Προς το περιεχόμενο

Opel Astra 1.6 Twinport 2005 - ΘΟΡΥΒΟΣ!


Orpheas1992

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, το αυτοκίνητο είναι ένα opel astra 1.6 twinport με 190.000 χιλιομετρα στην πλατη.
Σερβις, νερα, λαδια, ξυδια ολα κομπλε.

Εδω και 2 χρονια κανει μονιμα εναν θορυβο, ακριβως οπως στο παρακατω βιντεο

 

https://www.youtube.com/watch?v=-7ki4roF1AY

 

Πριν απο 3 χρονια εκανε παλι κατι αντιστοιχο, το ειχαμε διορθωσει αλλαζοντας κατι ωστηρια ( ; ) αν δεν κανω λαθος και ειχε μειωθει αισθητα ο θορυβος. Ο μηχανικος ειχε πει οτι δεν ειναι προβλημα για την μηχανη, απλα ειναι ενοχλητικο. Δεν κρατησε για πολυ ομως, με τον καιρο επανηλθε και αρχισε να γινεται πιο εντονος.

 

Πλεον κανει οπως στο βιντεο που ανεβασα παραπανω, σε σημειο οταν σταματαω σε φαναρι παντα να ερχεται καποιος διπλα και να με ρωταει γιατι κανει ετσι  :-D  :-D

 

Εκει που το παω για σερβις το εχουν τσεκαρει και μου λενε οτι δεν εχει κανενα μηχανικο προβλημα.
Ειναι οντως τα ωστηρια και πρεπει καθε τρεις και λιγο να τα αλλαζω;

Παιζει με τον καιρο να κανει ζημια στην μηχανη;
Ο θορυβος οκ ειναι αρκετα ενοχλητικος αλλα αν δεν υπαρχει κινδυνος για το αυτοκινητο δεν με πειραζει τοσο.

 

Το εχει συναντησει κανεις αλλος σε αυτο το μοντελο που το εχει η μιση Ελλαδα;  :P 


ΥΓ. ενας τυπος στα σχολια στο youtube γραφει "That sound is coming from inside the inlet manifold. If you take it off and split the manifold you will find a plate that is fasten with 2 bolts. This is what comes loose and making the noise. What I have done with my car was removing the bolts and putting Loctite on it before fasting it. Worked for me."
Δεν σκαμπαζω απο αυτοκινητα, μονο το πολλαπλη εισαγωγης επιασα απο το παραπανω. Λετε να ειναι κατι τετοιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συνηθισμένο προβλημα σε αυτα τα μοτερ ειναι η καδενα, εχεις αλλαξει;

Όντως η καδένα έχει θέμα , κάνει θορυβο στα 2-3 λεπτά που είναι κρυός ο κινητήρας.

Συνηθως στις 200.000 θελει αλλαγή, και το κόστος όλου του σετ χρονισμου της GM στοιχίζει 250 ευρώ

Ημουν κάτοχος Corsa C όχι όμως κινητήρα Twinport

Ψάξε και στην ελληνική κοινότητα της Opel  για το πρόβλημα σου. Ισως κάποιος κάτοχος το εχει αντιμετωπίσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καδενα νομιζω εχει αλλαξει πριν τα 100.000 χλμ αλλα δεν ειμαι και σιγουρος....θα δω αυριο το βιβλιο σερβις και θα επανελθω.

Μπορει να θελει ξανα αλλαγμα αν γινουν πολλα χιλιομετρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καδενα νομιζω εχει αλλαξει πριν τα 100.000 χλμ αλλα δεν ειμαι και σιγουρος....θα δω αυριο το βιβλιο σερβις και θα επανελθω.

 

Μπορει να θελει ξανα αλλαγμα αν γινουν πολλα χιλιομετρα;

πολυ σωστα... ειναι αναλωσιμο για αυτα τα μοτερ δυστυχως, τη στιγμή που στο Bmw του πατερα μου με 400000 χλμ δεν κανει κιχ και φυσικα δεν αλλαχτηκε ποτε

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eπομένως την επόμενη φορά ξέρεις αν θα ξαναγόραζες OPEL. Η εταιρία αυτή είναι πραγματικά αστεία. Κ όλα αυτά ξεκίνησαν τη δεκαετία του 90. Όλα τα παλίοτερα σκυλιά μαύρα ήταν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα δεν ειμαι φαν της εταιριας ουτε το αγορασα ο ιδιος, απλα το παρελαβα απο τον αδερφο μου :P

Στα του θεματος, εψαξα στο βιβλιο και βρηκα αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου στα 100.000 χλμ. Αρα δεν εχω καδενα αλλα μαλλον ιμαντα ( ; ).
Το αυτοκινητο ειναι ακριβως αυτο http://www.automobile-catalog.com/car/2004/2525855/opel_astra_1_6_twinport.html (12/2004 ειναι το δικο μου). 
Ψαχνω λιγο γκουγκλαροντας για να το αποσαφηνισω αν εχει καδενα ή ιμαντα, οι πιο πολλοι ιμαντα λενε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα δεν ειμαι φαν της εταιριας ουτε το αγορασα ο ιδιος, απλα το παρελαβα απο τον αδερφο μου :P

 

Στα του θεματος, εψαξα στο βιβλιο και βρηκα αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου στα 100.000 χλμ. Αρα δεν εχω καδενα αλλα μαλλον ιμαντα ( ; ).

Το αυτοκινητο ειναι ακριβως αυτο http://www.automobile-catalog.com/car/2004/2525855/opel_astra_1_6_twinport.html (12/2004 ειναι το δικο μου). 

Ψαχνω λιγο γκουγκλαροντας για να το αποσαφηνισω αν εχει καδενα ή ιμαντα, οι πιο πολλοι ιμαντα λενε.

 

99% καδενα εχει, εχει φιλος του 2005 και ενας αλλος του 2007 και τα δυο καδενατα, απλα στο συνεργειο ισως το σημειωσαν ετσι σαν default

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως και στο δικο μου (passat 2006 1.6fsi) εχει καδενα η οποια δεν εχει αλλαχτει ποτε και το αυτοκινητο εχει 330.000χλμ. Μερικες φορες κροταλιζει οταν ξεκιναει αλλα δεν ειναι θεμα αυτο καθως εχουν κατσει τα λαδια στο καρτερ μετα απο βραδυ ή ωρες αχρηστειας. Η vw προτεινει αλλαγη στις 300k οποτε το εχω στο προγραμμα. (600€)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω το άστρα του 05. Και εμένα μου κάνει αυτόν τον θόρυβο αλλά σε απειροελάχιστο βαθμό σε σχέση με του βίντεο. Έχω το 1.4 με 150κ χλμ. Σε όσα συνεργεία ρώτησα μ είπαν καδένα. Το κόστος σε αντιπροσωπεία κοντά ένα χιλιάρικο μ είπαν ενώ σε αλλά κοντά στο 600αρι. Εγώ δεν σκέφτομαι να την αλλάξω γτ μεν είναι μικρός ο θόρυβος , αλλά με διαβεβαίωσαν πως δεν πρόκειται να σπάσει με τπτ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...