Επισκέπτης Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Καλησπέρα, Εδω και 3 μέρες τώρα η ταχύτητα μου από 50αρα έγινε 10mbps download(μέσα στο router το βλέπω στο bandwidth) και 1mbps upload. Δε κάνουν τίποτα και το μόνο που λένε είναι βγάλε εκείνο βάλε τούτο και μπλα μπλα μπλα. Αν δε φτιάξουν το πρόβλημα σε 1 εβδομάδα εγώ τους είπα ότι θα διακόψω(και forthent και nova), για μένα είναι μονόδρομος COSMOTE(και επειδή έχω ήδη σε μία tv cosmote tv, θα τους πω αν γίνετε να μου βάλουν και στο σαλόνι που είχα nova). Είνει δυνατόν εδώ και 5 μήνες να έχω 50mbps(να κατεβάζω με 4,5MB) και τώρα να μου κάνουν αυτά τα κολπάκια, και να μου πετάνε δικαιωλογίες του στυλ( ε μάλλον βροχή, ε βγάλε καλώδιο βάλε καλώδιο(λες και είμαι κανά παιδάκι ή κανένας 80 χρόνων, έ το ρούτερ θα φταίεει κτλπ) Και το χειρότερο από όλα.... να μου λένε κιόλας 30 ευρώ για να το κοιτάξει ο τεχνικός, αν είναι δυνατόν!!!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Λογικά ενεργοποιήθηκε το Vectoring στο καφαο (καμπίνα) που ανήκεις και για να έχεις πέσει στα 10Mbps υπάρχουν 2 περιπτώσεις. 1. Να μην είναι ενεργοποιημένο και στο router σου. Οπότε πρέπει να ψάξεις στα options του και να το επιλέξεις. 2. Να μην είναι συμβατό το router. Οπότε χρειάζεται άλλο router.
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Λογικά ενεργοποιήθηκε το Vectoring στο καφαο (καμπίνα) που ανήκεις και για να έχεις πέσει στα 10Mbps υπάρχουν 2 περιπτώσεις. 1. Να μην είναι ενεργοποιημένο και στο router σου. Οπότε πρέπει να ψάξεις στα options του και να το επιλέξεις. 2. Να μην είναι συμβατό το router. Οπότε χρειάζεται άλλο router. Σε ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση μι΄σο λεπτό να το κοιτάξω, μία τέτοια απάντηση ήθελα να ακούσω και από εκείνους αλλά..... Αυτό εδώ το ρουτερ έχω Technicolor TD5336 από την α΄λλη θα έπρεπε να το είχαν ήδη αλλάξει εκείνοι. με μία ενημέρωση κτλπ ή να μου λέγανε "ξέρεις τι το ρουτερ δεν είναι συμβατό" και όχι κάνε reboot και αμέσως μετά βγάλε το καλώδιο μπας και φτιάξει με έναν μαγικό τρόπο το πρόβλημα... Φταίω εγώ τώρα αν δε τους πληρώσω(τα 5 ευρώ παραπάνω) τον επόμενο μήνα και διακόψω;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 http://www.technicolor.com/en/solutions-services/connected-home/broadband-devices/telco-gateways/td5336 Υποστηρίζει από ότι βλέπω "Combining VDSL2 with powerful DSL acceleration technologies such as G.vector and G.inp, the TD5336 gets the utmost out of existing infrastructures." Δεν το βρίσκω παράξενο που δεν γνώριζαν ούτε εκείνοι σκέψου ότι ούτε της Cosmote δεν ήξεραν http://www.insomnia.gr/topic/660978-προβλημα-με-cosmote-vdsl/ η οποία υλοιποιεί αυτή την τεχνολογία (μαζί με wind και voda).
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δεν το βρίσκω παράξενο που δεν γνώριζαν ούτε εκείνοι σκέψου ότι ούτε της Cosmote δεν ήξεραν http://www.insomnia.gr/topic/660978-προβλημα-με-cosmote-vdsl/ η οποία υλοιποιεί αυτή την τεχνολογία (μαζί με wind και voda). hmmm strange thingsss άρα πρέπει να βρω το firmware κάπου γιατί και μένα που έψαξα δεν υπάρχει αυτή η ρύθμιση
coffeex Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Το πρόβλημα είναι απλό, όπως μου είχε πει ένας τεχνικός "έχει μπουκώσει η πόρτα" και η λύση είναι πολύ απλή, αν και κανονικά θα έπρεπε με hardware reset να στρώσει, θα πρέπει να βρεις τα 2 καλώδια της γραμμής σου στο κουτί και να τα ξεσυνδέσεις και μετά να τα ενώσεις και πάλι. Δεν χρειάζεται να πειράξεις το κουτί αρκεί να βρεις που ενώνονται τα καλώδια εκτός κουτιού. ΥΓ Αν καλέσεις τον τεχνικό για αυτήν την δουλειά δεν θα πληρώσεις τίποτα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 hmmm strange thingsss άρα πρέπει να βρω το firmware κάπου γιατί και μένα που έψαξα δεν υπάρχει αυτή η ρύθμιση Δεν υπάρχει πουθενά επιλογή για G.Vector? Δεν ξέρω αν στα δείχνει ίδια με την φωτογραφία, αλλά λογικά εκεί θα βρεις την επιλογή.
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Το πρόβλημα είναι απλό, όπως μου είχε πει ένας τεχνικός "έχει μπουκώσει η πόρτα" και η λύση είναι πολύ απλή, αν και κανονικά θα έπρεπε με hardware reset να στρώσει, θα πρέπει να βρεις τα 2 καλώδια της γραμμής σου στο κουτί και να τα ξεσυνδέσεις και μετά να τα ενώσεις και πάλι. Δεν χρειάζεται να πειράξεις το κουτί αρκεί να βρεις που ενώνονται τα καλώδια εκτός κουτιού. ΥΓ Αν καλέσεις τον τεχνικό για αυτήν την δουλειά δεν θα πληρώσεις τίποτα. εμένα μου είπαν ότι για να φωνάξουν "τεχνικό που θα κοιτάξει έξω θα πρέπει να μπει και μέσα ύστερα, οπότε θα πρέπει να πληρώσετε"
coffeex Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 εμένα μου είπαν ότι για να φωνάξουν "τεχνικό που θα κοιτάξει έξω θα πρέπει να μπει και μέσα ύστερα, οπότε θα πρέπει να πληρώσετε" Πριν κάμποσο καιρό είχα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με εσένα. Δεν υπάρχει πουθενά επιλογή για G.Vector? Δεν ξέρω αν στα δείχνει ίδια με την φωτογραφία, αλλά λογικά εκεί θα βρεις την επιλογή. Δεν έχει τέτοια μενού, αν δεις τι έχει θα βάλεις τα γέλια...
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δεν υπάρχει πουθενά επιλογή για G.Vector? Δεν ξέρω αν στα δείχνει ίδια με την φωτογραφία, αλλά λογικά εκεί θα βρεις την επιλογή. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!! οκ αν είναι θα κάνω αυτό, απλά πρώτα θα πρέπει να αποθυκεύσω τον κωδικό γιατί δεν τον έχω γράψει κάπου(και μπορεί να μη τον πάρει απευθείας μετά από αυτό) μπορώ μέσα από τον κώδικα τα αστεράκια να τα μετατρέψω σε text ? η θα πρέπει να τους πάρω τηλ και να περιμένω στην αναμονή τους που by the way είναι η πιο αργή από όλες τις εταιρίες(μάλλον) Πριν κάμποσο καιρό είχα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με εσένα. Δεν έχει τέτοια μενού, αν δεις τι έχει θα βάλεις τα γέλια... ναι έχει ένα διαφορετικό interface το έχουν τροποποιήσει για αυτό αν είναι σκέφτομαι να κάνω reset γενικά και να κάνω την εγκατάσταση από την αρχή, απλά θέλω να είμαι σίγουρος και για το pass πριν κάνω κάτι
Super Moderators Thresh Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Το πρόβλημα είναι απλό, όπως μου είχε πει ένας τεχνικός "έχει μπουκώσει η πόρτα" και η λύση είναι πολύ απλή, αν και κανονικά θα έπρεπε με hardware reset να στρώσει, θα πρέπει να βρεις τα 2 καλώδια της γραμμής σου στο κουτί και να τα ξεσυνδέσεις και μετά να τα ενώσεις και πάλι. Δεν χρειάζεται να πειράξεις το κουτί αρκεί να βρεις που ενώνονται τα καλώδια εκτός κουτιού. ΥΓ Αν καλέσεις τον τεχνικό για αυτήν την δουλειά δεν θα πληρώσεις τίποτα. Πριν κάμποσο καιρό είχα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με εσένα. Αν έχει ενεργοποιηθεί το Vectoring στο ΚΑΦΑΟ, ότι reset/restart και να κάνει πάλι στα 10 θα παίζει αν δεν ενεργοποιήσει το G.Vector/Vectoring στο router... η θα πρέπει να τους πάρω τηλ και να περιμένω στην αναμονή τους που by the way είναι η πιο αργή από όλες τις εταιρίες(μάλλον) Πάρε τηλέφωνο πριν κάνεις hardware reset. Στην Wind το στέλνουν με SMS.
coffeex Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Το ίδιο πρόβλημα με εμένα έχεις και έχουμε και το ίδιο router επίσης διάβασε αυτό που μου είχαν στείλει Αναφορικά με το τεχνικό ζήτημα του ύψους συγχρονισμού που επιτυγχάνεται, και κατόπιν του απαραίτητου ελέγχου και των ενεργειών προς επίλυση που έχουμε πραγματοποιήσει, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι θα χρειαστεί να πραγματοποιηθεί περαιτέρω έλεγχος με επίσκεψη τεχνικού μας στο χώρο σου.Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι σε περίπτωση υπαιτιότητας του ζητήματος σε χώρο ευθύνης του συνδρομητή, το ραντεβού είναι χρεώσιμο με κόστος 30,14€ (σε επόμενο λογαριασμό).Χώρος ευθύνης του συνδρομητή ορίζεται από το σημείο που τερματίζει το απερχόμενο δίκτυο (αυτό μπορεί να είναι σε Εσκαλίτ / κατανεμητή πολυκατοικίας / BOX) έως και το χώρο της οικείας του συνδρομητή.Σε κάθε άλλη περίπτωση, το ραντεβού πραγματοποιείται δωρεάν.
timos71 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δοκίμασε να τρέξεις τον Wizard που έχει το ρούτερ συνήθως εκεί βγάζει την επιλογή για το modulation. Σε διαφορετική περίπτωση ζήτησε από την τηλεφωνική υποστήριξη να μιλήσεις με κάποιον τεχνικό. Συνήθως αυτοί που απαντούν στα τηλέφωνα δεν έχουν ιδιαίτερες γνώσεις στο αντικείμενο και δίνουν τυποποιημένες απαντήσεις. 1
NeCrOmAnCeR19 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ ξαφνικά με την wind. μπήκα στο μενού του ZTE που μου έχουν δώσει και ενεργοποίησα το Vectoring. όλα μια χαρά ! 1
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Αν έχει ενεργοποιηθεί το Vectoring στο ΚΑΦΑΟ, ότι reset/restart και να κάνει πάλι στα 10 θα παίζει αν δεν ενεργοποιήσει το G.Vector/Vectoring στο router... Πάρε τηλέφωνο πριν κάνεις hardware reset. Στην Wind το στέλνουν με SMS. To ρουτερ από οτι φαίνεται κάθε φορά που κάνω wizard setup με πετάει στα ίδια πράγματα, θα πρέπει να βάλω άλλο frimware Υπάρχει κάποιο firmware που μπορώ να κατεβλασω και να το περάσω ώστε να τα αλλάξω εγώ απο εδώ; Το wizard με βγάζει στο δικό τους interface κάθε φορά θα το κάνω hard way hardcoded μπορώ να αλλάξω το modulation του ρουτερ με το putty
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα