Shadowjump Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Σημερα την πατησα και εγω ετσι. Κανω κρατηση online για ενα Note 8. Υπολογιζω, γυρω στα 533 χωρις ΦΠΑ. Παω να το παραλαβω και μου λεει 590!!! Και η συζητηση εχει ως εξης: Εγω: Στο site λες 662€ με ΦΠΑ. Αν το αφαιρεσουμε παει γυρω στα 533, πως προκυπτει το 590? Πωλητης: Την τιμη λιανικης την εχουμε σαν "προσφορα" για αυτους που δεν μπορουν να παρουν με τιμολογιο. Ε: Τι σημασια εχει αυτο; Αν πουλησεις στον ιδιωτη 662, εσυ θα κρατησεις 533. Αν μου το δωσεις εμενα 533, παλι 533 θα κρατησεις. Για πιο λογο αλλαζει η τιμη; Π: Ετσι ειναι η πολιτικη του καταστηματος. Ε: Ευχαριστω πολυ, ακυρωστε την παραγγελια. Γεια σας. Υπαρχει καποιος λογος που εχουν αλλη τιμη για τα τιμολογια και αλλα για τις αποδειξεις, περαν της αισχροκερδιας; Επεξ/σία 11 Μαΐου 2018 από Shadowjump 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ChimairaX Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 15 ώρες πριν, Shadowjump είπε Υπαρχει καποιος λογος που εχουν αλλη τιμη για τα τιμολογια και αλλα για τις αποδειξεις, περαν της αισχροκερδιας; Δεν τίθεται θέμα αισχροκέρδιας μιας και μιλάμε για απελπιστικά χαμηλά ποσοστά κέρδους. Επίσης σε περίπτωση απόδειξης ο μαγαζάτορας ενδέχεται να βγάζει μεγαλύτερο κέρδος κι ας είναι φθηνότερο το προϊόν! Η υπόθεση είναι αλλού. Στην απόδειξη σου παίρνουν ΦΠΑ σε πραγματικά λεφτά, στο τιμολόγιο δεν παίρνουν καθόλου ΦΠΑ. Από εκεί και πέρα η απάντηση θα βρίσκεται ενδεχομένως στο 4ο μνημόνιο που θα έρθει έτσι και συνεχίσουν αυτοί και όλοι οι κλάδοι να κάνουν σύστημα τέτοιες τακτικές. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimmmi Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Απλά στη λιανική με απλή απόδειξη ο αγοραστής πληρώνει το ΦΠΑ στον πωλητή, και ο πωλητής σε πολλές περιπτώσεις δεν το αποδίδει. Κάποιοι και σε κάποιες περιπτώσεις. Δεν το γενικεύω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gregdel Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Στα τιμολόγια γίνεται διασταύρωση μέσω taxis... υπάρχει και αυτή η σημαντική διαφορά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Georg_X Δημοσ. 14 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Η ΠΟΛ 1150 δεν λέει ότι ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να μπει σε κάποια ηλεκτρονική σελίδα να ελέγξει τον αγοραστή. Αντιθέτως, μάλιστα, για τον ΚΑΔ, που είναι αυτό που μπορεί να ελέγξει, λέει ότι ΔΕΝ έχει υποχρέωση ελέγχου (αν το προϊόν θα χρησιμοποιηθεί για τη δραστηριότητα). Η ΠΟΛ 1150 λέει ότι ο αγοραστής έχει υποχρέωση να παρουσιάσει αποδεικτικά στοιχεία ότι δικαιούται να μην καταβάλει τον ΦΠΑ, και αν όχι ο πωλητής χρεώνει κανονικά τον ΦΠΑ. Η ΠΟΛ λέει επίσης ότι ΘΑ υπάρξει εφαρμογή ηλεκτρονικού ελέγχου της υπαγωγής στην ΠΟΛ. Συνεπώς, για τον πωλητή δεν υπάρχει κανένας μπελάς να ελέγξει κάτι, ενώ ο αγοραστής οφείλει να παρουσιάσει τα αποδεικτικά, και αν δεν το πράξει ή ο πωλητής αμφιβάλλει για αυτά, εκδίδει τιμολόγιο με ΦΠΑ. Όπως έγραψα, λοιπόν, και στο άλλο νήμα για το θέμα, δεν υπάρχει απτός, λογικός λόγος διαφοροποίησης της τιμής τουλάχιστον για τα τιμολόγια εκτός ΠΟΛ 1150 (πέραν του "έτσι γουστάρω"). Θεωρώντας ότι το ενδεχόμενο ταυτόχρονης μαζικής λωλαμάρας των σκρουτζομάγαζων είναι μάλλον μικρό, η μόνη άλλη εξήγηση, που βρίσκω, είναι η ... λαμογιά. Το άλλο αξιοπερίεργο είναι ότι δεν τους την έχει πέσει ακόμα κανένας από αυτούς που (δεν) κόβουν συντάξεις... Επεξ/σία 14 Μαΐου 2018 από Georg_X Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Georg_X Δημοσ. 14 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2018 Όταν δεν ψωνίσεις από το σκρουτζομάγαζο, το σκρουτζ σε ρωτάει αν αντιμετώπισες κάποιο πρόβλημα. Τους παρέθεσα, λοιπόν, το ανωτέρω πρόβλημα. Απάντησαν ταχύτατα (για τον όγκο της αλληλογραφίας που υποθέτω ότι έχουν): "Διευκρίνιση Σχολίου Αρχικά θέλουμε να σε ευχαριστήσουμε που επιλέγεις το Skroutz για την έρευνα των ηλεκτρονικών σου αγορών. Σε συνέχεια του μηνύματός σου, θέλουμε να σε ενημερώσουμε πως το θέμα των διαφορετικών τιμών μεταξύ απόδειξης λιανικής και τιμολογίου που προβάλλονται σε διάφορα online καταστήματα (μετά την εφαρμογή του 39Α ΠΟΛ. 1150/2017) είναι κάτι που μας απασχολεί εδώ και αρκετό καιρό. Έτσι, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων μας και προκειμένου να αποκτήσουμε την πληρέστερη εικόνα, το νομικό τμήμα της εταιρίας μας προχώρησε σε σχετικούς ελέγχους σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς και πιο συγκεκριμένα με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, το Υπουργείο Οικονομίας και τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου διαπιστώθηκε ότι ΔΕΝ συντρέχει κάποια νομοθετική διάταξη στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο (Ελληνικό ή/και Ευρωπαϊκό) που να απαγορεύει τη συγκεκριμένη πολιτική. Σε αυτό το σημείο, θέλουμε να τονίσουμε πως στο βαθμό που το επιτρέπει η λειτουργία μας προσπαθούμε με κάθε τρόπο να αυξήσουμε το επίπεδο αξιοπιστίας που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας. Απόδειξη αποτελεί, για παράδειγμα, η νέα εμπορική πολιτική μας που ισχύει από το 2016 και απαγορεύει την προβολή στην πλατφόρμα μας καταστημάτων που διαθέτουν την έδρα τους εκτός Ελλάδας. Σε καμία περίπτωση, όμως, οι ενέργειές μας δεν μπορούν να αντικαταστήσουν αυτές των αρμόδιων αρχών οι οποίες είναι κύριες υπεύθυνες για την τήρηση των ισχυόντων νομοθετικών πλαισίων. Κλείνοντας, να σε ενημερώσουμε πως καθημερινά γίνεται εντατικός έλεγχος από τις ομάδες Πωλήσεων και Ποιοτικού Ελέγχου της εταιρίας μας, όπου σε συνεργασία με τις υποδείξεις των επισκεπτών μας, όπως η δική σου, εξετάζουν την τήρηση της πολιτικής μας. Σε ευχαριστούμε για το χρόνο σου και σε διαβεβαιώνουμε πως εμείς από τη μεριά μας θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά το συγκεκριμένο ζήτημα. Ευχαριστούμε!" Οπότε: Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας. Θα μου επιτρέψετε όμως να σας πω ότι είναι λίγο "τι κάνεις Γιάννη, κουκιά σπέρνω". Δεν σας είπα ότι είναι παράνομο να διαφοροποιούν την τιμή. Σας είπα ότι δεν βρίσκω λογική εξήγηση, καμμία τέτοια δεν έχει προταθεί όπου έχει συζητηθεί το θέμα (κι έχει συζητηθεί πολύ), οπότε μένει το "γιατί έτσι τους ήρθε". ΟΚ, αλλά κανείς σοβαρός επαγγελματίας δεν λειτουργεί με το "έτσι μου ήρθε τώρα", και δεν μπορεί να τους ήρθε το ίδιο ταυτόχρονα σε όλους μαζί, οπότε η μόνη άλλη εξήγηση που μπορώ να σκεφτώ είναι η ... λαμογιά (μάλλον κόλπο με τον ΦΠΑ). Αν δεν έχετε κι εσείς κάτι καλύτερο να προτείνετε, και σας ενδιαφέρει να μην κρύβεστε πίσω από το δάκτυλό σας και να υποθάλπτετε καταστήματα που κάνουν κόλπα με τον ΦΠΑ, μπορείτε, γιατί κι εσάς έτσι σας ήρθε, να τους κόψετε, ή να μην επιτρέπετε την παραπλάνηση της χαμηλής τιμής "προσφοράς" και να υποχρεώνετε να χρησιμοποιείται για την σειρά εμφάνισης η κανονική τιμή για όλους. Λοιπόν, τώρα που σας βρήκα τη λύση, που δεν είχατε σκεφτεί, τι θα κάνετε για να μην προμοτάρετε κόλπα με τον ΦΠΑ; 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koumos Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Καλησπέρα σε όλους. Θέλει μία φίλη να αγοράσει ένα λαπτοπ από γνωστή αλυσίδα το οποίο κοστίζει 451 χωρίς ΦΠΑ και 560 με ΦΠΑ. Θέλει να πληρώσει μετρητοίς κάνοντας χρήση της ΠΟΛ και της αρνούνται λόγω του ότι...."το ΦΠΑ θα αφαιρεθεί μετά". Γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικό να βοηθήσει? Ισχύει αυτό που της λένε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Moderators Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 44 minutes ago, koumos said: Καλησπέρα σε όλους. Θέλει μία φίλη να αγοράσει ένα λαπτοπ από γνωστή αλυσίδα το οποίο κοστίζει 451 χωρίς ΦΠΑ και 560 με ΦΠΑ. Θέλει να πληρώσει μετρητοίς κάνοντας χρήση της ΠΟΛ και της αρνούνται λόγω του ότι...."το ΦΠΑ θα αφαιρεθεί μετά". Γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικό να βοηθήσει? Ισχύει αυτό που της λένε? Είτε της κόβουν τιμολόγιο κατευθείαν χωρίς ΦΠΑ και πληρώνει το αντίστοιχο ποσό, είτε της κόβουν τιμολόγιο με τον ΦΠΑ και επιτόπου της κόβουν ένα πιστωτικό για το ποσό του ΦΠΑ και της επιστρέφουν επιτόπου τα χρήματα. Δεν ξέρω ποιό από τα δύο είναι το σωστό νομικά, αλλά μου έχουν τύχει και τα δύο, το πρώτο μου το έχει κάνει ο Γερμανός, το δεύτερο το Public. Και στους δύο στο τέλος πλήρωσα μόνο την καθαρή τιμή. Όταν της είπαν θα αφαιρεθεί μετά, φαντάζομαι εννοούσαν επιτόπου, σωστά; Πες από ποιά αλυσίδα, ούτως ή άλλως σύννομη θα είναι κατά 99,9%, δεν είναι δυσφήμιση, για να μαθαίνουμε τον τρόπο που δουλεύει κάθε μία. Επεξ/σία 16 Μαΐου 2018 από Malthador Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koumos Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Και για να ολοκληρώσω το μπέρδεμα...μου είπαν από το τηλέφωνο που μίλησα μόλις ότι η πολιτική του καταστήματος είναι να κόβει τιμολόγιο ΜΕ ΦΠΑ ολόκληρο το ποσό και μετά να κόβει πιστωτικό το ΦΠΑ μόνο και να κάνει την κατάθεση εντός 5 ημερών! Πως σας φαίνεται? 1 λεπτό πριν, Malthador είπε Είτε της κόβουν τιμολόγιο κατευθείαν χωρίς ΦΠΑ και πληρώνει το αντίστοιχο ποσό, είτε της κόβουν τιμολόγιο με τον ΦΠΑ και επιτόπου της κόβουν ένα πιστωτικό για το ποσό του ΦΠΑ και της επιστρέφουν επιτόπου τα χρήματα. Δεν ξέρω ποιό από τα δύο είναι το σωστό νομικά, αλλά μου έχουν τύχει και τα δύο, το πρώτο μου το έχει κάνει ο Γερμανός, το δεύτερο το Public. Και στους δύο στο τέλος πλήρωσα μόνο την καθαρή τιμή. Όταν της είπαν θα αφαιρεθεί μετά, φαντάζομαι εννοούσαν επιτόπου, σωστά; Μιλάω για το Public σωστά. Tης είπαν να πληρώσει όλο το ποσό και μετά από 5 μέρες επιστροφή στον λογαριασμό της το ΦΠΑ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Moderators Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 2 minutes ago, koumos said: Και για να ολοκληρώσω το μπέρδεμα...μου είπαν από το τηλέφωνο που μίλησα μόλις ότι η πολιτική του καταστήματος είναι να κόβει τιμολόγιο ΜΕ ΦΠΑ ολόκληρο το ποσό και μετά να κόβει πιστωτικό το ΦΠΑ μόνο και να κάνει την κατάθεση εντός 5 ημερών! Πως σας φαίνεται? Μιλάω για το Public σωστά. Tης είπαν να πληρώσει όλο το ποσό και μετά από 5 μέρες επιστροφή στον λογαριασμό της το ΦΠΑ... Ναι, έτσι έχω αγοράσει κι εγώ από το Public, δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα και δεν το έψαξα περαιτέρω. Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι, για να απαντήσω και στον εαυτό μου σε ένα ζήτημα που είχα σχετικά με τα προγράμματα επιβράβευσης των τραπεζών (τύπου «€πιστροφή» της Eurobank), αυτή η τακτική με βολεύει καλύτερα προσωπικά. Έτσι και παίρνεις επιστροφή από ολόκληρο το ποσό (συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ) και παίρνεις τα λεφτά του ΦΠΑ πίσω. Οπότε, από εδώ και στο εξής θα προτιμώ το Public παρά όσους κόβουν τιμολόγιο χωρίς ΦΠΑ απευθείας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koumos Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 1 λεπτό πριν, Malthador είπε Ναι, έτσι έχω αγοράσει κι εγώ από το Public, δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα και δεν το έψαξα περαιτέρω. Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι, για να απαντήσω και στον εαυτό μου σε ένα ζήτημα που είχα σχετικά με τα προγράμματα επιβράβευσης των τραπεζών (τύπου «€πιστροφή» της Eurobank), αυτή η τακτική με βολεύει καλύτερα προσωπικά. Έτσι και παίρνεις επιστροφή από ολόκληρο το ποσό (συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ) και παίρνεις τα λεφτά του ΦΠΑ πίσω. Οπότε, από εδώ και στο εξής θα προτιμώ το Public παρά όσους κόβουν τιμολόγιο χωρίς ΦΠΑ απευθείας. χαχαχα σωστοοοος! Ελα μου που στην περίπτωση μου θέλουμε να πληρώσουμε με μετρητά! και το όριο είναι 500! οπότε στην περίπτωση "γερμανός" θα γινόταν αλλά στα public δεν γίνεται φοβερή ελλαδάρα ρε φιλε..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
angmar Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Αν καταλαβαίνω καλά τον πίνακα εδώ το όριο στα 500€ αναφέρεται στην τιμή χωρίς ΦΠΑ, οπότε και πάλι μπορεί να το πληρώσει μετρητά. Ρωτήστε το λογιστή σας για περαιτέρω διευκρινήσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Moderators Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 2 hours ago, koumos said: χαχαχα σωστοοοος! Ελα μου που στην περίπτωση μου θέλουμε να πληρώσουμε με μετρητά! και το όριο είναι 500! οπότε στην περίπτωση "γερμανός" θα γινόταν αλλά στα public δεν γίνεται φοβερή ελλαδάρα ρε φιλε..... Ότι είπε ο από πάνω, το όριο είναι 500+ΦΠΑ, δηλαδή 620 ευρώ. Από αυτό το ποσό και πάνω είναι υποχρεωμένος ένας επαγγελματίας να πληρώσει με κάρτα, έμβασμα ή με επιταγή. Κάτω από τα 620 μπορεί να πληρώσει με μετρητά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gregdel Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, koumos είπε χαχαχα σωστοοοος! Ελα μου που στην περίπτωση μου θέλουμε να πληρώσουμε με μετρητά! και το όριο είναι 500! οπότε στην περίπτωση "γερμανός" θα γινόταν αλλά στα public δεν γίνεται φοβερή ελλαδάρα ρε φιλε..... 500€ με ΦΠΑ είναι το όριο μετρητών. Πάρτε αρ.λογαριασμού από public και κάνετε κατάθεση και πάτε με το καταθετήριο... Το "μετρητά" δεν αποκλείει την κατάθεση Επεξ/σία 16 Μαΐου 2018 από gregdel Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Moderators Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 15 hours ago, gregdel said: 500€ με ΦΠΑ είναι το όριο μετρητών. €500 με ΦΠΑ είναι το όριο από επαγγελματία σε ιδιώτη. Από επαγγελματία σε επαγγελματία είναι €500 συν ΦΠΑ. Στην περίπτωσή μας €620 δηλαδή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα