Human Soul Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 O Elon Musk θα μείνει στην ιστορία ως ο άνθρωπος που τα έβαλε με τις πετρελαιοβιομηχανίες και δεν τον καθάρισαν σε χρόνο dt Γιατί οι πετρελαιοβιομηχανίες έχουν μετοχές tesla *wink wink*.
BadIronTree Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Πιστευω αυτοι ξερουν οτι την εχουν λερωμενη την φωλια τους, ποσο ακομα να αντεξει αυτος ο πλανητης? Ας μας ξεβουρκωσει αυτος. αφού τρώμε 1,8Χ πάνω από ότι μπορεί η γη να παράξει πόσο θα αντέξουμε νομίζετε 1
costef Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 O Elon Musk θα μείνει στην ιστορία ως ο άνθρωπος που τα έβαλε με τις πετρελαιοβιομηχανίες και δεν τον καθάρισαν σε χρόνο dt Προσπάθησαν σκοτώνοντας τον senior electrical engineer αλλά δεν τους βγήκε τελικά. https://jalopnik.com/5473942/3-tesla-execs-dead-in-palo-alto-plane-crash 1
akatsim Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Έχει σχέση με τα προβλήματα που έχει η Tesla στην γραμμή παραγωγής για το model 3. Τον Οκτώβριο κατασκεύασε μόλις 180 αυτοκίνητα ενώ το ήδη delayed χρονοδιάγραμμα προέβλεπε 5000 αυτοκίνητα την εβδομάδα. Την ίδια στιγμή η General Motors παράγει 1 αυτοκίνητο κάθε 3 δεύτερα και έχει πιο χαμηλή μετοχή από την Tesla. Λεπτομέρειες για το όλο clusterfuck: (13:30) https://www.youtube.com/watch?v=Olq3dLw22Ac&t=795 Ενα τριμηνο πισω πηγε η παραγωγη δεν ειναι τοσο τραγικο πια. Ο Ελληναρας τζογαδορος λεει για 2020 και κουραφεξαλα. 1
mernides Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Έχει σχέση με τα προβλήματα που έχει η Tesla στην γραμμή παραγωγής για το model 3. Τον Οκτώβριο κατασκεύασε μόλις 180 αυτοκίνητα ενώ το ήδη delayed χρονοδιάγραμμα προέβλεπε 5000 αυτοκίνητα την εβδομάδα. Την ίδια στιγμή η General Motors παράγει 1 αυτοκίνητο κάθε 3 δεύτερα και έχει πιο χαμηλή μετοχή από την Tesla. Λεπτομέρειες για το όλο clusterfuck: (13:30) https://www.youtube.com/watch?v=Olq3dLw22Ac&t=795 Εγώ καταλαβαίνω τη λογική σου που λέει ότι η Tesla είναι overvalued και οι περισσότεροι πορτφόλιο μάνατζερς σε επενδυτικά funds ασπάζονται αυτή τη θέση. Βέβαια διαφωνώ γιατί η Tesla δεν είναι αμιγώς αυτοκινητοβιομηχανία για να τη συγκρίνεις με τη GM και πρακτικά ανήκει στο Tech sector. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι ζόρι τραβάς και διαφωνείς, ανεξάρτητα απο valuations, με το πόσο επιτυχημένη είναι η δουλειά που κάνουν, μιας και χωρίς το Μασκ ακόμα θα βασιζόμασταν στο να φτιάξουμε κάνα πρότυπο Euro7 ξερωγώ μπας και γλυτώναμε 4gr CO2/km επιπλέον. Ακόμα και αν πατώσει τελικά η εταιρία σε 3 χρόνια, το ότι πρωτοπόρησε σε κάτι τόσο σημαντικό θα πρέπει να τους πιστώνεται στην αιωνιότητα. 3
michael92 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Ενα τριμηνο πισω πηγε η παραγωγη δεν ειναι τοσο τραγικο πια. Ο Ελληναρας τζογαδορος λεει για 2020 και κουραφεξαλα. Αν δεις το video οι αναλυτές υπολογίζουν ότι χρειάζεται πάνω από 1 χρόνος για να καλυφθούν τα κενά της παραγωγής. 2
inflation Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Τουλάχιστον πιέζει τις άλλες εταιρείες να επενδύσουν στον αντίστοιχο τομέα (ασχέτως hype και καθυστερήσεων στα χρονοδιαγράμματα). Εν τω μεταξύ σε μία ευρωπαική χώρα το 2017 στην άλλη άκρη του πλανήτη 3
atheatos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Εγώ βλέπω να κόβονται πολλά ημιαξόνια....με τόση ροπή και επιτάχυνση δεν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο 4
Fubar.gr Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Είχα μείνει με την εντύπωση οτι σε αυτό το event (που καθυστέρησε 2 μήνες περίπου) θα παρουσιάζανε το έτοιμο φορτηγό. Τελικά καθυστερύσανε για να μας πούν οτι θα βγεί το 2019, χωρίς να παρουσιάζουν κανένα τεχνικό χαρακτηριστικό, όπως βάρος, ισχύ, μέγεθος και χωρητικότητα μπαταριών. Επίσης αναφέρονται πολλές ανακρίβειες, πχ λέει οτι τα παρπρίζ των φορτηγών σπάνε κατα μέσο όρο μία φορά το χρόνο. Δέν έχω υπόψιν μου κάτι τέτοιο, ίσως σε χωματουργικά που δουλέυον σε ορυχεία/λατομεία απο τις πέτρες να ισχύει κάτι τέτοιο, όμως σε καμία περίπτωση σε φορτηγά που δουλέυουν σε αυτοκινητόδρομους. Λάθος είναι και αυτό που λέει οτι τα καλύτερα φορτηγά diesel δέν μπορούν να ξεπεράσουν τα 45 μίλια (72 χιλιόμετρα) ταχύτητα σε δρόμο με κλίση 5%. Μάλλον έχει υπόψιν του τα φορτηγά χαμηλής ιπποδύναμης που πωλούνται στην Αμερική. Ένα Scania R730 ή ενα Volvo FH16 δέν έχει πρόβλημα να διατηρήσει την ταχύτητα στον κόφτη των 90 χαω σε τέτοια ανηφόρα. Μέχρι να δώ κάποια νούμερα και δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες κρατάω μικρό καλάθι. 1
NT1G Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Για τις μπαταρίες κάπου είδα 600 kWh αλλά δεν λέει κάτι στο επίσημο site, εκτός από το >2 kWh/mile και range 300/500 miles
nemo23 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 -Έλα μάστορα... Φόρτωσε στην μπαταρία 48 τόνους λίπασμα και έλα. -Δεν γίνετε κύριε το φορτηγό μας μπορεί να μεταφέρει μόνο μέχρι 37 τόνους την διαδρομή, θα πρέπ... -Μήτσο βάλε μπρος τον δεινόσαυρο και έλα!!! 2
xenofonlive Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Musk ρίξε δούλεμα στον κόσμο μπορείς και καλύτερα... 3
BadIronTree Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 -Έλα μάστορα... Φόρτωσε στην μπαταρία 48 τόνους λίπασμα και έλα. -Δεν γίνετε κύριε το φορτηγό μας μπορεί να μεταφέρει μόνο μέχρι 37 τόνους την διαδρομή, θα πρέπ... -Μήτσο βάλε μπρος τον δεινόσαυρο και έλα!!! Οι νόμοι είναι για όλους εκτός τον Ελληναρα τον Μήτσο ε? 5
nemo23 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Οι νόμοι είναι για όλους εκτός τον Ελληναρα τον Μήτσο ε? Πάνο, Γιάννη, Alia, Mustafa, Billia κτλ. 1
panosveto12 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Ο Musk δεν ξέρει ότι τα 3,5 τονα θενε ένα με δυο άτομα χώρο εκτός τον οδηγό για ξεφόρτωμα .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα