Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 5/17/2018 στις 2:39 ΜΜ, Malthador είπε

€500 με ΦΠΑ είναι το όριο από επαγγελματία σε ιδιώτη.

Από επαγγελματία σε επαγγελματία είναι €500 συν ΦΠΑ. Στην περίπτωσή μας €620 δηλαδή.

Το Public επιμένει ότι το σύνολο της συναλλαγής (incl. ΦΠΑ) εφόσον είναι πάνω από 500 δεν μπορεί να γίνει με μετρητά. Τι να τους κάνω, δεν το δέχονται!

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τύπωσε το νόμο, ζήτα ενα προϊστάμενο και προσπάθησε να βγάλεις άκρη, πολλές φορές απλά δεν ξέρουν. Αν αρνηθεί, ζήτα έγγραφη απάντηση. Αν ξαναρνηθεί, πήγαινε και δώσε τα λεφτά σου αλλού, και ταυτόχρονα στείλε email παραπόνου στην εξυπηρέτηση πελατών του public.

Δημοσ.
Στις 5/11/2018 στις 11:42 ΠΜ, ChimairaX είπε

Δεν τίθεται θέμα αισχροκέρδιας μιας και μιλάμε για απελπιστικά χαμηλά ποσοστά κέρδους. Επίσης σε περίπτωση απόδειξης ο μαγαζάτορας ενδέχεται να βγάζει μεγαλύτερο κέρδος κι ας είναι φθηνότερο το προϊόν! Η υπόθεση είναι αλλού. Στην απόδειξη σου παίρνουν ΦΠΑ σε πραγματικά λεφτά, στο τιμολόγιο δεν παίρνουν καθόλου ΦΠΑ. Από εκεί και πέρα η απάντηση θα βρίσκεται ενδεχομένως στο 4ο μνημόνιο που θα έρθει έτσι και συνεχίσουν αυτοί και όλοι οι κλάδοι να κάνουν σύστημα τέτοιες τακτικές.

Αυτά τα μνημόνια κολλάνε τελικά παντου.

Το είδος το αγοράζει ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ πραγματικά λεφτά. Στο τιμολόγιο μπορεί να το πουλήσει χωρίς ΦΠΑ σε επαγγελματία πάλι με πραγματικά λεφτά. Το τιμολόγιο διασταυρώνεται σε ετήσια βάση από τον αγοραστή που το υποβάλλει μέσω της ΜΥΦ (αυτή είναι και η μόνη διαφορά από μια απλη απόδειξη). Βρες το λάθος... 

Στις 5/17/2018 στις 11:39 ΠΜ, Malthador είπε

€500 με ΦΠΑ είναι το όριο από επαγγελματία σε ιδιώτη.

Από επαγγελματία σε επαγγελματία είναι €500 συν ΦΠΑ. Στην περίπτωσή μας €620 δηλαδή.

Αυτό ισχύει, αλλά είναι άλλη μια βλακεία του Ελληνικού Κράτους ή βάζεις ένα ξεκάθαρο όριο για τις τραπεζικές συναλλαγές ή όχι (για ποιο λόγο το αλλάξανε μεταξύ ιδιωτών και επιχειρήσεων και μπερδεύουν ακόμη περισσότερο το σύστημα)....

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, ComputersGr είπε

Αυτά τα μνημόνια κολλάνε τελικά παντου.

Το είδος το αγοράζει ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ πραγματικά λεφτά. Στο τιμολόγιο μπορεί να το πουλήσει χωρίς ΦΠΑ σε επαγγελματία πάλι με πραγματικά λεφτά. Το τιμολόγιο διασταυρώνεται σε ετήσια βάση από τον αγοραστή που το υποβάλλει μέσω της ΜΥΦ (αυτή είναι και η μόνη διαφορά από μια απλη απόδειξη). Βρες το λάθος... 

Δεν ξέρω αν μου το λες ειρωνικά, αλλά άμα το αγοράζει χωρίς ΦΠΑ 100 ευρώ και το πουλάει 90 ευρώ πάλι χωρις ΦΠΑ σε εταιρεία (αναφέρομαι ΠΑΝΤΑ στην περίπτωση που κοστολογήσει την "τιμή προσφοράς" ) να το το λάθος. Οι ΜΥΦ είναι το τελευταίο πράμα που τους νοιάζει.

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ποσό για επαγγελματίες με μετρητά είναι 500 με ΦΠΑ και όχι 500 + ΦΠΑ.

Κατι έλεγαν ότι θα μειωθεί στα 50€

Επεξ/σία από agamoi-thytai
Δημοσ.
15 ώρες πριν, ChimairaX είπε

Δεν ξέρω αν μου το λες ειρωνικά, αλλά άμα το αγοράζει χωρίς ΦΠΑ 100 ευρώ και το πουλάει 90 ευρώ πάλι χωρις ΦΠΑ σε εταιρεία (αναφέρομαι ΠΑΝΤΑ στην περίπτωση που κοστολογήσει την "τιμή προσφοράς" ) να το το λάθος. Οι ΜΥΦ είναι το τελευταίο πράμα που τους νοιάζει.

Το αγοράζει 100€ και το πουλάει 120€ άρα είναι ο φθηνότερος της αγοράς... και στις πρώτες θέσεις φιγουράρει. Κανονικά θα έπρεπε να το πουλάει 100+Κέρδος+24% >125€... γιατί έστω και 1€ πρέπει να κερδίσει δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα... Εκεί όμως δεν θα βγαίνει στις πρώτες θέσεις.

Όταν ζητάς τιμολόγιο σου λέει 110+ΦΠΑ (με την ΠΟΛ ειναι 0%) άρα το πουλάει 110€ κερδίζοντας κανονικά τα 10€ και δεν αποδίδει φόρο (ούτε πλήρωσε στην αγορά). Το οποίο μεταφράζεται σε πραγματική τιμή 136,40 . Στην Λιανική κερδίζει 20€ τα οποία ποτέ δεν αποδίδει στο Κράτος...

Πότε κερδίζει περισσότερο;

Υ.Γ. Φυσικά και έχει σημασία η ΜΥΦ γιατί μέσα σε έναν χρόνο αν δεν δηλώσει το τιμολόγιο θα το έχει δηλώσει ο αγοραστής και όλα διασταυρώνονται πλέον. Άρα αν δεν δηλώσει το έσοδο για να φορολογηθεί κάποιος θα τον επισκεφθεί σύντομα. Στην λιανική όμως περίμενε πότε και αν έρθει η σειρά σου... ειδικά όταν δεν έχεις βιτρίνα.

  • Like 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, ComputersGr είπε

Το αγοράζει 100€ και το πουλάει 120€ άρα είναι ο φθηνότερος της αγοράς... και στις πρώτες θέσεις φιγουράρει. Κανονικά θα έπρεπε να το πουλάει 100+Κέρδος+24% >125€... γιατί έστω και 1€ πρέπει να κερδίσει δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα... Εκεί όμως δεν θα βγαίνει στις πρώτες θέσεις.

Όταν ζητάς τιμολόγιο σου λέει 110+ΦΠΑ (με την ΠΟΛ ειναι 0%) άρα το πουλάει 110€ κερδίζοντας κανονικά τα 10€ και δεν αποδίδει φόρο (ούτε πλήρωσε στην αγορά). Το οποίο μεταφράζεται σε πραγματική τιμή 136,40 . Στην Λιανική κερδίζει 20€ τα οποία ποτέ δεν αποδίδει στο Κράτος...

Πότε κερδίζει περισσότερο;

Υ.Γ. Φυσικά και έχει σημασία η ΜΥΦ γιατί μέσα σε έναν χρόνο αν δεν δηλώσει το τιμολόγιο θα το έχει δηλώσει ο αγοραστής και όλα διασταυρώνονται πλέον. Άρα αν δεν δηλώσει το έσοδο για να φορολογηθεί κάποιος θα τον επισκεφθεί σύντομα. Στην λιανική όμως περίμενε πότε και αν έρθει η σειρά σου... ειδικά όταν δεν έχεις βιτρίνα.

Δεν καταλαβαίνω γιατί μου τα γράφεις όλα αυτά. Μάλλον δεν με κατάλαβες. Για να μην μακρηγορώ υποστηρίζω τις απόψεις του μπλογκ σου και σε διαβάζω. Αυτό που έγραψα στο 1ο ποστ είναι ακριβώς ό,τι γράφεις κι εσύ. Ξαναδιάβασέ το και θα καταλάβεις. Τον όρο μνημόνιο τον ανέφερα ακριβώς επειδή "Στην Λιανική κερδίζει 20€ τα οποία ποτέ δεν αποδίδει στο Κράτος..."

  • Thanks 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ερώτημά μου προς ένα καινούριο, μανιταράκι, φρεσκότατο (ένα μήνα στο σκρουτζ), που ξεφύτρωσε και φιγουράρει πρώτο αυτές τις μέρες στο Xiaomi Mi Max 2 και το οποίο δεν εκδίδει καθόλου τιμολόγια , η  απάντησή τους ήταν η εξής:

<<Καλησπέρα σας
Δεν ειμαστε υποχρεοι σε καθεστως για απαλλαγη φπα
Επίσης θα ξέρετε πολύ καλά οτι ο νομος δεν οριζει
πληρη αππαλαγη απο το φπα
Μπορειτε να δειτε τι επικρατει σε αλλους ανταγωνιστες μας:
link ανταγωνιστή................................................................................................................
Το ονομα μου ειναι ....... ............. και σας απαντάω υπέυθηνα
για το ερώτημα σας.
Δεν ειμαστε υπόχρεοι στην απαλλαγη φπα που σημαινει οτι δεν μπορουμε
να αγορασουμε με το καθεστως της απαλαγγης και ουτε μπορουμε να πουλησουμε
Μια ερωτηση σε ενα λογιστη θα σας λύσει τις απορειες.>>

 

Ξερει κανείς να μας πεί τί σημαίνει αυτό με απλά λόγια και αν είναι δυνατό κάτι τέτοιο; 

Φοροτεχνικέ μας Zazula μπορείς να μας εξηγήσεις; Πόσο πιθανό είναι κάτι τέτοιο; Γίνεται;

Στην ουσία εννοούν ότι δεν διαθέτουν ΚΑΔ χονδρικής;

Διότι αν γίνεται αυτό τί καθόμαστε και συζητάμε; να η έτοιμη απάντηση για όσους δεν κόβουν καθόλου τουλάχιστον, ούτε με ούτε χωρίς φπα.

Επεξ/σία από GEOPA20
Δημοσ.

Σε δουλεύει. Ακόμα και αν έχει δηλωθεί ως κατάστημα μόνο λιανικής, είναι υπόχρεος από το νόμο να εκδίδει τιμολόγιο, έστω και χειρόγραφο. Ας πάει να αγοράσει. Μπορείς να καλέσεις την αρμόδια αρχή εάν αρνείται να σου πουλήσει προϊόν (λογικά οικονομική αστυνομία).

Αυτό είναι 1000% σίγουρο γιατί ρώτησα το λογιστή μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Πριν τέσσερις μέρες πήρα τηλέφωνο σε δύο σκρουτζομάγαζα για να ρωτήσω για ένα κινητό τηλέφωνο. Τα καταστήματα αυτά μόλις εμφανίστηκαν στην αγορά και δεν έχουν αναρτημένα τα νόμιμα εταιρικά στοιχεία στις ιστοσελίδες τους. Επίσης δεν έχουν φυσικά καταστήματα ή αποθήκες ώστε να μπορεί κάποιος να παραλάβει από εκεί. Μάλιστα στο ένα κατάστημα δεν λειτουργούσε ούτε καν το τηλέφωνο! Πλήρης αδιαφάνεια και κάλυψη δηλαδή! Είχαν όμως εξευτελιστικές τιμές στο κινητό που με ενδιέφερε. Αυτό με το οποίο κατάφερα να μιλήσω τηλεφωνικά όταν ζήτησα τιμολόγιο βάση ΠΟΛ1150/2017 μου απάντησε: «η διάταξη δεν είναι υποχρεωτική, εμείς δεν τη τηρούμε»! Στη συνέχεια ζήτησα τα εταιρικά τους στοιχεία (επωνυμία επιχείρησης, ΑΦΜ, ΔΟΥ) και να η απάντηση που έλαβα: «Δεν γνωρίζω κύριε, τί να σας πω;... Τί τα θέλετε αυτά τα στοιχεία; Γιατί τα ζητάτε; ...Δώστε μου ένα email και θα σας απαντήσουμε». Φυσικά ποτέ δεν μου απάντησαν ούτε και τις επόμενες δύο φορές που κάλεσα για να πιέσω περαιτέρω. Πάντα η ίδια απαράδεκτη απάντηση: τί τα θέλετε κύριε;! Στο άλλο κατάστημα, αφού έστειλα εγώ τρία email μέχρι να φιλοτιμηθούν να απαντήσουν σε κάποιες ερωτήσεις μου, πάντα απαντούσαν σε οτιδήποτε άλλο τους ρωτούσα (όπως για το προϊόν, ή το τιμολόγιο) αλλά φρόντιζαν προσεκτικά να αγνοούν κάθε φορά την ερώτηση για τα εταιρικά στοιχεία. Με το τσιγκέλι ένα ένα να τους τα βγάζω. Όταν τους πίεσα, τελικά, αντί για την επωνυμία μου ανέφεραν τον διακριτικό τίτλο δηλ. την ονομασία του website τους! Σε κανένα από τα επόμενα email μου, με τα οποία ζητούσα περισσότερες διευκρινήσεις, φυσικά δεν πήρα ποτέ απάντηση.

 

 Δεν είδα πουθενά την ιδέα να μαζευτούμε οι απανταχού ενοχλημένοι/θιγόμενοι και να στείλουμε ένα αίτημα επίσημο υπογεγραμμένο από όλους προς το Σκρουτζ σε σχέση με οτιδήποτε από όλα αυτά. Το έχετε σκεφτεί;  Νομίζω επιβάλλεται να γίνει, εάν δεν έγινε ήδη.

 Για παράδειγμα μπορούμε να συντάξουμε ένα αίτημα -και να το συνυπογράψουμε όλοι ηλεκτρονικά- σε σχέση με την υποχρέωση των προμηθευτών (σκρουτζομάγαζων) να δημοσιοποιούν τα εταιρικά τους στοιχεία στις ιστοσελίδες των καταστημάτων τους όπως αυτή δηλώνεται σαφώς στη κείμενη νομοθεσία:

 

 Π. Δ. 131/2003

  Τμήμα II. ΑΡΧΕΣ,  Αρθρο 4 

 "Υποχρεωτικά παρεχόμενες γενικές πληροφορίες 

 1. Ο φορέας παροχής υπηρεσιών οφείλει... να προσφέρει στους αποδέκτες του και στις αρμόδιες αρχές εύκολη, άμεση και συνεχή πρόσβαση στις ακόλουθες τουλάχιστον πληροφορίες: 

α) επωνυμία του φορέα παροχής της υπηρεσίας... 

δ) εφόσον ο φορέας είναι εγγεγραμμένος σε εμπορικό μητρώο, ή παρόμοιο δημόσιο μητρώο, το οικείο μητρώο και τον αριθμό εγγραφής του σε αυτό... 

ε) εφόσον η δραστηριότητα υπόκειται σε καθεστώς έγκρισης, τα στοιχεία της σχετικής εποπτικής αρχής." 

 

Ν. 2251/1994:

 Το Αρθρο 3β αναφέρει:

  "Απαιτήσεις ενημέρωσης για συμβάσεις εξ αποστάσεως και συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος 

 1. Πριν δεσμευθεί ο καταναλωτής με σύμβαση συναπτόμενη εξ αποστάσεως ή εκτός εμπορικού καταστήματος ή με οποιαδήποτε αντίστοιχη προσφορά, ο προμηθευτής παρέχει στον καταναλωτή τις ακόλουθες πληροφορίες με ευκρινή και κατανοητό τρόπο: 

 ...β) την ταυτότητα του προμηθευτή, λόγου χάρη την εμπορική επωνυμία του".

 

και φυσικά προβλέπονται κυρώσεις για τους παραβάτες:

 

Π. Δ. 131/2003:

  "Αρθρο 19 Κυρώσεις

   Οι παραβάτες των διατάξεων του παρόντος Π.Δ. τιμωρούνται με τις προβλεπόμενες στην παρ. 3 του άρθρου 14 (13α πλέον) του Ν.2251/94 (ΦΕΚ Α/191) κυρώσεις, καθώς και με τις κυρώσεις που προβλέπονται στον Αγορανομικό Κώδικα όπως αυτός ισχύει."

 

 Ν. 2251/1994 

   Αρθρο 13α  Κυρώσεις 

    Με την επιφύλαξη των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα και των Κανόνων Ρύθμισης της Αγοράς Προϊόντων και της Παροχής Υπηρεσιών σε βάρος των προμηθευτών, πωλητών, παραγωγών ή διανομέων που παραβαίνουν τις διατάξεις του παρόντος νόμου επιβάλλεται, με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης, κατόπιν καταγγελίας ή και αυτεπαγγέλτως, μια ή περισσότερες από τις παρακάτω κυρώσεις: 

 α) σύσταση για συμμόρφωση, εντός οριζόμενης προθεσμίας, άρση της προσβολής και παράλειψή της στο μέλλον ή, αν ο προμηθευτής, πωλητής, παραγωγός ή διανομέας έχει ήδη συμμορφωθεί, πριν από τη σύσταση, σύσταση παράλειψης της προσβολής στο μέλλον, 

 β) πρόστιμο από χίλια πεντακόσια (1.500) έως ένα εκατομμύριο (1.000.000) ευρώ. Σε περίπτωση που εκδοθούν σε βάρος του ίδιου προμηθευτή, πωλητή, παραγωγού ή διανομέα περισσότερες από τρεις (3) αποφάσεις επιβολής προστίμου, το ανώτατο όριο προστίμου διπλασιάζεται. 

 γ) προσωρινή διακοπή της λειτουργίας της επιχείρησης ή τμήματος της για χρονικό διάστημα από τρεις (3) μήνες έως ένα (1) έτος σε περίπτωση που εκδοθούν σε βάρος του ίδιου προμηθευτή, πωλητή, παραγωγού ή διανομέα περισσότερες από τρεις (3) αποφάσεις επιβολής προστίμου." 

 

 Προσέξτε σε αυτό το σημείο πώς οι Όροι Συνεργασίας του Σκρουτζ, στους Όρους Συμμετοχής, υποχρεώνουν (υποτίθεται) τα συνεργαζόμενα καταστήματα να συμμορφώνονται με την κείμενη νομοθεσία με την επιφύλαξη μάλιστα συγκεκριμένων προβλεπόμενων κυρώσεων:

 "Αρθρο 3.1 Ο Αποδέκτης αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι κατά τη διάρκεια παροχής προς αυτόν της προαναφερόμενης υπηρεσίας υποχρεούται όπως απέχει:

             3.1.5 Από οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη που απαγορεύεται από τον Ν. 2251/1994 περί προστασίας καταναλωτή, όπως ισχύει, το Π.Δ. 131/2003 όπως ισχύει, και την κείμενη νομοθεσία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο." 

 

 "Αρθρο 3.2:  Σε περίπτωση που γίνει γνωστή στην Πάροχο Εταιρεία η παραβίαση οποιουδήποτε από τους παραπάνω όρους, συμφωνείται ότι η Πάροχος Εταιρεία δικαιούται όπως διακόψει άμεσα την παρεχόμενη προς τον Αποδέκτη υπηρεσία με έγγραφη ειδοποίηση προς αυτόν, γνωστοποιούμενη με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, προσωρινά με ελάχιστη διάρκεια διακοπής το διάστημα των 24 ωρών και μέχρι την συμμόρφωση του με τους όρους του παρόντος με την επιφύλαξη της οριστικής και αζημίως για την Πάροχο Εταιρεία διαγραφής του από τη λίστα των προβαλλομένων, μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδας της, προϊόντων και επιχειρήσεων σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του με τους όρους του παρόντος ή/και κατ’ επανάληψη παραβίασης τους." 

 

 Τί κάνει λοιπόν το Σκρουτζ για όλα αυτά;  Κουκιά σπέρνει. Ενώ θέτει ως βασικό όρο συνεργασίας την πιστή τήρηση της νομοθεσίας που διέπει το ηλεκτρονικό εμπόριο από πλευράς των συνεργατών του, όταν εκείνοι τη παραβιάζουν, αυτοί σφυρίζουν κλέφτικα. Και όχι μόνο, αλλά ενώ του υποδεικνύουμε ποιοι παρανομούν και πώς, εκείνοι πετούν τη μπάλα στην εξέδρα, μας στέλνουν στη Γ.Γ. Καταναλωτή για καταγγελία προσθέτοντας ότι "εάν η αρμόδια Αρχή αποφανθεί ότι κάποιος συνεργάτης μας παραβιάζει οποιαδήποτε νομική διάταξη και εφόσον μας ενημερώσει τότε θα προβούμε στις προβλεπόμενες από τους όρους μας ενέργειες". 

 Βλέπετε;  Η ασυνέπεια, ο αντιεπαγγελματισμός, η έλλειψη ευσυνειδησίας και ευαισθησίας για την προστασία των καταναλωτών-χρηστών της πλατφόρμας τους σε όλο της το μεγαλείο!  Τα καλά και τα συμφέροντα μόνο. Ναι, μπράβο σας, πετάξατε έξω τις Βουλγάρικες επιχειρήσεις και πολύ καλά κάνατε. Αλλά γιατί μείνατε μόνο σε αυτό;

 Δεν πρέπει λοιπόν να μαζευτούμε όλοι μαζί και ενωμένοι να κάνουμε κάτι;  Να, για παράδειγμα θα μπορούσαμε επισυνάψουμε τους παραπάνω νόμους - και ίσως υπάρχουν και άλλοι όπως ίσως για την περίπτωση άρνησης έκδοσης φορολογικού στοιχείου (τιμολογίου) - μαζί με ένα αίτημα προς το Σκρουτζ σαν κι αυτό:

 

«Στα πλαίσια των αξιόλογων υπηρεσιών που προσφέρει η ηλεκτρονική πλατφόρμα σας στο καταναλωτικό κοινό αλλά και δεδομένης της σημαντικής επιρροής που ασκεί αυτή στη διαμόρφωση του κλίματος της αγοράς, παρακαλούμε/αιτούμε όπως λάβετε όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να διασφαλίσετε, όσο γίνεται, την χρήση νόμιμων και θεμιτών εμπορικών πρακτικών από πλευράς των συνεργατών σας καθώς και τον περιορισμό παραβιάσεων της κείμενης για το ηλεκτρονικό εμπόριο νομοθεσίας από μέρους τους. 
 Στα πλαίσια λοιπόν της εφαρμογής των ως άνω διατάξεων του  Π.Δ. 131/2003  και του  Ν.2251/1994  όπως αυτές ισχύουν σήμερα και δεσμεύουν όλους τους προμηθευτές στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, παρακαλούμε και αιτούμε την απαίτησή σας προς τα συνεργαζόμενα καταστήματα της πλατφόρμας σας για την εφαρμογή της υποχρέωσης δημοσιοποίησης των εταιρικών τους στοιχείων σε εμφανές σημείο στις ηλεκτρονικές σελίδες των καταστημάτων τους. Με αυτόν τον τρόπο οι καταναλωτές θα μπορούν να γνωρίζουν με ποιους συναλλάσσονται και οι συμβάσεις πώλησης που συνάπτουν μαζί τους θα έχουν νομική ισχύ».
 
 Τί λέτε; Το στέλνουμε;

 Αλλά όλοι να το υπογράψουμε με κάποιο τρόπο. Γιατί εγώ μεμονωμένα έχω στείλει διάφορα τέτοια στο Σκρουτζ αλλά οι απαντήσεις που έλαβα όχι μόνο ήταν «Τί κάνεις Γιάννη Κουκιά σπέρνω»  αλλά σε μία περίπτωση μάλιστα κάτω από μια απαράδεκτη αναλυτική απάντηση που έστειλαν για το θέμα των εταιρικών στοιχείων πρόσθεταν την προειδοποίηση:

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) μαζί με τα τυχόν επισυναπτόμενα του είναι εμπιστευτικό και προορίζεται μόνο για πληροφόρηση των ατόμων στα οποία απευθύνεται, εμπίπτει δε στην ισχύουσα νομοθεσία περί απορρήτου της αλληλογραφίας. Εάν δεν είστε ο προοριζόμενος παραλήπτης ή αρμόδιος για την παράδοση του μηνύματος στον προοριζόμενο παραλήπτη, παρακαλώ επιστρέψτε το στον αποστολέα και διαγράψτε αμέσως όλα τα αντίγραφα. Απαγορεύεται η αντιγραφή ή αναπαραγωγή του παρόντος μηνύματος χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια του συντάκτη του.

 Τί να πώ; Φοβήθηκαν μη τη δημοσιεύσω πουθενά και γελοιοποιηθούν από τις υποκριτικές κοτσάνες που έγραψαν;

 Να συνυπογράψουμε* όλοι μαζί ένα κείμενο παραπόνων και κάποια αιτήματα ώστε να έχει πολύ μεγαλύτερο κύρος και ισχύ και να το στείλουμε.

 Εάν συμφωνείτε δηλώστε το να μαζευτούμε.

 (* Πως γίνεται να το υπογράψουμε όμως; Υπάρχει κανένας τρόπος ηλεκτρονικά να γίνει αυτό; Αντί απλά να βάλουμε τα ονόματά μας από κάτω; Ή και μόνο αυτό αρκεί;)


 

 

Επεξ/σία από GEOPA20
  • Like 1
Δημοσ.

Τι να στειλεις στο σκρουτζ. Το σκρουτζ εχει αποδειξει πολες φορες οτι εχει γραμμενο τον καταναλωτη. Δες και τι γινετε με την λογοκρισια στις αρνητικες. Τα συνεταιρακια του σκεφτεται.

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Πάντως να το πω κι αυτό, σε μια περίπτωση με εξέπληξαν θετικά, όταν μετά από αρνητική στο πρώην mymegastore - αιωνία η μνήμη του 😁 - για πώληση κινητού που δεν διέθετε Δήλωση Συμμόρφωσης (CE)  διέκοψαν τη συνεργασία και το κατάστημα κατέβηκε μετά από δυο μέρες. Άρα ίσως από ένα σημείο και μετά να ξεχειλίζει το ποτήρι και ίσως ξεχειλίσει και για άλλους; Δεν ξέρω. Το εύχομαι μπας και καθαρίσει λίγο εκεί μέσα. Βέβαια έχω την βάσιμη εντύπωση ότι το ολοκαίνουριο ΝτίμηςEconomy είναι η μετενσάρκωση του mymegastore οπότε...

Για Δήλωση Συμμόρφωσης με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς ασφαλείας η νομοθεσία είναι πολύ αυστηρή. Μόλις τη βρω θα την παραθέσω.

Εν τω μεταξύ οι πάντες στο Σκρουτζ πουλάνε κινέζικα χωρίς CE (απλά αλλάζουν το λογισμικό και βάζουν PlayStore). Παράνομες εισαγωγές. Διότι κατά την εισαγωγή στο τελωνείο πρέπει κανονικά να επιδεικνύονται κάθε φορά τα Πιστοποιητικά Συμμόρφωσης μαζί με τα προϊόντα. 

Upadate: Ένα βήμα πριν την επιβεβαίωση: NτίμηςEconomy = πρώην myMegastore. 99% oι πιθανότητες για αυτό πια. μόνο ένα εταιρικό στοιχείο μένει να αποσπάσω και ταυτοποιήθηκε. Αλλοδαποί στο τηλέφωνο όπως και ο ίδιος ο υπεύθυνος, ο Demes (Ντίμης), το mymegastore είχε επίσης αλλοδαπή επωνυμία (IMΤΙAZ ALAM JAFFARI & AHMED ILYAS O.E.), ίδια ονόματα υπαλλήλων και φωνές.

Να γιατί λοιπόν το Σκρουτζ σταμάτησε να εμφανίζει αριθμούς Γ.Ε.ΜΗ. Το προφανές που είπε ο pant13.

 

 

MYmEGASTORE2.png

mYmEGASTORE.png

Επεξ/σία από GEOPA20
Παρακαλώ τους διαχειριστές να αφαιρέσουν αν γίνεται τους δύο επισυναπτόμενους πίνακες από το post διότι δεν φαίνεται να μπορώ να τους κατεβάσω
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/6/2018 στις 11:50 ΠΜ, GEOPA20 είπε

Upadate: Ένα βήμα πριν την επιβεβαίωση: NτίμηςEconomy = πρώην myMegastore. 99% oι πιθανότητες για αυτό πια. μόνο ένα εταιρικό στοιχείο μένει να αποσπάσω και ταυτοποιήθηκε. Πακιστανοί στο τηλέφωνο όπως και ο ίδιος ο υπεύθυνος, ο Demes (Ντίμης), το mymegastore είχε επίσης πακιστανική επωνυμία (IMΤΙAZ ALAM JAFFARI & AHMED ILYAS O.E.), ίδιες γυναικείες φωνές, παραδέχθηκε ο Demes ότι έχει άλλα τρία site και ότι αυτό είναι το καινούριο του στο Skroutz. Kαι φανταστείτε για ποιο πράγμα μου άνοιξε συζήτηση!: Για τα CE και τα υπόλοιπα καταστήματα πως παρανομούν που εισάγουν από Doubai κινέζικες συσκευές χωρίς CE και αλλάζουν απλώς το λογισμικό! Χα,χα... Α, και μου είπε και το άλλο (δεύτερος που μου το λέει): αν σας το κόψω τιμολόγιο στην τιμή προσφοράς θα μπω μέσα! Τραγελαφικά πράματα...

 

Επισυνάπτεται και η φώτο του καταστήματος demeseconomy από το οποίο πέρασα πριν απο λίγο απ' εξω, και ηταν ανοιχτό σήμερα τετάρτη 8 παρά τέταρτο

1025107259_ScreenShot2018-06-06at20_31_58.png.f0672d197f323acb6541d029994d3717.png

 

 

 

 

Επεξ/σία από theavenger2
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...