Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ βλέπω να κόβονται πολλά ημιαξόνια....με τόση ροπή και επιτάχυνση δεν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο

Λες να εχουν βαλει ημιαξονια απο smart?

μ αρεσει που λεει ξεκαθαρα οτι θα εχει 4 ηλεκτροκινητηρες....

  • Like 1
Δημοσ.

Λες να εχουν βαλει ημιαξονια απο smart?

μ αρεσει που λεει ξεκαθαρα οτι θα εχει 4 ηλεκτροκινητηρες....

Οι οποίοι θα συνδέονται κατευθείαν στους τροχούς χωρίς την ύπαρξη ενδιάμεσων μηχανικών μερών? Με λίγα λόγια αν δεν δουλέψει ο έλεγχος ροπής ηλεκτρονικά , ο τροχός δεν έχει μηχανική προστασία. Ακόμη χειρότερα....

Λες για αυτό να τους έχει καλυμμένους τους πίσω τροχούς? Έξυπνο....

Θέλω να δω διαστάσεις ελαστικών και κόστος κατασκευής τους.

Δημοσ.

Υπόψιν οτι οι 37 τόνοι (80000 lbs) που αναφέρονται στο άρθρο αφορούν το μέγιστο επιτρεπόμενο μεικτό βάρος φορτηγού+φορτίου.

 

Το πιό σημαντικό είναι πόσο απο αυτό είναι ωφέλιμο φορτίο και πόσο είναι το βάρος του φορτηγού, και παρέλειψαν να το αναφέρουν.

 

Στην Ευρώπη το όριο στις πιό πολλές χώρες είναι 40 τόνοι. Απο αυτά, περίπου 8-9 είναι το βάρος του τράκτορα και άλλα τόσα είναι το βάρος του τρέηλερ.

 

Οπότε 16-18 τόνοι είναι το φορτηγό και μένουν 22-24 τόνοι για το φορτίο.

Δημοσ.

 

Ειδήσεις: «Υπέρβαρο φορτηγό διέφυγε της πορείας του στην παλιά εθνική και συγκρούστηκε με πούλμαν που επέστρεφε με 45 παιδιά δημοτικού από εκδρομή»

Ζώνες ασφαλείας φορούσαν στο λεωφορείο για να μειώσουν τον κίνδυνο της σύγκρουσης με τον τυχαίο ανεγκέφαλο μλκα που έτυχε να περνάει την ίδια στιγμή από εκεί; Ο ταχογραφος πόσα χλμ/h έδειχνε...

 

Θέλω να πω οτι αν μια εταιρεία μισθώσει ενα φορτηγό για να του πάει 40 τόνους τσιμέντο και ο μεταφορέας του πει θα στο φέρω σε δύο δόσεις γιατί το ηλεκτρικό δεν σηκώνει τόσο βάρος και θα πρέπει να το ξανά φορτίσω, φορτώσω, παω, ερθω, κτλ. Ποιόν θα επιλέξει τον δεινόσαυρο η την μπαταρία. Βέβαια όλοι ξέρουμε οτι το πετρέλαιο πάντα θα φτάνει με ενα +10% εμπόρευμα μέχρι στο τέλος της διαδρομής με όποιο κίνδυνο αυτό συνεπάγεται για τον ίδιο,τους γύρο του η ακόμα και για το ιδιο του το φορτηγό. Αλλά δεν βαριέσαι βρε αδερφέ στην Ελλάδα ζούμε...

Δημοσ.

Ζώνες ασφαλείας φορούσαν στο λεωφορείο για να μειώσουν τον κίνδυνο της σύγκρουσης με τον τυχαίο ανεγκέφαλο μλκα που έτυχε να περνάει την ίδια στιγμή από εκεί; Ο ταχογραφος πόσα χλμ/h έδειχνε...

 

Θέλω να πω οτι αν μια εταιρεία μισθώσει ενα φορτηγό για να του πάει 40 τόνους τσιμέντο και ο μεταφορέας του πει θα στο φέρω σε δύο δόσεις γιατί το ηλεκτρικό δεν σηκώνει τόσο βάρος και θα πρέπει να το ξανά φορτίσω, φορτώσω, παω, ερθω, κτλ. Ποιόν θα επιλέξει τον δεινόσαυρο η την μπαταρία. Βέβαια όλοι ξέρουμε οτι το πετρέλαιο πάντα θα φτάνει με ενα +10% εμπόρευμα μέχρι στο τέλος της διαδρομής με όποιο κίνδυνο αυτό συνεπάγεται για τον ίδιο,τους γύρο του η ακόμα και για το ιδιο του το φορτηγό. Αλλά δεν βαριέσαι βρε αδερφέ στην Ελλάδα ζούμε...

Οταν σκασουν 5 τονοι νοβοπαν στη καμπινα του λεωφορειου, οι ζωνες περιμενουν να σε σωσουν?

  • Like 1
Δημοσ.

Έχει σχέση με τα προβλήματα που έχει η Tesla στην γραμμή παραγωγής για το model 3. Τον Οκτώβριο κατασκεύασε μόλις 180 αυτοκίνητα ενώ το ήδη delayed χρονοδιάγραμμα προέβλεπε 5000 αυτοκίνητα την εβδομάδα. Την ίδια στιγμή η General Motors παράγει 1 αυτοκίνητο κάθε 3 δεύτερα και έχει πιο χαμηλή μετοχή από την Tesla.

 

Λεπτομέρειες για το όλο clusterfuck: (13:30)

 

https://www.youtube.com/watch?v=Olq3dLw22Ac&t=795

μονο η toyota. μπορει να παραγει τοσα αυτοκινητα με τετοιο ρυθμο και σιγουρα δεν ειναι η Gm η οποια οπως και η vw ειναι group 5-6 διαφορετικων εταιρειων
  • Like 1
Δημοσ.

O Elon Musk θα μείνει στην ιστορία ως ο άνθρωπος που τα έβαλε με τις πετρελαιοβιομηχανίες και δεν τον καθάρισαν σε χρόνο dt

βγαλε το στο δρομο να τραβηξει 36 τονους φορτιο να δεις τι @@κιες λεει. ο τυπος

20 sec. τα 0-100km δεν θα μεινει ημιαξονιο λαστιχο αναρτηση ....

  • Like 2
Δημοσ.

Μάλιστα ξανά μανά η ίδια βιόλα! Θα αποτύχει θα κλείσει κτλ! Μην δούμε κάτι καινούργιο μην δούμε κάποιον να κάνει κάτι να τον βγάλουμε άχρηστο! Μακάρι να συνεχίσει μακάρι να αναπτύξει ακόμη περισσότερο την ηλεκτροκίνηση μακάρι να το κάνουν κι άλλοι! Κι αν κλείσει ντροπή θα πρέπει να μας πιάσει κι όχι ηδονή που το προβλέψαμε!!!!

Δημοσ.

Ζώνες ασφαλείας φορούσαν στο λεωφορείο για να μειώσουν τον κίνδυνο της σύγκρουσης με τον τυχαίο ανεγκέφαλο μλκα που έτυχε να περνάει την ίδια στιγμή από εκεί; Ο ταχογραφος πόσα χλμ/h έδειχνε...

 

Θέλω να πω οτι αν μια εταιρεία μισθώσει ενα φορτηγό για να του πάει 40 τόνους τσιμέντο και ο μεταφορέας του πει θα στο φέρω σε δύο δόσεις γιατί το ηλεκτρικό δεν σηκώνει τόσο βάρος και θα πρέπει να το ξανά φορτίσω, φορτώσω, παω, ερθω, κτλ. Ποιόν θα επιλέξει τον δεινόσαυρο η την μπαταρία. Βέβαια όλοι ξέρουμε οτι το πετρέλαιο πάντα θα φτάνει με ενα +10% εμπόρευμα μέχρι στο τέλος της διαδρομής με όποιο κίνδυνο αυτό συνεπάγεται για τον ίδιο,τους γύρο του η ακόμα και για το ιδιο του το φορτηγό. Αλλά δεν βαριέσαι βρε αδερφέ στην Ελλάδα ζούμε...

Τόσα παιδιά που αποκεφάλισαν όταν γυρίζανε από 5μερη ... και δεν μάθαμε τίποτα ... 

Δημοσ.

Δημοσίευση 05 Νοέμβριος 2017 - 06:31 μμ

H Tesla θα εξελιχθεί σε "φούσκα"; Γράφει μεγάλες ζημιές και το Model 3 καθυστερεί τραγικά

 
giannis-skoufis-avatar.jpg
12:30 Σάββατο, 04 Νοεμβρίου 2017 - Ανανεώθηκε 10:21
 
 
 Το Model 3 είναι η ελπίδα της Tesla αλλά προς το παρόν η κανονική του παραγωγή αναβάλλεται συνεχώς
- Πηγή: Tesla
 
TESLA-MODEL-3-3.jpg
TESLA-MODEL-3-4.jpg
TESLA-MODEL-3-6.jpg
TESLA-MODEL-3-5.jpg
TESLA-MODEL-3-7.jpg
TESLA-MODEL-3-8.jpg
TESLA-MODEL-3-9.jpg
TESLA-MODEL-3-10.jpg
TESLA-MODEL-3-11.jpg
 
 

Ο δρόμος προς την ηλεκτροκίνηση -το πρώτο χρονικό ορόσημο είναι μόλις σε 7 χρόνια, το 2025, με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν ανακοινώσει πληθώρα ηλεκτρικών μοντέλων και ραγδαία αύξηση των πωλήσεων- δεν είναι καθόλου μα καθόλου εύκολος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα για αυτό η Tesla, η εταιρεία του πολυμήχανου και οραματιστή, όπως εμφανίζεται, Elon Musk.

H Tesla πράγματι σε κάποιους τομείς της ηλεκτροκίνησης είναι πρωτοπόρος και σε συνδυασμό με τα κίνητρα που υπάρχουν τόσο στις ΗΠΑ όσο και σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, η Νορβηγία είναι μια από αυτές, οι πωλήσεις της έχουν ανέβει σε αρκετά υψηλά επίπεδα. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως ευημερεί. Κάθε άλλο μάλιστα, μια και καταγράφει συνεχώς μεγάλες ζημιές, κάτι που ισχύει και για το 3ο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς, στο οποίο η οικονομική της αιμορραγία έφτασε τα 614,9 εκατομμύρια δολάρια. Η ανακοίνωση αυτών των ζημιών οδήγησε, όπως ήταν αναμενόμενο και σε μια σημαντική υποχώρηση της μετοχής της στο Nasdaq, που έφτασε το 10,5%.

Ενδιαφέρον είναι πως η Tesla δεν έχει να επιδείξει ούτε μια κερδοφόρα χρήση και ας έχει η κεφαλαιοποίησή της στο Nasdaq ξεπεράσει αρκετές φορές τα 60 δις, πόσο σημαντικά πιο μεγαλύτερο από αυτό που αντιστοιχεί σε καθιερωμένους κατασκευαστές με μακρά παρουσία και ιστορία.

Η κατάσταση γίνεται ακόμα πιο περίπλοκη για την αμερικάνικη εταιρεία αν λάβει κανείς υπόψη του πως τα έσοδά της αυξήθηκαν σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα κατά 680 εκατομμύρια δολάρια, φτάνοντας συνολικά τα 2,98 δις. Ταυτόχρονα ανακοινώνει και μεγάλη ζήτηση για τα Model S και Model X, που θα σημειώσουν αύξηση των ετήσιων πωλήσεών τους κατά 30%.

Τα οικονομικά αποτελέσματα οδήγησαν την Tesla και τον Elon Musk να μεταθέσουν την έναρξη της κανονικής παραγωγής του πιο καινούργιου και οικονομικά πιο προσιτού μοντέλου της, του Model 3, κατά 3 μήνες. Για το πρώτο τρίμηνο του 2018 δηλαδή και με εβδομαδιαίο ύψος παραγωγής τις 5.000 μονάδες, νούμερο που ακούγεται υπερ- αισιόδοξο, ειδικά από τη στιγμή που κάτι αντίστοιχο είχε ανακοινωθεί και μέσα στο καλοκαίρι, στην επίσημη παράδοση των πρώτων αυτοκινήτων στους ιδιοκτήτες τους.

Από τότε μέχρι σήμερα έχουν κατασκευαστεί ελάχιστα Model 3 -στις αρχές του περασμένου μήνα ο αριθμός τους έφτανε μόλις τα 260- γεγονός που καθιστά το στόχο της κατασκευής συνολικά 500.000 Tesla το 2017 κάτι παραπάνω από ουτοπικό. Παράλληλα καταγράφονται και πολλά παράπονα από ήδη κατόχους των μοντέλων της σε ότι αφορά την ποιότητά τους που δεν ανταποκρίνεται στο κόστος τους, που στην Ευρώπη κυμαίνεται σαφώς πάνω από τις 100.000 ευρώ για τα Model S και X.

Η Tesla απέδωσε τις μεγάλες καθυστερήσεις του Model 3 στο εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών, όμως όλα τα παραπάνω δημιουργούν την εικόνα μιας εταιρείας αίνιγμα, η οποία είναι ζημιογόνος, όπως αποδεικνύεται λειτουργεί στην ουσία χωρίς πρόγραμμα και σε τακτά χρονικά διαστήματα φροντίζει να δημιουργεί ντόρο γύρω από το όνομά της χωρίς την ανάλογη συνέχεια.

Το σίγουρο είναι πως ο χρόνος θα δείξει αν θα εξελιχθεί σε «φούσκα», ενώ εξίσου βέβαιο είναι πως οι άλλοι κατασκευαστές την έχουν ήδη στοχοποιήσει. Χαρακτηριστικές ως προς αυτό οι δηλώσεις του επικεφαλής του ομίλου της Volkswagen Matthias Mueller, ο οποίος όταν ρωτήθηκε αν θεωρεί απειλή την Tesla είπε «δεν μπορούμε να συγκρίνουμε μήλα με αχλάδια. Η Tesla είναι μια εταιρεία που πουλά λιγότερες από 100.000 μονάδες το χρόνο, εμείς πουλάμε 10 εκατομμύρια. Η Tesla χάνει τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων κάθε χρόνο και εμείς σημειώνουμε οικονομικά αποτελέσματα από 12 έως 13 δισεκατομμύρια ευρώ, οπότε πρέπει να είμαστε ρεαλιστές».

  • Like 1
Δημοσ.

Το πλέον πιθανό σενάριο είναι η Apple να εξαγοράσει την Tesla και να γίνει πραγματικά ο αντίπαλος της VW / Benz / Toyota κλπ που δεν θα ήθελαν να αντιμετωπίσουν.

 

''Η Tesla χάνει τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων κάθε χρόνο και εμείς (VW) σημειώνουμε οικονομικά αποτελέσματα από 12 έως 13 δισεκατομμύρια ευρώ, οπότε πρέπει να είμαστε ρεαλιστές''

 

όπως ανέφερε κι ένα μέλος πιο πάνω.

 

​Στα χέρια της Apple όμως τα πράγματα αλλάζουν ριζικά.

Δημοσ.

Μάλιστα ξανά μανά η ίδια βιόλα! Θα αποτύχει θα κλείσει κτλ! Μην δούμε κάτι καινούργιο μην δούμε κάποιον να κάνει κάτι να τον βγάλουμε άχρηστο! Μακάρι να συνεχίσει μακάρι να αναπτύξει ακόμη περισσότερο την ηλεκτροκίνηση μακάρι να το κάνουν κι άλλοι! Κι αν κλείσει ντροπή θα πρέπει να μας πιάσει κι όχι ηδονή που το προβλέψαμε!!!!

δεν ειπαμε οτι θα αποτυχει  και μπραβο του ,ειναι μαγκαs,και φραγκατος και εξυπνος και και και ,,αλλα  να ακουμε λογικα πραγματα και οχι @@κιες,τα φορτηγα θελουν ροπη και διαρκεια  ρυμουλκησης  οχι  γκαζια αμα θελουμε επιταχυνση περνουμε ενα Nissan GTR 

Δημοσ.

δεν ειπαμε οτι θα αποτυχει  και μπραβο του ,ειναι μαγκαs,και φραγκατος και εξυπνος και και και ,,αλλα  να ακουμε λογικα πραγματα και οχι @@κιες,τα φορτηγα θελουν ροπη και διαρκεια  ρυμουλκησης  οχι  γκαζια αμα θελουμε επιταχυνση περνουμε ενα Nissan GTR 

Ροπή πουλάει και "διάρκεια ρυμούλκησης", δεν παρακολούθησες την παρουσίαση;

Δημοσ.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι ζόρι τραβάς και διαφωνείς, ανεξάρτητα απο valuations, με το πόσο επιτυχημένη είναι η δουλειά που κάνουν, μιας και χωρίς το Μασκ ακόμα θα βασιζόμασταν στο να φτιάξουμε κάνα πρότυπο Euro7 ξερωγώ μπας και γλυτώναμε 4gr CO2/km επιπλέον.

 

Ακόμα και αν πατώσει τελικά η εταιρία σε 3 χρόνια, το ότι πρωτοπόρησε σε κάτι τόσο σημαντικό θα πρέπει να τους πιστώνεται στην αιωνιότητα.

Και που μας ενοχλεί η μείωση των εκπομπών;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...