Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα

 

Αποφάσισα μετά απο σκέψεις μηνών να επενδύσω σε ένα καινούριο υπολογιστή για all-around χρήση (gaming, professional 3-D design, photo editing, multimedia). Επειδή στο παρελθόν και ένεκα της σφιχτής οικονομικής μου κατάστασης επέλεγα mid προς low range προϊόντα για τα οποία μετάνιωνα απο την πρώτη στιγμή που τα αγόραζα και τα αντικαθιστούσα στην πρώτη ευκαιρία, είπα να πάω σε ένα high end σύστημα το οποίο θα με βγάλει χρόνια με σκληρή χρησή. 

 

Αφού "έχτισα" το tower, έφτασα στο πιο δύσκολο κομμάτι: οθόνη. Μετά απο πολύ ψάξημο επέλεξα αυτήν την οθόνη της AOC:  https://www.amazon.com/AOC-AG271QG-Gaming-Monitor-G-Sync/dp/B01G5JYMNA με βάση τα ακόλουθα δεδομένα: IPS, 27", 1440p, 165Hz, G-Sync και γνωρίζοντας οτι οι οθόνες αυτές έχουν κάποια ψιλοπροβληματάκια με το quality control τους.

 

Η οθόνη τελικά ήρθε την Πέμπτη (πολύ πριν το tower, αλλα για το e-shop.gr θα γκρινιάξω σε άλλο ποστ μου κάποια άλλη στιγμή), ωστόσο απο την πρώτη στιγμή παρατήρησα αυτό για το οποίο είχα διαβάσει κάποια σχόλια στα reviews: λίγο αλλα διακριτό backlight bleed στην κάτω δεξιά γωνία. Αποφάσισα να κρατήσω το monitor για κάποιες μέρες προκειμένου να δω αν αυτό είναι πραγματικά πρόβλημα στην καθημερινή χρήση. Σε γενικές γραμμές δεν πολυδιακρίνεται αλλα σε σκοτεινό φόντο είναι αρκετό για να με ενοχλεί, ακόμα και σε χαμηλή ρύθμιση φωτεινότητας της οθόνης.

 

Κατα τα λοιπά η οθόνη είναι εκπληκτική τόσο στην πιστότητα των χρωμάτων όσο και στο γενικότερο design της.

 

Και ερωτώ λοιπόν:

- Είναι αποδεκτό αυτό το "κουσούρι" για οθόνη των 700+ ευρώ?

- Να επιστρέψω την οθόνη ζητώντας αντικατάσταση λόγω ελλατωματικού προϊόντος, με τον κίνδυνο να μου έρθει άλλη με τα ίδια ή και χειρότερα προβλήματα?

- Να πάω πάλι για την ίδια οθόνη ή να ζητήσω αντίστοιχη άλλης εταιρίας και ποιά?

 

Υ.Γ: Φωτο δεν βάζω διότι με την κάμερα του κινητού το πρόβλημα φαίνεται πολύ μεγαλύτερο απ'ότι πραγματικά είναι.

Δημοσ.

Eizo οθόνη στα χρήματα που διαθέτεις δεν υπάρχει που να σε ικανοποιεί ??

Δημοσ.

Νομίζω οτι Eizo σε αυτά τα χαρακτηριστικά κυμαίνεται σε τιμές άνω των 1000 €, οπότε δεν τίθεται καν προς σκέψη και συζήτηση. 

Δημοσ.

Αν είσαι ικανοποιημένος με την οθόνη γενικά εγώ θα έλεγα να επιστρέψεις αυτή και να πάρεις πάλι την ίδια. Έτσι κι αλλιώς το amazon είναι οκ με τις επιστροφές. Απλά επιβεβαίωσε ότι δεν είναι θέμα που το έχει γενικά αυτό το μοντέλο.

Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι μην σου έρθει άλλη και το bleed είναι περισσότερο.

Tσέκαρε πρώτα αν όλες οι οθόνες έχουν θέμα με bleed.

 

Είχα πάρει την Asus PG279Q και είχε bleed(απο e-shop).Την επέστρεψα και ζήτησα άλλη αυτή είχε περισσότερο.Μετά ζήτησα τα χρήματα πίσω(τα πήρα btw αλλά κράτησε 3 μήνες το όλο θέμα).

 

Πριν λίγο καιρό την παρήγγειλα ξανά απο ελληνική κατάστημα,ήρθε με ελάχιστο κάτω δεξιά.

Ακόμα την έχω και αν δεν χειροτερέψει(το έχω και ακούσει και αυτό,τώρα το κατά πόσο ισχύει..)θα την κρατήσω..

 

Aν είναι ελάχιστο όπως λές εγώ θα σου έλεγα να την κρατήσεις.

Δημοσ.

Όποιας εταιρείας και να ζητήσεις σε αυτή την κατηγορία (τέσσερις οθόνες είναι όλες κι όλες), εκτός από την viewsonic που λέγεται/γράφεται ότι έχει καλύτερο quality control-είναι και αρκετά ακριβότερη όμως- οι πιθανότητες bleeding είναι πάνω-κάτω ίδιες. Πάντως να ξέρεις ότι αυτό που περιγράφεις-δηλαδή ''λίγο αλλά διακριτό backlight bleed στην κάτω δεξιά γωνία'', θεωρείται ελάχιστο σε σχέση με αυτά που συμβαίνουν σε αυτές τις οθόνες (αν κρίνω απ'όσες φωτογραφίες ανεβάζουν χρήστες & όσα διαβάζω σε forums). Συνεπώς, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η δεύτερη οθόνη που θα σου στείλουν να είναι ίδια ή (ίσως) και χειρότερη. Και μικρότερες φυσικά-αλλά υπάρχουν πάντως, να πέσεις και σε καλύτερη.Δεν είναι όμως ότι έχεις και στις τέσσερις γωνίες, ή πολύ έντονο κτλ να πεις ότι θα πέσεις σε καλύτερη όπως και να 'χει.

 

Προσωπικά, όταν έφτασε η δική μου (acer xb271hu) με ελάχιστο-σαν την περίπτωσή σου φαντάζομαι-bleed στην δεξιά γωνία και σχεδόν μηδαμινό στις άλλες-έχοντας διαβάσει/δει όσα σου έγραψα, ένιωσα τυχερός. Είναι σαν να μην υπάρχει. Αυτό όμως έχει να κάνει και με τον κάθε χρήστη, άλλους ενοχλεί και άλλους όχι.

Δημοσ.

Το backlight bleed ειναι θεμα. Κανε οτι ειναι να κανεις γιατι δε προκειται να τη συνηθησεις. Θα παει το ματι του μονο εκει.

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Επιστρέφω στο θέμα για να πω την κατάληξη της όλης ιστορίας. Τελικώς μίλησα απευθείας με την AOC και μου απέστειλαν κατευθείαν απο την Γερμανία άλλη οθόνη. 

 

Η οθόνη αυτή είχε περισσότερα θέματα απο αυτήν που αντικατέστησε (bb σε τρείς απο τις τέσσερις γωνίες και καμμένα pixels), οπότε ξαναέγινε η διαδικασία απο την αρχή. Τελικώς σήμερα έλαβα οθόνη με απειροελάχιστο bb και χωρίς κανένα άλλο θέμα.

 

Εν κατακλείδι, εν μέρει δυσαρεστημένος απο το quality control της AOC, ειδικά αφου μιλάμε για σχετικά high end οθόνη. Απο την άλλη, πολύ ευχαριστημένος με το customer support καθώς αντικατέστησαν δυο φορές την οθόνη χωρίς τι και πως και το κυριότερο, πρώτα έλαβα νέα οθόνη και μετά απέστειλα πίσω την παλιά.  

  • Like 2
Δημοσ.

Επιστρέφω στο θέμα για να πω την κατάληξη της όλης ιστορίας. Τελικώς μίλησα απευθείας με την AOC και μου απέστειλαν κατευθείαν απο την Γερμανία άλλη οθόνη. 

 

Η οθόνη αυτή είχε περισσότερα θέματα απο αυτήν που αντικατέστησε (bb σε τρείς απο τις τέσσερις γωνίες και καμμένα pixels), οπότε ξαναέγινε η διαδικασία απο την αρχή. Τελικώς σήμερα έλαβα οθόνη με απειροελάχιστο bb και χωρίς κανένα άλλο θέμα.

 

Εν κατακλείδι, εν μέρει δυσαρεστημένος απο το quality control της AOC, ειδικά αφου μιλάμε για σχετικά high end οθόνη. Απο την άλλη, πολύ ευχαριστημένος με το customer support καθώς αντικατέστησαν δυο φορές την οθόνη χωρίς τι και πως και το κυριότερο, πρώτα έλαβα νέα οθόνη και μετά απέστειλα πίσω την παλιά.  

Μπορείς να δώσεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις αντικαταστάσεις γιατί με ενδιαφέρει?Η αγορά έγινε απο amazon?Πλήρωσες μεταφορικά για να επιστρέψεις τα monitor με τα bleeding?

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Η αγορά έγινε απο εγχώριο κατάστημα και όχι απο το Amazon. Το link το έβαλα απλά και μόνο για να δείξω το μοντέλο της οθόνης.

 

Επικοινώνησα αρχικά με το κατάστημα αγοράς, το οποίο και μου είπε να επικοινωνήσω απευθείας με την AOC (φάουλ του καταστήματος κατ'εμέ, παρότι σίγουρα η απευθείας επικοινωνία με τον κατασκευαστή μειώνει τον χρόνο ανταπόκρισης). 

 

Έστειλα mail στο customer support της AOC, το οποίο μου απάντησε άμεσα ζητώντας φωτο της οθόνης και του τιμολογίου αγοράς, καθώς και να συμπληρώσω τα στοιχεία μου στην on line φόρμα RMA. Σε δυο μέρες με ειδοποίησαν οτι απέστειλαν καινούρια οθόνη με μόνη υποχρέωση απο μέρους μου να στείλω πίσω την προβληματική μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (10 εργάσιμες) χρησιμοποιώντας την εργοστασιακή συσκευασία της καινούριας οθόνης. Τα μεταφορικά τόσο για την αποστολή καινούριας οθόνης όσο και για την επιστροφή της παλιάς στο επισκευαστικό κέντρο (Γερμανία) μέσω της UPS είναι προπληρωμένα απο την AOC.

 

Συνολικά η όλη διαδικασία παίρνει περίπου 10 μέρες.   

  • Like 2
Δημοσ.

Η αγορά έγινε απο εγχώριο κατάστημα και όχι απο το Amazon. Το link το έβαλα απλά και μόνο για να δείξω το μοντέλο της οθόνης.

 

Επικοινώνησα αρχικά με το κατάστημα αγοράς, το οποίο και μου είπε να επικοινωνήσω απευθείας με την AOC (φάουλ του καταστήματος κατ'εμέ, παρότι σίγουρα η απευθείας επικοινωνία με τον κατασκευαστή μειώνει τον χρόνο ανταπόκρισης). 

 

Έστειλα mail στο customer support της AOC, το οποίο μου απάντησε άμεσα ζητώντας φωτο της οθόνης και του τιμολογίου αγοράς, καθώς και να συμπληρώσω τα στοιχεία μου στην on line φόρμα RMA. Σε δυο μέρες με ειδοποίησαν οτι απέστειλαν καινούρια οθόνη με μόνη υποχρέωση απο μέρους μου να στείλω πίσω την προβληματική μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (10 εργάσιμες) χρησιμοποιώντας την εργοστασιακή συσκευασία της καινούριας οθόνης. Τα μεταφορικά τόσο για την αποστολή καινούριας οθόνης όσο και για την επιστροφή της παλιάς στο επισκευαστικό κέντρο (Γερμανία) μέσω της UPS είναι προπληρωμένα απο την AOC.

 

Συνολικά η όλη διαδικασία παίρνει περίπου 10 μέρες.   

Τα περισσότερα καταστήματα έτσι λειτουργούν την σήμερον ημέρα και δεν είναι κατ΄ανάγκη φάουλ και ουκ ολίγες φορές έχουμε πέσει σε ταγάρια που σου έχουν δημιουργήσει ένα κάρο προβλήματα. Τουλάχιστον αυτοί δεν σου τα μάσησαν και έκαναν χρήση του δικαιώματός τους το οποίο είναι να σε παραπέμψουν στον κατασκευαστή μιας και το προϊόν (όπως τα περισσότερα πλέον) έχει εγγύηση κατασκευαστή. Και σε μια δικιά μου περίπτωση όταν χρειάστηκα εγγύηση για ένα προϊόν από Κωτσόβολο με παρέπεμψε στην αντιπροσωπία εδώ στην Ελλάδα και δεν πλήρωσα επίσης μεταφορικά που είναι πολύ σημαντικό. Αν θέλεις γράψε και το ελληνικό κατάστημα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία απο διαδικασίες εγγύησης και αντικατάστασης. Μια φορά μόνο (αρκετά παλιά βέβαια) είχε χρειαστεί να αντικαταστήσω ηλεκτρονικό προϊόν και η όλη διαδικασία έγινε μέσω του καταστήματος αγοράς. 

 

Το κατάστημα είναι το Msystems στον Νέο Κόσμο. Αν η συνήθης πρακτική πλέον είναι να μιλάς κατευθείαν με την αντιπροσωπεία, τότε άρω την οποιαδήποτε ένστασή μου για το κατάστημα (το οποίο κατα τα λοιπά είναι συνεπέστατο και δεν είχα κανένα θέμα μαζί τους στο παρελθόν).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...