Psycho_Warhead Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 GPUs με raw power να αρχίσουν να βγάζουν ξανά οι κόκκινοι, ένα βήμα πιο κοντά στον φωτορεαλισμό(40TFLOPS θέλουμε για photorealistic scenes, πλησιάζουμε) και απ' τους κόκκινους, όχι μόνο απ΄τους πράσινους.
michael92 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 ένα βήμα πιο κοντά στον φωτορεαλισμό(40TFLOPS θέλουμε για photorealistic scenes, πλησιάζουμε) και απ' τους κόκκινους, όχι μόνο απ΄τους πράσινους. Για εμάς που θέλουμε CGI quality δεν φτάνουν όμως.
Psycho_Warhead Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δώσε στην NaughtyDog 40TFLOPS να δεις 2
nikos5800 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Για εμάς που θέλουμε CGI quality δεν φτάνουν όμως. cgi quality μπορει να εχεις και με καρτα γραφικων των 10tf και 20-32gb ram αλλα εσυ υποθετω θελεις γραφικα ρεαλιστικα σαν το kingsglaive ff15 και οχι ταινιας του 2010
michael92 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δώσε στην NaughtyDog 40TFLOPS να δεις Path-tracing VR 3D 16K per eye 200fps 64K textures 1 trillion polygon scenes please. cgi quality μπορει να εχεις και με καρτα γραφικων των 10tf και 20-32gb ram αλλα εσυ υποθετω θελεις γραφικα ρεαλιστικα σαν το kingsglaive ff15 και οχι ταινιας του 2010 Disney Hyperion Renderer (55,000 Cores). 14 φορές παραπάνω από τους CUDA cores της Titan XP και φυσικά όχι realtime. https://www.fxguide.com/featured/disneys-new-production-renderer-hyperion-yes-disney/ https://disneyanimation.com/technology/innovations/hyperion
nikos5800 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 αν σκεφτουμε οτι η τεχνολογια στους επεξεργαστες και στις καρτες γραφικων εχουν μεινει στασιμα κατα πολυ σε σχεση με το παρελθον, τοσο δυνατο hardware δεν θα δεις να γινεται mainstream ουτε στα επομενα 30 χρονια
_Theo_ Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 αν σκεφτουμε οτι η τεχνολογια στους επεξεργαστες και στις καρτες γραφικων εχουν μεινει στασιμα κατα πολυ σε σχεση με το παρελθον, τοσο δυνατο hardware δεν θα δεις να γινεται mainstream ουτε στα επομενα 30 χρονια Καλά μην είσαι τόσο σίγουρος...
michael92 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Με path-tracing acceleration και NN-denoising πιστεύω ότι θα δούμε τέτοια γραφικά σε καμιά 10-15 χρόνια. Οι GPUs θα συνεχίσουν να εξελίσονται όσο έχουμε νέες λιθογραφίες τουλάχιστον. Το point μου είναι ότι τα 40Tflops είναι ένα καλό milestone αλλά όχι ο τερματισμός των γραφικών. Τα γραφικά στα videogames το 2030 θα είναι κάπως έτσι: Τα παραπάνω είναι 3D models και όχι φωτογραφίες by the way.
nikos5800 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 αυτα τα 3d models που εβαλες πρεπει να ειναι γυρω στα 2εκ πολυγωνα ετσι? με skulpting+retopology+normal maps τετοια γραφικα μπορει να εχουμε πολυ πιο συντομα
michael92 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Όλα τα high-fidelity models του zbrush είναι 1 billion+ polygons. Οποιαδήποτε μικρή λεπτομέρεια βλέπεις δεν είναι texture αλλά πληροφορία του 3D model με poly-painting. Στα games χρησιμοποιούν low-poly base models (500K-1M poly) όπου επάνω πέφτουν displacement maps με tessellation + textures. Το θέμα είναι σε πράγματα όπως μαλλιά, τρίχες κλπ το tessellation δεν επαρκεί, θέλεις resource-hog τεχνολογίες τύπου hairworks. Όσο καλό και να είναι το tessellation, τα 500K basemodels έχουν πολύ λίγη πληροφορία. Edit: Μερικά ακόμα γαμάτα 3D models: 2
pirmen56 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Path-tracing VR 3D 16K per eye 200fps 64K textures 1 trillion polygon scenes please. Disney Hyperion Renderer (55,000 Cores). 14 φορές παραπάνω από τους CUDA cores της Titan XP και φυσικά όχι realtime. https://www.fxguide.com/featured/disneys-new-production-renderer-hyperion-yes-disney/ https://disneyanimation.com/technology/innovations/hyperion Πάλι από την Disney. Φωτορεαλιστικό rendering σύννεφων με υπολογισμό Radiance από νευρωνικά δίκτυα. Από ολόκληρες ώρες σε λίγα δευτερόλεπτα/λεπτά. Δεν θέλει κόπο(raw power), θέλει τρόπο. In software we trust.
TheDevilMayCare Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2017 https://www.techpowerup.com/238654/intel-nuc-based-on-intel-vega-mcm-leaked Intel NUC Based on Intel+Vega MCM Leaked 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα