Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Παιδιά έχει χαθεί το νόημα. Δε συγκρίνουμε sports cars με supercars ή/και hypercars. Το όλο point είναι ότι ένα "ταπεινό" ηλεκτρικό sportscar των $200Κ "κοιτάει στα μάτια" εξωτικά οχήματα εκατομμυρίων, πράγμα το οποίο κάνει πραγματοποιήσιμο ο ηλεκτρισμός. Το ίδιο ακριβώς όχημα (ίδιο βαρος, ίδιο στήσιμο) με ΜΕΚ θα είχε πολύ υποδεέστερες επιδόσεις. Σε αυτό δε νομίζω να διαφωνεί κανείς.

 

Το νόημα χάθηκε όταν απαξιωτικά, μόνο από μια ανακοίνωση του προωθητή του, χωρίς να κυκλοφορήσει και να δοκιμαστεί (βασικά να κατασκευαστεί) ούτε και ένα αυτοκίνητο, από εταιρεία που δεν έβγαλε ποτέ sport-car, δεν έχει καν επίσημο χρόνο σαν εταιρεία σε πίστα, (αν και περηφανεύεται συνεχώς για τις ουάο sport επιδώσεις), άρχισαν να λένε ότι είναι καλύτερο από supercars εκατομμυρίων, από εταιρείες που βγάζουν για 100 σχεδόν χρόνια sport-cars και supercars, ότι ήρθε το τέλος της Bugatti, Ferrari κλπ.

Προς το παρών, τον μόνο που κοιτά στα μάτια, είναι αυτόν που γράφει στον Musk τι να πει.

 

Όσο για τις επιδώσεις των MEK στα 150km/h+, ο καθένας έχει την γνώμη του. το μόνο που έχω να παραθέσω είναι αυτό:

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere" - Colin Chapman

και με 1300kg μπαταρίες για τις 200kwh, δύσκολο το βλέπω

 

btw, 250k για sport-car στην αμερική δεν είναι λίγα. Στην ίδια τιμή βρίσκεις Mclaren 720S,  την 2018 Porche  911GT2 Rs (production car record time στο Nurbrurgring) και άλλα πολλά. Οπότε στην ουσία, δεν προσπαθεί να δει στα μάτια αυτοκίνητα εκατομμυρίων, αλλά αυτοκίνητα πιο φθηνά από το roadster.

 

iy31ph.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

Μπήκα είδα ότι αυτοκίνητο για τους περισσοτέρους είναι μόνο το 0-100 . Και έφυγα....

Η Maybach μετά από αυτό σκέφτεται να το κλείσει το μαγαζί:)

  • Like 1
Δημοσ.

Κερδίζεις τα εκατομμυριάκια στο τζόκερ και πρώτη αγορά η αμαξάρα, δεν το σκέφτεσαι καν.

εχεις δικο, το εχω σημειωσει και εγω ηδη:

Leof. Andrea Siggrou 299, Nea Smirni 171 22

Βεβαια μου φαινεται οτι γερασα για το M3 δεν το βλεπω πουθενα

Δημοσ.

Παιδιά έχει χαθεί το νόημα. Δε συγκρίνουμε sports cars με supercars ή/και hypercars. Το όλο point είναι ότι ένα "ταπεινό" ηλεκτρικό sportscar των $200Κ "κοιτάει στα μάτια" εξωτικά οχήματα εκατομμυρίων, πράγμα το οποίο κάνει πραγματοποιήσιμο ο ηλεκτρισμός. Το ίδιο ακριβώς όχημα (ίδιο βαρος, ίδιο στήσιμο) με ΜΕΚ θα είχε πολύ υποδεέστερες επιδόσεις. Σε αυτό δε νομίζω να διαφωνεί κανείς.

 

Έγνοια σας και θα μπούν και οι παραδοσιακά "μεγάλοι"... "στην πρίζα". Προσωπικά θέλω να δω και Huracan "E" (μιας και ειναι το αγαπημένο μου αυτοκίνητο).

 

Δεν κοιτάει τίποτα στα μάτια. Τα supercars δεν κοστίζουν >200χιλ επειδή έχουν χαμηλή επιτάχυνση όπως το Roadster αλλά επειδή προσφέρουν επιδόσεις μαζί με πρόσφυση, μαζί με ποιότητα κατασκευής, μαζί με ποιότητα οδηγικής εμπειρίας, μαζί με άνεση. Η φάση με το Tesla μου θυμίζει κάτι άσχετους που έκραζαν τους "συμβατικούς" κινητήρες όταν η Mazda έβαλε περιστροφικούς και έπιανε διπλάσια άλογα στα ίδια κυβικά. Το που κατέληξε η όλη κόντρα, ας μην το αναφέρουμε και ανοίγουμε πληγές...

 

Όταν η Tesla βγάλει κινητήρα με τις επιδόσεις των Supercars σε αγωνιστική πίστα και όχι...300αρι σε ευθεία τις οποίες θα διατηρεί για ώρες και με ανάλογο curb weight, τα ξαναλέμε. Ειδάλλως, να αρχίσουμε να συγκρίνουμε και το Caterham 7 CSR με με την Ferrari California επειδή της ρίχνει σκόνη στην επιτάχυνση. (3.1 vs 3.6) Με την ίδια λογική, και το caterham κοιτάει τη Ferrari στα μάτια διότι η Ferrari στα κυβικά και το βάρος του Caterham, δε θα πιάνει μια. (στα λόγια)

 

To μόνο σημείο που το Tesla Roadster κοιτάει στα μάτια τα supercars, είναι στα χαρτιά. Στη πράξη τρώει σκόνη.

  • Like 1
Δημοσ.

Μπήκα είδα ότι αυτοκίνητο για τους περισσοτέρους είναι μόνο το 0-100 . Και έφυγα....

Η Maybach μετά από αυτό σκέφτεται να το κλείσει το μαγαζί:)

Αν δεν κάνω λάθος το χει κλείσει καιρό τώρα αλλά καταλαβαίνω το point σου και συμφωνώ μαζί σου.
Δημοσ.

Παίδες οι επιδόσεις όπως ανακοινώθηκαν (0-100 σε 1.8 ή 1.9 0-160 σε 4.1 και 400άρι σε 8.8 ή 8.9) αντιστοιχούν σε F1 δεκαετίας (δεν ξέρω αν οι τωρινές είναι πιο γρήγορες).

 

Από εκεί και πέρα να πω ότι το torque vectoring με τον ηλεκτροκινητήρα μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα από ότι ένα μπλοκέ διαφορικό.

 

Τουλάχιστον τέτοιες ανακοινώσεις θα κάνουν εταιρείες όπως η Porsche να τσιτωθούν λίγο (γιατί οι προτάσεις τους έχουν σημείο αναφοράς τις επιδόσεις των ΚΕΚ) και ίσως την Μercedes να κινητοποιηθεί και να βγάλει επιτέλους την δική της πρόταση.

Δημοσ.

Tesla = μπαταρίες = πολύ βάρος = δύσκολος χειρισμός. 

posche = μηχανή εσωτερικής καύσεως = ίδια τεχνολογία κατά βάση εδώ και 100+ χρόνια. 

 

Τα σχόλια τύπου "το tesla είναι τηλεκατευθυνόμενο χωρίς τεχνολογία και ότι η posche είναι μηχανικός άθλος" με κάνουν να γελάω.

Δημοσ.

Tesla = μπαταρίες = πολύ βάρος = δύσκολος χειρισμός. 

posche = μηχανή εσωτερικής καύσεως = ίδια τεχνολογία κατά βάση εδώ και 100+ χρόνια. 

 

Τα σχόλια τύπου "το tesla είναι τηλεκατευθυνόμενο χωρίς τεχνολογία και ότι η posche είναι μηχανικός άθλος" με κάνουν να γελάω.

 

After many other more or less successful attempts with relatively weak rotating and reciprocating apparatus the Prussian Moritz von Jacobi created the first real rotating electric motor in May 1834 that actually developed a remarkable mechanical output power.

Δημοσ.

Το μοτέρ δε θέλει συντήρηση.

...και ναι το 1ο αυτοκίνητο στον κόσμο που ξεπέρασε τα 100χλμ/ω πριν το 1900 μάλιστα ήταν ηλεκτροκίνητο.

 

Αλλά δυστυχώς οι μπαταρίες δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι πρακτικό για νορμάλ χρήση.

Τώρα όμως αλλάζει αυτό.

 

Αλλά να επαναλάβω ότι οι επιδόσεις του Τesla αντιστοιχούν σε ατμοσφαιρική F1.

...έχοντας 3πλάσια αυτονομία από τους τυπικούς ανταγωνιστές του που θέλουν επίσκεψη στο βενζινάδικο κάθε 300+ χιλιόμετρα.

 

Γενικά το θέμα δεν είναι η Τesla αλλά νομίζω πως τώρα όλοι ξανασυνειδητοποιούν την ανωτερότητα της ηλεκτροκίνησης και αυτό θα είναι αφορμή να δούμε φιλόδοξα ηλεκτρικά οχήματα και από άλλους "παραδοσιακούς" κατασκευαστές.

Δημοσ.

Αλλά να επαναλάβω ότι οι επιδόσεις του Τesla αντιστοιχούν σε ατμοσφαιρική F1.

 

Αν μπορούσες να συνειδητοποιήσεις πόσο μεγάλη βλακεία είπες τώρα (και χαίρεσαι που επαναλαμβάνεις τρομάρα σου), όχι απλά δεν θα ξαναμιλούσες για αυτοκίνητα, αλλά ούτε και μέσα σε ταξί δεν θα ξανάμπαινες.

 

Για να σε βοηθήσω λίγο, 3 νέες "λέξεις" προφανώς άγνωστες για σένα. Lateral G Force

Δημοσ.

Oταν αρχιζουν τα σχολια για το ιστορικο υποβαθρο καταλαβαινεις οτι η ομαδα εχει φαει 5 γκολ στο θεμα των επιδοσεων. :-D


Ας τα βγαλουν απο την κατηγορια των supercars και ας τα βαλουν σε μουσειο , η σε καποιο οικο μοδας,μαζι μεπολυτελη ρολογια, κοσμηματα και λοιπα αξεσουαρ για πλουσιους  :-D

Δημοσ.

Oταν αρχιζουν τα σχολια για το ιστορικο υποβαθρο καταλαβαινεις οτι η ομαδα εχει φαει 5 γκολ στο θεμα των επιδοσεων. :-D

 

 

βασικά αυτό που καταλαβαίνεις είναι με ποιον μπορείς να συζητήσεις σοβαρά για αυτοκίνητα και με ποιον όχι..

 

αλλά πέρα από αυτό πού τις είδες τις επιδόσεις πέρα από την ευθεία; 

 

το 10ετιας αυτοκινητό μου με 430 άλογα λιγότερα και με λιγότερο απο το 1/4 των χρημάτων σε παρούσες αξίες ρίχνει σε πίστα στο tesla των 700 ίππων 

 

10 χρόνια μετά αυτό μας έφερε η σύγχρονη αυτοκίνηση; επιτάχυνση στην ευθεία (χωρίς διάρκεια κιόλας..) 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...