Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Θυμάμαι που έβαζα στην πίσω ρόδα του ποδηλάτου ένα κουτάκι της Coca Cola για να κάνει θόρυβο Enduro! Κάτι να βάλουν και στο Tesla να γρυλίζει λιγάκι!

 

και παντόφλα για φρένο?

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ειμαστε πολυ πισω.... πηγα προσφατα Αμστερνταμ και βλεπω ταξι τεσλα και παθαινω πλακα... Αυτα στα πρωτα μου λεπτα στο κεντρο της πολης! Μετα απο 2 ωρες ειχα βαρεθει να βλεπω ηλεκτρικα αμαξια... Ετσι ειναι οταν δινεις φοροαπαλλαγη για 4 χρονια σε οποιον αγορασει ηλεκτρικο... 

  • Like 2
Δημοσ.

Διάλογος κάποιων, κάπου, κάποτε στις αρχές του προηγούμενο αιώνα:

- Ρε συ με τις μηχανές εσωτερικής καύσης θα μπορούμε να πιάνουμε ταχύτητες πάνω από 50 χλμ/ω για μεγάλο χρονικό διάστημα!
- Αν δεν ακούς το χλιμίντρισμα και δεν βαράς με το καμουτσίκι το άλογο, τι να το κάνεις; Εκεί είναι όλη η χαρά.

  • Like 23
Δημοσ.

Γελάω με τα σχόλια ενθουσιασμού όταν παρουσιάζονται μεγαλεπήβολα project. Από μια εταιρία που καλά καλά δεν μπορεί να παράγει το model 3 και με ένα σωρό προβλήματα στην αξιοπιστία και στην ποιότητα κατασκευής. Το 2100 ίσως κυκλοφορήσει το συγκεκριμένο roadster. Τα αυτοκίνητα δεν είναι κινητά τηλέφωνα..... έχει μεγαλύτερη σημασία η γραμμή παραγωγής, ο ποιοτικός έλεγχος, η κάλυψη της ζήτησης και η εύρεση των προμηθευτών. Η Tesla τα επόμενα χρόνια θα έχει ξεπεραστεί από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές αυτοκινήτων.... ήδη Toyota, Bmw, Grupo Vag, Nissan και λοιποί εξελίσσουν πιο αποδοτικές μπαταρίες και έχουν το know how για να ρίξουν το κόστος και έτοιμες γραμμές παραγωγής για να καλύψουν τη ζήτηση. Στα λόγια καλή είναι η Tesla για τους ονειροπόλους.

 

tesla model 3 production issues

 

Και αυτό το καιρό έχει πιο σημαντικά θέματα. :P

 

Screen_Shot_2017-11-17_at_19.44.55.png

  • Like 4
Δημοσ.

διορθωση  , τελικη ταχυτητα εχει 250 χμ/ω

 

 

Όχι δεν κατάλαβες.

250 μίλια την ώρα είναι το σωστό.

Δηλαδή περίπου 400 χλμ/ώρα.

  • Like 1
Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι οι μπαταρίες και όχι οι ηλεκτρομηχανές. Δύο είναι τα προβλήματα

1) Φόρτιση

----- Σημεία φόρτισης (που λύνεται)

----- Ταχύτητα φόρτισης. Σήμερα πας θεσσαλονίκη καλαμάτα, στη θύβα βάζει βενζίνη και συνεχίζεις μετά από 3' λεπτά στάση. Στην μπαταρία πρέπει να περιμένεις ώρες. 

2) Είναι "οικολογικές" οι μπαταρίες ως προς την κατασκευή τους τελικά? Τα "ειδικά" μέταλλα και στοιχεία (λίθιο, ξέρω γω) που θέλουν οι τεράστιες μπαταρίες αυτών των οχημάτων επαρκούν για 7.300.000 κατοίκους? Για πόσες γενεές αυτοκινήτων επαρκούν?

 

Τέλος (κερασάκι). Σε ποιο σερβις αλλάζεις όλες τις μπαταρίες (πχ μετά από 2 χρόνια σαν τα κινητά?) και αν συμφέρει. Σήμερα και 15 χρονών αυτοκίνητο να έχεις δεν έχεις τέτοια προβλήματα. Σε ηλεκτρικό θα έπρεπε να το είχες πληρώσει πόσες φορές για νέα "στοιχεία" (μπαταρίες) στα μεγάλα σερβις;

 

Το πετρέλαιο και γενικά υγρό καύσιμο δεν πέθανε και μη γελιέστε. Υπήρξαν και άλλα "θαύματα" πιο παλιά (πχ υδρογόνοκινηση) που τελικά κράτησαν.. τρεις μέρες (κάθε θαύμα τρεις μέρες, το μεγάλο τέσσερις).  

 

Και πόσο πετρέλαιο χρειάζεται για την κατασκευή τους;

  • Like 2
Δημοσ.

Το μόνο καλό με τα ηλεκτρικά είναι να μην υπάρχει καυσαέριο μέσα στις πόλεις, αλλά συνολικά παίζει να μιλάμε για μεγάλο φιάσκο σε ο,τι αφορά το οικολογικό του πράγματος

  • Like 4
Δημοσ.

Δούλος_Τραβάει_το_Κάρο->Ατμός->Πετρέλαιο->Ρεύμα 

 

Αυτή είναι η σωστή έξελιξη της αυτοκίνησης οπότε μη φρικάρετε =)

 

Ο λόγος που έχει μέσα η γή πετρέλαιο δεν είναι για να το βγάζουμε και να κάνουμε πατηλήκια με το mazda :)

  • Like 3
Δημοσ.

Εξωπραγματικές επιδόσεις! Σκοτώνεσαι χωρίς να το καταλάβεις! Λίγοι μπορούν να οδηγήσουν τόσο γρήγορα αυτοκίνητα πιστεύω.

  • Like 1
Δημοσ.

Δούλος_Τραβάει_το_Κάρο->Ατμός->Πετρέλαιο->Ρεύμα

 

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παλιότερα των diesel
  • Like 7
Δημοσ.

Αν δεν ακούσεις και τον κινητήρα v8 να μουγκρίζει τι νόημα έχει η ταχύτητα σκέτη, Πάντως πολυ εντυπωσιακό αυτο που κάνουν. Αν όντως θα είναι όλα έτσι όπως τα λένε τότε έχουν καταφέρει πολλα πάνω στον τομέα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και βάζουν τα στάνταρ για το μέλλον .

 

Ναι, το 1970. Ο ήχος του μέλλοντος όμως θα είναι η ησυχία.

  • Like 4
Δημοσ.

Ναι, το 1970. Ο ήχος του μέλλοντος όμως θα είναι η ησυχία.

Ναι αλλά μόνο και μόνο να κυκλοφορεί ένα αντικείμενο με μεγάλη ταχύτητα και χωρίς να κάνει θόρυβο είναι και επικίνδυνο.

  • Like 2
Δημοσ.

Σωστότατο. Ακριβώς γι' αυτό το λόγο δεν θα είναι απίθανο αν υπάρξει νομοθετική οδηγία που να υποχρεώσει τους κατασκευαστές ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων να διατηρήσουν μια ελάχιστη στάθμη θορύβου με τον ένα τρόπο ή με τον άλλον, ώστε να προειδοποιούνται οι τριγύρω.

 

Με μια παρατήρηση μόνο: η "μεγάλη ταχύτητα" νοείται μόνο σε εθνικές οδούς και γενικά σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας ή πίστες. Όχι στο μονόδρομο κάτω από το μπαλκόνι μου που θα έπρεπε όλοι να πηγαίνουν με 40-50km/h maximum, τουναντίον κάθε μέρα έχουμε ένα τσούρμο ΜΑΛΑΚΕΣ που περνάνε με τέρμα γκάζι και με κάνουν να στεναχωριέμαι που δεν μου περισσεύουν μερικές αντιαρματικές ρουκέτες. Όποιος ηλίθιος κάγκουρας θέλει να τρέχει να παλαβός μέσα στην πόλη, ας κάτσει να παίξει κανα iRacing και Assetto Corsa με VR να ξεχαρμανιάσει.

 

Και ένα αυτοκίνητο τεχνολογίας επιπέδου Tesla (ή ανώτερης) θα πρέπει να μπορεί να κοκαλώνει αυτόματα μέσα σε ελάχιστα μέτρα από τα 50km/h αν ανιχνεύσει εμπόδιο στο δρόμο.

 

Εκτός από ησυχία, αυτονομία, ελάχιστη κατανάλωση και ασφάλεια, τα αυτοκίνητα του μέλλοντος θα πρέπει να έχουν και ενσωματωμένο feature να στέλνουν απευθείας ειδοποίηση στην τροχαία και κλήση σε σπίτι/εφορία κάθε φορά που ο οδηγός ξεπερνάει τα όρια, ειδικά εντός πόλης.

  • Like 4
Δημοσ.

Ναι αλλα δεν τριζουν τα τζαμια σε ολο το τετραγωνο, οταν περναει η αυθεντια μου, αρα πατατα.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...