Damachi Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Η corsair σε καλυπτει ακομα και αν δεν εχεις το χαρτι αγορας ; πχ σε ram με θεωρητικα lifetime warranty
Xristaras12 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Η corsair σε καλυπτει ακομα και αν δεν εχεις το χαρτι αγορας ; πχ ram όταν ειχα στείλει το ticket, στην επόμενή τους απάντηση μου ζήτησαν Invoice / receipt κοινώς τιμολόγιο η απόδειξη αγοράς.
Damachi Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 φτου . το καταστημα εχει κλεισει εδω και χρονια για να μου βγαζε αντιγραφο ....
Xristaras12 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 φτου . το καταστημα εχει κλεισει εδω και χρονια για να μου βγαζε αντιγραφο .... αν δεν κάνω λάθος πολλές απο τις μνήμες τις εταιρίας έχουν lifetime εγγύηση. Δεν χάνεις κάτι να στείλεις πάντως, ίσως με χρήση σειριακού αριθμού να γίνει τίποτα.
Xristaras12 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 ενημερώνοντας το θέμα αυτές τις μέρες περιμένω H100i v2 πληρώνοντας μόνο την διαφορά απο το ποσό της πίστωσης + απόδειξη κομμένη στο δικό μου όνομα.
croesus Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα Με αφορμή το συγκεκριμένο θέμα, θα ήθελα τη βοήθειά σας στο εξής. Τον Φεβρουάριο του 2014 αγόρασα από amazon.de και εγώ την ίδια ψύκτρα [στο όνομά μου]. Έδώ και περίπου τέσσερις μήνες η αντλία κάνει έναν περίεργο θόρυβο [το έχω ηχογραφήσει αλλά δεν ξέρω να το ανεβάσω για να το ακούσετε], ο θόρυβος αυτός με το πέρασμα του χρόνου έχει γίνει εντονότερος. Στην περίπτωση αγοράς από κατάστημα του εξωτερικού, θα πρέπει να απυθυνθώ στο amazon ή στην crosair? Ευχαριστώ.
petran91 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα Με αφορμή το συγκεκριμένο θέμα, θα ήθελα τη βοήθειά σας στο εξής. Τον Φεβρουάριο του 2014 αγόρασα από amazon.de και εγώ την ίδια ψύκτρα [στο όνομά μου]. Έδώ και περίπου τέσσερις μήνες η αντλία κάνει έναν περίεργο θόρυβο [το έχω ηχογραφήσει αλλά δεν ξέρω να το ανεβάσω για να το ακούσετε], ο θόρυβος αυτός με το πέρασμα του χρόνου έχει γίνει εντονότερος. Στην περίπτωση αγοράς από κατάστημα του εξωτερικού, θα πρέπει να απυθυνθώ στο amazon ή στην crosair? Ευχαριστώ. Κανονικά το amazon αναλαμβάνει την εγγύηση για τον πρώτο χρόνο της αγοράς. Από κει και έπειτα αναλαμβάνει η εταιρία. Πόσα χρόνια εγγύηση έχει η ψύκτρα? Έχουν περάσει ήδη τα 3. Άκυρο, έχει 5 χρόνια. Προτείνω να στείλεις στο Amazon, και λογικά θα σε παραπέμψουν αυτοί στην Corsair.
tsakfot Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Έκανα RMA πρό 2μήνου μια H80i, με απόδειξη σε άλλο όνομα, χωρίς πρόβλημα. Άνοιξα το ticket από το site, μίλησα και μια φορά με τον support chat, και το κλείσαμε χωρίς hiccup.. δεν ξέρω τι σου λένε τώρα.. έστειλα την παλιά και μόλιςπαρέλαβαν, έστειλαν την σφραγισμένη καινούρια, η οποία ήταν η H80i v2 καθώς η απλή δεν υπήρχε πλέον.
heros Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 πριν 2 χρονια είχα στειλει και εγώ μια h100 στν corsair χωρις πρόβλημα..... Τωρα εαν ξεκίνησαν αυτήν την πολιτική πραγματικά κρίμα γιατι πχ ακομα και αν είσαι ο αρχικός αγοραστής και δεν έχεις κρατήσει την απόδειξη.. τιγίνεται.. κριμα για την corsair.... προφανώς τα κόστη του service ήταν μεγάλα το έκαναν για κάποια χρόνια για να εδραιωθούν στην αγορά και τώρα ..αντε γειά!!!
Xristaras12 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 να ενημερώσω οτι σήμερα παρέλαβα την Η100i V2 με απόδειξη στο δικό μου όνομα. Έκανα RMA πρό 2μήνου μια H80i, με απόδειξη σε άλλο όνομα, χωρίς πρόβλημα. Άνοιξα το ticket από το site, μίλησα και μια φορά με τον support chat, και το κλείσαμε χωρίς hiccup.. δεν ξέρω τι σου λένε τώρα.. έστειλα την παλιά και μόλιςπαρέλαβαν, έστειλαν την σφραγισμένη καινούρια, η οποία ήταν η H80i v2 καθώς η απλή δεν υπήρχε πλέον. πριν 2 χρονια είχα στειλει και εγώ μια h100 στν corsair χωρις πρόβλημα..... Τωρα εαν ξεκίνησαν αυτήν την πολιτική πραγματικά κρίμα γιατι πχ ακομα και αν είσαι ο αρχικός αγοραστής και δεν έχεις κρατήσει την απόδειξη.. τιγίνεται.. κριμα για την corsair.... προφανώς τα κόστη του service ήταν μεγάλα το έκαναν για κάποια χρόνια για να εδραιωθούν στην αγορά και τώρα ..αντε γειά!!! όπως εχω γράψει και στην αρχή (αν δεν κάνω λάθος) με το που είδαν τα στοιχεία της απόδειξης και τα στοιχεία του λογαριασμού μου οτι δεν ταιριάζουν μου ζήτησαν τον αρχικό αγοραστή να επικοινωνήσει με αυτούς μιας και δεν παρέχουν μεταφερόμενη εγγύηση.
tyf Δημοσ. 27 Μαΐου 2018 Δημοσ. 27 Μαΐου 2018 ερωτηση. εχω κανει rma μι h100i και την εχει κρατησει η feedex για εκτελωνισμο. του λεω ειναι απο εγγυηση τι εκτελωνισμο θελετε? δεν εχει εμπορικη αξια. μου ειπαν θα ζητησουν απο την corsair να καλυψει τα εξοδα. ξερετε κατι σχετικα?
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Μαΐου 2018 Δημοσ. 27 Μαΐου 2018 Θα πληρωσει η corsair τον εκτελωνισμο,απλα εσυ θα πρεπει να κανεις μια εξουσιοδοτηση στους εκτελωνιστες.Λογικα θα σου στειλει email h fedex με το τι πρεπει να κανεις. Ετσι εγινε με εμενα και το RMA. Βεβαια,καλυτερα επικοινωνησε με την corsair για να τους πεις τι και πως.
underworld244 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 On 20/11/2017 at 10:25, Xristaras12 said: Χαιρετώ. πρόσφατα ήρθε στα χέρια μου απο φίλο μια Η100 με πρόβλημα. έχω επικοινωνήσει με την corsair για RMA αλλα θέλουν το άτομο που αναγράφεται στην απόδειξη για να συνεχίσουν την επικοινωνία και την πιθανή αντικατάσταση. Η υδρόψυξη είχε αγοραστεί απο εκείνον μεταχειρισμένη και λειτουργούσε κανονικά μέχρι που μια μέρα σταμάτησε να ψύχει σωστά τον επεξεργαστή οπότε και αγόρασε άλλη και δεν ασχολήθηκε με την συγκεκριμένη. Πρόσφατα λόγω αλλαγής συστήματος δικού μου, ξεθάψαμε το κουτί της Η100 με ολα τα παρελκόμενα μέσα,εν τέλει μετά απο δοκιμές και ενώ η αντλία φαινομενικά λειτοργεί(μιας και νιώθω δόνηση στο χέρι αλλα και ακούω νερά να κυλάνε)δεν ψυχει σωστά τον επεξεργαστή, η μια σωλήνα είναι ζεστή ενώ η άλλη κρύα και έχει ως αποτέλεσμα ακόμα και σε σερφάρισμα στο ίντερνετ ο 4790Κ να βαράει 70+βαθμούς. Εστειλα ticket στην corsair και αρχικά μου ζήτησαν εξηγήσεις για ποιον λόγο τα στοιχεία μου είναι διαφορετικά με αυτά του αγοραστή που αναγράφεται στην απόδειξη και να δώσω εξηγήσεις. Αφού έδωσα τις κατάλληλες με τα αντίστοιχα part numbers κλπ η απάντηση της εταιρίας είναι αυτή. Corsair provides a non-transferable warranty to the purchaser of Corsair hardware product purchased from an authorized Corsair reseller. Corsair warrants that the product will be free from defects in material and workmanship for a specified period commencing on the date of purchase. Corsair products purchased from online private sellers or internet auction sites such as eBay are not covered by our warranty. I would suggest that you ask the original purchaser to request the RMA for you instead. Thank you. αυτη τη στιγμή λοιπόν έχουμε μείνει με μια ΜΗ λειτουργική Η100 με απόδειξη αγοράς και με εγγύηση ακόμα για κάνενα 3 μηνο και η ίδια η εταιρία μάλλον δεν εμπιστεύεται εμένα; Να δοκιμάσω να την πάω απο το κατάστημα αγοράς; Το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι τόσο για την αντικατάσταση της υδρόψυξης αλλα κυρίως για την ενημέρωση όσων αγοράζουν μεταχειρισμένα προιόντα με ονομαστική απόδειξη αγοράς. ~~~~~~~~~~~~~~~~~ το παρών θέμα θα δημοσιευθεί και σε διπλανά φόρουμ αυτολεξεί για την ενημέρωση και υπολοίπων. Καλησπερα αν αγορασεις κατι με εγγυησει και πας στο καταστημα απλα στο αλλζουν εχω αγορασει εγω μ.χ motherboard απο χρηστη εδω εβγαλε προβλημα στο chipset την εδωσα στο καταστημα αγορας και μου εκανε αντικατασταση απλα δεν σου ανανεωνη την εγγυηση θα εχει οσο το υποληπο της προηγουμενης mobo Αρα αγοραζετε μεταχειρισμενα αρκει να εχουν εγγυηση
mindtrapper Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 Για 2 χρόνια αυτό, αν έχει πάνω από 2 τότε πρέπει να πας μέσω εταιρίας και αν θέλουν να είσαι ο original αγοραστής την πάτησες.
Xristaras12 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, underworld244 είπε Καλησπερα αν αγορασεις κατι με εγγυησει και πας στο καταστημα απλα στο αλλζουν εχω αγορασει εγω μ.χ motherboard απο χρηστη εδω εβγαλε προβλημα στο chipset την εδωσα στο καταστημα αγορας και μου εκανε αντικατασταση απλα δεν σου ανανεωνη την εγγυηση θα εχει οσο το υποληπο της προηγουμενης mobo Αρα αγοραζετε μεταχειρισμενα αρκει να εχουν εγγυηση δεν ξέρω αν διάβασες όλο το θέμα, αλλα και στο κατάστημα με ταλαιπώρησαν γιατι είχε κοπεί πιστωτικό στο αρχικό όνομα της απόδειξης και όχι σε μένα. Οπότε ζήτησα απο τον αρχικό αγοραστή να μου κάνει μεταβίβαση του πιστωτικού. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα