De@th L0rd Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 Diesel είναι καλύτερο να αγοραστεί από ιδιώτη πρώτο χέρι ή να το φέρετε απ ευθείας από το εξωτερικό. Οι μαντράδες συνήθως έχουν εισαγωγές, τα diesel του εξωτερικού μπορεί να έχουν 400.000χλμ και να μην έχουν την παραμικρή φθορά τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό μέρος του αυτοκινήτου οπότε άνετα τα χιλιόμετρα πέφτουν σε λιγότερα από 100.000. Επίσης είναι προτιμότερο πχ ένα diesel του 2010 με 240.000χλμ παρά ένα ίδιας χρονολογίας με 100.000χλμ γιατί πολύ απλά ένα diesel αγοράζεται για να γράφει χιλιόμετρα, τα 30-35000χλμ/ετος είναι πολύ πιο φυσιολογικά από τα 10-15000χλμ/ετος. Δηλαδή τόσο πολύ τα προσέχουν στο εξωτερικό; 1
doctorkostis Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 Δηλαδή τόσο πολύ τα προσέχουν στο εξωτερικό; Τα ντιζελ εξωτερικο αγοραζονται για οικονομια για αυτους που κανουν πολλα χιλιομετρα. Και οταν λεω πολλα, εννοω πολλα. Δεν ειναι σπανιο για καποιον να δουλευει 100-150 χιλιομετρα μακρια απο το σπιτι του. Οταν λοιπον κανεις 1000-1500 χιλιομετρα τη βδομαδα, μαζευονται τα χιλιομετρα. Τα χιλιομετρα ειναι στο 95% εθνικη, χωρις λακουβες και με χαμηλο ποσοστο ατυχηματων. Και για να δωσω και παραδειγμα απο τη Σουηδια οπου κατοικω. Passat 2.0 TDI 4Motion του 2014. Αριστη κατασταση μεσα-εξω, 230.000 χιλιομετρα. 11.000€. Αν θεωρητικα το αγορασει Ελληνας μαντρας, το γυρναει στα 60-70.000, λεει ο αγοραστης "20.000 χιλιομετρα το χρονο, λογικο", ζηταει μια 20αρα στο νερο. 2
De@th L0rd Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2017 Καλά μου έλεγαν ποτε εισαγωγής απο μάντρα. Αλλά και πάλι είναι πολύ δύσκολη η διαδικασία να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από έξω. Πως θα το ελέγξεις, πως θα το κανονίσεις για μεταβίβαση κ εκτελωνισμό, να βρεις μεταφορικές κ όλα αυτα. Μου φαίνεται βουνό, όλα αυτα τα κάνει ο μαντρας αλλά δεν νομίζω να αξίζουν 100% κέρδος... Πάντως αυτό θα ήταν μια γαματη ιδέα για μια δημιουργία ιστοσελίδας κ εταιρίας στο εξωτερικό. Να παρέχει τις υπηρεσίες του μάντρα καθετοποιημένα με πολύ μικρότερο κόστος. Με τα αλάτια στους δρόμους και τη διάβρωση τη παίζει;
mp123 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 δεν μπορω θα πω την γνωμη μου.νομιζετε εξω ειναι η γη της επαγγελιας.ολα τα αμαξια ειναι τζαμπα ολοι εχουν κοινουργια αυτοκινητα.αν νομιζετε ετσι κοιμαστε. το παραδειγμα με το πασατ.ιδιες τιμες εχει στην ελλαδα.σταματηστε την πιπιλα με το εξωτερικο .ελεος. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Καλά μου έλεγαν ποτε εισαγωγής απο μάντρα. Αλλά και πάλι είναι πολύ δύσκολη η διαδικασία να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από έξω. Πως θα το ελέγξεις, πως θα το κανονίσεις για μεταβίβαση κ εκτελωνισμό, να βρεις μεταφορικές κ όλα αυτα. Μου φαίνεται βουνό, όλα αυτα τα κάνει ο μαντρας αλλά δεν νομίζω να αξίζουν 100% κέρδος... Πάντως αυτό θα ήταν μια γαματη ιδέα για μια δημιουργία ιστοσελίδας κ εταιρίας στο εξωτερικό. Να παρέχει τις υπηρεσίες του μάντρα καθετοποιημένα με πολύ μικρότερο κόστος. Με τα αλάτια στους δρόμους και τη διάβρωση τη παίζει; Καθετοποιημενα θα ηταν ασυμφορο. Υπαρχουν γραφεια εκτελωνισμου, το κοστος (οταν ειχα κοιταξει πριν απο καιρο για Α6 2.0TDI) ηταν 1200Ε στην πορτα σου (πλεον ΕΤΤ, ΤΚ, ΕΠ). Υπαρχουν αρκετα threads αλλου ( πχ 4Τ Forum) που περιγραφουν με λεπτομερεια την διαδικασια. Δηλαδή τόσο πολύ τα προσέχουν στο εξωτερικό; Καποια απο αυτα ειναι εταιρικα που βγαινουν απο leasing (ενας sales rep μπορει να κανει 80Κ τον χρονο) και περα απο τα χιλιομετρα ειναι αθικτα. Αλλα ειναι τελειως σαπια. Αν δεν το ξερεις ειναι λαχειο. Επεξ/σία 21 Νοεμβρίου 2017 από Επισκέπτης
doctorkostis Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2017 δεν μπορω θα πω την γνωμη μου.νομιζετε εξω ειναι η γη της επαγγελιας.ολα τα αμαξια ειναι τζαμπα ολοι εχουν κοινουργια αυτοκινητα.αν νομιζετε ετσι κοιμαστε. το παραδειγμα με το πασατ.ιδιες τιμες εχει στην ελλαδα.σταματηστε την πιπιλα με το εξωτερικο .ελεος. Αγαπητε, δεν σχολιασα τη χαμηλη τιμη με το παραδειγμα μου. Εδειξα ενα σχεδον καινουριο μεταχειρισμενο 3ετιας σε αριστη οπτικα κατασταση που εχει πολλα χιλιομετρα, για να σχολιασω οτι θα πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι με την αγορα ντιζελ εισαγωγης. Πως απο αυτο το παραδειγμα εβγαλες συμπερασμα οτι πιστευω οτι στο εξωτερικο ειναι η γη της επαγγελιας, δυσκολευομαι να καταλαβω.
mp123 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Αγαπητε, δεν σχολιασα τη χαμηλη τιμη με το παραδειγμα μου. Εδειξα ενα σχεδον καινουριο μεταχειρισμενο 3ετιας σε αριστη οπτικα κατασταση που εχει πολλα χιλιομετρα, για να σχολιασω οτι θα πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι με την αγορα ντιζελ εισαγωγης. Πως απο αυτο το παραδειγμα εβγαλες συμπερασμα οτι πιστευω οτι στο εξωτερικο ειναι η γη της επαγγελιας, δυσκολευομαι να καταλαβω. οκ εχεις δικιο.αν το θετεις ετσι. το συμπερασμα που λες δεν το εβγαλα προσωπικα για εσενα, αλλα γενικα γιατι στην ελλαδα σχεδον ολοι νομιζουν πως στο εξωτερικο ολα ειναι τζαμπα θελουν να φερουν αμαξι απο εξω..σωστο το παραδειγμα σου
Dare-Devil Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2017 Χμμ, δηλαδή εγώ που έχω καταλήξει σε Toyota iq diesel κάτω από 10000€ με γύρω στα 90.000 χλμ, δεν θα πράξω σωστά; euro 5 επιτρέπονται; δε με χαλάει η βενζίνη απλά για αλλαγή θέλω πετρέλαιο 90.000 χλμ εισαγωγής; Μεγάλη η πιθανότητα για 200.000 χλμ + πραγματικά. Τις κολάσεως γίνεται με τα γυρισμένα χιλιόμετρα παντού. Και αυτοκίνητο με 400.000 χλμ δεν ντρέπονται να το γυρίσουν στα 100.000 χλμ . Πετρέλαιο πάρε μόνο αν κάνεις τουλάχιστον 15.000 χλμ το χρόνο . ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ειδάλλως είσαι χαμένος οικονομικά .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα