Προς το περιεχόμενο

Προσοχη στους πωλητες RAM που γραφουν για εγγυηση μέσω σειριακού αριθμού


Kostas_93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εγω παλι πιστευω οτι ελαχιστες εταιριες  δεν τιμουν την εγγυηση βαση serial , δλδ αν εχω μοντελο 3 μηνων σε κυκλοφορια χωρις αποδειξη θα μου πουν ξερεις δεν καλυπτεσαι διοτι μπορει να εληξε η εγγύηση ?δεν θα το αναπτυξω περαιτερω αλλα το να λεμε γενικοτητες και να παραθετουμε ευρωπαικες οδηγιες ειναι ενα πραγμα και αλλο το τι ισχυει, απο προσωπικη εμπειρια μια χαρα καλυψη εγγυησης ειχα και χωρις αποδειξη ,τωρα εαν θα μπει καποιος στο τριπακι να αγορασει ραμ και να ξεκινησει τα παζαρια βαση αυτης της λογικης ειναι αλλο θεμα πχ ψιτ μεγαλε παει 160 με εγγυηση σου δινω 80 και πολλα σου ειναι γιατι μπορει να μην εχει εγγυηση κλπ κλπ με αφηνει παντελως αδιαφορο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

εγω παλι πιστευω οτι ελαχιστες εταιριες  δεν τιμουν την εγγυηση βαση serial , δλδ αν εχω μοντελο 3 μηνων σε κυκλοφορια χωρις αποδειξη θα μου πουν ξερεις δεν καλυπτεσαι διοτι μπορει να εληξε η εγγύηση ?δεν θα το αναπτυξω περαιτερω αλλα το να λεμε γενικοτητες και να παραθετουμε ευρωπαικες οδηγιες ειναι ενα πραγμα και αλλο το τι ισχυει, απο προσωπικη εμπειρια μια χαρα καλυψη εγγυησης ειχα και χωρις αποδειξη ,τωρα εαν θα μπει καποιος στο τριπακι να αγορασει ραμ και να ξεκινησει τα παζαρια βαση αυτης της λογικης ειναι αλλο θεμα πχ ψιτ μεγαλε παει 160 με εγγυηση σου δινω 80 και πολλα σου ειναι γιατι μπορει να μην εχει εγγυηση κλπ κλπ με αφηνει παντελως αδιαφορο

To τι πιστευεις εσυ οτι ισχυει απο 1 "προσωπικη εμπειρια" εχει τεραστια διαφορα απο το τι ισχυει.

Οσο επισης εχει μεγαλη διαφορα το τι νομιζεις εσυ οτι συμβαινει με το τι πρεπει να γνωριζει ο κοσμος που αγοραζει μεταχειρισμενα.

 

Η περιπτωση να ισχυσει εγγυηση μονο με το serial number υπαρχει, αυτο ωστοσο δεν αναιρει το γεγονος οτι καλλιστα μπορουν να μην σε εξυπηρετησουν αν δεν διαθετεις αποδειξη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To τι πιστευεις εσυ οτι ισχυει απο 1 "προσωπικη εμπειρια" εχει τεραστια διαφορα απο το τι ισχυει.

Οσο επισης εχει μεγαλη διαφορα το τι νομιζεις εσυ οτι συμβαινει με το τι πρεπει να γνωριζει ο κοσμος που αγοραζει μεταχειρισμενα.

 

Η περιπτωση να ισχυσει εγγυηση μονο με το serial number υπαρχει, αυτο ωστοσο δεν αναιρει το γεγονος οτι καλλιστα μπορουν να μην σε εξυπηρετησουν αν δεν διαθετεις αποδειξη.

συμφωνω ωστοσο ,εχει μεγαλη διαφορα απο το τι θελει ο αλλος να διαθεσει και τι διατιθεται σε ποια τιμη ,εχω συναντησει πολλους αργχοσχολους που θεωρουν οτι πχ ενα προιον τεχνολογιας πχ των 900 ευρω λεγε με dell lattitude 11 που πουλας μεταχειρισμενο αξιζει 200 ευρω διοτι χρησιμοποιηθηκε ενα ετος , και εχει εγγυηση πχ απο την dell βαση serial η οποια παρεπιπτοντως αναγνωριζει την εγγυηση βαση serial .Στο τελος της μερας το προσοχη καποιων απευθυνεται με καποιο σκοπο ,τα υπολοιπα ειναι κουβεντες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαινω τι ακριβως συζηταμε.

 

Οι οροι της εγγυησης ειναι αυτοι. Αν καποιος δε θελει να βρεθει προ εκπληξεως φροντιζει να εχει -τουλαχιστον- αποδειξη. Αν παλι βασιζεται στην καλη θεληση καποιων εταιρειων, σαν τα παραδειγματα που μας λες, προβλημα του. Δεν ειναι ο κανονας αυτος, αλλα η εξαιρεση. Simple as that και ολα τα υπολοιπα ειναι να 'χαμε να 'λεγαμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαινω τι ακριβως συζηταμε.

 

Οι οροι της εγγυησης ειναι αυτοι. Αν καποιος δε θελει να βρεθει προ εκπληξεως φροντιζει να εχει -τουλαχιστον- αποδειξη. Αν παλι βασιζεται στην καλη θεληση καποιων εταιρειων, σαν τα παραδειγματα που μας λες, προβλημα του. Δεν ειναι ο κανονας αυτος, αλλα η εξαιρεση. Simple as that και ολα τα υπολοιπα ειναι να 'χαμε να 'λεγαμε.

απλο καποιοι θενε χωμα τιμες σε μεταχειρισμενες ραμ και δημιουργουν το θεμα ,τα υπολοιπα ειναι για να λεμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

συμφωνω ωστοσο ,εχει μεγαλη διαφορα απο το τι θελει ο αλλος να διαθεσει και τι διατιθεται σε ποια τιμη ,εχω συναντησει πολλους αργχοσχολους που θεωρουν οτι πχ ενα προιον τεχνολογιας πχ των 900 ευρω λεγε με dell lattitude 11 που πουλας μεταχειρισμενο αξιζει 200 ευρω διοτι χρησιμοποιηθηκε ενα ετος , και εχει εγγυηση πχ απο την dell βαση serial η οποια παρεπιπτοντως αναγνωριζει την εγγυηση βαση serial .Στο τελος της μερας το προσοχη καποιων απευθυνεται με καποιο σκοπο ,τα υπολοιπα ειναι κουβεντες

 

Για κάτι τέτοιες απόψεις λέω ότι πουλάτε και αγοράζετε μεταχειρισμένα, χωρίς να έχετε ιδέα πως λειτουργεί το σύστημα. Συγκεκριμένα η Dell είναι μια εταιρεία που επιτρέπει την μεταβιβάση της εγγύησης μταξύ ιδιωτών. Η διαδικασία που ακολουθείται είναι πολύ συγκεκριμένη και απαιτεί ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

 

Οπότε όχι, δεν αρκεί ένα serial number ή ένα σκέτο service tag για να κάνεις χρήση της εγγύησης ενός μεταχειρισμένου Dell προϊόντος και δεν ξέρω που το διάβασες αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ή κάποιοι θέλουν να πουλήσουν την <30€ αγορασμένη προ διετίας ram τους >50€ και τους φαίνετε κάπως να δώσουν απόδειξη… κάποιοι ζητάνε τσάμπα, κάποιοι πουλάνε τίμιο ξύλο… μην λέμε άσχετα όμως με το αρχικό post….

 

 

O Kostas_93 άνοιξε ένα θέμα προς ενημέρωση από μια εμπειρία του….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάτι τέτοιες απόψεις λέω ότι πουλάτε και αγοράζετε μεταχειρισμένα, χωρίς να έχετε ιδέα πως λειτουργεί το σύστημα. Συγκεκριμένα η Dell είναι μια εταιρεία που επιτρέπει την μεταβιβάση της εγγύησης μταξύ ιδιωτών. Η διαδικασία που ακολουθείται είναι πολύ συγκεκριμένη και απαιτεί ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

 

Οπότε όχι, δεν αρκεί ένα serial number ή ένα σκέτο service tag για να κάνεις χρήση της εγγύησης ενός μεταχειρισμένου Dell προϊόντος και δεν ξέρω που το διάβασες αυτό.

Λυπαμαι αλλα απο προσωπικη εμπειρια μια χαρα επετρεψε την εγγυηση στον αγοραστη χωρις την συγκεκριμενη διαδικασια, οταν αγοραστηκε το ταμπλετ περαστηκε στην database αυτοματα η εγγυηση στο serial απο την ημερομηνια αγορας και εντευθεν οποιος το κατειχε ειχε εγγυηση διοτι προκειτω για επαγγελματικη σειρα οπως ειπα τα πλειστα περι εγγυησης αποτελουν απλα δικαιολογια  για σχεδον δωρεαν αγορα απο καποιους αν τσιμπησει ο πωλητης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oμπο...

Επισης βαση εμπειριας γνωστου μου που εσπασε το ποδι του γλυστρωντας στην μπανιερα, καλα θα ηταν να μην πλενεστε για να μην σπασετε το ποδι σας. Οι γιατροι σχεδιασαν ετσι τις μπανιερες για να μας τα παιρνουν εκ των υστερων.

Συλλογιστικη δημοτικου, που καποιος με βαση μια δικη του εμπειρια προσπαθει να γενικευσει και να το παρουσιασει ως κανονα, επιμενοντας ακομα κι οταν πολλα μελη του λενε οτι ο κανονας ειναι το αναποδο, ακομα κι οταν του παραθετουν τους ορους εγγυησης του κατασκευαστη που τον διαψευδουν. Κι ολα αυτα για να καταληξει σε μια τελειως αυθαιρετη και αβασιμη ερμηνεια οτι και καλα ειναι κολπο των αγοραστων για να ριχνουν τις τιμες. Τι να πει κανεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Λυπαμαι αλλα απο προσωπικη εμπειρια μια χαρα επετρεψε την εγγυηση στον αγοραστη χωρις την συγκεκριμενη διαδικασια, οταν αγοραστηκε το ταμπλετ περαστηκε στην database αυτοματα η εγγυηση στο serial απο την ημερομηνια αγορας και εντευθεν οποιος το κατειχε ειχε εγγυηση διοτι προκειτω για επαγγελματικη σειρα οπως ειπα τα πλειστα περι εγγυησης αποτελουν απλα δικαιολογια  για σχεδον δωρεαν αγορα απο καποιους αν τσιμπησει ο πωλητης...

 

Κι εμένα, από προσωπική εμπειρία, σε ένα παλιό XPS 13 που είχα μου ζήτησε ο τεχνικός να έχω μαζί και την απόδειξη αγοράς όταν ήρθε on site για service. Οπότε λέω να αφήσουμε κατά μέρος τις προσωπικές εμπειρίες και να δούμε τι λέει κάθε κατασκευαστής στο σάιτ του και τι λένε οι ευρωπαϊκές οδηγίες/νόμοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Οπότε λέω να αφήσουμε κατά μέρος τις προσωπικές εμπειρίες και να δούμε τι λέει κάθε κατασκευαστής στο σάιτ του και τι λένε οι ευρωπαϊκές οδηγίες/νόμοι.

Για γελια η ευρωπαικη οδηγια να μην μεταβιβαζεται η εγγυηση.Ελπιζω να αλλαξει καποτε , να συνειδητοποιησουν οτι η αγορα των μεταχειρισμενων κινει την αγορα των καινουργιων , ιδιως στα ηλεκτρονικα  και να γελαμε καποτε με αυτες τις παρωχημενες τυπικοτητες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τηλεφωνική ερώτηση προς την huawei για το πόσο υπόλοιπο εγγύησης έχει το honor 8 (αγορασμένο προ 15 ημερών) μου ζήτησε imei και μου είπε 1 χρόνο και 3 μήνες, τότε ενημέρωσα για το πότε αγόρασα και μου απάντησε ότι με την απόδειξη έχω δύο χρόνια από την ημερομηνία αγοράς.

Λίγο άσχετο αυτό που έγραψα αλλά βάζει και άλλες παραμέτρους στη συζήτηση ιδίως σε προϊόντα που έχουν χρονικό όριο ως προς την κάλυψη εγγύησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

@forgotten: Θυμάμαι κάποια στιγμή που ήθελες να πουλήσεις μεταχειρισμένο 3DS σε τιμή καινούριου και νόμιζες ότι τα είχαμε βάλει μαζί σου όταν σου λέγαμε ότι πουλάς ακριβά. Χαλάρωσε γενικά με το αίσθημα καταδίωξης, δεν σε κυνηγάει κανείς, ούτε κοιτάζει κανείς να σου πάρει την ιδιοκτησία σου για ένα ξεροκόμματο. Δικό σου είναι το οτιδήποτε, μπορείς να το πουλάς όσο θεωρείς ότι αξίζει. Απλά αν σου μένει στο ράφι, λάβε υπόψη σου την πιθανότητα ότι το έχεις υπερεκτιμήσει. Ή μην την λαμβάνεις, δεν ενδιαφέρεται κανείς. :)

 

 

Για γελια η ευρωπαικη οδηγια να μην μεταβιβαζεται η εγγυηση.Ελπιζω να αλλαξει καποτε , να συνειδητοποιησουν οτι η αγορα των μεταχειρισμενων κινει την αγορα των καινουργιων , ιδιως στα ηλεκτρονικα  και να γελαμε καποτε με αυτες τις παρωχημενες τυπικοτητες.

 

Δεν θα το λεγα. Ναι συμφωνώ ότι η αγορά των μεταχειρισμένων κινεί αυτή των καινούριων, ωστόσο το σκεπτικό της ευρωπαϊκής οδηγίας είναι απολύτως σωστό. Η εγγύηση πάντα είναι άρρηκτα δεμένη με την σύμβαση της αγοραπωλησίας. Ο πωλητής μεταβιβάζει ένα πράγμα στον αγοραστή έναντι ενός χρηματικού αντιτίμου. Το σκεπτικό είναι ότι αφού ο πωλητής έχει κέρδος από τη σύμβαση της αγοραπωλησίας, τότε ο πωλητής είναι υπόχρεος απέναντι στον αγοραστή για την καλή λειτουργία του πράγματος (στα πλαίσια της ορθής χρήσης και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του προϊόντος εννοείται πάντα). Δηλαδή ο πωλητής εγγυάται ότι το πράγμα θα λειτουργεί όπως είναι κατασκευασμένο να λειτουργεί, ακριβώς επειδή έχει κέρδος από την αρχική συναλλαγή. Γι' αυτό λέμε πάντα ότι για να μην παραιτείται των δικαιωμάτων του ο καταναλωτής πρέπει να απευθύνεται στο κατάστημα για τη χρήση της εγγύησης και όχι στον κατασκευαστή. Το κατάστημα είναι αυτό που φέρει ευθύνη απέναντί του σχετικά με την εγγύηση του προϊόντος.

 

Στις αγορές μεταξύ ιδιωτών, συμβαίνει το εξής:

 

Ο πωλητής όντας ιδιώτης δεν έχει κέρδος από την αγοραπωλησία, από τη στιγμή που πουλάει κάτι μεταχειρισμένο σε χαμηλότερο τίμημα από αυτό που διέθεσε για την απόκτηση του πράγματος. Επομένως, αφού δεν έχει κέρδος δεν μπορεί να είναι και υπόχρεος απέναντι στον αγοραστή για την καλή λειτουργία του πράγματος. Στην περίπτωση που ο πωλητής έχει κέρδος από την αγοραπωλησία, τότε κακώς θεωρείται ιδιώτης και αν το κάνει κατ' εξακολούθηση (το να έχει κέρδος από αγοραπωλησίες) τότε βάσει νόμου πρέπει να κάνει έναρξη επιτηδεύματος, με ότι συνεπάγεται αυτό. Στην περίπτωση που ο αγοραστής θέλει να έχει εγγύηση για την καλή λειτουργία του πράγματος, τότε κακώς αγοράζει μεταχειρισμένο από ιδιώτη και θα έπρεπε να απευθυνθεί σε κατάστημα.

 

 

 

Σε τηλεφωνική ερώτηση προς την huawei για το πόσο υπόλοιπο εγγύησης έχει το honor 8 (αγορασμένο προ 15 ημερών) μου ζήτησε imei και μου είπε 1 χρόνο και 3 μήνες, τότε ενημέρωσα για το πότε αγόρασα και μου απάντησε ότι με την απόδειξη έχω δύο χρόνια από την ημερομηνία αγοράς.
Λίγο άσχετο αυτό που έγραψα αλλά βάζει και άλλες παραμέτρους στη συζήτηση ιδίως σε προϊόντα που έχουν χρονικό όριο ως προς την κάλυψη εγγύησης.

 

Έτσι ακριβώς. Το ΙΜΕΙ τους δείχνει πότε απέκτησε τη συσκευή το κατάστημα, όχι πότε πουλήθηκε σε καταναλωτή. Η απόδειξη αγοράς είναι αυτή που δείχνει πότε έφυγε από το κατάστημα η συσκευή. Πολλοί κατασκευαστές για να λύσουν το πρόβλημα της μεταβίβασης της εγγύησης από τη μία και για να βγάλουν τον καταναλωτή από τον κόπο να ψάχνει για αποδείξεις από την άλλη, προσφέρουν επιπλέον εγγύηση αν κάνεις register τη συσκευή στην database τους. Π.χ. το Mate 9 είχε δύο χρόνια εγγύηση, μόλις το έκανα register αυξήθηκε στα τρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τσου , αυτα ειναι αλχημειες .Το μαγαζι πουλησε κατι , αυτα τα λεφτα τα εισπραξε,δεν εγιναν ξαφνικα καπνος επειδη εγω αποφασισα να πουλησω το tablet  πχ για ενα ευρω η  να το χαρισω στην μανα μου.Βλεπεις οτι ακολουθω το δικο σου σκεπτικο.Αφου λοιπον τα λεφτα εισεσπραξε ειναι ...αποφυγη ευθυνης να κανει το κοροιδο επειδη το προιον ειναι στην κατοχη της Μαριας και οχι της Ελενης.

Και αν ο αρχικος ιδιοκτητης πεθανει την ιδια μερα  που το αγορασε ? Ειναι λογικο να  χανεται η η εγγυηση καλης λειτουργιας επειδη πηγε στον αλλο κοσμο ? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...