Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στην Γερμανια παντως οι αυτοκινητόδρομοι χωρις οριο εχουν το ιδιο ποσοστο ατυχηματων με τους δρομους με 130.

 

Μόνο που εκεί δεν έχουν οδηγούς με την αντίστοιχη παιδεία των εδώ καγκουροελληναράδων (το κυριότερο) ούτε τους ελληνικούς δρόμους.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Στην Γερμανια παντως οι αυτοκινητόδρομοι χωρις οριο εχουν το ιδιο ποσοστο ατυχηματων με τους δρομους με 130.

Autobahn έχει όριο 130 και σε ορισμένα σημεία η αριστερή δεν έχει.

Δημοσ.

Και λίγα είναι για αριστερή εθνικής.

Πρέπει να υπάρχει και πρόστιμο στα ζώα που πάνε αριστερή με 100χλμ και δεν κάνουν στη άκρη με τίποτα( το αριστερό φλας δεν τους λέει τιποτα)

Η αριστερη λωριδα εχει κατωτερο οριο 90, αρα δεν μπορεις να τους βαλεις προστιμο.

Δημοσ.

Στις εθνικες οδους η αριστερη λωριδα προοριζεται για προσπερασεις. Οταν ολοκληρωθει η προσπεραση πρεπει να επιστρεφεις στην διπλανη της μεσαια ή δεξια λωριδα.

  • Like 1
Δημοσ.

Τα όρια πρέπει να είναι λογικά για να τηρούνται. Τα 130 σε ορισμένους καινούργιους δρόμους είναι λίγα και κουραστικά οπότε δεν τα τηρεί κανείς.

Οι συνήθεις ταχύτητες εκεί είναι στα 150-160 και δεν τιμωρούνται σιωπηρά. Τώρα αν το πανε 150 το πιο πιθανό είναι αυτοι να πηγαίνουν 170-180 κσι λόγω έλλειψης οδηγικής παιδειας, σαπιων αυτοκινήτων κλπ ίσως να έχουμε πιο πολλά ατυχήματα

  • Like 1
Δημοσ.

Τα όρια πρέπει να είναι λογικά για να τηρούνται. Τα 130 σε ορισμένους καινούργιους δρόμους είναι λίγα και κουραστικά οπότε δεν τα τηρεί κανείς.

Οι συνήθεις ταχύτητες εκεί είναι στα 150-160 και δεν τιμωρούνται σιωπηρά. Τώρα αν το πανε 150 το πιο πιθανό είναι αυτοι να πηγαίνουν 170-180 κσι λόγω έλλειψης οδηγικής παιδειας, σαπιων αυτοκινήτων κλπ ίσως να έχουμε πιο πολλά ατυχήματα

Και 150 να πανε, παλι θα μιλανε στο κινητο, θα βγαζουν selfies οδηγωντας και θα τσεκαρουν τη φατσα του διπλανου οδηγου οταν τον προσπερνανε (ή τους προσπερνανε) ετσι για να σπασει η γκρι μονοτονια της εθνικης οδου.

Παλι ασυντηρητο αμαξι θα εχουν με λαστιχα 10ετιας, παλι θα πιστεψουν οτι δικαιοδοτουνται να πηγαινουν πανω απο το οριο και παλι θα πινουν κανα ποτηρακι πριν οδηγησουν. Ηδη ο αλλος ο Σουμαχερ στην προηγουμενη σελιδα, απεφανθη οτι ειναι λιγα τα 150.

 

Το οριο το ανεβαζεις σε λαο με οδηγικη παιδεια κι οχι σε λαο που αποδεκατιζεται με καθε πιθανο και ηλιθιο τροπο στις εθνικες οδους ακομα και με τα υπαρχοντα ορια ταχυτητας.

  • Like 5
Δημοσ.

Το οριο το ανεβαζεις σε λαο με οδηγικη παιδεια κι οχι σε λαο που αποδεκατιζεται με καθε πιθανο και ηλιθιο τροπο στις εθνικες οδους ακομα και με τα υπαρχοντα ορια ταχυτητας.

Εδώ μιλάμε για λαό που έχει οδηγούς-πιθήκους που οδηγούν στη ΛΕΑ..

  • Like 1
Δημοσ.

Autobahn έχει όριο 130 και σε ορισμένα σημεία η αριστερή δεν έχει.

 

 

  Στον Autobahn χωρις οριο δεν εχει να κανει με την αριστερη η οχι λωριδα, γενικως δεν εχει. Τωρα οσον αφορα της οδηγικη παιδεια, την ποιοτητα του οδοστρωματος και την ποιοτητα και συντηριση των αυτοκινητων προφανως και δεν υπαρχουν και τοσα πολλα κοινα. 

 

  Συμφωνα με τα δεδομενα του 11 : Σχεδον 24% των θανατηφορων ατυχηματων εγιναν σε εθνικες οδους και το συνολοδο των οχηματων για το 13% οφειλονται σε υπερβολικη ταχυτητα.

 

  Δεν λεω σε καμια περιπτωση οτι υποστηριζω την αυξηση του οριου, αυτο που λεω ειναι οτι η αυξηση οριου δεν σημαινει απαραιτητα περισσοτερα ατυχηματα, μιας και οι λογοι των ατυχηματων ειναι αλλοι, και σε αυτους θα πρεπει να επικεντρωθουμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Ένας νόμος που θα επιβάλει κατάσχεση στα οχήματα που έχουν κάτι κ@ρι@ληδες με κινεζικά xenon ποτέ θα βγει?

Είχα έναν τέτοιο καγκουρα κολλημένο από πίσω μου στον παράδρομο της εθνικής και με είχε στραβώσει.

Υπάρχει νόμος απλά οι κωλομπατσοι της τροχαίας παίζουν το πουλί τους σαν γνήσιοι φελλοί του δημοσίου...

  • Like 1
Δημοσ.

Τα όρια πρέπει να είναι λογικά για να τηρούνται. Τα 130 σε ορισμένους καινούργιους δρόμους είναι λίγα και κουραστικά οπότε δεν τα τηρεί κανείς.

Οι συνήθεις ταχύτητες εκεί είναι στα 150-160 και δεν τιμωρούνται σιωπηρά. Τώρα αν το πανε 150 το πιο πιθανό είναι αυτοι να πηγαίνουν 170-180 κσι λόγω έλλειψης οδηγικής παιδειας, σαπιων αυτοκινήτων κλπ ίσως να έχουμε πιο πολλά ατυχήματα

150-160 θα πηγαίνουν και παλι. Οπως ειπες έμμεσα, τα ορια που εχουμε δεν ειναι λογικά.

Δημοσ.

Δυστυχώς στην Ελλάδα όλα γίνονται στο πόδι και χωρίς σκέψη.

Το 150 να το έχει ο Γερμανός , να το έχει ο Άγγλος , ο Βέλγος , άντε και ο Γάλλος το καταλαβαίνω.

Εκεί υπάρχουν μεγάλα αυτοκίνητα καινούργια συνήθως όχι πάνω από 6ετία.

 

Να το επιτρέπεις όμως στο Έλληνα με το σαράβαλο 15ετίας 20ετίας και 25ετίας με τα λιωμένα λάστιχα που

βλέπει συνεργείο μόνο με γερανό και όταν μένει στο δρόμο το θεωρώ αν όχι μόνο παράλογο αλλά τρελό.

 

Θα μ ου πεις και τι φταίει εκείνος που έχει καινούργιο μεγάλο και καλό αυτοκίνητο να τον καθηλώνεις στα

120 - 130.

Σίγουρα έχει τα δίκια του  αλλά οι κυβερνώντες κάθε χώρας έχουν υποχρέωση να προστατέψουν το σύνολο

των πολιτών και όχι να κάνουν τα χατήρια κάποιων που ναι μεν έχουν το κατάλληλο αυτοκίνητο αλλά από ένα

τέτοιο θα επωφεληθούν και φονιάδες της ασφάλτου με ακατάλληλα αυτοκίνητα να σκορπίσουν το θάνατο.

 

Ίσως 2-3 γκαζάκηδες του νήματος να μου τα χώσουν αλλά πρέπει να βλέπουμε και την αλήθεια. :P

 

Edit.

Θεωρώ ότι το κακό με τα παλιά αυτοκίνητα παραέγινε από τότε που οι ασφάλειες με ένα 10ευρο σου

δίνουν 6μηνη οδική.

Λόγω κρίσης  ορισμένοι ούτε για σοβαρές ζημιές πάνε συνεργείο και άμα μείνουν καλούν την οδική.

Το βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους.

  • Like 3
Δημοσ.

Επειδή είμαστε Αυστραλό πίθηκοι οι Έλληνες θα υπάρξουν πολλά προβλήματα, το όριο των 150 άνετα θα γίνει 200 που σημαίνει ότι, αν αυτός με τα 200 πεταχτεί στο απέναντι ρεύμα σε εσένα που πας με 100 θα σε κάνει κομμάτια...άλλο 130 όριο άλλο 150 είναι τεράστια διαφορά στην τράκα δυστηχως.

 

Το όριο θα πρέπει να μπει στην αριστερή λωρίδα και όχι σε όλες, αριστερά να πας 150 με έλεγχο όμως με μηχανάκια, όλα ηλεκτρονικά, να βάλουν 200-500 άτομα να κόβουν κλήσεις online για κάποιον που πάει 150+, έτσι γίνεσαι κράτος με έλεγχο και πρόστιμο τσουχτερό μέχρι να μάθουν τα πιθηκάκια ότι οτσν λέμε : αριστερή λωρίδα έως 150 εκεί όχι παραπάνω και αυτό μόνο για να περάσεις τον αργό οδηγό, μετά πάλι δεξιά στα 130 σου.

Γενικά θέλουμε πολύ δουλειά από που να το πιάσεις δεν ξέρω.

  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ διαφωνώ. Η Ελλάδα είναι μικρή για να δεις ορατές διαφορές. Δηλαδή ακόμα και το Αθήνα-Θεσσαλονίκη (πες 520km), με μια διαφορά 20km/h θα γινόταν σε πόσο λιγότερο χρόνο? Μισή ώρα? Εγώ λέω ούτε 20 λεπτά, γιατί το όριο δεν είναι παντού 130 τώρα... Σιγά τα ωά.

 

Και χρησιμοποιώ την εθνική κάθε μέρα για να πάω στη δουλειά μου... Πόση ώρα να γλυτώσω από αυτό? 3 λεπτά? 5? Και πάλι σιγά τα ωά...

 

 

Όλα αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα αυτόματου προστίμου ή το να αποκτήσουμε ξαφνικά παιδεία & κράτος τα ακούω εντελώς βερεσέ (ή όπως γράφεται :P ).

  • Like 5
Δημοσ.

Autobahn έχει όριο 130 και σε ορισμένα σημεία η αριστερή δεν έχει.

Λάθος.

Γενικός κανόνας είναι ότι λέει η απαγορευτική πινακίδα.Όπου δεν έχει τέτοια πινακίδα το σανιδώνεις όσο πάει.

Βέβαια βάλανε πολλές απαγορευτικές πινακίδες σε πάρα πολλούς δρόμους,που παλιότερα δεν είχαν όρια ταχύτητας.Έτσι αυτοί οι ελεύθεροι δρόμοι είναι πολλοί λίγοι

Είμαι υπέρ του μέτρου αυτού και το βρίσκω σωστό.

Κάτι τέτοια χαζά με 50 και 80 χλμ/ω κάνει η τοπική διοίκηση μιας κοντινής πόλης που μένω με το μόνο σκεπτικό και στόχο να μαζέψει λεφτά από τις παραβάσεις,αφού την γέμισε και κάμερες 

Το μόνο που κατάφερε είναι εκτός το μάζεμα λεφτών,ατελείωτα μποτιλιαρίσματα κάθε ώρα και μέρα,αλλά και στατιστικά καμία μείωση στα ατυχήματα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...