Droulas13 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Όσο για το αν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι "καθαρό" αυτοκίνητο, πες μου από πού παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια που το ταιζει, που πάνε οι μπαταρίες και που/πως παράγονται, να σου πω αν είναι ή όχι καθαρό .... Η ηλεκτρική ενέργεια παράγεται εν μέρει από ανανεώσιμες και όταν δεν παράγεται από ΑΠΕ παράγεται από ελεγχόμενα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Εν αντιθέσει με τα ICE αυτοκίνητα τα οποία χρησιμοποιούν αποκλειστικά ρυπογόνα καύσιμα. Τι είναι πιο εύκολο να ελέγξεις μερικές χιλιάδες εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή 2 δισεκατομμύρια αυτοκίνητα; Οι μπαταρίες θα πηγαίνουν στην πηγή για να ξαναγίνουν μπαταρίες. Αλήθεια εσύ ξέρεις που πάνε τώρα όλοι οι εκατομμύρια τόνοι λαδιών που αλλάζονται κάθε χρόνο; Ξέρεις ότι τα ηλεκτρικά δεν θέλουν λάδια; Επίσης τα τακάκια που τα πάνε; Ξέρεις ότι στα ηλεκτρικά αλλάζουν 10 φορές λιγότερα τακάκια; 3
davidcas Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Η φαση αναμεσα στους κινητηρες εσωτερικης καυσης και τους ηλεκτροκινητηρες μου φαίνεται παρόμοια με εκείνη των τηλεοράσεων LCD και OLED. Ειναι γνωστό πως όσο πιο βαθύ μαύρο πετυχαίνει ενα καλο πάνελ, τοσο καλύτερη η αποδοση των χρωματων και η γενικοτερη αισθηση της εικόνας. Για τους μερακληδες της εικονας, οσο τέλεια κι αν ειναι η εικόνα απο αποψη χρωματων κλπ, οταν δεν εχεις το απολυτο μαυρο μπροστα σου, νιωθεις οτι κατι λείπει. Ετσι, απο τη μια εχουμε τους κατασκευαστές πάνελ LCD που προσπαθουν να μπορεσουν να κάνουν τους κρυστάλλους οσο πιο αδιαφανείς γίνεται, παλευοντας για το 0.2 Nits το 0.19 το 0.18, σπαταλωντας χρονο, υλικά χρήμα κλπ. Οποια προσπαθεια και να κανουν, μαυρο OLED δεν παιρνουν. Απο την άλλη, ο μάγκας με την OLED σου λεει, σιγα μη κατσω να τρελαθω. Τι θέλω, να μην εχω φως απο το pixel. Ε δεν θα το ανάβω... Και τους παίρνει τα σώβρακα (το κορυφαιο μοντελο της LG αυτη τη στιγμη εχει την καλυτερη εικονα στον κοσμο). Παρομοιως, σε σκοτεινο δωματιο αν δεις μια φορα κινητο με οθονη AMOLED, δεν ξαναγυριζεις σε LCD. Ετσι και οι κινητηρες εσωτερικης καυσης. Για να καταφερεις να παρεις μερικα παραπανω αλογα απο τα Χ κυβικα, βρες τα σουπερ μεταλα, τις σουπερ τεχνικες επεξεργασιας τους, κανε απειρες δοκιμες για τον τελειο χρονισμο βαλβιδων, τουρμπο, εξατμισεις και οποια αλλη παράμετρο χρειαζεται. Φυσικα ολα αυτα ανεβαζουν το κοστος οποτε τα πολλα αλογα τα βλεπουμε μονο σε εξωτικα και πανακριβα αυτοκινητα. Και ερχεται ο αλλος με τον απλο ηλεκτροκινητηρα και σου δινει τα αλογα σαν να ειναι στραγαλια, χωρις κοπο, χωρις φθορες, χωρις σουπερ premium υλικα. Αυτοκινητο των 30.000, ποσα αλογα θες; 200; Παρ'τα. 300; Κανένα πρόβλημα. Οσο για την αυτονομία και την διάρκεια φόρτισης, ακομα η τεχνολογία ειναι καινούργια. Σε λιγο καιρο οι χρονοι και οι εγκαταστασεις θα πέσουν. Οταν δε δημιουργηθουν στις εθνικες οι ειδικες λωριδες ασυρματες φόρτισης στις οποιες θα κινεισαι για καποια χιλιομετρα και θα φορτιζεις ασυρματα, τοτε θα τα ξεχασουμε ολα. Κάθε αλλαγή επιφέρει παρόμοιες συζητήσεις και παντα υπαρχουν φανς και αντίπαλοι, αλλα ο χρονος, η ευκολια και το κοστος, καθοριζουν το μέλλον. Υ.Γ. Το θεμα του ηχου θα ειναι μια ελλειψη ναι, αλλα τι να κανεις... 3
Hapatingo Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Υ.Γ. Το θεμα του ηχου θα ειναι μια ελλειψη ναι, αλλα τι να κανεις... Μην ανησυχείς τα καινούργια μοντέλα θα βαίνουν με εξωτερικό ηχοσύστημα και dolby surround
logistoulis Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Και ερχεται ο αλλος με τον απλο ηλεκτροκινητηρα και σου δινει τα αλογα σαν να ειναι στραγαλια, χωρις κοπο, χωρις φθορες, χωρις σουπερ premium υλικα. Αυτοκινητο των 30.000, ποσα αλογα θες; 200; Παρ'τα. 300; Κανένα πρόβλημα. καλά αυτούς τους ίππους σε αυτά τα χρήματα σε βενζίνη τους έχουμε καμιά 10ετια+ τώρα μην τρελαθούμε επειδή εδώ μας φαίνονται εξωτικά
adtakhs Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Η ηλεκτρική ενέργεια παράγεται εν μέρει από ανανεώσιμες και όταν δεν παράγεται από ΑΠΕ παράγεται από ελεγχόμενα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Εν αντιθέσει με τα ICE αυτοκίνητα τα οποία χρησιμοποιούν αποκλειστικά ρυπογόνα καύσιμα. Τι είναι πιο εύκολο να ελέγξεις μερικές χιλιάδες εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή 2 δισεκατομμύρια αυτοκίνητα; Οι μπαταρίες θα πηγαίνουν στην πηγή για να ξαναγίνουν μπαταρίες. Αλήθεια εσύ ξέρεις που πάνε τώρα όλοι οι εκατομμύρια τόνοι λαδιών που αλλάζονται κάθε χρόνο; Ξέρεις ότι τα ηλεκτρικά δεν θέλουν λάδια; Επίσης τα τακάκια που τα πάνε; Ξέρεις ότι στα ηλεκτρικά αλλάζουν 10 φορές λιγότερα τακάκια; Όσο ανακυκλώνονται τα λάδια, άλλο τόσο θα ανακυκλώνονται και οι συσσωρευτές θα μπορούσα να σου πω. Αλλά βάλε μέσα και το δίκτυο που για να μπορέσει να δώσει παροχή σε πληθωρα αυτοκινήτων θέλει επενδύσεις και εκσυγχρονισμό. Εγώ δεν λεω πως είναι κακή ιδέα. Αλλά από την στιγμή που δεν έχεις εξασφαλίσει πως οι σταθερές καταναλώσεις σου τροφοδοτούνται από ΑΠΕ, δεν πας να επενδύσεις σε κινητές καταναλώσεις για να τις κάνεις ηλεκτρικές. Κερδίζεις την σημειακή καθαρότητα, όχι την καθαρότητα γενικά. Από εκεί και πέρα νομίζεις πως τα θερμοηλεκτρικά ανάβουν και σβήνουν σαν το κλειδί στην μίζα? Τέλος εγώ δεν μίλησα για ηλεκτροκίνητα vs βενζινοκίνητα αλλά για Tesla supercar vs supercar άλλων μεγάλων κατασκευαστών. Αυτοκίνητο δεν είναι μιαηχανη σε έναν πάγκο , είναι ένα μέσο στο οποίο επιβαίνουμε εμείς οι ίδιοι και πιο σημαντικο είναι ένα ζυγισμένο πλαίσιο από τα άλογα που βγάζει ένα μοτέρ ή ο τρόπος που τα βγάζει. Η Tesla μπορεί να έβαλε έναν ηλεκτροκινητήρα επάνω σε ένα σασί, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως αυτό το πράγμα είναι supercar είτε βγάζει 100 είτε 1000 άλογα. Μου θυμίζει εποχές lambo countach .... Ο πύραυλος στα χαρτιά ....
agamoi-thytai Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Αν είχα 200000 θα αγόραζα Tesla και όχι Ferrari η ότι άλλο. 1
Whargoul Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Τέλος εγώ δεν μίλησα για ηλεκτροκίνητα vs βενζινοκίνητα αλλά για Tesla supercar vs supercar άλλων μεγάλων κατασκευαστών. Αυτοκίνητο δεν είναι μιαηχανη σε έναν πάγκο , είναι ένα μέσο στο οποίο επιβαίνουμε εμείς οι ίδιοι και πιο σημαντικο είναι ένα ζυγισμένο πλαίσιο από τα άλογα που βγάζει ένα μοτέρ ή ο τρόπος που τα βγάζει. Η Tesla μπορεί να έβαλε έναν ηλεκτροκινητήρα επάνω σε ένα σασί, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως αυτό το πράγμα είναι supercar είτε βγάζει 100 είτε 1000 άλογα. Μου θυμίζει εποχές lambo countach .... Ο πύραυλος στα χαρτιά .... H tesla είναι τεχνολογική εταιρεία, όχι αυτοκινητοβιομηχανία, και αυτές στηρίζονται στον funboyσμο, στο marketing και το ουάο για να σηκώσουν την μετοχή τους. Και μην ξεχνάς ότι απευθύνεται στο αμερικάνικο κοινό αυτό το πανηγύρι, που το μόνο που τους νοιάζει είναι η ροπή και το 1/4mile. Τα super car ευρωπαϊκά, γιαπωνέζικα, καμιά σχέση έχουν με τα αμερικάνικα. Αυτά δεν χρειάζονται καν να στρίβουν, chevy, viper σε αγώνες drag κλπ. Οπότε, ήχος, άνεση, το ισορροπημένο πλαίσιο, κατώθηση, φρένα, αναρτήσεις κλπ που είναι το υπόλοιπο 90% σε ένα supercar πέρα από τις επιδώσεις στα χαρτιά, γι' αυτούς είναι λέξεις άγνωστες. Αν η παρουσιάση αυτή γινόταν πχ στο Maranello, αντί εκεί που έγινε, η αντίδραση δεν θα ήταν oυάοοο αλλά θα τους πιάνναν τα γέλια με το που ανάφερνε την λέξη supercar Αν είχα 200000 θα αγόραζα Tesla και όχι Ferrari η ότι άλλο. Και εγώ αν είχα 200 000 για αμάξι, το σίγουρο είναι πως δεν θα ήταν Tesla. Μια McLaren MP4-12c, η μια 911 GT3, να μου μείνουν και λεφτά 4
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Πολύ ενδιαφέρον. Εαν ισχύουν στην πράξη όσα υπόσχεται πρόκειται για άλμα εμπρός. Τώρα για κάποια σχόλια δω μέσα έχω να πω τα εξής:1) οι Έλληνες έχουμε την τάση να μηδενίζουμε ότι καινούργιο και καινοτόμο βλέπουμε, και μάλιστα τρέχουμε να κάνουμε αναλύσεις τι θα πάει λάθος και θα αποτύχει. Η πρόοδος έρχεται με πειραματισμό τόλμη και ανταγωνισμό. Για κάθε αποτυχία αντιστοιχεί πλούτος γνώσεων και απόκτηση εμπειρίας. Προτιμώ να βγαίνουν συνέχεια αποτυχημένες ιδέες παρά να μην βγαίνουν καθόλου.2) τα σχόλια τύπου θα τον ξεπεράσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχω να πω πως ο Musk όλες τις παντέτες τις έχει ελεύθερες διαθέσιμες προς όλους και δεν ζητά χρήματα. Ο ίδιος έχει πει θέλω να μας ξεπεράσουν οι ανταγωνιστές μας και να αναπτύξουν τεχνολογίες που εμείς δεν έχουμε σκεφθεί.3) τα σχόλια τύπου θα χαθεί η χαρά της οδήγησης ισχύουν όμως τα οφέλη είναι περισσότερα. Οικονομία λειτουργίας, μείωση ρύπανσης και θορύβου στις πόλεις, ασφάλεια κ.α.4) όσο για την οδηγική συμπεριφορά τα αυτοκίνητα της Tesla έχουν εξελιγμένα συστήματα δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Όποτε το επιχείρημα δεν στρίβει δεν ισχύει κύριοι.
Hapatingo Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Βρε παιδιά το ότι έχει απολύσει κόσμο δεν σας λέει κάτι. Ο άνθρωπος έχει ανοίξει χίλια μέτωπα. Για τον Άρη μιλάει την στιγμή που δεν έχει αναπτύξει επανδρωμένο διαστημόπλοιο για τον διαστημικό σταθμό. Για αυτοκίνητα μιλάει που δεν τα αγοράζει κανένας. Μπαίνει στο παιχνίδι των ανανεώσιμων πηγών. Τα έχει κάνει αχταρμά. Οι μετοχές της tesla συνεχώς πέφτουν.
De@th L0rd Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Επειδή βλέπω πολλά σχόλια για τον ήχο. 5 χρόνια πριν έχει ξεκινήσει το πρότζεκτ από την ΑudiQ: https://youtu.be/nY2wB_PCEm8 Αναμείνατε έχει πολλούς άσσους στο μανίκι ο Musk. Επίσης ανεξάρτητο προτζεκτ... https://youtu.be/SpX4rNtVP-g
opcakias Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 μπορώ να το φορτίζω και με usb; Να παρεις μαζι σου καλο power bank
condemned Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 https://www.youtube.com/watch?v=4HaKt9OniGE ουδεν σχολιο!!!
Droulas13 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Οι μετοχές της tesla συνεχώς πέφτουν. Νοέμβριο 2012: 33 δολάρια Νοέμβριο 2013: 135 δολάρια Νοέμβριο 2014: 240 δολάρια Νοέμβριο 2017: 315 δολάρια Ρε κοίτα μια μετοχή που πέφτει συνέχεια! 2
Whargoul Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Νοέμβριο 2012: 33 δολάρια Νοέμβριο 2013: 135 δολάρια Νοέμβριο 2014: 240 δολάρια Νοέμβριο 2017: 315 δολάρια Ρε κοίτα μια μετοχή που πέφτει συνέχεια! 18 Σεπτέμβρης 2017: $385 2 Νοέμβρη: $299... Σε ένα μήνα, απέλυσε 400-700 άτομα, Ανάφερε ζημιές τετραμήνου 600+ εκατομμύρια, ταυτόχρονα κορόιδευε τους επενδυτές της σχετικά με την απόδοση των εργοστασίων παραγωγής του Model 3 διατυμπανίζοντας 5000 αυτοκίνητα την εβδομάδα ενώ μετα βίας μπορούσε 2-3 την ημέρα, και τουλάχιστο 4μηναία καθυστέρηση στην παραγωγή του Model 3, με ζημιές ακόμα 1 δις, ενώ διαθέτει αποθεματικό 3.5 δις + o Musk αποκάλεσε τους short seller investors, "jerks who wants as to die" Ακόμα και με όλες αυτές τις ανακοινώσεις - παρουσιάσεις, φορτηγά, supecars κλπ, η μετοχή της ανέβηκε μόνο 2$ 1
orck Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Τι άλλο θα διαβάσουμε πια εδώ μέσα. Όντως έχει καταρρεύσει η μετοχή της (ειρωνικα το λεω, οι μετοχες παντα εχουν σκαμπανεβασματα απο διαφορους λογους η σκοπιμοτητες η γενικη εικονα ειναι οτι το βελακι καρφωνει ταβανι) Απολυτα λογικο μια εταιρια που ειναι καινουργια να ξοδευει παρα πολλα για ερευνα και να εχει λιγα εσοδα απο πωλησεις, αυτο συντομα θα αντιστραφει. Προβλεπω να περιμενουν τα καινουργια μοντελα ολο το βραδυ εξω απο τα καταστηματα ετσι οπως κανουν οι πελατης της Apple. Μακάρι να είχα λεφτά να τα έκανα όλα μετοχές της. Αύριο κλείνει παιδιά. Το διαβάσατε μόνο στο ινσομνια. Αναλυτές από το Λιντλ. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα