Teo1303 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Καλησπερα παιδια.... θελω να παρω ενα 75αρι alternator και εχω μια 60αρα μπαταρια ... Γενικα τι ισχυει για την σχεση δυναμο και μπαταριας??? Ποσα αμπερ χρειαζεται η καθε μπαταρια ??? Παει αναλογα και με το τι περιλαμβανει το καθε αυτοκινητο??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Το αλτενέιτορ στα αυτοκίνητα δεν υπάρχει μόνο για να φορτίζει την μπαταρία, από τη στιγμή που θα πάρει μπροστά το αλτενέιτορ τροφοδοτεί (όσο είναι δυνατό βέβαια) όλες τις καταναλώσεις του ηλεκτρικού συστήματος. Οπότε ναι, κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετικές ανάγκες, και σε αλτενέιτορ και σε μπαταρία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeSmirlis Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2017 Γενικά ισχύει ότι διαφορετικές ανάγκες έχει κάθε αυτοκίνητο. Πχ το δικό μου (passat 2006) έχει γεννήτρια που δίνει 110Α και μπαταρία 60αρα. Υπάρχει και η δυνατότητα να μπει και 140Α γεννήτρια αν χρειάζεται. Οπότε όλα είναι θέμα κατανάλωσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2017 Τι σχέση έχουν τα αμπερώρια της μπαταρίας με το πόσο ρεύμα μπορεί να δίνει συνεχόμενα η γεννήτρια; Το ένα είναι χωρητικότητα και το άλλο ένταση ρεύματος για μεγαλύτερες καταναλώσεις ισχύος. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teo1303 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Τι σχέση έχουν τα αμπερώρια της μπαταρίας με το πόσο ρεύμα μπορεί να δίνει συνεχόμενα η γεννήτρια; Το ένα είναι χωρητικότητα και το άλλο ένταση ρεύματος για μεγαλύτερες καταναλώσεις ισχύος.Το ρωτησα γιατι νόμιζα οτι αν ηταν υπερβολική η διοχέτευση ρεύματος προς την μπαταρία και γίνει κάτι κακό... γι αυτό Απ οτι διάβασα απο απαντήσεις και σας ευχαριστώ πολύ , αρα θα μπορω να βάλω στο μελλον και λίγο μεγαλύτερη μπαταρία σε χωρητικότητα 62αρα ή 69αρα ... δεν θυμάμαι πως πάνε οι χωρητικότητες το 62 το ξερω οτι υπάρχει, πως πάνε οι χωρητικότητες πανω απο 62 δεν θυμάμαι ... 100αρα το ξέρω και αυτό , 120αρα επίσης μέχρι εδώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreapaog328 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 κοιτα να χωράει στη θέση της πρώτα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Το ρωτησα γιατι νόμιζα οτι αν ηταν υπερβολική η διοχέτευση ρεύματος προς την μπαταρία και γίνει κάτι κακό... γι αυτό Απ οτι διάβασα απο απαντήσεις και σας ευχαριστώ πολύ , αρα θα μπορω να βάλω στο μελλον και λίγο μεγαλύτερη μπαταρία σε χωρητικότητα 62αρα ή 69αρα ... δεν θυμάμαι πως πάνε οι χωρητικότητες το 62 το ξερω οτι υπάρχει, πως πάνε οι χωρητικότητες πανω απο 62 δεν θυμάμαι ... 100αρα το ξέρω και αυτό , 120αρα επίσης μέχρι εδώ Τα αλτενέιτορ έχουν πάνω τους ένα κουτί που λέγεται "αυτόματος", ο οποίος έχει μέσα 3 αυτόματους διακόπτες, της τάσης, της έντασης και της αντεπιστροφής. Με τον αυτόματο εξασφαλίζεται πως δεν θα είναι "υπερβολική η διοχέτευση ρεύματος προς τη μπαταρία". 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teo1303 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Τα αλτενέιτορ έχουν πάνω τους ένα κουτί που λέγεται "αυτόματος", ο οποίος έχει μέσα 3 αυτόματους διακόπτες, της τάσης, της έντασης και της αντεπιστροφής. Με τον αυτόματο εξασφαλίζεται πως δεν θα είναι "υπερβολική η διοχέτευση ρεύματος προς τη μπαταρία". 3 phase regulator όπως λέγεται ... έτσι δεν είναι??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 3 phase regulator όπως λέγεται ... έτσι δεν είναι??? Δεν έχω ιδέα πως λέγεται στα αγγλικά, εδώ στη Ελλάδα ως "αυτόματος" είναι γνωστός, και μοιάζει κάπως έτσι: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Alternator Regulator - Ρυθμιστής Γεννήτριας (εναλλάκτη ή όπως θέλει ο καθένας) Το ρωτησα γιατι νόμιζα οτι αν ηταν υπερβολική η διοχέτευση ρεύματος προς την μπαταρία και γίνει κάτι κακό... γι αυτόΑπ οτι διάβασα απο απαντήσεις και σας ευχαριστώ πολύ , αρα θα μπορω να βάλω στο μελλον και λίγο μεγαλύτερη μπαταρία σε χωρητικότητα 62αρα ή 69αρα ... δεν θυμάμαι πως πάνε οι χωρητικότητες το 62 το ξερω οτι υπάρχει, πως πάνε οι χωρητικότητες πανω απο 62 δεν θυμάμαι ... 100αρα το ξέρω και αυτό , 120αρα επίσης μέχρι εδώ Για εμένα μια 45 ΑΗ μπαταρία είναι υπεραρκετή. Εκτός κι αν έχεις πολλά φορτία επάνω. Είτε 45ΑΗ είτε 75ΑΗ αν δεν την προσέχεις το ίδιο θα κρατήσει με τη διαφορά ότι η δεύτερη θα είναι πιο ακριβή. Δε μας λες όμως σε τι αμάξι θα μπεί και τι έχεις επάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teo1303 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Alternator Regulator - Ρυθμιστής Γεννήτριας (εναλλάκτη ή όπως θέλει ο καθένας) Για εμένα μια 45 ΑΗ μπαταρία είναι υπεραρκετή. Εκτός κι αν έχεις πολλά φορτία επάνω. Είτε 45ΑΗ είτε 75ΑΗ αν δεν την προσέχεις το ίδιο θα κρατήσει με τη διαφορά ότι η δεύτερη θα είναι πιο ακριβή. Δε μας λες όμως σε τι αμάξι θα μπεί και τι έχεις επάνω. 75αρη Alternator .... Η μπαταρία μου είναι 60αρα για την ωρα Θα έχει επανω ηχοσύστημα με 600W ενισχυτή και 4ηχεια ... Led φώτα πίσω και τα μπροστά αναμμενα για ημερήσια οδήγηση στην θέση των προφυλλακτηρων , συναγερμό και αλλά διάφορα ...στο αμάξι της φωτο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 75αρη Alternator .... Η μπαταρία μου είναι 60αρα για την ωρα Θα έχει επανω ηχοσύστημα με 600W ενισχυτή και 4ηχεια ... Led φώτα πίσω και τα μπροστά αναμμενα για ημερήσια οδήγηση στην θέση των προφυλλακτηρων ... Εγώ θα πρότεινα setup με 2 μπαταρίες πάντως. Μια πορτμπαγκάζ 45Ah βαθιάς εκφόρτισης μαζί με ενισχυτές και καλούδια και μια κανονική 60ah μπροστά . Προϋπόθεση να άλλαξεις τη γεννήτρια σε μεγαλύτερη αν γίνεται την διπλάσια σε αμπέρ για μπορεί να φορτίζει και τις δύο μπαταρίες μαζί. Έχω κάνει το ίδιο setup σε φίλο με επιπλέον ένα ρελέ να ενεργοποιεί τη δεύτερη μπαταρία μόνο όταν δουλεύει ο κινητήρας (για να μην μιζάρει και με τις δύο) Επίσης καλό είναι μια φορά το μήνα να φορτίζονται και σε εξωτερικό φορτιστή οι μπαταρίες. Γιατί πολύς κόσμος κάνει μικρές διαδρομές και οσο καλή γεννήτρια και να έχεις μένουν αφόρτιστες και χαλάνε. Μια θερμή παράκληση, όταν περνάς απο γειτονιές να έχεις τα παράθυρά σου ανεβασμένα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teo1303 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Εγώ θα πρότεινα setup με 2 μπαταρίες πάντως. Μια πορτμπαγκάζ 45Ah βαθιάς εκφόρτισης μαζί με ενισχυτές και καλούδια και μια κανονική 60ah μπροστά . https://youtu.be/gIR71mFLH6U https://youtu.be/qmH_N4lvppU Προϋπόθεση να άλλαξεις τη γεννήτρια σε μεγαλύτερη αν γίνεται την διπλάσια σε αμπέρ για μπορεί να φορτίζει και τις δύο μπαταρίες μαζί. Έχω κάνει το ίδιο setup σε φίλο με επιπλέον ένα ρελέ να ενεργοποιεί τη δεύτερη μπαταρία μόνο όταν δουλεύει ο κινητήρας (για να μην μιζάρει και με τις δύο) Επίσης καλό είναι μια φορά το μήνα να φορτίζονται και σε εξωτερικό φορτιστή οι μπαταρίες. Γιατί πολύς κόσμος κάνει μικρές διαδρομές και οσο καλή γεννήτρια και να έχεις μένουν αφόρτιστες και χαλάνε. Μια θερμή παράκληση, όταν περνάς απο γειτονιές να έχεις τα παράθυρά σου ανεβασμένα Μου φτανει μια μπαταρία για Σκαραβαίο ... Οποτε τελειώσει η ζωή της θα βάλω μεγαλυτερης χωριτικοτητας και θα μαι μια χαρά ... Δούλευε καλά και το 55αρι alternator ... Ανέβασα 20 επανω πλεον Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Μου φτανει μια μπαταρία για Σκαραβαίο ... Οποτε τελειώσει η ζωή της θα βάλω μεγαλυτερης χωριτικοτητας και θα μαι μια χαρά ... Δούλευε καλά και το 55αρι alternator ... Ανέβασα 20 επανω πλεον Απλά συνήθως είναι καλύτερα να έχεις δύο όταν έχεις ενισχυτές κτλ, για να τρώει το μεγάλο φορτίο η πίσω. Άλλα ευτυχώς ο σκαραβαίος αν είναι αυτός της φωτό, έχει ελάχιστα ηλεκτρονικά (μεγάλο θετικό αυτό για μένα). Απ'οτι έχω διάβασα έχουν βγάλει έναν εμπειρικό κανόνα όσα Amper συνεχόμενα κι όχι peak μπορεί να δώσει ο εναλλάκτης βάζεις μπαταρία 10-15AH παραπάνω. Άλλα αν δε μετρήσει κάποιος πραγματικά φορτία είναι εντελώς αυθαίρετα. Εγώ πάντως σου προτείνω να πάρεις κι ένα φορτιστή ή ένα jumper pack για τη μπαταρία σου. Επιμηκύνει πολύ τη διάρκεια ζωής. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teo1303 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Απλά συνήθως είναι καλύτερα να έχεις δύο όταν έχεις ενισχυτές κτλ, για να τρώει το μεγάλο φορτίο η πίσω. Άλλα ευτυχώς ο σκαραβαίος αν είναι αυτός της φωτό, έχει ελάχιστα ηλεκτρονικά (μεγάλο θετικό αυτό για μένα). Απ'οτι έχω διάβασα έχουν βγάλει έναν εμπειρικό κανόνα όσα Amper συνεχόμενα κι όχι peak μπορεί να δώσει ο εναλλάκτης βάζεις μπαταρία 10-15AH παραπάνω. Άλλα αν δε μετρήσει κάποιος πραγματικά φορτία είναι εντελώς αυθαίρετα. Εγώ πάντως σου προτείνω να πάρεις κι ένα φορτιστή ή ένα jumper pack για τη μπαταρία σου. Επιμηκύνει πολύ τη διάρκεια ζωής. Οταν μου ερθει στα χερια το alternator που το εχω παραγγειλει θα δω τα στοιχεια του , θα τα γραψω εδω και θα καταλαβεις μεχρι σε τι χωρητικοτητας μπαταρια μπορει να δουλεψει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα