d4mage Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 Πρόκειται για ένα seat ibiza του 2005 1.2 με τα 75 άλογα. Το αυτοκίνητο το έχω κάνει σέρβις πριν από 2.000 χλμ. Οπότε προσέχω να κάνω τα σέρβις του στην ώρα που πρέπει. Πρόσφατα παρατήρησα 2 προβληματάκια: 1) Στο ρελαντί το αυτοκίνητο έχει ένα μικρό τρέμουλο και μαζί με αυτό τρεμοπαίζουν ελάχιστα τα φώτα ( τα φώτα τα παρατήρησα τυχαία επειδή πάρκαρα κοντά σε τοίχο με τη μούρη στα 5 μέτρα, σε πορεία ούτε καν το καταλαβαίνεις ). Μερικές φορές τρεμοπαίζει και η φωτεινότητα του καντράν άλλα δεν ξέρω εάν είναι σύμπτωση. 2) Χθες βράδυ μετά από 20 χιλ. πορεία ( το αναφέρω διότι δεν ήταν κρύο ) λίγο πριν παρκάρω σπίτι, με νεκρά παρατήρησα πως οι στροφές πέφτανε κάπως περίεργα και λίγο πριν φτάσουν στην αρχή το αυτοκίνητο έκανε έναν περίεργο θόρυβο λες και πήγαινε να σβήσει. Επίσης κάπου στο δρόμο με δεύτερη ταχύτητα ( αυτό πριν το ακριβώς παραπάνω ), διότι ήμουν σε στενά σημεία κατοικημένης περιοχής ξαφνικά το αυτοκίνητο είχε έναν συνεχόμενο ήχο λες και σκάλωσε κάτι, σταματάω το σβήνω και μετά όλα καλά ( αυτό έγινε μόνο μία φορά χθες ). Δεν άναψε κάποιο λαμπάκι. Το ανέφερα σε έναν γνωστό και μου έριξε αντισκουριακό στον ιμάντα δυναμό όπου φυσικά δεν κολλούσε στο όλο θέμα και τώρα μαζί με τα παραπάνω έχω και το σφύριγμα του ιμάντα. Όπου πριν κάνω σέρβις δεν ήθελε αλλαγή, είναι σε καλή κατάσταση. Μου λέει να ρίξω λίγο νερό όπου και το έκανα, άλλα δεν σταμάτησε, ελπίζω μετά από λίγα χιλ να σταματήσει. Κάποια γνώμη για τα 2 παραπάνω;
dollyyy19 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 για το πρωτο,καμια τρυπα σε κολαρο εισαγωγης ή κανα λαστιχακι υποπιεσης,χαλαει το μιγμα,και ριχνει τις στροφες.στις χαμηλες στροφες,μπορει νατρεμει ο φωτισμος.κοιτα και τον αυτοματο του δυναμο,καλου κακου,10-15 ευρω εχει..για το δευτερο,θα κοιτουσα ρουλμαν και κουζινετα στο δυναμο.
stamatisj1 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 Το πρώτο μάλλον βρωμικη πεταλούδα εισαγωγής καυσίμου (βγάλε το φιλτρο αέρα και ρίξε Σπρέυ Καθαριστικό Καρμπιρατέρ και Injection) σβηστό για 30 δευτερόλεπτα. Μετά από λίγο βάλε μπροστά και ρίξε ξανά ενώ κάποιος μαρσάρει για 10-20 δευτερόλεπτα. Βάλε το φίλτρο και κάνε βόλτα για έλεγχο. Το δεύτερο μάλλον (λίγο) χαλάρωσε το λουρί δυναμό. Εαν συνεχιστεί ο θόρυβος τότε θέλει έλεγχο-αλλαγή 2
d4mage Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 για το πρωτο,καμια τρυπα σε κολαρο εισαγωγης ή κανα λαστιχακι υποπιεσης,χαλαει το μιγμα,και ριχνει τις στροφες.στις χαμηλες στροφες,μπορει νατρεμει ο φωτισμος.κοιτα και τον αυτοματο του δυναμο,καλου κακου,10-15 ευρω εχει..για το δευτερο,θα κοιτουσα ρουλμαν και κουζινετα στο δυναμο.Μπορεί να προκύψει κάτι σοβαρό; Με την μαλακια που μου έκανε ο άλλος με το αντισκουριακο μπορεί να γίνει κάτι; δηλαδή μου έσπασε τα νεύρα ο ηχος, έριξα 3 μπουκάλια νερό μέχρι να σταματήσει άλλα τίποτα, κανονικά με 20 χιλ που έκανα πριν μισή ώρα θα έπρεπε να στρώσει. Τι διαολο;
andreapaog328 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 κατι μου λεει οτι wd40 και ιμαντας δε πανε μαζι.
d4mage Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Σήμερα με το ξεκίνημα για δουλειά ο θόρυβος του ιμάντα δεν υπάρχει ή τουλάχιστον είναι ελάχιστον σε χαμηλές στροφές.
AristidisZ Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Εμένα γιατί μου μυρίζει πολλαπλασιαστής ;;; 1
GeorgeSmirlis Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Εμένα γιατί μου μυρίζει πολλαπλασιαστής ;;;Πολλαπλασιαστής θα ήτανε αν όντως είχε τρέμουλο ή δεν τραβούσε το αυτοκίνητο. Έχω δει μοτέρ να δουλεύει με 3 κυλίνδρους επειδή στον 4ο είχε καμμένο Πολλαπλασιαστή, περιττό να πω ότι έτρεμε όλο το αυτοκίνητο. Επίσης έχω δει πάλι να υπολειτουργεί πολλαπλασιαστης με το μόνο σύμπτωμα να μην τραβάει το αυτοκίνητο.
Fubar.gr Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Εγώ θα έλεγα οτι είναι χαλαρός κάποιος απο τους πόλους της μπαταρίας ή κάποια γείωση. Έλεγξε τους πόλους οτι είναι καλά σφιγμένοι και επίσης έλεγξε την άλλη άκρη του καλωδίου του αρνητικού πολου να είναι καλά βιδωμένος πάνω στο σασί του αυτοκινήτου.
mp123 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 να ευχεσαι να ειναι κατι απλο οπως λενε παραπανω γιατι σε εμενα παλια σε οπελ κορσα ειχε τα ιδια συμπτωματα στην αρχη. μετα απο λιγο καιρο εβγαλε προβλημα στον ρυθμιστη του ρελαντι συν ρυθμιστη του air flow 550 ευρω. μακαρι να ειναι κατι απλο.
AristidisZ Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Πολλαπλασιαστής θα ήτανε αν όντως είχε τρέμουλο ή δεν τραβούσε το αυτοκίνητο. Έχω δει μοτέρ να δουλεύει με 3 κυλίνδρους επειδή στον 4ο είχε καμμένο Πολλαπλασιαστή, περιττό να πω ότι έτρεμε όλο το αυτοκίνητο. Επίσης έχω δει πάλι να υπολειτουργεί πολλαπλασιαστης με το μόνο σύμπτωμα να μην τραβάει το αυτοκίνητο. Δε μιλάω για πολλαπλασιαστή που έχει βγει off, μιλάω για πολλαπλασιαστή που ετοιμάζεται να αποδημήσει εις Κύριον Συνήθως τα συμπτώματα μοιάζουν πολύ με αυτά που περιέγραψε ο TS 1
Sorath Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Κι εγώ για πολλαπλασιαστή λέω, καθώς είχα αυτό το Ibiza, και μου έκανε τα ίδια. Τελικά χρειάστηκε να αλλάξω σε δύο κυλίνδρους
GeorgeSmirlis Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Μακαρι να ειναι καποια κακη συνδεση ή κανας πολλαπλασιαστης και βγει φθηνα. Οπως και να εχει, ts ενημερωσε μας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα