MariosX Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Καλησπέρα Έχω την εξής μητρική πλακέτα: https://www.skroutz.gr/s/6895871/Asus-Sabertooth-X99.html εδώ και ένα χρόνο και όπως βλέπετε είναι εντός αγοράς. Αποδείχτηκε ότι είναι ελαττωματική, την επέστρεψα πίσω στο e-gate και μου πρότειναν δύο λύσεις 1. Να την δώσω πίσω και να πάρω λίγα λεφτά πίσω (όχι το αρχικό ποσό που έδωσα) που είναι 340€+ και να πάρω ότι άλλο θέλω από το κατάστημα τους 2. Να περιμένω 10-15 εργάσιμες μέρες για να την επισκευάσουν, μου είπαν θα την γυρίσουν πίσω στους προμηθευτές τους. Διάλεξα την δεύτερη. Παρόλα αυτά, επειδή η πολιτική τους δεν μου άρεσε καθόλου, μπορώ να τους κάνω καταγγελία που μου δώσανε "λύση εκβιασμού" γιατί είναι σαν να μου λένε: "Σου δίνουμε 50 ευρώ πίσω, κρατάμε την μητρική σου, την κάνουμε αντικατάσταση και την ξανά πουλάμε στην αγορά αλλιώς θα πρέπει να μείνεις 10-15 μέρες εργάσιμες χωρίς το σύστημα σου" Τι μπορώ να κάνω;;; Γιατί έχω πάθει αηδία με τις δήθεν εμπορικές πολιτικές Ελλάδος κατά του καταναλωτή.
lelos1 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 εντός εγγύησης την στέλνουν στην αντιπροσωπία και σου στέλνουν refubrished σε περίπτωση που δεν έχουν σου στέλνουν αντιπροσωπία κάποιο ανώτερο μοντέλο η το αρχικό ποσό πιστωτικό η πρώτη λύση από οτι κατάλαβα είναι δικιά τους όποτε άπλα περίμενε 1
MariosX Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 εντός εγγύησης την στέλνουν στην αντιπροσωπία και σου στέλνουν refubrished σε περίπτωση που δεν έχουν σου στέλνουν αντιπροσωπία κάποιο ανώτερο μοντέλο η το αρχικό ποσό πιστωτικό η πρώτη λύση από οτι κατάλαβα είναι δικιά τους όποτε άπλα περίμενε Refurbished/επισκευασμένη, δεν το θεωρώ σωστό ειδικά σε μητρική πλακετά κανονικά δεν πρέπει να μου δώσουν καινούργια; Νομίζω βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας δικαιούμαι καινούργια
~Palpatin~ Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Refurbished/επισκευασμένη, δεν το θεωρώ σωστό ειδικά σε μητρική πλακετά κανονικά δεν πρέπει να μου δώσουν καινούργια; Νομίζω βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας δικαιούμαι καινούργια Σε μητρικη και GPU δεν εχω ακουσει ποτε για refurbished, σε σκληρους δισκους ναι. 99% καινουργια παιρνεις πισω. 3
UsualSuspect__ Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Εμένα πάντως καινούρια μου έστειλαν πριν μήνες απ το e-gate (όσοι θυμούνται την φάση μου με την asrock gaming k4) Μόνο 2-3 μήνες τους πήρε βέβαια. Γελάω.
MariosX Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δεν υπάρχει περίπτωση να περιμένω 2-3 μήνες επειδή ζω στη Ελλάδα
lelos1 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 όσες φόρες έχω στειλει κατι για εγγύηση σου στέλνουν refurbished και οτι θα περιμένεις ενα μηνα ειναι δεδομένο απο ψυχτρα mouse οθόνη η επισκευή που σου λένε σημαίνει refurbished
Chrysostomos Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 από eshop πάντως μου είχαν δώσει καινούρια μητρική με το αντίστοιχο παρατατικό.
Getta Robo Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δεν υπάρχει περίπτωση να περιμένω 2-3 μήνες επειδή ζω στη Ελλάδα Θα πρεπει να σου δωσουν αλλη για να κανεις την δουλεια σου εφοσων περασουν καποιες μερες διχως να παρεις την νεα πισω, αυτο για μειωμενο ποσο δεν ισχυει και πανε να σε ψαρωσουν. Πολλα διαβαζω τελευταια για το e-gate, καλοι απατεωνες και αυτοι. 1
nikoskon Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Καλησπέρα Έχω την εξής μητρική πλακέτα: https://www.skroutz.gr/s/6895871/Asus-Sabertooth-X99.html εδώ και ένα χρόνο και όπως βλέπετε είναι εντός αγοράς. Αποδείχτηκε ότι είναι ελαττωματική, την επέστρεψα πίσω στο e-gate και μου πρότειναν δύο λύσεις 1. Να την δώσω πίσω και να πάρω λίγα λεφτά πίσω (όχι το αρχικό ποσό που έδωσα) που είναι 340€+ και να πάρω ότι άλλο θέλω από το κατάστημα τους 2. Να περιμένω 10-15 εργάσιμες μέρες για να την επισκευάσουν, μου είπαν θα την γυρίσουν πίσω στους προμηθευτές τους. Διάλεξα την δεύτερη. Παρόλα αυτά, επειδή η πολιτική τους δεν μου άρεσε καθόλου, μπορώ να τους κάνω καταγγελία που μου δώσανε "λύση εκβιασμού" γιατί είναι σαν να μου λένε: "Σου δίνουμε 50 ευρώ πίσω, κρατάμε την μητρική σου, την κάνουμε αντικατάσταση και την ξανά πουλάμε στην αγορά αλλιώς θα πρέπει να μείνεις 10-15 μέρες εργάσιμες χωρίς το σύστημα σου" Τι μπορώ να κάνω;;; Γιατί έχω πάθει αηδία με τις δήθεν εμπορικές πολιτικές Ελλάδος κατά του καταναλωτή. Ξεκίνα με μια καταγγελία INKA και εννοείται πως εντός εγγύησης γίνεται επιστροφή χρημάτων για όλο το ποσό. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα