Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

GPUs με raw power να αρχίσουν να βγάζουν ξανά οι κόκκινοι, ένα βήμα πιο κοντά στον φωτορεαλισμό(40TFLOPS θέλουμε για photorealistic scenes, πλησιάζουμε) και απ' τους κόκκινους, όχι μόνο απ΄τους πράσινους.

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ένα βήμα πιο κοντά στον φωτορεαλισμό(40TFLOPS θέλουμε για photorealistic scenes, πλησιάζουμε) και απ' τους κόκκινους, όχι μόνο απ΄τους πράσινους.

Για εμάς που θέλουμε CGI quality δεν φτάνουν όμως. :P

Δημοσ.

Για εμάς που θέλουμε CGI quality δεν φτάνουν όμως. :P

cgi quality μπορει να εχεις και με καρτα γραφικων των 10tf και 20-32gb ram

αλλα εσυ υποθετω θελεις γραφικα ρεαλιστικα σαν το kingsglaive ff15 και οχι ταινιας του 2010

Δημοσ.

Δώσε στην NaughtyDog 40TFLOPS να δεις :D

 

Path-tracing VR 3D 16K per eye 200fps 64K textures 1 trillion polygon scenes please. :P

 

cgi quality μπορει να εχεις και με καρτα γραφικων των 10tf και 20-32gb ram

αλλα εσυ υποθετω θελεις γραφικα ρεαλιστικα σαν το kingsglaive ff15 και οχι ταινιας του 2010

Disney Hyperion Renderer (55,000 Cores). 14 φορές παραπάνω από τους CUDA cores της Titan XP και φυσικά όχι realtime.

 

https://www.fxguide.com/featured/disneys-new-production-renderer-hyperion-yes-disney/

 

https://disneyanimation.com/technology/innovations/hyperion

Δημοσ.

αν σκεφτουμε οτι η τεχνολογια στους επεξεργαστες και στις καρτες γραφικων εχουν μεινει στασιμα

 κατα πολυ σε σχεση με το παρελθον, τοσο δυνατο hardware δεν θα δεις να γινεται mainstream ουτε στα επομενα 30 χρονια

Δημοσ.

αν σκεφτουμε οτι η τεχνολογια στους επεξεργαστες και στις καρτες γραφικων εχουν μεινει στασιμα

 κατα πολυ σε σχεση με το παρελθον, τοσο δυνατο hardware δεν θα δεις να γινεται mainstream ουτε στα επομενα 30 χρονια

 

 

Καλά μην είσαι τόσο σίγουρος... :rolleyes:

Δημοσ.

Με path-tracing acceleration και NN-denoising πιστεύω ότι θα δούμε τέτοια γραφικά σε καμιά 10-15 χρόνια. Οι GPUs θα συνεχίσουν να εξελίσονται όσο έχουμε νέες λιθογραφίες τουλάχιστον. Το point μου είναι ότι τα 40Tflops είναι ένα καλό milestone αλλά όχι ο τερματισμός των γραφικών.

 

Τα γραφικά στα videogames το 2030 θα είναι κάπως έτσι:

 

15.jpg

01.jpg

01.jpg

 

Τα παραπάνω είναι 3D models και όχι φωτογραφίες by the way.

Δημοσ.

αυτα τα 3d models που εβαλες πρεπει να ειναι γυρω στα 2εκ πολυγωνα ετσι?

με skulpting+retopology+normal maps

τετοια γραφικα μπορει να εχουμε πολυ πιο συντομα B)

Δημοσ.

Όλα τα high-fidelity models του zbrush είναι 1 billion+ polygons. :P Οποιαδήποτε μικρή λεπτομέρεια βλέπεις δεν είναι texture αλλά πληροφορία του 3D model με poly-painting.

 

Στα games χρησιμοποιούν low-poly base models (500K-1M poly) όπου επάνω πέφτουν displacement maps με tessellation + textures. Το θέμα είναι σε πράγματα όπως μαλλιά, τρίχες κλπ το tessellation δεν επαρκεί, θέλεις resource-hog τεχνολογίες τύπου hairworks. Όσο καλό και να είναι το tessellation, τα 500K basemodels έχουν πολύ λίγη πληροφορία.

 

Edit: Μερικά ακόμα γαμάτα 3D models:

 

01.jpg

02.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

Path-tracing VR 3D 16K per eye 200fps 64K textures 1 trillion polygon scenes please. :P

 

Disney Hyperion Renderer (55,000 Cores). 14 φορές παραπάνω από τους CUDA cores της Titan XP και φυσικά όχι realtime.

 

https://www.fxguide.com/featured/disneys-new-production-renderer-hyperion-yes-disney/

 

https://disneyanimation.com/technology/innovations/hyperion

 

Πάλι από την Disney.

 

Φωτορεαλιστικό rendering σύννεφων με υπολογισμό Radiance από νευρωνικά δίκτυα. Από ολόκληρες ώρες σε λίγα δευτερόλεπτα/λεπτά.

Δεν θέλει κόπο(raw power), θέλει τρόπο. In software we trust.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...