Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2017 ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΤΟ ΑΛΛΑΖΟΥΝ νομιζω ότι πέρνεις εεγυηση όσο και του παλιού.... δεν περνεις πχ άλλα 3 χρονια.... στους δισκους πχ ισχυει αυτ'ο μέχρι το τέλος της εγγύησης του παλιού ή 90 μέρες ('οποιο ειναι μεγαλύτερο) Όχι δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Από την στιγμή που γίνεται αντικατάσταση τότε η εγγύηση ανανεώνεται... ΝΟΜΟΣ 2251/1994 Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις 4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. 1
doctorScien Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2017 Ο νόμος αυτός ειναι ευρωπαικός ή ισχύει μόνο για Ελλάδα?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2017 Ελληνικός νόμος είναι, δεν έχω ψάξει για ΕΕ...
doctorScien Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2017 ΓΙΑΤΙ ΠΧ Η WD ΓΙΑ RMA ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΠΑ...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2017 Δεν ξέρω τι παίζει αν κάνεις μόνος σου το RMa απευθείας με την WD, αλλά αν δώσεις τον δίσκο σε κατάστημα και κάνει αυτό το RMA, μετά σου ανανεώνει την εγγύηση. 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Αν κανεις RMA στις εταιριες μονο συνεχιζει η εγγυηση που εχεις , σε καποιες περιπτωσεις που η εγγυηση που εχεις ειναι στο τελος της σου δινουν 3-6 μηνες εξτρα εγγυηση για το νεο προιον
Zaknafein Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Απ'την στιγμή που κάνεις RMA απευθείας με τον κατασκευαστή, φεύγεις απ'το νομικό πλαίσιο που διέπει τις πωλήσεις και εξαρτάσαι 100% από την όποια πολιτική της εκάστοτε εταιρείας. Και είναι και λογικό, αφού η σύμβαση πώλησης είναι με το κατάστημα αγοράς και όχι με τον κατασκευαστή.
Goriillaki5 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Καλημέρα,Εγώ δεν έχω πάρει τα τελευταία έτη κομμάτι κομμάτι να φτιάξω υπολογιστή,όμως όταν θα το κάνω και θα πρωτο πάρω κάποιο σαν αρχή,πχ μητρική,θα ρωτήσω όταν είμαι στο κατάστημα: "Ποσα έτη εγγύηση έχει; αν πάθει κάτι στο διάστημα αυτο τι γίνετε;θα μου δώσετε άλλη ίδιας απόδοσης κτλ ή χρήματα να πάρω άλλη; Λέω τι θα κάνω εγώ,αυτό ισχύει σε όλα μου τα ακριβά προϊόντα,το να ρωτάω. Είτε τηλεόραση είναι αυτο είτε κινητό,είτε οτιδήποτε. Δε το λέω για τον θεματολογο,του ποστ,γενικά μιλάω!δε μου πέφτει και λόγος Ούτε ξέρω πως το πηρε το προϊόν ,ολο μαζί τον πύργο πχ ή κομμάτι κομμάτι. Πάντως και εγώ αν είχα μητρική χαλασμένη πριν να λήξει η εγγύηση θα ήθελα ή άλλη ισάξια περίπου,ή χρήματα να πάρω άλλη.(αν δε φτιαχνεται) Όσο αφορά το e-Gate αξιόλογο κατάστημα ετών και ετών,εχω ψωνίσει κάτι λιγοστά (εκτυπωτή κτλπ) παλιότερα πολύ,Όλα καλά! Ευτυχώς βρέθηκε λύση οκ,όπως είπε,οπότε Όλα καλά! Αν και δε μας είπε τι έγινε! Σ.Σ ήδη από ότι είπε,είχε γίνει μια φορά αντικατάσταση,οπότε ήταν για δεύτερη φορά. Δε ξέρω πόσο ρόλο παίζει αυτο. Αν χαλάει δυο τρεις φορές πρέπει να σου δίνουν άλλη ή Όλα τα χρήματα της;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα