Advertisement Advertisement Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 4/6/2018 στις 3:29 ΜΜ, GEOPA20 είπε

Σε ερώτημά μου προς ένα καινούριο, μανιταράκι, φρεσκότατο (ένα μήνα στο σκρουτζ), που ξεφύτρωσε και φιγουράρει πρώτο αυτές τις μέρες στο Xiaomi Mi Max 2 και το οποίο δεν εκδίδει καθόλου τιμολόγια , η  απάντησή τους ήταν η εξής:

<<Καλησπέρα σας
Δεν ειμαστε υποχρεοι σε καθεστως για απαλλαγη φπα
Επίσης θα ξέρετε πολύ καλά οτι ο νομος δεν οριζει πληρη αππαλαγη απο το φπα
[...]
Δεν ειμαστε υπόχρεοι στην απαλλαγη φπα που σημαινει οτι δεν μπορουμε
να αγορασουμε με το καθεστως της απαλαγγης και ουτε μπορουμε να πουλησουμε
Μια ερωτηση σε ενα λογιστη θα σας λύσει τις απορειες.>>

Ξερει κανείς να μας πεί τί σημαίνει αυτό με απλά λόγια και αν είναι δυνατό κάτι τέτοιο; 

Φοροτεχνικέ μας Zazula μπορείς να μας εξηγήσεις; Πόσο πιθανό είναι κάτι τέτοιο; Γίνεται;

Στην ουσία εννοούν ότι δεν διαθέτουν ΚΑΔ χονδρικής;

Διότι αν γίνεται αυτό τί καθόμαστε και συζητάμε; να η έτοιμη απάντηση για όσους δεν κόβουν καθόλου τουλάχιστον, ούτε με ούτε χωρίς φπα.

Αυτό που σου είπε η συγκεκριμένη επιχείρηση, ισχύει.

Το αναλύω, λοιπόν, για να καταλάβετε πώς λειτουργεί:

  1. Επιχείρηση εντάσσεται στο ειδικό καθεστώς μικρών επιχειρήσεων (Άρθρο 39 Κώδικα ΦΠΑ, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 251 του Ν. 4281/2014), που σημαίνει ότι για κύκλο εργασιών έως 10.000€ δεν είναι ενταγμένη στο κανονικό καθεστώς ΦΠΑ. Σχετική ανάλυση υπάρχει στην ΠΟΛ 1126/2015.
  2. Εισάγει εμπορεύματα από χώρες εκτός Ε.Ε., οπότε δεν απαιτείται να είναι ενταγμένη στις ενδοκοινοτικές παραδόσεις (καθότι μια επιχείρηση ειδικού καθεστώτος από εντός Ε.Ε. αγοράζει με ΦΠΑ, σαν να ήταν ιδιώτης).
  3. Πωλεί τα εμπορεύματά της σε ιδιώτες χωρίς ΦΠΑ, αλλά αυτό δεν φαίνεται στην απόδειξη της λιανικής συναλλαγής, διότι οι ΑΛΣ/ΑΛΠ/ΑΠΥ δεν εμφανίζουν ανάλυση του ΦΠΑ (βλ. όμως και τι γράφω στο #6 παρακάτω).
  4. Στις προβλέψεις της ΠΟΛ 1150/2017 δεν μπορεί να ενταχθεί, διότι η εν λόγω ΠΟΛ τον εξαιρεί ρητώς στην § Ε.1: «υφίσταται υποχρέωση ένταξης του πωλητή στο κανονικό καθεστώς ΦΠΑ».
  5. Το ότι δεν εντάσσεται στην ΠΟΛ 1150/2017 δεν έχει να κάνει ούτε με το τι ΚΑΔ έχει ανοιχτούς, ούτε με άρνηση έκδοσης τιμολογίου.
  6. Αγοράζει π.χ. ένα κινητό με συνολικό κόστος DDP = 100€. Δεν έχει πληρώσει ΦΠΑ, και το κόστος αυτό (έστω από Κίνα) δεν περιλαμβάνει ΦΠΑ ή υποχρέωση συμψηφισμού ΦΠΑ.Πουλάει 120€, όπου η διαφορά των 20€ είναι ολόκληρη κέρδος, αφού απαλλάσσεται ως επιχείρηση από το κανονικό καθεστώς ΦΠΑ. Ο ιδιώτης καταναλωτής αγνοεί ότι η πώληση είναι χωρίς ΦΠΑ, αν η επιχείρηση επιλέξει να μην συμμορφωθεί με την § 9 της ΠΟΛ 1126/2015 — αλλά, ακόμη κι αν το γράφει, πόσοι το προσέχουν; Μια άλλη επιχείρηση, η οποία είναι ενταγμένη στο κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, θα πρέπει να πουλήσει στα 124€ + κέρδος, οπότε δεν θα τον συναγωνιστεί ποτέ.
  7. Για τις πωλήσεις με ΦΠΑ (ή για τα είδη της ΠΟΛ 1150/2017) οι εν λόγω εισαγωγείς μπορεί να έχουν άλλες εταιρίες, ενταγμένες στο κανονικό καθεστώς, ώστε να μην ξεφεύγει εκτός ορίων κι ο τζίρος των εταιριών τους με το ειδικό καθεστώς.
  • Like 6
  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Zazula είπε

Αυτό που σου είπε η συγκεκριμένη επιχείρηση, ισχύει.

...

32 λεπτά πριν, Zazula είπε

ώστε να μην ξεφεύγει εκτός ορίων κι ο τζίρος των εταιριών τους με το ειδικό καθεστώς.

Ευχαριστούμε έγινες κατανοητός.

Επομένως ορθά ορισμένες επιχειρήσεις εκδίδουν τιμολόγιο χωρίς μεταβολή στην αναγραφόμενη τιμή αφού αυτή ήδη δεν περιλαμβάνει κάποιον φπα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, GEOPA20 είπε

Επομένως ορθά ορισμένες επιχειρήσεις εκδίδουν τιμολόγιο χωρίς μεταβολή στην αναγραφόμενη τιμή αφού αυτή ήδη δεν περιλαμβάνει κάποιον φπα.

Ναι, εφόσον δεν μιλάμε για είδη του Άρθρου 39Α, έτσι είναι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα τα κινητά τέτοια είδη δεν είναι;

Για κινητά τηλέφωνα μιλάμε

Επεξ/σία από GEOPA20
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, GEOPA20 είπε

Μα τα κινητά τέτοια είδη δεν είναι;

Για κινητά μιλάμε

Στα κινητά δεν μπορεί να σου κόψει τιμολόγιο βάσει ΠΟΛ 1150/2017 η απαλλασσόμενη επιχείρηση, οπότε σου το εκδίδει μια άλλη (αν έχει ο εισαγωγέας και με δεύτερη επιχείρηση, ενταγμένη κανονικά σε ΦΠΑ) ή καμία. Πάντως αυτό δεν συνιστά άρνηση έκδοσης τιμολογίου (από μέρους της απαλλασσόμενης επιχείρησης).

Δημοσ.

Ναι κατάλαβα, αλλά αυτοί μου είπαν ότι θα μου εκδόσουν τιμολόγιο απλά με την ίδια τιμή. Το κατάστημα εμφανίζει μια μόνο τιμή εφόσον λειτουργεί μόνο ηλεκτρονικά. 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, GEOPA20 είπε

Ναι κατάλαβα, αλλά αυτοί μου είπαν ότι θα μου εκδόσουν τιμολόγιο απλά με την ίδια τιμή. Το κατάστημα εμφανίζει μια μόνο τιμή εφόσον λειτουργεί μόνο ηλεκτρονικά. 

Ναι, αλλά δεν ξέρεις πόσοι ΑΦΜ μπορεί να τιμολογούν τις πωλήσεις του συγκεκριμένου καταστήματος. ;)

Δημοσ.

Μάλιστα. Οπότε οι φαινομενικά αντιφατικές απαντήσεις που μου δώσανε (μία αυτή στο email και μία στο τηλ) θεωρήθηκαν η καθεμία από το πρίσμα διαφορετικού αφμ. Κατάλαβα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/6/2018 στις 8:49 ΜΜ, theavenger2 είπε

H Βλακεία σε αυτό το κόσμος , η ηλιοθιότητα, η άγνοια και δεν ξέρω τι άλλο δυστυχώς ...

...

Στις 6/6/2018 στις 8:49 ΜΜ, theavenger2 είπε

Τι να πώ... Ας κρίνει ο κόσμος...

 

Ευχαριστώ για το κατακεραύνωμα.

Αντιπαρέρχομαι τους στολισμούς γιατί σε εκτίμησα από τη συμμετοχή σου στα δυο αυτά παρόμοια νήματα και επειδή μου δίνεις τροφή για σκέψη και βελτίωση.

Λογίζω δε κάποια ακραία, σε σχέση με εμένα, διαλαμβανόμενα σε αυτό το post σου, ως το αποτέλεσμα μιας στιγμιαίας και παρορμητικής έκφανσης της "revengeful'  προσωπικότητάς σου πάνω σε κάποια μάλλον κακογραμμένα και παρεξηγημένα λεγόμενά μου.

Και προχωράω στις απαραίτητες διορθώσεις:

  • Καταρχάς σε ευχαριστώ για τη διευκρίνηση της έννοιας του όρου ποινικού μητρώου τον οποίο τελικά αφαίρεσα διότι η χρήση του ήταν, όντως, εσφαλμένη στη περίπτωση αυτή.
  • Έπειτα από ώριμη σκέψη επί των υποδείξεών σου αφαιρώ προφορικές συνομιλίες που θεωρούνται a priori ως μη βάσιμες καθώς και χαρακτηρισμούς που όπως είπες θα μπορούσαν να καταγγελθούν και μένω σε γραπτά και σε γεγονότα. 
  • Επειδή η χρήση της λέξης "Πακιστανοί" ξεκίνησε θύελλα αντιρατσιστικών αντιδράσεων την αντικατέστησα και αυτήν μιας και παρεξηγήθηκε πλήρως η έννοια των λεγομένων μου, άλλωστε εγώ δεν είμαι Αθηναίος και δεν γνωρίζω την πιάτσα εκεί, εάν ο κ. Ντίμης και οι κύριοι του myMegastore είναι Πακιστανοί ή Ινδοί ή Αφγανοί ή οτιδήποτε άλλο. Η χρήση της λέξης έγινε αποκλειστικά και μόνο στα πλαίσια της παρουσίασης των λόγων για τους οποίους πιστεύω πως τα δυο καταστήματα ταυτίζονται και ουδεμία σχέση με ρατσισμό έχουν.
  • Η σχετιζόμενη με το πίνακα των προστίμων αναφορά μου στους Πακιστανούς /αλλοδαπούς και τα ποσοστά συμμετοχής τους σε αυτούς, έγινε εκφράζοντας την έκπληξή μου και την απορία μου για τα αριθμητικά αυτά και όχι για σκοπούς υποτίμησης και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί ρατσιστικό τρολλάρισμα, καθότι όπως δεν παρέλειψα να τονίσω αμέσως μετά, δεν έχω τίποτα με τους αλλοδαπούς, αντιθέτως τους σέβομαι, τους τιμώ και τους συμπεριφέρομαι ισότιμα. Όμως εξαιτίας της αυστηρής λογοκρισίας και για την αποφυγή δημιουργίας ξανά παρόμοιων εσφαλμένων εντυπώσεων αφαίρεσα κι εκείνη την αναφορά. Προσπαθώ να αφαιρέσω και τους πίνακες ώστε να παραμείνω όσο το δυνατόν προσκολλημένος στην ακρίβεια των λεγομένων αλλά δεν τα καταφέρνω. Κάποιος αν θέλει ας μου πει πως αφαιρούνται οι επισυνάψεις παρακαλώ.
  • Και για να είμαι απόλυτα δίκαιος και καλυμμένος σε ότι λέω και να μη θεωρούμαι ότι εικάζω χωρίς αποδείξεις ήμουν έτοιμος να ανακαλέσω και να αναβάλλω το όλο ζήτημα της ταύτισης αλλά πλέον δεν χρειάζεται καθότι αποδείχθηκε πια πλήρως. Αν δυσκολεύεστε να ταυτοποιήσετε φωνές χωρίς φασματογράφο😁τότε πάρτε ένα τηλ. στο ΝτίμηςEconomy προσποιούμενοι ότι πήρατε στο myMegastore.gr ή και το αντίθετο και θα έχετε την ταυτοποίηση εκ στόματος ιδίων. Βέβαια τα εταιρικά στοιχεία του ΝτίμηςEconomy είναι εντελώς διαφορετικά από του myMegastore αλλά δεν παύουν να είναι αδελφές εταιρίες ιδίων συμφερόντων και από ότι φαίνεται ουσιαστικά ίδιας διαχείρισης εφόσον έχουν ίδιο τηλεφωνικό κέντρο και υπαλλήλους. Η επωνυμία του ΝτίμηςΕconomy είναι: NADEEM IQBAL TOY HASSAN ALI

Νομίζω ότι, στα πλαίσια της καλής πίστης και αξιοπιστίας, ανακάλεσα ότι ήταν απαραίτητο, σύμφωνα και με ορισμένες σωστές υποδείξεις. Οι ισχυρισμοί μου παρ' όλα αυτά περί μετενσάρκωσης του myMegastore στο Σκρουτζ αποδείχθηκαν αληθινοί.

Αυτό που όμως αποφεύγεις να σχολιάσεις, χαρακτηρίζοντάς το μυθοπλασία, είναι και το κεντρικό θέμα ολόκληρου του νήματος όμως. Είναι η ουσία. Εκεί που θα έπρεπε να σταθείς περισσότερο. Ίσως, σου φαίνεται απίστευτο, κι εμένα το ίδιο, το να το πει κάποιος ευθέως, ότι αποφορολογώντας επί της "λιανικής" τιμής μπαίνει μέσα. Κι όμως!  Αυτό ακριβώς λένε με τα ίδια τους τα χείλη υπάλληλοι και υπεύθυνοι καταστημάτων. Με άλλα λόγια ουσιαστικά ομολογούν ότι αποκρύπτουν εισόδημα σε ότι αφορά τις πωλήσεις λιανικής. Και αυτήν ακριβώς την διατύπωση, ότι αποφορολογώντας επί της λιανικής μπαίνουν μέσα, χρησιμοποίησαν κατόπιν πίεσης δυο υπάλληλοι και ένας υπεύθυνος σε τηλεφωνικές επικοινωνίες μου με διαφορετικά καταστήματα ώστε να μου εξηγήσουν γιατί έχουν άλλη τιμή τιμολογίου. Έχω λοιπόν τρεις διαφορετικές μαρτυρίες καταγεγραμμένες. Όποιος αμφιβάλλει, την επόμενη φορά που θα περάσει έξω από το κατάστημα του κ. Ντίμη, αντί να βγάλει φωτογραφία την ταμπέλα, ας μπει μέσα να του πιάσει κουβέντα (είναι λαλίστατος εξάλλου) και ας τον πιέσει με μερικές ερωτήσεις επί του θέματος για να ακούσει με τα ίδια του τα αυτιά τις απαντήσεις του.

Και τότε θα μπορεί να κρίνει μόνος του και να βγάλει τα συμπεράσματά του.    

Και τι θα πούμε για τις παράνομες εισαγωγές συσκευών που δεν διαθέτουν Δήλωση Συμμόρφωσης με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς ασφαλείας (CE) και οι οποίες απαγορεύεται να κυκλοφορούν στην ευρωπαϊκή επικράτεια για λόγους ασφαλείας των καταναλωτών: Τέτοιες συσκευές εισάγονται και πωλούνται ευρέως από τους περισσότερους εμπόρους στην Ελλάδα με σκοπό το επιπλέον κέρδος εφόσον μπορεί κανείς να τις προμηθευτεί έως και δέκα ευρώ φθηνότερα ανά τεμάχιο από χώρες της Ασίας όπως το Dubai. Πουλώντας τέτοιες συσκευές, οι έμποροι, εκτός του ότι παραβιάζουν τις διατάξεις που αφορούν στην ασφάλεια των καταναλωτών, δημιουργούν παράλληλα αθέμιτο ανταγωνισμό κατά των συναδέλφων τους. Πάρτε μια ιδέα από την ιστοσελίδα του συγκεκριμένου καταστήματος στον κατάλογο με τα Χiaomi για να δείτε πόσα τέτοια μοντέλα τα οποία δεν έχουν σήμανση CE διατίθενται προς πώληση. Είναι περίπου ο μισός κατάλογος. (τα μοντέλα που έχουν CE είναι αυτά που διαθέτει και ο επίσημος διανομέας στην Ελλάδα, όλα σχεδόν τα υπόλοιπα δεν διαθέτουν).

Εδώ οι κυρώσεις για παραβιάσεις σχετικά τη Δήλωση Συμμόρφωσης CE:

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/kya-127200-dtvn2234-tmd-f143/arthro-42-koini-ypoyrgiki-apofasi-127200

Και να το ξεκαθαρίσω: Με τον κ. Ντίμη και το κατάστημά του ή με το myMegastore δεν έχω τίποτα προσωπικό. Ούτε τους ξέρω, ούτε με ξέρουν και κανένας δόλος δεν κρύβεται πίσω από τα λεγόμενά μου. Δόλος κρύβεται πίσω από τις αμφισβητούμενες, αθέμιτες και παράνομες τακτικές που ακολουθούν οι επαγγελματίες εις βάρος μας και ενοχλούμαι από οποιονδήποτε τις ακολουθεί. Όσον αφορά την αρμόδια οικονομική-φορολογική αρχή, επιβάλλεται να δει το θέμα με σοβαρότητα και να ξεκινήσει ελέγχους, - εμείς εδώ είμαστε για να βοηθήσουμε με ότι στοιχεία έχουν υποπέσει στην αντίληψή μας, εξάλλου πολλά από αυτά τα έχουμε ήδη συμπεριλάβει σε σχετικές καταγγελίες προς τις αρχές - για να περιοριστεί όσο γίνεται αυτή η τεράστια απάτη φοροδιαφυγής πολλών εκατομμυρίων που τελικά ζημιώνει τον Έλληνα φορολογούμενο.

Επεξ/σία από GEOPA20
Δημοσ.
13 ώρες πριν, GEOPA20 είπε

😁

Μετά την μεταμέλεια σου λοιπόν και τις διορθώσεις επί του κειμένου σου ανακαλώ το κατακεραύνομα μου και σου παραθέτω μερικά στοιχεία που θα σου είναι χρήσιμα στο εξής για να βγάζεις τα πορίσματα του. 

Να διευκρινίσω εδώ ότι δεν σχολίασα κάν το θέμα των διπλών τιμών, των ce  και όλα τα άλλα που ανέφερες μια και δεν ξέρω και δεν μπορώ να κρίνω αν θες δεν έχω τις κατάλληλες γνώσεις. Θα σου πρότεινα πάντως εφόσον έχει διαπιστώσει κάποια παράνομη πώληση προϊόντων μέσω Skroutz ή Bestprice να τους το αναφέρεις γιατί σε δική μου περίπτωση που πήρα παπούτσια απο μαγαζί στο skroutz στο οποίο είχα υποψία ότι ήθελαν μπανάνες , επικοινώνησα μαζί τους και προς έκπληξη μου , μου ζήτησαν να τους στείλω το προϊόν μου έδωσαν τα χρήματα μου και με ενημέρωσαν για μια ολόκληρη διαδικασία που κάνουν για να επιβεβαιώσουν την γνησιότητα. Αυτό έγινε πριν μερικές εβδομάδες. Πριν μερικές μέρες με ενημέρωσαν οτι το προϊόν ειναι γνήσιο και μου κοινοποίησαν και την απάντηση του κατασκευαστή. Οπότε θεωρώ ότι για να κάνουν όλα αυτά για ένα ζευγάρι παπούτσια των 100 ευρώ σίγουρα θα έχουν και άλλες διαδικασίες για οτιδήποτε άλλο δεν ειναι by the book. 

Ξεκινάω συμβουλευτικά και με καλή διάθεση να σου πω μια και κάνεις αναφορά 1-2 φορές στο post σου, ότι αν έχεις καταγράψει ψηφιακά οποιαδήποτε συνομιλία με κάποιον χωρίς να τον έχεις ενημερώσει πριν την ηχογράφηση και να έχεις πάρει και την συγκατάθεση του ειναι ποινικό αδίκημα , κακουργηματική πράξη , μπορεί να επιφέρει φυλάκιση έως 10 έτη , γράφεται στο ποινικό μητρώο σου εφόσον καταδικαστείς και τυγχάνει στο μήνυμα σου να έχουμε και ομολογία οπότε θα σε συμβούλευα εντελώς φιλικά να το σβήσεις και αυτό γιατί ποτέ δε ξέρεις ...:-)

Αν λοιπόν ο Ντιμης που εγώ τον βλέπω κάθε μέρα πουλάει προϊόντα χωρίς CE γιατί δεν τους το λές. Πιθανότατα να το ελέγξουν και αν ισχύει ότι εβγαλά τον άλλο που λες για τον ίδιο λόγο θα βγάλουν και αυτόν.

Τώρα σχετικά με τους φασματογράφους. Ως καταναλωτής έχω επικοινωνήσει με δεκάδες eshop που όταν ακούω το τηλεφωνικό κέντρο τους , ακουω ακριβώς τα ίδια μηνύματα , και πολλές φορές μιλάω με παρόμοιες,ή και  ίδιες φωνές για διαφορετικές κατά τα άλλα επιχειρήσεις. Όταν λοιπόν με προβλημάτισε και εμένα και πριν βγω δεξία και αριστερά να λέω ότι 15 σχεδον μαγαζια (από διάφορες κατηγορίες)  που το έχω δει με ίδιο κέντρο είναι συμμορία , το έψαξα λίγο παραπάνω και βρήκα ότι υπάρχουν call centers που αναλαμβάνουν να διαχειριστούν τα τηλέφωνα των καταστημάτων. Πάρα πολλά καταστήματα πια τα χρησιμοποιούν γιατί το κόστος ειναι πολύ πιο μικρό από το να προσλάβεις 2-3 ανθρώπους στο μαγαζί σου να σηκώνει τα τηλέφωνα και μπορείς να το δοκιμάσεις. Μου έχει τύχει σε πάρα πολλά skroutzομάγαζα και σε κινητά. Ομολογουμένως η επικοινωνία μαζί τους ειναι για κλάματα γιατί προφανώς ειναι και άσχετες οι κοπελίτσες με το αντικείμενο. Οταν τις ζορίσεις λίγο με ερωτήσεις πιο εξειδικευμένες ζητάνε τηλέφωνο να σε καλέσει κάποιος άλλος. Οπότε και αυτό με τις ίδιες φωνές μπορεί εύκολα να θεωρηθεί ότι προκύπτει από αυτό που λέω και όχι επειδή ειναι ίδιες επιχειρήσεις.

Τώρα αν όπως λες σου το παραδέχτηκαν τηλεφωνικά (ανακαλώ και πάλι) δεν μπορώ να το ξέρω. Σου προτείνω να ενημερώσεις το Skroutz.gr γιατί αν όντως ειναι το ίδιο κατάστημα όπως λές το οποίο έχει αποκλειστεί με το άλλο του όνομα για αυτό το λόγο θα το  ψάξουν να δουν τι γίνεται πολύ περισσότερο αν εντοπίσουν ότι πουλάει παράνομα προϊόντα. Απλά αν θες την γνώμη μου εγώ θα ασχολιώμουν μόνο αν υπήρχε κάτι ως απτή απόδειξη και όχι μία ενημέρωση ότι προσωπικά θεωρείς ότι είναι το ίδιο μαγαζί.

Για να απολογηθώ λοιπόν και εγώ για το κατακεραύνομα μου , με ενόχλησε πολύ η αναφορά σου στους μετανάστες και ναι ήμουν σε βρασμό ψυχής όταν έγγραφα με δεδομένο ότι μου φάνηκαν όλα αυτά ρατσιστικός παραλληλισμός. Τωρα που έγραψες πιο συνετά και μεθοδευμένα το συλογισμό σου τα ΑΝΑΚΑΛΩ ΟΛΑ και θα σβήσω και το επιθετικό μου μήνυμα. Θεωρώ λάθος να βγάζουμε συμπεράσματα και να κατηγορούμε ανθρωπους επειδή ειναι μαυροι, άσπροι, πακιστανοί ή έλληνες. Και το προηγούμενο μήνυμα σου έτσι όπως είχε συνταχθεί αυτό έβγαζε.

 

 

 

 

 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, theavenger2 είπε

Μετά την μεταμέλεια σου λοιπόν και τις διορθώσεις

Έχεις δίκιο. Και σ' ευχαριστώ για αυτές τις χρήσιμες πληροφορίες. Δεν τις γνώριζα. Αυτό για την καταγραφή στο κινητό είναι σημαντικό και θα έπρεπε να το είχα φανταστεί, για αυτό άλλωστε όταν τηλεφωνούμε σε οποιονδήποτε καταγράφει συνομιλίες, π.χ. εταιρίες,  ακούγεται αρχικά το ηχογραφημένο σχετικό μήνυμα ενημέρωσης. 😉 

Αυτό με το τηλεφωνικό κέντρο, τώρα που το λες, εξηγεί όντως το γιατί μερικές κοπελίτσες σε παραπέμπουν σε υπεύθυνους για περισσότερες λεπτομέρειες. Βέβαια στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ισχύει, διότι πλέον έχω γνωρίσει ποιοι είναι οι υπεύθυνοι και συχνά σηκώνουν οι ίδιοι το τηλέφωνο, σε όποιο από τα δύο καταστήματα κι αν τηλεφωνήσετε. 

Σχετικά με τα CE όχι μόνο τους το είπα πριν τρεις μήνες, αλλά επειδή η αντιμετώπιση τους δεν ήταν ευγενική δέχθηκαν και μια αποτελειωτική κριτική. Να όμως που ως Λερναία Ύδρα φύτρωσαν και πάλι, με άλλο όνομα βέβαια, αλλά με τις ίδιες τακτικές, δυστυχώς, εφόσον αυτή τη στιγμή έχω μπροστά μου χθεσινή συσκευή τους χωρίς CE. Πιθανότατα αυτό θα ενδιέφερε όντως το Σκρουτζ όπως απέδειξε και στο παρελθόν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/5/2018 στις 7:27 ΜΜ, Georg_X είπε

Αν δεν έχετε κι εσείς κάτι καλύτερο να προτείνετε, και σας ενδιαφέρει να μην κρύβεστε πίσω από το δάκτυλό σας και να υποθάλπτετε καταστήματα που κάνουν κόλπα με τον ΦΠΑ, μπορείτε, γιατί κι εσάς έτσι σας ήρθε, να τους κόψετε, ή να μην επιτρέπετε την παραπλάνηση της χαμηλής τιμής "προσφοράς" και να υποχρεώνετε να χρησιμοποιείται για την σειρά εμφάνισης η κανονική τιμή για όλους.

Λοιπόν, τώρα που σας βρήκα τη λύση, που δεν είχατε σκεφτεί, τι θα κάνετε για να μην προμοτάρετε κόλπα με τον ΦΠΑ;

Το Σκρουτζ, λοιπόν, εκπλήσσοντάς μας θετικά, εχθές προχώρησε σε γενναία ανάληψη δράσης και ανακοίνωση θέσης για το ζήτημα των διπλών τιμών και των τιμολογίων βάση ΠΟΛ1150. Πρόκειται για μια υπεύθυνη, ευσυνείδητη και ουσιαστική παρέμβαση (που του δίνει αρκετά credit) και φαίνεται να λύνει το πρόβλημα (με κάποιες επιφυλάξεις το τελευταίο).

Ιδού η ανακοίνωση προς τους συνεργάτες του:

"Αγαπητοί συνεργάτες,

Το τελευταίο χρονικό διάστημα σε ορισμένα ηλεκτρονικά καταστήματα παρατηρείται το φαινόμενο της αναγραφής δύο διαφορετικών τιμών πώλησης για προϊόντα τεχνολογίας, ανάλογα με το είδος του παραστατικού αγοράς, ήτοι απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο, πολιτική που δεν δύναται να υποστηριχτεί από τη σελίδα του Skroutz.gr.

Μετά από παρακολούθηση και μελέτη της πολιτικής αυτής, επικοινωνίας με τους αρμόδιους φορείς, διεξοδικής μελέτης των feedbacks και κατόπιν γνωμάτευσης των νομικών συμβούλων της Skroutz A.E., θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα ακόλουθα:

Όπως ήδη γνωρίζετε οι πληροφορίες που προβάλλονται στο Skroutz θα πρέπει να είναι ορθές και να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Συγκεκριμένα στο θέμα της αναγραφόμενης τιμής, οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν το προϊόν που έχουν αναζητήσει στο Skroutz, στην τιμή που το βλέπουν χωρίς περαιτέρω “προϋποθέσεις” ή εξαιρέσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, σας ενημερώνουμε πως πλέον η πολιτική καταστημάτων που εμφανίζουν μια τιμή στο Skroutz η οποία αφορά σε αγορά υπό συνθήκες - π.χ. μόνο απόδειξη λιανικής - δεν μπορεί να υποστηριχτεί από την εταιρεία μας. Πρόκειται για μια πολιτική που αφενός οδηγεί αποδεδειγμένα σε περιστατικά παραπλάνησης των καταναλωτών, αφετέρου δημιουργεί πρόβλημα στη εγκυρότητα των πληροφοριών της μηχανής αναζήτησης.

Ως εκ τούτου, σας καλούμε, για την ομαλή συνέχιση της εμφάνισης των προϊόντων σας στο Skroutz, η τιμή που θα δίνεται μέσω των αρχείων XML, να είναι η τιμή που μπορεί να πάρει οποιοσδήποτε καταναλωτής ανεξάρτητα της ιδιότητάς του (ιδιώτης ή επιτηδευματίας) και σύμφωνα με τις διατάξεις του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου.

Π.χ. Προϊόν με τελική τιμή εμφάνισης στο Skroutz 124 ευρώ θα πρέπει να πωληθεί στα 124 ευρώ στην περίπτωση απόδειξης λιανικής πώλησης και στα 100 ευρώ σε περίπτωση τιμολογίου εφόσον ο αποδέκτης του τιμολογίου εμπίπτει στις διατάξεις της ΠΟΛ 1150 (Άρθρο 39α).

Οι διορθώσεις (διορθώσεις τιμών, ή εξαίρεση προϊόντων από τα αρχεία XML) θα πρέπει να πραγματοποιηθούν έως την Τρίτη 12 Ιουνίου 2018. Σε περίπτωση που η εμπορική πολιτική της εταιρείας σας δεν επιτρέπει τη συμμόρφωση στον εν λόγω κανόνα, η συμμετοχή του καταστήματός σας στο Skroutz δεν μπορεί να συνεχιστεί στα πλαίσια των όρων μας.

Παράλληλα να επισημάνουμε πως άρνηση έκδοσης παραστατικού της επιλογής του πελάτη, δεν μπορεί να υποστηριχτεί καθώς δημιουργεί τις προαναφερθείσες συνθήκες περί παραπλάνησης καταναλωτή. Εφόσον προκύψει οποιαδήποτε επιβεβαιωμένη περίπτωση άρνησης έκδοσης τιμολογίου ή άλλου φορολογικού παραστατικού, θα θεωρηθεί ως άρνηση πώλησης στην αναγραφόμενη τιμή και θα επιφέρει την άμεση διακοπή της υπηρεσίας.

Τέλος, θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι όλες οι ενέργειές μας έχουν μελετηθεί και σχεδιαστεί με κύριο γνώμονα τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας της υπηρεσίας και τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των καταναλωτών που εμπιστεύονται το Skroutz για τις ηλεκτρονικές τους αγορές.

Οποιαδήποτε ενέργεια, ακούσια ή εκούσια, αποτελεί τροχοπέδη στην επίτευξη του στόχου αυτού, δεν μπορεί να υποστηριχτεί από την ομάδα του Skroutz.

Από τη SKROUTZ A.E."

Από το κείμενο προκύπτει η αναγνώριση των παρατυπιών και αθέμιτων ή ανήθικων πρακτικών των σκρουτζομάγαζων μέσα από τις φράσεις "παραπλάνηση των καταναλωτών", "πρόβλημα στη εγκυρότητα των πληροφοριών" και "άρνηση πώλησης στην αναγραφόμενη τιμή".

Προσέξτε πως το Σκρουτζ το προχωράει όμορφα σε βάθος το ζήτημα, στην τρίτη παράγραφο από το τέλος, απαγορεύοντας την "άρνηση έκδοσης παραστατικού της επιλογής του πελάτη"  και σε περίπτωση που αποδεδειγμένα προκύψει τέτοια "θα θεωρηθεί ως άρνηση πώλησης στην αναγραφόμενη τιμή και θα επιφέρει την άμεση διακοπή της υπηρεσίας". Δεν περιορίζεται δηλαδή μόνο στην απαγόρευση της ανάρτησης διπλών τιμών στα site αλλά ρυθμίζει και επί της ουσίας τις συναλλαγές. 

Βέβαια τα σκρουτζομάγαζα θα περάσουν στην αντεπίθεση. Και μία από τις κακές προβλέψεις είναι το πολύ απλό αντίμετρο να υποχρεώνουν πλέον όλους τους ΠΟΛ1150 σε αναγκαστική παρουσία στο κατάστημα για έλεγχο στοιχείων ταυτοπροσωπίας όπως ορίζει η ΠΟΛ, όπου και θα χρεώνουν την τιμή καταστήματος. Δεν είμαι  σίγουρος αν θα μπορούσε να γίνει αυτός ο έλεγχος επαρκώς και νομότυπα χωρίς προσέλευση στο φυσικό κατάστημα. Αν πχ. η αποστολή της φωτοτυπίας ταυτότητας ή σκαναρισμένη με mail/fax θα εκπλήρωνε τον όρο. Θα μπορούσε; Ας απαντήσει κάποιος αν ξέρει. 

Επίσης ξέρω κατάστημα που από τον προηγούμενο Νοέμβριο περίπου ξεκίνησε ξαφνικά να δηλώνει πως δεν έχει ΚΑΔ χονδρικής και άρα δεν κόβει τιμολόγια ενώ μέχρι πρότινος έκοβε.

Τι άλλο πιστεύετε θα σκαρφιστούν;

Επεξ/σία από GEOPA20
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Για να βοηθήσουμε ώστε να μη συνεχιστεί η λαμογιά από τους "Σκρουτζάδες"  θα πρέπει να αποδείξουμε ότι η φυσική παρουσία στο κατάστημα δεν είναι ο μοναδικός τρόπος ελέγχου των στοιχείων ταυτοπροσωπίας. Ως προς αυτό λάβετε υπόψη τα παρακάτω:
 Πουθενά η ΠΟΛ1150/2017 δεν ορίζει την φυσική παρουσία στο κατάστημα ως υποχρεωτικό και μόνο μέσο ελέγχου των στοιχείων ταυτοπροσωπίας. Αντιθέτως μάλιστα:
«Ε. Υποχρεώσεις του Πωλητή παράγραφος 3β:
«Σε κάθε περίπτωση ακόμα και για συναλλαγές κάτω των πεντακοσίων ευρώ (500,00€) συνιστάται η εξόφληση των συναλλαγών μέσω τραπεζικών ιδρυμάτων ή μέσω ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής στα οποία θα μπορεί να ταυτοποιηθεί ότι το πρόσωπο που εξοφλεί τη συναλλαγή είναι ο υποκείμενος στο φόρο αγοραστής προς τον οποίο έχει εκδοθεί το φορολογικό στοιχείο».
 Επομένως η ΠΟΛ συστήνει ο έλεγχος των στοιχείων της ταυτοπροσωπίας να διασφαλίζεται με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής ή μέσω τραπεζών. Αυτό σε συνδυασμό με αποστολή ενός επικυρωμένου φωτοαντίγραφου της ταυτότητας θα πρέπει να θεωρείται επαρκές μέσο ελέγχου των στοιχείων ταυτοπροσωπίας.
 Φίλοι και φίλες της έντιμης επιχειρηματικότητας αρχίστε να ασκείτε πιέσεις. Τα email των αρμόδιων αρχών για να αποστείλετε τα κείμενά σας και τις καταγγελίες σας βρίσκονται εδώ (μάλλον όμως έχουν αλλάξει πλέον τις καταλήξεις τους σε @aade.gr αντί για @mofadm.gr): http://www.gsis.gr/gsis/export/sites/default/gsis_site/Contact/documents_Contact/kentr_ypir.pdf
 Καλή μας επιτυχία!

Επεξ/σία από GEOPA20
Δημοσ.

Υπόδειγμα email που θα μπορούσατε να στείλετε σε οποιαδήποτε αρμόδια αρχή:

 

Καταγγελία και Πρόταση  του  .....................  .........................  με υπ' αριθμ. ταυτότητας ....................  και αφμ .................

Τηλ. Επικοιν. .....................

 

 Αξιότιμοι κύριοι,

 Το τελευταίο διάστημα δημιουργήθηκε πολύς θόρυβος σχετικά με την τεράστια φοροδιαφυγή που λαβαίνει χώρα, κατά τρόπο πρόδηλο και προκλητικό, στον τομέα της εμπορίας των ηλεκτρονικών συσκευών που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 39α του Κώδικα ΦΠΑ.

 Πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα, συνεργάτες των δημοφιλών μηχανών αναζήτησης Σκρουτζ και Best price, έχουν καθιερώσει μια ανήθικη εμπορική πολιτική που στοχοποιεί και προσβάλει την κατηγορία πελατών της χονδρικής και εν γένει όσους ζητούν να αγοράσουν τα προϊόντα αυτά με έκδοση τιμολογίου. Πιο συγκεκριμένα, έχουν καθιερώσει διπλούς τιμοκαταλόγους.  Έτσι, στις σελίδες των προϊόντων τους, εμφανίζουν τρείς διαφορετικές τιμές για το ίδιο αγαθό: μία τιμή ‘καταστήματος’, μία ‘προσφοράς’ και μία ‘τιμολογίου’. Σημειώστε ότι η τιμή τιμολογίου είναι πάντα προσαυξημένη έως και 20% ή και παραπάνω σε σχέση με την τιμή λιανικής (δεδομένου ότι ο αγοραστής υποχρεούται να καταβάλει το φόρο σύμφωνα τις νέες διατάξεις).

 Εφόσον τα τιμολόγια διασταυρώνονται στο τέλος του έτους, δεν μπορεί κανείς να αποκρύψει τα έσοδα αυτά όπως μπορεί εύκολα να κάνει στην λιανική με τις αποδείξεις. Έτσι λοιπόν η τιμή ‘τιμολογίου’ προδίδει την τιμή που περιλαμβάνει όντως τον φπα ενώ η διαφορά της από την τιμή λιανικής (ή αλλιώς ‘προσφοράς’) υποδεικνύει το μέγεθος της φοροδιαφυγής.

 Φυσικά ως έμπορος τέτοιων προϊόντων ο ίδιος, γνωρίζω από πρώτο χέρι και τις Ευρωπαϊκές και τις Ασιατικές τιμές χονδρικής και μπορώ να βεβαιώσω διπλά την πραγματικότητα της φοροδιαφυγής. (για όσους είναι επαγγελματίες του κλάδου μόνο) 

 Το κλίμα, λοιπόν, ανάμεσα στους συναδέλφους του κλάδου έχει οξυνθεί, εφόσον επιπλέον δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.  

 Μέσα σε αυτό το πιεστικό κλίμα, η δημοφιλής μηχανή αναζήτησης skroutz.gr, η οποία προσφέρει το βήμα δραστηριοποίησης αυτών των επιχειρήσεων, αναγκάστηκε να ρυθμίσει, εν τέλει, κι ομολογουμένως  γενναία, το πρόβλημα των τριπλών τιμών θέτοντας ως όρο συνεργασίας για τα καταστήματα την εμφάνιση μίας και μόνο τελικής τιμής  με την οποία θα μπορούν να προμηθεύονται, ηλεκτρονικά, ένα προϊόν όλοι οι πελάτες, ανεξάρτητα σε ποια κατηγορία ανήκουν, χονδρικής ή λιανικής. Έτσι, λοιπόν, από την Τετάρτη 13/6/2018 οπότε και θα αρχίσουν να ισχύουν οι νέοι όροι συνεργασίας του Σκρουτζ, θα πάψουν, τυπικά, να εμφανίζονται τριπλές τιμές στις σελίδες των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Κοιτάξτε όμως με ποιον τρόπο, ουσιαστικά, το πρόβλημα θα εξακολουθήσει να υπάρχει και η μερίδα των ανέντιμων επαγγελματιών θα συνεχίσει να φοροδιαφεύγει. Εδώ είναι που ζητώ τη συμβολή σας, εφόσον νομίζω ότι τα παρακάτω εμπίπτουν των αρμοδιοτήτων σας.

 Για την αγορά προϊόντων που εμπίπτουν στις νέες διατάξεις του άρθρου 39α ισχύουν οι προϋποθέσεις και διευκρινήσεις της ΠΟΛ1150/2017. Στο τμήμα Ε. Υποχρεώσεις του πωλητή η παράγραφος 3 δίνει ορισμένες διευκρινίσεις που θα μπορούσαν να θεωρηθούν ‘γκρίζες’ ή αλλιώς ατελείς. Κοιτάξτε τώρα πώς οι πονηροί επιχειρηματίες εκμεταλλεύονται αυτή τη ‘γκρίζα’ ή ατελή διευκρίνιση για να συνεχίσουν να φοροδιαφεύγουν.  

Στο τμήμα Ε. Υποχρεώσεις του πωλητή, η παρ. 3, λοιπόν, αναφέρει τα εξής:

 «3. Για την επιβεβαίωση της ιδιότητας του υποκείμενου και του δικαιώματος έκπτωσης του αγοραστή, δηλαδή ότι είναι ενταγμένος στο κανονικό καθεστώς Φ.Π.Α., ο πωλητής έχει υποχρέωση να ζητά από τον αγοραστή κάθε πρόσφορο αποδεικτικό στοιχείο (π.χ. η εκτύπωση των «στοιχείων μητρώου» του, από την εφαρμογή «προσωποποιημένη πληροφόρηση» στο σύστημα «TAXISnet» με ημερομηνία εκτύπωσης την προηγούμενη της συναλλαγής) και να ελέγχει τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας αυτού ώστε να αποφεύγεται η κατάχρηση του συστήματος από πρόσωπα που δεν είναι υποκείμενα με δικαίωμα έκπτωσης (π.χ. ιδιώτες). Οι εκπρόσωποι των υποκειμένων/αγοραστών προσκομίζουν κάθε πρόσφορο μέσο για να αποδείξουν την νομιμοποίηση αυτών για τις συναλλαγές που πραγματοποιούν. Σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας του πωλητή θα πρέπει να επιβαρύνεται το φορολογικό στοιχείο με Φ.Π.Α..

Σε κάθε περίπτωση ακόμα και για συναλλαγές κάτω των πεντακοσίων ευρώ (500,00€) συνιστάται η εξόφληση των συναλλαγών μέσω τραπεζικών ιδρυμάτων ή μέσω ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής στα οποία θα μπορεί να ταυτοποιηθεί ότι το πρόσωπο που εξοφλεί τη συναλλαγή είναι ο υποκείμενος στο φόρο αγοραστής προς τον οποίο έχει εκδοθεί το φορολογικό στοιχείο».

 Σύμφωνα, λοιπόν, με τις παραπάνω διευκρινήσεις, για την επιβεβαίωση του δικαιώματος έκπτωσης του αγοραστή, εκτός φυσικά από την προσκόμιση αντιγράφου των ‘στοιχείων μητρώου επιχείρησης’ από το ‘TAXISnet’, απαιτείται και ο έλεγχος των στοιχείων ταυτοπροσωπίας του αγοραστή,  ώστε να αποφεύγεται η κατάχρηση από μη δικαιούχους. Εδώ ακριβώς, όμως, αντί να γίνεται κατάχρηση από μη δικαιούχους αγοραστές, γίνεται κατάχρηση από ανέντιμους και πονηρούς πωλητές, εφόσον ερμηνεύουν καταχρηστικά τη απαίτηση για έλεγχο των στοιχείων ταυτοπροσωπίας ορίζοντας και αποδεχόμενοι ως ένα και μοναδικό μέσο ελέγχου των στοιχείων αυτών τη φυσική παρουσία του αγοραστή στο κατάστημα, οδηγώντας τον αναγκαστικά σε αυτό όπου και εφαρμόζεται πλέον η τιμή ‘καταστήματος’ η οποία βέβαια είναι πάντα έως και 20% ή και παραπάνω προσαυξημένη, όπως είπαμε, σε σχέση με την τιμή ‘web’ με την οποία δουλεύουν στη λιανική. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουν τα  πραγματικά (αυξημένα) επίπεδα τιμών στη χονδρική και παράλληλα τα απίθανα χαμηλά επίπεδα τιμών στη λιανική.

 Δεδομένης της εμφανώς δόλιας αυτής πρακτικής για σκοπούς φοροδιαφυγής, σας ρωτώ λοιπόν:

 Είναι η κατ’ αυτόν τον τρόπο ερμηνεία του όρου για έλεγχο των στοιχείων ταυτοπροσωπίας καταχρηστική ή όχι; Δεν είναι αλήθεια ότι υπάρχουν εναλλακτικοί επαρκείς τρόποι ελέγχου των στοιχείων ταυτοπροσωπίας; Προσέξτε την  τελευταία παράγραφο της παραπάνω παράθεσης από την ΠΟΛ1150/2017. Εκεί, ορθά, σε αρμονία και με την ουσία  του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία είναι η δυνατότητα σύναψης απομακρυσμένων συμβάσεων πώλησης, αντί για τη παρουσία του αγοραστή στο φυσικό κατάστημα, ως εναλλακτικό μέσο ελέγχου των στοιχείων ταυτοπροσωπίας συστήνεται η εξόφληση των συναλλαγών μέσω τραπεζικών ιδρυμάτων ή μέσω ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής στα οποία θα μπορεί να ταυτοποιηθεί ότι το πρόσωπο που εξοφλεί τη συναλλαγή είναι ο υποκείμενος στο φόρο αγοραστής προς τον οποίο έχει εκδοθεί το φορολογικό στοιχείο. Συμπληρωματικά, η αποστολή επικυρωμένου φωτοαντίγραφου του αστυνομικού δελτίου ταυτότητας του αγοραστή, με ημερομηνία την προηγούμενη της συναλλαγής, (με το γνήσιο της υπογραφής) θα παρείχε ένα σύνολο εκπληρούμενων όρων, επαρκών για την επίτευξη του στόχου της ταυτοποίησης. Δεδομένου ότι πληρούνται οι παραπάνω όροι, η πρόταση της πιθανότητας χάλκευσης και κατάχρησης των στοιχείων από μη δικαιούχους ως δικαιολογία για άρνηση έκδοσης αποφορολογημένου τιμολογίου δεν είναι λογική, είναι ακραία και δεν θα πρέπει να επιτρέπεται, εφόσον το ίδιο μπορεί  να συμβεί και κατά την φυσική παρουσία αγοραστή με πλαστογραφημένη για παράδειγμα ταυτότητα.    

 Με βάση όλα τα παραπάνω, και στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων σας,  παρακαλώ να εξετάσετε και να εφαρμόσετε/επιβάλετε μέτρα ή να θέσετε  όρους που θα αποτρέπουν την καταχρηστική και κατά το δοκούν ερμηνεία των διευκρινήσεων της ΠΟΛ1150/2017 όπως αυτή αναλύθηκε παραπάνω, από  ανέντιμους και διεφθαρμένους εμπόρους, οι οποίοι, πλουτίζοντας οι ίδιοι,  ζημιώνουν αφάνταστα την ελληνική οικονομία και εξοντώνουν την υγιή επιχειρηματικότητα.

 Θα εκτιμούσα πολύ τη θέση σας σε σχέση με τα ανωτέρω.

Σας ευχαριστώ πολύ

 

 

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή δεν πρέπει μόνο να γκρινιάζουμε: ΜΠΡΑΒΟ!!! στο σκρουτζ. Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ!!! στο σκρουτζ. Δεν ξέρω τί παιζόταν (εγώ νιώθω σίγουρος ότι δεν ήταν ευθύ, γιατί εκτός του περί μεταχειρισμένου, δεν βρήκα άλλη εξήγηση που να κολλάει), αν κάποιοι καταναλωτές θα ζημιωθούν ή όχι, αλλά η σημερινή εικόνα είναι με εξαφανισμένες τις πρώτες 5-10 πολύ χαμηλές τιμές των 5-10 σκρουτζομάγαζων που πουλούσαν σε άλλη τιμή έτσι κι άλλη αλλιώς. Ξανά ΜΠΡΑΒΟ!!!

Τώρα μένει να περιμένουμε να "συνέλθουν" ξανά οι τιμές.

Επεξ/σία από Georg_X
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...