Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με scooter


pantelosaek21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας, εχω ένα scooter malaguti phantom f12 100cc 2T και έχει ένα προβλημα μετά από τα 30km/h δεν τραβάει καλά τι μπορεί να φταει;;Έχει 10.000χλμ. Τον ιμάντα του δεν τον έχω αλλάξει... Ευχαριστώ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολλα μπορει να εχει.απο κολημενα ριντοφυλλα,σκουπιδια στο καρμπ,ακαταλληλο λαδι μιξης,κολλημενα ελατηρια μπιστονιου,προβλημα στο βαριειτορ,ιμαντας........διαλεχτε....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας, εχω ένα scooter malaguti phantom f12 100cc 2T και έχει ένα προβλημα μετά από τα 30km/h δεν τραβάει καλά τι μπορεί να φταει;;Έχει 10.000χλμ. Τον ιμάντα του δεν τον έχω αλλάξει... Ευχαριστώ!!!

Τα χέρια σου πιάνουν; Για αρχή βγάλε το μπουζι κ δες σε τη κατάσταση είναι. Αν είναι φθαρμένο άλλαξε το αν είναι λαδωμένο καθάρισε το. Και κάνε δοκιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα δίχρονα συνήθως κοιτάμε την τροφοδοσία. Ρίξε καθαριστικό σπρέι στο καρμπιρατέρ ενώ είναι σε λειτουργία (από την μεριά του φίλτρου αέρα) και μάρσαρε για 20-30 δευτερόλεπτα (ενώ ταυτόχρονα συνέχισε να ψεκάζεις και λίγο σπρέι κατά διαστήματα). Βάλε ξανά το φίλτρο και πήγαινέ το βόλτα να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι φίλε δεν είναι το μπουζί...το καθάρισα αλλά παλι το ιδιο... Μήπως ο ιμάντας;;;

 

Πριν πας στο σπόιλερ βάλε ένα βίντεο με το μηχανάκι στο διπλό σταντ να είναι ζεσταμένο, και άστο να δουλεύει για λίγη ώρα σε ρελαντί και μετά γκάζωσε. Να φαίνεται στο βίντεο αν μπορείς ο τροχός όταν γκαζώνει. Μπορεί να είναι και ο ιμάντας άλλα θέλω να το ακούσω λίγο επομένως όσο μπορείς καλύτερη ποιότητα.

 

 

 

 

Πάμε στο επόμενο κομμάτι. Τσέκαρε τροφοδοσία αν κατεβάζει επαρκές καύσιμο στο καρμπιρατέρ. Μετά φίλτρο αέρα να είναι καθαρό. Μετά πας σε καρμπιρατέρ. Λύσε το και καθαρισέ το βγάζοντας προσεκτικά τα λαστιχάκια φλάντζες στην άκρη και  βυθίζεις το υπόλοιπο σε ένα δοχείο με διαλυτικό πολυουρεθάνης να το σκεπάζει όλο κ το αφήνεις για ένα βράδυ. Δες όταν βγάλεις το καρμπιρατέρ  στην εισαγωγή έχει τα ριντόφυλλα. Αυτά είναι συνήθως σε σχήμα πυραμίδας.

 

 https://www.google.gr/search?q=reed+valve&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj3zI_U08rXAhWjYpoKHeQDCCIQ_AUICigB&biw=1396&bih=667

 

Τα θέλεις να κλείνουν ερμητικά σε κατάσταση ηρεμίας και να είναι σε καλή κατάσταση. Δηλαδή να μην έχουν τρύπες, σπασίματα, ραγίσματα, και 100 κιλά βρώμα από λάδι και σκόνη.

 

Πάμε ξανά στο καρμπιρατέρ, λύνεις ζιγκλεράκια, βελόνες και φυσάς με σπρέι καθαριστικού καρμπιρατέρ ή πεπιεσμένο αέρα. Προσέχεις όταν το λύνεις που πάει το καθετί, έχει πολλά σημαντικά μικροσκοπικά κομμάτια. 

Ύστερα βρίσκεις ζιγκλεράκια μικρότερα ή μεγαλύτερα να δοκιμάσεις. Κάνεις τις ανάλογες ρυθμίσεις σε ντίζες και βίδες.

 

Αν τελικά δεν είναι τίποτα απ'ολα αυτά προχωράμε στο ηλεκτρολογικό κομμάτι μετά.

Οτι απορία έχεις ρώτα. Έχω βάλει συνδρομή στο θέμα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εξάτμιση έχει βουλώσει.

 

Και αυτό... Ελπίζω να μην είναι από εκείνες τις χοντρές γεμισμένες με υαλοβάμβακα. Αν είναι σκέτο σίδερο καθαρίζει πανεύκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάγκες σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις συμβουλές σας θα τα τσεκάρω και θα σας ξανά πω επίσης όταν είναι νεκρό δλδ δεν παταω γκάζι και είναι στο ρελαντί γυρνάς;ει η πισω ρόδα σαν να έχει πολλες στροφές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάγκες σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις συμβουλές σας θα τα τσεκάρω και θα σας ξανά πω επίσης όταν είναι νεκρό δλδ δεν παταω γκάζι και είναι στο ρελαντί γυρνάς;ει η πισω ρόδα σαν να έχει πολλες στροφές...

 

Αν έχεις ρελαντί και είναι κομπλαρισμένη η πίσω ρόδα κάποιο θέμα έχεις στη μετάδοση του cvt.  Μπορεί να είναι από κολλημένο συμπλέκτη στη πίσω τροχαλία μέχρι κολλημένη μπροστά. Όταν επιταχύνεις και ξεκινάει το σκούτερ νιώθεις κραδασμούς από το μοτερ; Σαν να κλοτσάει δηλαδή κάτι;

 

Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο μη πειράξεις το μοτερ και εξατμίσεις καλύτερα να ξεκινήσεις από τη μετάδοση. Μπορεί και ο ιμάντας που λες να έχει φθαρεί κ να μη μπορεί να κλείσει και η τροχαλία η μπροστινή (όταν κλείνει πιάνεις τελική) και το αντίστροφο κάνει πίσω στο συμπλέκτη (καμπάνα). Άνοιξε το καπάκι με προσοχή στη μανιβέλα  εκκίνησης και τα ελατήριά  της και τράβα μια φωτό κι απο κει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε ναι κάτι στο μοτέρ ακουγεται μέσα σαν να χτυπάει κάτι αλλά μερικές φορές η ρόδα και οι στροφές φτιάχνονται αλλα ο ήχος στο μοτέρ παραμενει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλαζεις βαρελακια και τρεις οδηγους στο βαριέιτορ,και τον ιμαντα,και βλεπεις αποδοση.πανω απο 15-20 ευρω,δυσκολα να παει....αν στροφαρει στο ρελαντι την ροδα,εχεις ψηλο ρελαντι.αν δεν ειναι ψηλα οι στροφες,και γυρναει την πισω ροδα,μαλλον εσπασε κανα ελατηριο απο τον φυγοκεντρικο συμπλεκτη ή αλλαξε θεση κανα βαρελακι και ανεβαζει σχεση ταχυτητας στο βαριέιτορ......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε εγώ σκεφτόμουν για μπίλιες ιμάντα μπουζί πιστονι τι άλλο προτινεις για να παει λίγο πιο καλά γτ έχει παρα πολυ τράβηγμα μέχρι τα 30 χλμ και μετά παει αργα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σου φαινεται οτι παει καλα,διοτι μεχρι τα 30,εχει χαμηλη σχεση ταχυτητας ,πρωτη δευτερα,και τραβαει καλα,...παντως κατοσταρι διχρονο,πρεπει να σκιζει απο δυναμη.ανοιξε δες βαριέιτορ ομαντα και φυγοκεντρικο,αν εχουν ή οχι φθορες,και αν δεν δεις κατι,αναγκαστικα θα ανοιξεις κυλινδρο.να παρακαλας να μην θελει κανα στροφαλο,γιατι αυτο θα τσουξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...