Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το καλύτερο είναι ότι παίζει μερικές από αυτές που θα πουληθούν να μην στηθούν ποτέ σε pc, αλλά να μείνουν μόνιμα στο κουτί/display τους.

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Misquote είναι. 40Tflops θέλει το trailer του Paragon για να τρέξει στα 60fps. Για να φτάσουμε το CGI των ταινιών θέλουμε 3-4 orders of magnitude περισσότερο computing power.

 

Π.χ για γραφικά τύπου Kingsglaive θα χρειαστούμε πάνω από 1Pflops και πάλι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.

 

https://www.youtube.com/watch?v=htnkOpknGok

Δημοσ.

Misquote είναι. 40Tflops θέλει το trailer του Paragon για να τρέξει στα 60fps. Για να φτάσουμε το CGI των ταινιών θέλουμε 3-4 orders of magnitude περισσότερο computing power.

 

Π.χ για γραφικά τύπου Kingsglaive θα χρειαστούμε πάνω από 1Pflops και πάλι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.

 

 

δεν ειναι καθολου misquote γιατι δεν λαμβανεις υποψη σου τις επομενες αναβαθμισμενες engine οπως και το hardware  που δε θα ειναι απλα περισσοτερα gpu transistors αλλα και embedded accelaration instructions οπως εγινε πχ με το tesselation

 

 

Δημοσ.

Εσύ θεωρείς ότι με μια Titan XP μπορείς να τρέξεις 100% φωτορεαλιστικά γραφικά στα 15fps; Ούτε για το hairworks δεν φτάνουν τα 40Tflops. Πιστεύεις ότι τα κινηματογραφικά studio είναι χαζά που φτιάχνουν renderers με 50,000CPUs και Petabytes of RAM αντί να βάλουν ένα μικρό cluster με Titans για realtime rendering;

 

Σύγκρινε λίγο το video που έβαλες με τα παρακάτω models που έχουν δισεκατομμύρια πολύγονα:

15.jpg

02.jpg

01.jpg

01.jpg

01.jpg

01.jpg

 

Έχουμε πολύ μέλλον ακόμα στην εξέλιξη των γραφικών, ειδικά για το VR.

 

Edit: Επίσης αμφιβάλλω αν τα FP32 είναι αρκετά για να κάνουν accurate rendering τριχών πάχους 0.05-0.1mm.

Δημοσ.

τα κινηματογραφικα studios  φτιαχνουν prerendered scenes οχι virtual worlds που απαιτουν και αντιστοιχη game engine που rendαρει realtime, ειναι δυο διαφορετικα πραγματα και η συγκριση ειναι αστοχη αφου φωτορεαλιστικα γραφικα στο σινεμα βλεπουμε απο τα 90s 

τα 40Τflops ειναι κατι σαν milestone εφοσον μιλαμε παντα για game engine και οχι prerendered scenes και φυσικα δεν υπαρχει ταβανι σαυτο

  • Like 1
Δημοσ.

Τo άθλιο CGI των 90s τα θυμάσαι ή μιλάει η νοσταλγία;

 

https://www.youtube.com/watch?v=P_Of0m2d8-0

 

Ο λόγος που όπως σωστά επισημαίνεις δεν έχει καμία σχέση το CGI με το realtime είναι ακριβώς ότι το CGI απαιτεί εκνευριστικά μεγάλη επεξεργαστική ισχύ όταν ένα frame μπορεί να κάνει render 100 ώρες. Αν θεωρήσουμε ότι ένας επεξεργαστής του 2000 ήταν μόλις 1Gflops τότε 1Gflops x 100hours x 3600seconds x 60frames = 21Petaflops.

 

Εδώ θα είμαστε το 2020 όταν τα 40Tflops θα είναι ανεπαρκή στην οθόνη και άθλια για το VR. Μέχρι να έχουμε ποιότητα ισάξια του σημερινού CGI δεν μπορούμε να μιλάμε για 100% ρεαλιστικά γραφικά. 

Δημοσ.

Μπορεί όχι αρχές 90 όμως μέχρι πρός τέλος 90'ς ισχύει,οτι εκεί κοντά παίζουν τέτοια γραφικά,η αρχή στο mainstream έγινε με ταινίες όπως το Jurassic park,που όταν το είδαμε (το 93 παρακαλώ 25 χρόνια πρίν !) πάθαμε πλάκα,αφού απλά έμοιαζαν αληθινοί οι δεινόσαυροι,υπήρχαν εδω και χρόνια δυνατότητες όμως όσο πηγαίναμε "πίσω" ήταν ασύμφορες όπως στο final fantasy spririts within που ήταν κάπου στο 2000 απο οτι θυμάμαι και ήταν απόλαυση οπτικά,αλλά δεν τους συνέφερε ακόμα να βγάζουν τέτοια CGI.

 

sid.jpg

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...