FromDusk_TillDawn Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Μαλλον με μουτζωσαν τελευταια και το αμαξι πρεπει να ειναι συνεχως σε συνεργειο. Αφου με αφησε η μπαταρια τις προαλλες και εγινε αλλαγη σημερα αναψε το λαμπακι καυσαεριων και το αμαξι μετα απο λιγο ετρεμε ολο και πηγαινε λες και ξεκινουσα με 5η ταχυτητα. Επειδη παιζει τρελη αφραγκια τελευταια ξερεις κανεις τι μπορει να φταιει και κοστος πανω κατω? Να προσθεσω οτι το αμαξι 2μερες πριν αλλαξω τη μπαταρια το εβαλα 3-4 φορες μπροστα μεσο κατηφορας με δευτερα και λεω μηπως προκαλεσα εγω καποια ζημια. Opel corsa c 2005 το αμαξι.
paylidis Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Αυτο με την κατηφόρα για να παρει μπροστα απαγορευεται στα καταλυτικά. Υπαρχει περίπτωση να πηγε βενζίνη στον καταλυτη και να παρεδωσε πνευμα... 1
FromDusk_TillDawn Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Δυστυχως επεσε σαββατοκυριακο και επρεπε να παρει μπροστα ετσι.
GeorgeSmirlis Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Λογικα απο την βενζινη που επεσε μπουκωσε ο λαμδα. Αν εχεις προσβαση ξεβιδωσε τον και καθαρισε τον. Το πως δεν γνωριζω αλλα αν γραψεις how to clean lambda sensor, λογικα θα σου βγαλει λυσεις. 1
blackhill66 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Πηγαινε στο http://www.opel-club.gr/vbulletin/forumdisplay.php?3-Opel-Club-Gr-Forum και ρωτα εκει θα παρεις απαντησεις
mp123 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 ετοιμασε κανενα 300 ευρω για air flow.τι να καθαρισεις αμα εχει χαλασει.ολα τα οπελ εκει βγαζουν ζημιες. 1
papoys1 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Καταλυτικό στην κατηφόρα ότι χειρότερο για τον καταλύτη φίλε μου. Βρες δύο καλώδια και φώναξε έναν να σου δώσει ρεύμα.Μην το κινείς και αμέσως στο μάστορα. Να είσαι τυχερός να είναι κάτι άλλο εκτός του καταλύτη γιατί τότε ετοίμασε χοντρό πακέτο. 1
FromDusk_TillDawn Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Καταλυτικό στην κατηφόρα ότι χειρότερο για τον καταλύτη φίλε μου. Βρες δύο καλώδια και φώναξε έναν να σου δώσει ρεύμα.Μην το κινείς και αμέσως στο μάστορα. Να είσαι τυχερός να είναι κάτι άλλο εκτός του καταλύτη γιατί τότε ετοίμασε χοντρό πακέτο. Για τι ποσο μιλαμε για το μοντελο μου πανω κατω? Κατηφορα εννοουσα με λιγο σπρωξιμο και απλα ο δρομος ειχε μια μικρη κλιση προς τα κατω και βολευε να το βαλω μπροστα. Μη φανταστεις τρελη κατηφορα.Το εβαλα με δευτερα 2-3 φορες.
dollyyy19 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 καταρχως,χαλαρωσε.δεν παθαινει τπτ ο καταλυτης απο σκαστο ξεκινημα.αυτα ηταν μαντολες απο τα μαστορια της εποχης που δεν ηξεραν που παν τα τεσσερα .η κεντρικη μοναδα εχει μετρησει πλουσιο μιγμα και πιθανον να πρεπει να πας σε κανα διαγνωστικο.πριν πας,βγαλε τα μπουζια και ελεγξε τα μηπως μουσκευει καποιο απο πολυ βενζινη,και μιζαρισε για λιγα δευτερολεπτα να φυγει η περισεια βενζινης.καλο θα ηταν να τα αλλαζες,αν τα εχεις και αρκετα χλμ.μετα βγαλε μπαταρια και γυρνα διακοπτη στο ον να ξεφορτισει το κυκλωμα και να ερθει στο αρχικο σεταρισμα.πιθανον να γινεται με διαφορετικο τροπο,δεν γνωριζω για οπελ. 1
papoys1 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Για τι ποσο μιλαμε για το μοντελο μου πανω κατω? Κατηφορα εννοουσα με λιγο σπρωξιμο και απλα ο δρομος ειχε μια μικρη κλιση προς τα κατω και βολευε να το βαλω μπροστα. Μη φανταστεις τρελη κατηφορα.Το εβαλα με δευτερα 2-3 φορες. Και εγώ έχω το vectra c 1600 του 2005 και ξέρω ότι ο καταλύτης πάει μαζί με την πολλαπλή και κόβει πάνω από 300 το πακέτο αλλά χαλάρωσε που λέει και ο dollyy19. Με ανοιχτό διακόπτη βγάλε τους πόλους της μπαταρίας άστο για 1-2 λεπτά σύνδεσε και βάλτο μπρος να κάνει ο εγκέφαλος επανεκίνηση και νέες ρυθμίσεις από την αρχή. Αφού πάρει μπροστά άστο στο ρελαντί 5-10 λεπτά να ζεσταθεί να δουλέψει και να κάνει αρχική ρύθμιση και μετά ξεκίνα χαλαρά στην αρχή και αν δεις ότι όλα είναι καλά μετά δόστου γκάζια.Όχι αμέσως γκάζια. Αν έχεις τη γνώση και τα εργαλεία (το δικό μου θέλει μακρύ μπουζόκλειδο 16άρι-μάλλον ίδιο θέλει και σένα ) πάρε 4 μπουζί καινούργια και άλλαχτα. Είναι κάτω από τον πολλαπλασιαστή δεν είναι καμιά μεγάλη επιστήμη να πηγαίνουμε συνεργείο για αλλαγή μπουζί. Απλά πριν τα βάλεις βάλτους λίγο λαδάκι με το δάλτυλο στο σπείρωμα να μην κάνεις ζημιά. Αν όλα πάνε στραβά (που δεν το εύχομαι) δυστυχώς πρέπει να πας σε μάστορανα δει αρχικά λ και μετά καταλύτη. Αν πάνε καλά απλά πήγαινε στο μάστορα να δει με το διαγνωστικό γιατί άναψε λαμπάκι καυσαερίων και να το σβήσει.
dollyyy19 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 στο σπειρωμα των μπουζι,δεν βαζουμε τπτ.παστα antisize,και αυτη ,παιζεται.
FromDusk_TillDawn Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Παιδια εβγαλα μπαταρια και την εβαλα παλι και εχω κανει καμια 20ρια χιλιομετρα και δεν εχει αναψει τιποτα.Λετε να εφτιαξε? Ενας φιλος μου ειπε οτι ισως με το σπρωξιμο οταν το εβαζα μπροστα δε προλαβαινε να διαβασει το καυσιμο καπως ετσι μου το ειπε στο περιπου μη λεω και βλακειες.
GeorgeSmirlis Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Παιδια εβγαλα μπαταρια και την εβαλα παλι και εχω κανει καμια 20ρια χιλιομετρα και δεν εχει αναψει τιποτα.Λετε να εφτιαξε? Ενας φιλος μου ειπε οτι ισως με το σπρωξιμο οταν το εβαζα μπροστα δε προλαβαινε να διαβασει το καυσιμο καπως ετσι μου το ειπε στο περιπου μη λεω και βλακειες. Δώστου πράμα να καταλάβει. Ζορισε το σε ανηφόρα και βλέπεις. Αν γίνει κάτι εδώ είμαστε. Και άλλη φορά οχι ξεκίνημα με σπρώξιμο. 1
dollyyy19 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 ξεκινα το οπως σε συμφερει.δεν παθαινει τπτ αν το ξεκινας σκαστο. 1
GeorgeSmirlis Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 ξεκινα το οπως σε συμφερει.δεν παθαινει τπτ αν το ξεκινας σκαστο.Ναι αν είναι κάνα παπί!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα