deligkos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Με τη συστηματική χρήση των ρομπότ στις αυτοκινητοβιομηχανίες, η δουλειά των εργατών έχει γίνει πολύ λιγότερο κουραστική τις τελευταίες δεκαετίες. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι πλέον δεν χρειάζεται να σηκώνουν μεγάλα βάρη, οι εργάτες καταπονούνται από το γεγονός ότι οι περισσότερες εργασίες γίνονται πάνω από το ύψος του κεφαλιού και είναι επαναλαμβανόμενες – έως και 4.600 φορές κάθε ημέρα ή 1 εκατ. φορές κάθε χρόνο. Για να κάνει πιο εύκολη την εκτέλεσή τους, αλλά και για να μειώσει τις πιθανότητες τραυματισμού, η Ford συνεργάστηκε με την Ekso Bionics, κατασκευάστρια εξωσκελετών, για τη δοκιμή του EksoVest σε δύο εργοστάσια στις ΗΠΑ. Το EksoVest είναι ένας εξωσκελετός που καλύπτει το άνω τμήμα του κορμού, αυξάνοντας κατά 3-6 κιλά την ανυψωτική ικανότητα κάθε χεριού. Επίσης, είναι αρκετά ελαφρύς, ώστε να μην εμποδίζει την ελεύθερη κίνηση των χεριών. Η δοκιμή έδειξε πως μπορεί όντως να μειώσει την καταπόνηση από τις επαναλαμβανόμενες εργασίες. Έτσι, η Ford σχεδιάζει να επεκτείνει το πιλοτική πρόγραμμα και σε άλλες εγκαταστάσεις της, τόσο στην Ευρώπη όσο και στη Νότια Αμερική. Site: Futurism 1
Fubar.gr Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 https://www.youtube.com/watch?v=Y3hl-nq3-lU 6
amveria Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Η Ford πριν ένα αιώνα περίπου ήταν η πρώτη που βιομηχανοποιησε την γραμμή παραγωγής, με όλα τα "καλά" που αυτό συνεπάγεται. Σήμερα γίνεται ξανά πρώτη στο να χρησιμοποιηθεί εξω-σκελετούς σε υπαλλήλους της. Όταν τα δεδομένα πλέον θα είναι αρκετά φανταζομαι ότι θα είναι και η πρώτη που θα "αφαιρέσει" τους υπαλλήλους από τους εξω-σκελετούς... Τα σχόλια όλων ευπρόσδεκτα με την προϋπόθεση ότι έχετε κατανοήσει όσα έχω γράψει. Καλή συνέχεια. 2
MessatsuRoku Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 ναι σιγα μην το κανει για καθενα απο τους υπαλληλους της....
Hatsos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Εμένα αυτό που μου έκανε πιο πολύ εντύπωση είναι το Branding της εταιρείας, ekso=έξω. Καλή φάση. 2
logistoulis Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Η Ford πριν ένα αιώνα περίπου ήταν η πρώτη που βιομηχανοποιησε την γραμμή παραγωγής, με όλα τα "καλά" που αυτό συνεπάγεται. Σήμερα γίνεται ξανά πρώτη στο να χρησιμοποιηθεί εξω-σκελετούς σε υπαλλήλους της. Όταν τα δεδομένα πλέον θα είναι αρκετά φανταζομαι ότι θα είναι και η πρώτη που θα "αφαιρέσει" τους υπαλλήλους από τους εξω-σκελετούς... Τα σχόλια όλων ευπρόσδεκτα με την προϋπόθεση ότι έχετε κατανοήσει όσα έχω γράψει. Καλή συνέχεια. https://www.youtube.com/watch?v=tXyqRxTipN8 5
kouvalinio Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 παιδια ηρεμια κι ολα θα γινουν. Οικοδομη που δουλευω και βαζω και τζακια να το παρω το μαραφετι? Σημερα 4 ατομα σηκωσαμε 420kg ενεργειακο τζακι, Αν ειχε ο καθενας μας απο ενα τετοιο θα ειμασταν ας πουμε πιο ξεκουραστοι... Καινοτομια παντως και πολυ καλο μπραβο τους. Εδω στην Ελλαδα ομως δεν παιζει να δουμε κατι τετοιο. 8
gjp1000 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Η Ford πριν ένα αιώνα περίπου ήταν η πρώτη που βιομηχανοποιησε την γραμμή παραγωγής, με όλα τα "καλά" που αυτό συνεπάγεται. Σήμερα γίνεται ξανά πρώτη στο να χρησιμοποιηθεί εξω-σκελετούς σε υπαλλήλους της. Όταν τα δεδομένα πλέον θα είναι αρκετά φανταζομαι ότι θα είναι και η πρώτη που θα "αφαιρέσει" τους υπαλλήλους από τους εξω-σκελετούς... Τα σχόλια όλων ευπρόσδεκτα με την προϋπόθεση ότι έχετε κατανοήσει όσα έχω γράψει. Καλή συνέχεια. Μονο που η toyota παραγει 10 εκ αυτοκινητα το χρονο με ρομποτικες γραμμες πιο προηγμενες ,που η ford ουτε να ονειρευτει δεν μπορει..
bubu Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Η Ford πριν ένα αιώνα περίπου ήταν η πρώτη που βιομηχανοποιησε την γραμμή παραγωγής, με όλα τα "καλά" που αυτό συνεπάγεται. Σήμερα γίνεται ξανά πρώτη στο να χρησιμοποιηθεί εξω-σκελετούς σε υπαλλήλους της. Όταν τα δεδομένα πλέον θα είναι αρκετά φανταζομαι ότι θα είναι και η πρώτη που θα "αφαιρέσει" τους υπαλλήλους από τους εξω-σκελετούς... Τα σχόλια όλων ευπρόσδεκτα με την προϋπόθεση ότι έχετε κατανοήσει όσα έχω γράψει. Καλή συνέχεια. Καλά τα λες φιλαράκι. Νομίζω όμως πως το βασικότερο που πρέπει να κατανοήσουμε, είναι τι μπορούμε να κάνουμε με τη ζωή μας σήμερα, ώστε να μην είμαστε εμείς αυτοί που θα αντικατασταθούν στο μέλλον. Τα υπόλοιπα έχουν συζητηθεί πολλές φορές και νομίζω πως δεν αλλάζουν όσο και αν το θέλουμε.
Hlapatsas Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Καί πῶς θά βγαίνει τό μερο-κάματο (κάματος=κόπος) ἀπό ἐδώ καί στό ἐξής ἐφόσον δέν θά ὑπάρχει ὁ κάματος;;
panosveto12 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 O αυχενας ομως παλι ποναει γιατι κιτας συνεχεια πανω . 1
Agony Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Καί πῶς θά βγαίνει τό μερο-κάματο (κάματος=κόπος) ἀπό ἐδώ καί στό ἐξής ἐφόσον δέν θά ὑπάρχει ὁ κάματος;; Όπως βγαίνει τόσα χρόνια και το μεροκάματο στο Δημόσιο.... δεν αλλάζει κατι.
palawiaris Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Και εφόσον η φορντ τελειώσει με το πιλοτικό της πρόγραμμα και δει ότι όλα είναι εντάξει,θα ζητήσει από τα άτομα αυτά και διπλάσια παραγωγή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα