Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Αγόρασα λαπτοπ και μου έκαναν αποφορολογηση στέλνοντάς τους τις πληροφορίες της επιχείρησης. 

Χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο? Αυτή η σελίδα με το username και password του taxis που αναφέρθηκε τι είναι? 

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
10 ώρες πριν, tsoutsoudis είπε

Καλησπέρα. Αγόρασα λαπτοπ και μου έκαναν αποφορολογηση στέλνοντάς τους τις πληροφορίες της επιχείρησης. 

Χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο? Αυτή η σελίδα με το username και password του taxis που αναφέρθηκε τι είναι? 

Αφού το έκαναν. Δε χρειάζεται να στείλεις τίποτα άλλο.

Δημοσ.

Έχει αλλάξει η διαδικασία από 10/12/2019 και αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι το αν είναι υποχρεωτική με το νέο τρόπο.

https://www.aade.gr/epiheiriseis/forologikes-ypiresies/fpa/yperesia-arthroy-39a

Εμείς πάντως ότι laptop πουλάμε, το πουλάμε με τη νέα διαδικασία και αναγράφουμε στο τιμολόγιο τον αριθμό συναλλαγής από την ΑΑΔΕ.
Το κακό είναι πως η σύζυγος ήθελε να πάρει κινητό στην εταιρία της και ήθελε να στείλει κάποιον με τη νέα διαδικασία και δεν το δεχόταν κανείς.
Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο.
Εγώ ως επιχείρηση δεν θα δεχόμουν τον παλιό τρόπο, όχι τον καινούργιο.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Highlander είπε

Εμείς πάντως ότι laptop πουλάμε, το πουλάμε με τη νέα διαδικασία και αναγράφουμε στο τιμολόγιο τον αριθμό συναλλαγής από την ΑΑΔΕ.

Το κακό είναι πως η σύζυγος ήθελε να πάρει κινητό στην εταιρία της και ήθελε να στείλει κάποιον με τη νέα διαδικασία και δεν το δεχόταν κανείς.
Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο.
Εγώ ως επιχείρηση δεν θα δεχόμουν τον παλιό τρόπο, όχι τον καινούργιο.

 

Δεν θέλουν να πουλάνε...γι αυτό δεν δέχονται τον απλό και εύκολο τρόπο που είναι ούτε μισό λεπτό υπόθεση και σου λένε μάζεψε απίθανη χαρτούρα και σε κανά δίμηνο σου στέλνουν άκυρο γιατί κάτι δεν τους άρεσε!

Καταγγελίες που γίνονται γι αυτά, ξέρουμε;

  • Moderators
Δημοσ.
18 hours ago, stormrain said:

Γκαηζ το Public θελει απλα εκτύπωση απο το Taxis, σωστά?

Ναι. 

Μπορείς να τους το στείλεις και με mail επιτόπου στο ταμείο. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Δεν θέλουν να πουλάνε...γι αυτό δεν δέχονται τον απλό και εύκολο τρόπο που είναι ούτε μισό λεπτό υπόθεση και σου λένε μάζεψε απίθανη χαρτούρα και σε κανά δίμηνο σου στέλνουν άκυρο γιατί κάτι δεν τους άρεσε!

Καταγγελίες που γίνονται γι αυτά, ξέρουμε;

Απλά κάνουν υπεξαίρεση στο ΦΠΑ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομίζω πως το πλ@ίσιο που είχα τηλεφωνικό καυγά* χθες πως κάνουν υπεξαίρεση.
Απλά δεν τους ενδιαφέρει να μπουν στη σωστή διαδικασία για ταυτοποίηση.

Αυτό που θέλω να μάθω αλλά δεν ξέρω πως, είναι το αν είναι υποχρεωτική η νέα διαδικασία.

Υποτίθεται πως όλο αυτό έγινε για να μην χρειάζεται ο διαχειριστής της κάθε εταιρίας να πηγαίνει να ψωνίζει κινητά ο ίδιος ή να πρέπει να κάνει εξουσιοδότηση σε ΚΕΠ.
Θεωρητικά πάντα, εκδίδει ένα προσωρινό κωδικό στον Εκπρόσωπο και αυτός πάει και αγοράζει.
Αλλά αυτό τελικά είναι πολύ μακριά από την πραγματικότητα.

*Είχα κάνει (για λογαριασμό της γυναίκας μου) όλη τη διαδικασία που αναφέρει στο site της ΑΑΔΕ, είχα βγάλει κωδικούς στον υπάλληλο που πήγε να παραλάβει το κινητό αλλά αυτοί ήθελαν εξουσιοδότηση από το ΚΕΠ.
Τελικά δεν πήρε το κινητό και για ακόμα μία φορά επιβεβαιώθηκα που δεν θέλω να αγοράζω ούτε γόμα από αυτούς.

Επεξ/σία από Highlander
Δημοσ.

Μπορεί να μην τους ενδιαφέρει η εκπαίδευση του προσωπικού. Ίσως επειδή δεν έχει κάνει κανείς καταγγελία και δεν έχει μπει κανένα κωλοδάχτυλο από τους φορείς

  • Moderators
Δημοσ.
55 minutes ago, Highlander said:

Δεν νομίζω πως το πλ@ίσιο που είχα τηλεφωνικό καυγά* χθες πως κάνουν υπεξαίρεση.
Απλά δεν τους ενδιαφέρει να μπουν στη σωστή διαδικασία για ταυτοποίηση.

Αυτό που θέλω να μάθω αλλά δεν ξέρω πως, είναι το αν είναι υποχρεωτική η νέα διαδικασία.

Υποτίθεται πως όλο αυτό έγινε για να μην χρειάζεται ο διαχειριστής της κάθε εταιρίας να πηγαίνει να ψωνίζει κινητά ο ίδιος ή να πρέπει να κάνει εξουσιοδότηση σε ΚΕΠ.
Θεωρητικά πάντα, εκδίδει ένα προσωρινό κωδικό στον Εκπρόσωπο και αυτός πάει και αγοράζει.
Αλλά αυτό τελικά είναι πολύ μακριά από την πραγματικότητα.

*Είχα κάνει (για λογαριασμό της γυναίκας μου) όλη τη διαδικασία που αναφέρει στο site της ΑΑΔΕ, είχα βγάλει κωδικούς στον υπάλληλο που πήγε να παραλάβει το κινητό αλλά αυτοί ήθελαν εξουσιοδότηση από το ΚΕΠ.
Τελικά δεν πήρε το κινητό και για ακόμα μία φορά επιβεβαιώθηκα που δεν θέλω να αγοράζω ούτε γόμα από αυτούς.

Δεν το κατάλαβα αυτό, τι σου ζήτησαν στο Πλαίσιο;

Έχω ψωνίσει στο Πλαίσιο με απαλλαγή δείχνοντας το taxis μου. Έχει αλλάξει κάτι;

Δημοσ.

Ναι έχει αλλάξει. Δες το link λίγο πιο πάνω.

Η διαδικασία που δυστυχώς δεν ξέρω αν είναι υποχρεωτική, λέει πως σε κάθε σε κάθε συναλλαγή θα πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός συναλλαγής που σου δίνει η εφαρμογή της ΑΑΔΕ.

Αυτό βοηθάει μεταξύ άλλων αν θέλεις να στείλεις άλλον να παραλάβει τη συσκευή χωρίς εξουσιοδοτήσεις και βλακείες.

Δυστυχώς ακόμη και μεγάλα καταστήματα απλά κοιμούνται.

 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, cacofonix-3 είπε

Απλά κάνουν υπεξαίρεση στο ΦΠΑ

Σώπα!

Το θέμα είναι γιατί δεν υποχρεούνται από το νόμο να κάνουν την αυτοματοποιημένη διαδικασία της ΑΑΔΕ και αφήνουν να ζητάει ο καθένας ότι του καπνίσει;

Όχι οτι δεν έχει βρεθεί «λύση» και σε αυτό το μέτρο αλλά λέμε τώρα...

  • Moderators
Δημοσ.
41 minutes ago, Metaksas said:

Παιδιά τα vr υπάγονται στις αγορές χωρίς ΦΠΑ, να είναι στην κατηγορία κονσόλας δλδ;

Όχι, είναι αξεσουάρ. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...