγω καποια ζημια.

Opel corsa c 2005 το αμαξι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο με την κατηφόρα για να παρει μπροστα απαγορευεται στα καταλυτικά. Υπαρχει περίπτωση να πηγε βενζίνη στον καταλυτη και να παρεδωσε πνευμα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικα απο την βενζινη που επεσε μπουκωσε ο λαμδα. Αν εχεις προσβαση ξεβιδωσε τον και καθαρισε τον. Το πως δεν γνωριζω αλλα αν γραψεις how to clean lambda sensor, λογικα θα σου βγαλει λυσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλυτικό στην κατηφόρα ότι χειρότερο για τον καταλύτη φίλε μου.

Βρες δύο καλώδια και φώναξε έναν να σου δώσει ρεύμα.Μην το κινείς και αμέσως στο μάστορα.

 

Να είσαι τυχερός να είναι κάτι άλλο εκτός του καταλύτη γιατί τότε ετοίμασε χοντρό πακέτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλυτικό στην κατηφόρα ότι χειρότερο για τον καταλύτη φίλε μου.

Βρες δύο καλώδια και φώναξε έναν να σου δώσει ρεύμα.Μην το κινείς και αμέσως στο μάστορα.

 

Να είσαι τυχερός να είναι κάτι άλλο εκτός του καταλύτη γιατί τότε ετοίμασε χοντρό πακέτο.

 

Για τι ποσο μιλαμε για το μοντελο μου πανω κατω?

Κατηφορα εννοουσα με λιγο σπρωξιμο και απλα ο δρομος ειχε μια μικρη κλιση προς τα κατω και βολευε να το βαλω μπροστα. Μη φανταστεις τρελη κατηφορα.Το εβαλα με δευτερα 2-3 φορες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχως,χαλαρωσε.δεν παθαινει τπτ  ο καταλυτης απο σκαστο ξεκινημα.αυτα ηταν μαντολες απο τα μαστορια της εποχης που δεν ηξεραν που παν τα τεσσερα .η κεντρικη μοναδα εχει μετρησει πλουσιο μιγμα και πιθανον να πρεπει να πας σε κανα διαγνωστικο.πριν πας,βγαλε τα μπουζια και ελεγξε τα μηπως μουσκευει καποιο απο πολυ βενζινη,και μιζαρισε για λιγα δευτερολεπτα να φυγει η περισεια βενζινης.καλο θα ηταν να τα αλλαζες,αν τα εχεις και αρκετα χλμ.μετα βγαλε μπαταρια και γυρνα διακοπτη στο ον να ξεφορτισει το κυκλωμα και να ερθει στο αρχικο σεταρισμα.πιθανον να γινεται με διαφορετικο τροπο,δεν γνωριζω για οπελ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τι ποσο μιλαμε για το μοντελο μου πανω κατω?

Κατηφορα εννοουσα με λιγο σπρωξιμο και απλα ο δρομος ειχε μια μικρη κλιση προς τα κατω και βολευε να το βαλω μπροστα. Μη φανταστεις τρελη κατηφορα.Το εβαλα με δευτερα 2-3 φορες.

 

Και εγώ έχω το vectra c 1600 του 2005 και ξέρω ότι ο καταλύτης πάει μαζί με την πολλαπλή και κόβει πάνω από 300 το πακέτο αλλά χαλάρωσε που λέει και ο dollyy19.

Με ανοιχτό διακόπτη βγάλε τους πόλους της μπαταρίας άστο για 1-2 λεπτά σύνδεσε και βάλτο μπρος να κάνει ο 

εγκέφαλος επανεκίνηση και νέες ρυθμίσεις από την αρχή.

Αφού πάρει μπροστά άστο στο ρελαντί 5-10 λεπτά να ζεσταθεί να δουλέψει και να κάνει αρχική ρύθμιση και μετά ξεκίνα

χαλαρά στην αρχή και αν δεις ότι όλα είναι καλά μετά δόστου γκάζια.Όχι αμέσως γκάζια.

Αν έχεις τη γνώση και τα εργαλεία (το δικό μου θέλει μακρύ μπουζόκλειδο 16άρι-μάλλον ίδιο θέλει

και σένα ) πάρε 4  μπουζί καινούργια και άλλαχτα.

Είναι κάτω από τον πολλαπλασιαστή δεν είναι καμιά μεγάλη επιστήμη να πηγαίνουμε συνεργείο για αλλαγή μπουζί.

Απλά πριν τα βάλεις βάλτους λίγο λαδάκι με το δάλτυλο στο σπείρωμα να μην κάνεις ζημιά.

 

Αν όλα πάνε στραβά (που δεν το εύχομαι) δυστυχώς πρέπει να πας σε μάστορανα δει αρχικά λ και μετά καταλύτη.

 

Αν πάνε καλά απλά πήγαινε στο μάστορα να δει με το διαγνωστικό γιατί άναψε λαμπάκι καυσαερίων και να το

σβήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εβγαλα μπαταρια και την εβαλα παλι και εχω κανει καμια 20ρια χιλιομετρα και δεν εχει αναψει τιποτα.Λετε να εφτιαξε?

Ενας φιλος μου ειπε οτι ισως με το σπρωξιμο οταν το εβαζα μπροστα δε προλαβαινε να διαβασει το καυσιμο καπως ετσι μου το ειπε στο περιπου μη λεω και βλακειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εβγαλα μπαταρια και την εβαλα παλι και εχω κανει καμια 20ρια χιλιομετρα και δεν εχει αναψει τιποτα.Λετε να εφτιαξε?

Ενας φιλος μου ειπε οτι ισως με το σπρωξιμο οταν το εβαζα μπροστα δε προλαβαινε να διαβασει το καυσιμο καπως ετσι μου το ειπε στο περιπου μη λεω και βλακειες.

Δώστου πράμα να καταλάβει. Ζορισε το σε ανηφόρα και βλέπεις. Αν γίνει κάτι εδώ είμαστε. Και άλλη φορά οχι ξεκίνημα με σπρώξιμο.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...