Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έφερα πριν μερικούς μήνες ένα σταθερό από την vodafone στον οτε ( μαζι με μερικά κινητά κτλ κτλ κτλ, Μου έκαναν ένα πολύ καλό πακέτο αν και 24μηνο . ).

 

Ήθελα να βάλω vdsl τότε αλλά δεν είχαν ενεργοποιήσει τις καμπίνες ακόμα .  έβαλα cosmote double play 24 large ( απεριόριστα σταθερά και 30' κινητά) που μου το έδωσαν κοντά στα 23ε/μηνα και είπα να περιμένω . 

Θέλω τώρα που είναι το vdsl διαθέσιμο να βάλω 30αρι και έχουν το cosmote double play 30 medium (250 σταθερα , 30 κινητα) στα 29/μηνα.

 

Το πρόβλημα έρχεται τώρα . Μου σκάνε παραμύθι ότι και καλά δεν είναι στην πολιτική της εταιρείας να υποβαθμίζουν τα πακέτα ομιλίας και ότι αν θέλω vdsl πρέπει να βάλω το ίδιο ή μεγαλύτερο πακέτο δλδ τουλάχιστον double play 30 Large στα 39/μήνα.

 

Μου είναι άχρηστο το Large πακέτο .Είναι πεταμένα λεφτά γιατί δεν μιλάω στο σταθερό . θέλω μόνο το vdsl 

Τι κάνω ?

Δημοσ.

Ίσχύει -βάση της πολιτικής της- ότι σου είπαν αλλά μπορείς να πάρεις το πακέτο που θέλεις.

3 τρόπους έχεις:

 

α) είτε καλείς στο 13888 και με την agent που θα μιλήσεις στο front office, εξήγησε της γιατί δεν έβαλες vdsl και κάνε αμφισβήτηση ζητώντας να καταγραφεί ως "παράπονο". Εκείνη θα καταγράψει το κατάλληλο interaction, θα σταλεί μέσω του crm στο back office και θα στο αλλάξουν από εκεί. Εάν πέσεις σε κανέναν περίεργο (υπάρχουν -αν και ελάχιστοι- και τέτοιοι) θα του πεις "ΟΚ, θέλω απλά να καταγραφεί ως παράπονο". Μην ξεχάσεις να δώσεις κινητό επικοινωνίας. Θα σε καλέσουν, πες τους τι θέλεις και θα στο αλλάξουν.
β) Αν έχεις κωδικούς για login στο cosmote.gr, κάνε login, μίλα με το chat και ζήτα το από εκεί.
γ) Στείλε μήνυμα στην σελίδα τους στο FB.

Όποιον τρόπο και να επιλέξεις, ο αποδέκτης του "παραπόνου" θα είναι η ίδια υπηρεσία.
Σου προτείνω όμως τον τρόπο (α) ώστε να εξυπηρετηθείς αρκετά (εώς πολύ) πιο άμεσα.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ είχα το 24 το ίδιο πακέτο και έκανα κανονικά αναβάθμιση στο 30 medium

 

Γίνεται αλλά όχι από το front office. Ακόμη και αν το ζήτησες από εκεί, έγινε όπως στην διαδικασία (α) που περιγράφω παραπάνω.

 

 

Φιλικά και καλοπροαίρετα το γράφω, χωρίς να σε προσβάλω και χωρίς να θεωρώ ανούσιο το σχόλιο σου, όμως η μόνη straightforward λύση είναι αυτό που του έγραψα παραπάνω. Δεν έχει κάποια σημασία να γράψει ο καθένας την προσωπική του εμπειρία από την στιγμή που δεν γνωρίζει την "διαδρομή" του αιτήματος και τα διαδικαστικά τους εκεί μέσα :)

 

 

Δημοσ.

Από τότε που έφτιαξα το τοπικ καθε μερα ετρωγα ακυρο  από το 13888 . Με τα πολλά και με τα λίγα χτες με παίρνουν για την αποκατάσταση μιας βλάβης και πέφτω σε έναν παιχταρά στο τηλεφωνικό κέντρο που του εξήγησα την κατάσταση και με έφτιαξε .

Αυτό έγινε χτες και σήμερα με σύνδεσαν  (shoutout στα συνεργία)

Καλά τα stats της γραμμής ?

post-200402-0-75064700-1510939901_thumb.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...