Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα ,

Σκέφτομαι για την αγορά ενός Suzuki swift sport , το οποίο έχει παραδομένες πινακίδες και δεν χρησιμοποιείται καθόλου παρά μόνο πολύ σπάνια ,το αυτοκίνητο έχει λίγα χιλιόμετρα και γενικά θεωρώ πως ειναι καλή περίπτωση ο μόνος λόγος που κρατιέμαι ακόμα μακριά απο την αγορά ειναι το κόστος που χρειάζεται ώστε να ειναι εντάξει ύστερα απο τόσο καιρό ακινησίας .

Πέρα απο την μεταβίβαση και τα τέλη που εντάξει αυτά θεωρητικά ειναι τα νορμαλ έξοδα , τι σέρβις χρειάζεται ένα αμάξι που ειναι σε ακινησία ;;; Τι κόστος περίπου θα βγει ;;; Μετά σκέφτομαι θα θέλει και λάστιχα που και εκει ειναι τσουχτερές οι τιμές . Όποτε τελικά αξίζει να πάρεις ένα τέτοιο αμάξι το οποίο ναι μεν αχρησιμοποίητο αλλά σε ακινησία ;; Αμα μπορεις κάποιος που γνωρίζει καλύτερα να μου πει ένα θεωρητικό κοστολόγιο ώστε να δω αμα όντως συμφέρει .

Ευχαριστώ εκ τν προτέρων

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παραδομένες πινακίδες έχει από το 2012-2013 και σέρβις και τ σέρβις book απο τότε αναγράφει τελευταίο σέρβις το αμάξι έχει καμία 20000 χιλιόμετρα

Δημοσ.

Καλησπέρα ,

Σκέφτομαι για την αγορά ενός Suzuki swift sport , το οποίο έχει παραδομένες πινακίδες και δεν χρησιμοποιείται καθόλου παρά μόνο πολύ σπάνια ,το αυτοκίνητο έχει λίγα χιλιόμετρα και γενικά θεωρώ πως ειναι καλή περίπτωση ο μόνος λόγος που κρατιέμαι ακόμα μακριά απο την αγορά ειναι το κόστος που χρειάζεται ώστε να ειναι εντάξει ύστερα απο τόσο καιρό ακινησίας .

Πέρα απο την μεταβίβαση και τα τέλη που εντάξει αυτά θεωρητικά ειναι τα νορμαλ έξοδα , τι σέρβις χρειάζεται ένα αμάξι που ειναι σε ακινησία ;;; Τι κόστος περίπου θα βγει ;;; Μετά σκέφτομαι θα θέλει και λάστιχα που και εκει ειναι τσουχτερές οι τιμές . Όποτε τελικά αξίζει να πάρεις ένα τέτοιο αμάξι το οποίο ναι μεν αχρησιμοποίητο αλλά σε ακινησία ;; Αμα μπορεις κάποιος που γνωρίζει καλύτερα να μου πει ένα θεωρητικό κοστολόγιο ώστε να δω αμα όντως συμφέρει .

Ευχαριστώ εκ τν προτέρων

Πες μας για τι τιμη μιλαμε...παντως σκεψου οτι το 2015 που ειχα κοιταξει καποια swift sport 2007-2008 και τα ειχα οδηγησει οι τιμη για κατι πολυ καλο ηταν γυρω στα 6500. Συγκεκριμενα ειχα βρει ενα με 80000κμ 2008 και ειχε και λαστιχα και φρενα.

 

Σε ενα αμαξι που ειναι 5 χρονια σε ακινησια πρεπει για μενα:

 

1. να αλλαξεις ολα τα υγρα ( λαδια, υγρα φρενων, air condition, βαλβολινες σασμαν διαφορικου)

2. ολα τα φιλτρα (αερα, λαδιου, καμπινας, βενζινης)

3. λαστιχα

4.μπαταρια

5. ελεγχος στις ντιζες και συνεμπλοκ + ελεγχος σε φουσκες και μπιλιοφορους μηπως εχουν στεγνωσει τοσα χρονια

6. ανανεωση στο χρωμα γυαλισμα κερωμα (αν χρειαζεται)

7.ελεγχος σε ολα τα κολαρα γιατι μπορει να εχουν ξεραθει και να σπασουν.

8. γενικος ελεγχος φρενα-αναρτηση

  • Like 4
Δημοσ.

Ποσο περίπου θα μπορούσε να κοστίσει στο περίπου ένα τέτοιο σέρβις γνωρίζεις ;; Η τιμή κτίσης ειναι γύρω στα 7500-8000 ευρώ . Το αμάξι φυλάσσεται σε γκαράζ .

Δημοσ.

Γιατι δεν εχει πουληθει τοσο καιρο; Αν καποιος σταδιακα ριχνει την τιμη, καποια στιγμη θα πουληθει το αμαξι...

 

Πιθανον η απαντηση ειναι οτι δεν ριχνει την τιμη... νομιζω τα 7500-8000 ειναι παρα πολλά, θα σου προτεινα να κοιταξεις για αλλο αμαξι.

  • Like 2
Δημοσ.

Ποσο περίπου θα μπορούσε να κοστίσει στο περίπου ένα τέτοιο σέρβις γνωρίζεις ;; Η τιμή κτίσης ειναι γύρω στα 7500-8000 ευρώ . Το αμάξι φυλάσσεται σε γκαράζ .

σε αντιπροσωπεια ή καποιο συνεργειο εξω;

Γιατι δεν εχει πουληθει τοσο καιρο; Αν καποιος σταδιακα ριχνει την τιμη, καποια στιγμη θα πουληθει το αμαξι...

 

Πιθανον η απαντηση ειναι οτι δεν ριχνει την τιμη... νομιζω τα 7500-8000 ειναι παρα πολλά, θα σου προτεινα να κοιταξεις για αλλο αμαξι.

καλα εντωμεταξυ ειναι πολυ μεγαλο το ποσό για τετοιο αμαξι...8000 ειναι απο τα πιο ακριβα στο car.gr

 

 

Ποσο περίπου θα μπορούσε να κοστίσει στο περίπου ένα τέτοιο σέρβις γνωρίζεις ;; Η τιμή κτίσης ειναι γύρω στα 7500-8000 ευρώ . Το αμάξι φυλάσσεται σε γκαράζ .

εχεις ψαξει πληροφοριες για τα swift ;

 

αυτο που ξερω εγω απο τοτε που κοιταζα να παρω για 2ο αμαξι ενα swift sport ειναι οτι:

 

1. καει υπερβολικα πολυ

 

2. εχει ακριβα λαστιχα

 

3. κοπαναει αρκετα η μαμα αναρτηση

Δημοσ.

σε αντιπροσωπεια ή καποιο συνεργειο εξω;

 

καλα εντωμεταξυ ειναι πολυ μεγαλο το ποσό για τετοιο αμαξι...8000 ειναι απο τα πιο ακριβα στο car.gr

 

 

εχεις ψαξει πληροφοριες για τα swift ;

 

αυτο που ξερω εγω απο τοτε που κοιταζα να παρω για 2ο αμαξι ενα swift sport ειναι οτι:

 

1. καει υπερβολικα πολυ

 

2. εχει ακριβα λαστιχα

 

3. κοπαναει αρκετα η μαμα αναρτηση

Και τα 3 χωρίς κριτήρια. Με τι κινητήρα, τι ζάντες και τι αναρτήσεις; Επίσης σε ποιο μοντέλο και ποια χρονιά. Έτσι γενικά και αόριστα δεν γίνεται.
Δημοσ.

Και τα 3 χωρίς κριτήρια. Με τι κινητήρα, τι ζάντες και τι αναρτήσεις; Επίσης σε ποιο μοντέλο και ποια χρονιά. Έτσι γενικά και αόριστα δεν γίνεται.

αμα δεις παραπανω ηταν συνεχεια προηγουμενου μηνυματος μου.

 

σημειωση φυσικα για μαμα ολα...

Πες μας για τι τιμη μιλαμε...παντως σκεψου οτι το 2015 που ειχα κοιταξει καποια swift sport 2007-2008 και τα ειχα οδηγησει οι τιμη για κατι πολυ καλο ηταν γυρω στα 6500. Συγκεκριμενα ειχα βρει ενα με 80000κμ 2008 και ειχε και λαστιχα και φρενα.

 

Σε ενα αμαξι που ειναι 5 χρονια σε ακινησια πρεπει για μενα:

 

1. να αλλαξεις ολα τα υγρα ( λαδια, υγρα φρενων, air condition, βαλβολινες σασμαν διαφορικου)

2. ολα τα φιλτρα (αερα, λαδιου, καμπινας, βενζινης)

3. λαστιχα

4.μπαταρια

5. ελεγχος στις ντιζες και συνεμπλοκ + ελεγχος σε φουσκες και μπιλιοφορους μηπως εχουν στεγνωσει τοσα χρονια

6. ανανεωση στο χρωμα γυαλισμα κερωμα (αν χρειαζεται)

7.ελεγχος σε ολα τα κολαρα γιατι μπορει να εχουν ξεραθει και να σπασουν.

8. γενικος ελεγχος φρενα-αναρτηση

δεν νομιζω οτι ο φιλος εδω μιλαει για πιο καινουργιο μοντελο απο το 2009...

 

με 8000 που λεει αγοραζει μοντελο 2007-2009.

Δημοσ.

παιδια το αμαξι ειναι του 2010 1600 μαμα ολο με τις 17αρες τις ζαντες π βγαινει απο τ εργαστασιο , το αμαξι ειναι απο γνωστου γνωστου και το μονο που με κανει να κολλαω ειναι μεν η υψηλη τιμη αλλα και τ κυριοτερο οτι ειναι σε ακινησια και οτι το δινει γυρω στα 8000 ευρω, οποτε μετα ειναι το θεμα οτι πρεπει να γινει ενα καλο σερβις το οποιο απο οτι καταλαβα 

στην χειροτερη λογο ακινησιας θα πρεπει 

 Μια τετράδα λάστιχα : Από 250-600 + ευρώ .

Κόστος σέρβις : περί τα 300 ευρώ

Αναρτήσεις (μπουκάλες) αν χρειαζεται βεβαια αυτα ισως αργοτερα αλλα τα βαζω καθως ειναι μεγαλο τ κοστος: 400 ευρω (εργοστασιακα με top mounts) , 300 (αντικατάστασης , πχ koni) (στην περιπτωση αντικατάστασης , υπολογίζεις έξτρα το κόστος των 70 ευρώ για τα top mounts). οποτε μανει μανει μαζευτηκε ενα μεγαλο βεβαια ισως αναρτησεις ν μν χρειαζεται

 

απλα π θελω να καταλαηξω αμα κοιταξω για κατι αντιστοιχο με πχ 6000-7000 ευρω που παλι αντιστοιχα θα εχει πιο πολλα χιλιομετρα κ εκεινο αντιστοιχα θα χρειαζεται κατι παρομοιο ισως λιγα λιγοτερα χρηματα αλλα εκει θα εχεις πιο πολλα χιλιομετρα κιολας κ παλιοτερο χρονολογικα , και καθομαι και λεω αμα πχ ειναι να μ βγει ενα αντιστοιχο αμαξι παλι swift με περισσοτερα χιλιομετρα και πιο παλιο χρονολογιακα 1000-1500 ευρω πιο κατω μηπως δεν αξιζει και μ τα βγαλει μετεπειτα

Δημοσ.

5 χρονια ακινησια; Για χρεπι μιλαμε δηλαδη.

 

1 χρονο αφησα σε ακινησια αμαξι και οταν αποφασισα να το ξανακινησω εβγαζε οτι απιθανο προβλημα μπορει να φανταστει κανεις (λογω της ακινησιας). Δε θελω καν να σκεφτω τι εχει παθει ενα αυτοκινητο ακινητο επι 5 ετη.

 

Τα λαστιχα, οι αναρτησεις, τα αναλωσιμα, τα υγρα, οι μπαταριες κλπ ειναι τα ευκολα. Οταν θα αρχισουν να σου σπανε ξεραμενες τσιμουχες και κολαρα και θα σε αφηνει ή θα εχεις οτι ειδους περιεργη συμπεριφορα φανταστεις απο το αμαξι, η θα εχεις διαροες που δε θα ξερεις καν απο που προερχονται, και θα πηγαινοερχεσαι στα συνεργεια μεχρι να σου βρει καποιος τι φταιει καθε φορα, εκει να δεις την γλυκα. Οταν τα ηλεκτρονικα θα κανουν τα παλαβα τους επειδη οι πλακετες θα εχουν λιωσει απο την σκονη και την υγρασια εκει να δεις κλαμα.

 

Για να το συγυρισεις θες πανω απο 2000 συν τα προβληματα που θα σου βγαζει εν καιρω λογω της ακινησιας, οποτε στην τιμη που στο πουλαει δεν αξιζει ουτως η αλλως. Κανα 5.000 max αν και προσωπικα ουτε σε αυτην την τιμη δε θα το επαιρνα αν ηταν να το οδηγαω εγω.

 

Ουτε καν.

  • Like 1
Δημοσ.

Skoda Felicia του γαμπρού μου σε ακινησία περίπου 2 χρόνια με κατάθεση πινακίδων στη ΔΟΥ αποφάσισε να το ενεργοποιήσει.Πάμε κόστος ακινησίας.

1)Ασφάλεια για να πάρει τις πινακίδες 120 ευρώ

2)Πινακίδες και υπολοιπο σήματος      110 ευρώ

3)ΚΤΕΟ εκπρόθεσμο και το τρέχον     115 ευρώ

4)Μπαταρία τελειωμένη                         60 ευρώ

5)Πλύσιμο-βενζίνη                                 60 ευρώ

6)Αγορά λάδια-φίλτρο αλλαγή συνεργ.  80 ευρώ

Για αρχή 550 ευρώ και θέλει σίγουρα τετράδα λάστιχα αμορτισέρ.Και βγαίνουν συνέχεια όπως χαλασμένος διακόπτης αλάρμ 15 ευρώ,χαλασμένος διακόπτης ηλεκτρικού παραθύρου οδηγού άλλα 15 ευρώ.Και μιλαμε για ένα χαμηλού κόστους αυτοκίνητο για τα υποχρεωτικά να τσουλήσει έτσι?

Δημοσ.

Skoda Felicia του γαμπρού μου σε ακινησία περίπου 2 χρόνια με κατάθεση πινακίδων στη ΔΟΥ αποφάσισε να το ενεργοποιήσει.Πάμε κόστος ακινησίας.

1)Ασφάλεια για να πάρει τις πινακίδες 120 ευρώ

2)Πινακίδες και υπολοιπο σήματος 110 ευρώ

3)ΚΤΕΟ εκπρόθεσμο και το τρέχον 115 ευρώ

4)Μπαταρία τελειωμένη 60 ευρώ

5)Πλύσιμο-βενζίνη 60 ευρώ

6)Αγορά λάδια-φίλτρο αλλαγή συνεργ. 80 ευρώ

Για αρχή 550 ευρώ και θέλει σίγουρα τετράδα λάστιχα αμορτισέρ.Και βγαίνουν συνέχεια όπως χαλασμένος διακόπτης αλάρμ 15 ευρώ,χαλασμένος διακόπτης ηλεκτρικού παραθύρου οδηγού άλλα 15 ευρώ.Και μιλαμε για ένα χαμηλού κόστους αυτοκίνητο για τα υποχρεωτικά να τσουλήσει έτσι?

1,2,3,5 ταθελει οποιοδήποτε αμάξι ...
Δημοσ.

Το δίνει ακριβά. Τέλος. Πας παρακάτω, Αν στο έδινε ΜΕΧΡΙ 5000 κάτι γινόταν. Αστο εκεί να σαπήσει που μου θέλει και 8000 ο μλκς για 7 χρονια χρέπι...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...