ΝΙΚΟΛΑΣΝΙΚΟΛΑΟΥ Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Αυτη παλι ποια ειναι ρε παιδια razer? Παντως φαινεται πολυ καλό αν εχει και μικρη ακτινοβολια και εγγυηση ελλαδα το σκεφτομαι.
pogchamp Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Μια χαρά τιμή όταν το s8 λανσαρησε στα 800 το iPhone x στα 1200. Αν ποτέ πέσει στο skroutz 500 το πήρα χθες.
D.Luffy Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 ολόκληρες καρτέλες πριν εξηγώ γιατι δεν έχει καμία διαφορά σε ρεαλιστική χρήση ούτε στο scrolling δεν θα το ξανακάνω... Φίλε μου σεβαστή η άποψη σου αλλά δεν νομίζω ότι κατάφερες να πείσεις και κανέναν. Εάν δεν υπήρχε καμία διαφορά σε ρεαλιστική χρήση όπως λες, πολύ απλά η Razer δεν θα έμπαινε σε αυτή τη διαδικασία. Θα έβαζε μια oled η οποία είναι της μόδας πλέον και θα τελείωνε εκεί. Στο παρακάτω βίντεο ο Marques κάνει ένα preview της συσκευής και τονίζει ότι τα animations στο τηλέφωνο της Razer είναι τα πιο smooth που έχει δει λόγω του 120Hz panel. Τώρα εσύ μπορείς να επιμένεις όσο θες βγάζοντας αυθαίρετα συμπεράσματα χωρίς καν να το έχεις πιάσει στα χέρια σου... Όμως η πραγματικότητα σε διαψεύδει. 3
haHa Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) ολόκληρες καρτέλες πριν εξηγώ γιατι δεν έχει καμία διαφορά σε ρεαλιστική χρήση ούτε στο scrolling δεν θα το ξανακάνω... Εχει μεγαλη διαφορα, απλα γραφεις συνεχως ανακριβειες. η απόσταση ορίζει την ταχύτητα η ταχύτητα μετριέται σε m/s (μέτρα=απόσταση/δευτερόλεπτο=χρόνος) φυσικά και δεν εννούσα την απόσταση σαν μήκος αφού ειναι ένα μονομετρο μέγεθος απο μόνο του δεν σημαίνει κάτι. πρέπει να το αναφέρω εξάλλου αυτό σε προηγούμενο ποστ. Η ταχυτητα στις οθονες δεν μετριεται σε αποσταση με χρονο, αλλα σε pixel και χρονο. Τα κινητα εχουν περισσοτερα pixel να ανανεωσουν στο καθετο scrolling απο ενα average monitor και για αυτο τα 120hz κανουν διαφορα. Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2017 από haHa 2
Psaris Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 λιγο που διάβασα τα σχόλια τουλάχιστον δεν υπαρχει κανενας να λεει οτι το μάτι δεν βλέπει πανω απο 30/60fps...κάτι ειναι και αυτο.. 3
Peter_Line Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Πολύ καλό. Το έπαιρνα άνετα αν είχα τα λεφτά.
Radiatedsoul Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 τι συγκρινετε ρε παιδια 12αρες οθονες του ipad με 6αρες κινητων, κοροιδευομαστε μεταξυ μας? την μονη διαφορα που θα δειτε με την 120hz οθονη στο κινητο θα ειναι να σου ρουφαει την μπαταρια σε ελαχιστο χρονο. Και λιγη τροφη για σκεψη: Η οθονη ειναι 120 hz, το κινητο μπορει να τρεχει τα παιχνιδια σε 120fps? μαλλον οχι. οποτε μην ενθουσιαζεστε σαν παιδακια και χαλαρωστε, για κινητα μιλαμε και οι περισσοτεροι δεν εχουν ουτε οθονη στο pc με 120hz Το κινητο θα πουλησει ειναι το μονο σιγουρο, οπως πουλαει πληκτρολογια με λαμπακια πανω πολυχρωμα και γυαλιστερα κουμπακια, τα αγοραζει ο εφηβος με τα σπυρακια και νομιζει οτι θα γινει πρωταθλητης στο counter strike
Manjaro Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Εχει μεγαλη διαφορα, απλα γραφεις συνεχως ανακριβειες. Η ταχυτητα στις οθονες δεν μετριεται σε αποσταση με χρονο, αλλα σε pixel και χρονο. Τα κινητα εχουν περισσοτερα pixel να ανανεωσουν στο καθεοτ scrolling απο ενα average monitor και για αυτο τα 120hz κανουν διαφορα. Ρε φίλε απλά δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέμε άστο να πάει στο καλό τι επανέρχεσαι ξανά και ξανά κατηγορώντας με ότι λέω ανακρίβειες και αναγκάζοντας με να σε βγάζω άσχετο... αν δεν καταλαβαίνεις κάτι ρώτα να στο εξηγήσω εγώ ή κάποιος άλλος μην πετάγεσαι συνέχεια ισχυρογνώμων χωρίς να είσαι σε θέση να καταλάβεις βασικά πράματα κατηγορώντας τον άλλον για ψέματα ή ανακρίβειες. Η ταχύτητα στις οθόνες μετριέται σε ανανεώσεις ανά δευτερόλεπτο (Hertz ή Hz) Τα pixel που ανανεώνονται στο κάθετο scrolling είναι πάντα τα ίδια (= η ανάλυση της οθόνης) πχ αν μια οθόνη είναι 1080p και η συχνότητα ανανέωσης της είναι 1hz και μια οθόνη 4k και η συχνότητα της 1hz τότε κάθε δευτερόλεπτο στην πρώτη οθόνη ανανεώνονται 1920*1080=2073600 pixel ενω στην 4k κάθε δευτερόλεπτο ανανεώνονται 3840*2160=8294400 pixels άρα τα pixel δεν παίζουν ρόλο αν η συχνότητα είναι ίδια. Γιατί πάντα "μια οθόνη" ανανεώνεται Χ φορές (1ή 60 ή 120 κτλ) ανα δευτερόλεπτο ανεξάρτητα των pixels της. Στο θέμα μας η συχνότητα που συμβαίνει αυτή η ανανέωση αλλάζει. οπότε αν η συχνότητα ειναι σταθερή σε δύο οθόνες (πχ και οι δύο 60hz) και η μετατόπιση του περιεχομένου διαφέρει τότε πιο smooth θα φαίνεται αυτή η οθόνη στην οποία στην ίδια μονάδα χρόνου το αντικείμενο (πχ ζωγραφιά, ήρωας παιχνιδιού, γραφικό, παράγραφος κειμένου) μετατοπίζεται ΛΙΓΟΤΕΡΟ. Aν οι οθόνες δεν έχουν ίδιες διαστάσεις τότε ακόμη χειρότερο ειναι το φαινόμενο σε μετατοπίσεις ίδιων αποστάσεων για την μικρότερη οθόνη (γιατι αναλογικά η ίδια απόσταση καλύπτει μεγαλύτερο ποσοστό της οθόνης πχ έστω μια οθόνη 1 μέτρο * 1μετρο και μετακινείται κάτι 30 εκατοστά έχει ταξιδέψει δηλαδή το 1/3 της οθόνης ή αλλιώς το 33,3% έστω τώρα ίδια οθόνη με ίδιο ρυθμό ανανέωσης 50εκατοστά*50 εκατοστά και μετακινείται κάτι 30 εκατοστά έχει ταξιδέψει στον ίδιο χρόνο 60% της οθόνης) επειδή όμως οι αποστάσεις που μετακινείς πράματα στο κινητό σου ειναι πολύ μικρότερες άρα και οι μετακινήσεις φαίνονται πιο smooth. Οπότε και που γίνεται μεγαλύτερη ανανέωση δεν αλλάζει κάτι ουσιαστικά απλά καις παραπάνω μπαταρία. Απλή φυσική. Είναι οπτικό θέμα που έχει να κάνει με το μάτι σου. Τα pixel (απο θέμα ποσότητας δηλαδή ανάλυσης και όγκου σε byte) έχουν νόημα μόνο αν μιλάμε για τις επιδόσεις μιας GPU και δεν έχουν σχέση με την κουβέντα. EDIT: (επειδή μάλλον δεν το κατάλαβες την προηγούμενη φορά που το έβαλα) Αν παίζανε τα pixels ρόλο τότε κάθε "60 FPS " εικόνα θα πρέπει να πήγαινε πέρα δώθε με το ίδιο "smoothness" μιας και η ανάλυση της εικόνας ειναι η ιδια τα pixel στην οθόνη που βλέπεις την εικόνα είναι τα ίδια η οθόνη που προβάλλεται αυτή η εικόνα είναι η ίδια άρα και ο ρυθμός ανανεώσεις είναι ο ίδιος. και όμως κάθε εικόνα κυλάει λιγότερο smooth όσο πάμε πιο κάτω.. Γιατί;;; Γιατι όσο πάμε πιο κάτω στον ίδιο χρόνο (ενώ έχουμε σταθερή ανανέωση Χ -είτε 60 είτε 120 ανάλογα σε τι οθόνη βλέπεις εσύ την εικόνα- ) η μετατόπιση είναι διαφορετική. μετατόπιση (το πόσα εκατοστά ανα δευτερόλεπτο κυλάνε δεξιά ή αριστερά) Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2017 από Manjaro
ikaruga24 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Χωρίς water resistance Σχεδιαστικά θυμίζει mid range κινητό του 2010 Δεν έχει Oreo out of the box, εντελώς τραγικό Κάμερα καλή στα χαρτιά και πιθανόν θα είναι εντελώς μέτρια LCD οθόνη ενώ όλοι τρέχουν για AMOLED(always on, μπαταρία) Άλλη μια αποτυχία τύπου essential, άσε που τουλάχιστον το essential είχε ένα cool σχεδιασμό και ωραία υλικά κατασκευής. Τίποτα από αυτά που έγραψες δεν ενδιαφέρει έναν gamer. Σε άλλα νέα θα ήταν τέλεια συσκευούλα για κάποιον σαν και εμένα που θέλει bezels για ευκολία και επίσης θέλει και δυνατό ήχο αν όμως πρόσφερε και 3.5" θύρα για να έχεις τη δυνατότητα να το φορτίζεις ενώ το χρησιμοποιείς. Βέβαια το ότι το ίδιο το dongle έχει μέσα του 24bit DAC για καλύτερο ήχο είναι κάτι που σίγουρα βοηθάει πάρα πολύ και είναι επίσης μια καλή εναλλακτική στο θέμα του 3.5" jack. Τα 700 δολάρια αυτόματα θα μεταφραστούν σε 700-750 ευρώ για την συσκευή που είναι μάλλον τσιμπημένη αλλά όχι εντελώς παράλογη. Βέβαια το κακό είναι ότι είναι Razer και η εταιρία έχει εδώ και χρόνια μαλώσει με την ποιότητα και τον ποιοτικό έλεγχο. Αυτό από μόνο του λειτουργεί εις βάρος της αλλά οι πιστοί της εταιρίας σίγουρα θα το τιμήσουν.
vannifucci Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 ολόκληρες καρτέλες πριν εξηγώ γιατι δεν έχει καμία διαφορά σε ρεαλιστική χρήση ούτε στο scrolling δεν θα το ξανακάνω... το testufo το ξέρω απο την εποχή που δεν ήταν σελίδα αλλά το κατέβαζες σαν exe Αν δεις στο testufo έχει ένα τεστ με κινούμενη εικόνα. (scrolling) Στις δύο οθόνες μου (η μία μόνο 120hz) έχει τεράστια διαφορά. Μέρα με τη νύχτα. Εσύ λες απ ότι κατάλαβα πως στα κινητά, με την τυπική χρήση που τους κάνουμε, δεν υπάρχει λόγος για τόσο γρήγορο refresh rate. Η αλήθεια είναι πως δεν έχω πιάσει ακόμα στα χέρια μου κινητό με 120hz, αλλά αν είναι σαν το ipad pro, έχω ψηθεί άσχημα.
~Joker~ Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 λιγο που διάβασα τα σχόλια τουλάχιστον δεν υπαρχει κανενας να λεει οτι το μάτι δεν βλέπει πανω απο 30/60fps... κάτι ειναι και αυτο.. Μονο που τα hz δεν ειναι fps..... Αλλο ρυθμός ανανέωσης του πανελ αλλο καρε ανα δευτερόλεπτο που μπορει να σου δωσει η gpu
GrandGamer Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Στους επομενους μηνες ειπαν οτι η RAZER θα συνεργαστει με πολλους developers για να κανουν τα παιχνιδια τους να υποστηριζουν 120hz. Τωρα αμα δεν γνωριζεις την διαφορα απο 60-120 hz μπορεις να διαβασεις καποιο αρθρο η να πας σε κανα public να δεις την διαφορα μονος σου απο τα 60 στα 144. Ειναι ισως η μεγαλυτερη ανβαθμιση που μπορει να κανει κανεις στο PC του και μου κανει εντυπωση που οι περισσοτεροι το περνανε λες και δεν εγινε τιποτα . Edit: Ειχα παρει την κλασσικη Asus 144hz οθονη πριν μερικα χρονια και δεν ειχα αλλαξει το refresh rate απο της ρυθμισης του PC παρα μονο απο την οθονη οποτε αναρωτιομουν τι γινεται λαθος επειδη δεν καταλαβα ΚΑΜΙΑ διαφορα ! Οταν βρηκα την ρυθμιση, και το αλλαξα και συνειδητοποιησα το ποσο smooth εγινε το ποντικι εμεινα μαλακας και εγω και 2 φιλαρακια μου που ειχαμε μαζευτει για να κανουμε την εγκατασταση. Εσύ καλά τα λες, κι εγώ θα χτυπήσω μία 2k 144Hz σύντομα, αφού αποφασίσω για κάρτα γραφικών. Το θέμα είναι ότι μιλάμε για κινητό. Τι παιχνίδι θα παίξεις που έχει νόημα να έχεις 120Hz; Δεν λέω, καλή η αναβάθμιση αλλά τσάμπα κόστος σε αυτή την περίπτωση.
haHa Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Εσύ καλά τα λες, κι εγώ θα χτυπήσω μία 2k 144Hz σύντομα, αφού αποφασίσω για κάρτα γραφικών. Το θέμα είναι ότι μιλάμε για κινητό. Τι παιχνίδι θα παίξεις που έχει νόημα να έχεις 120Hz; Δεν λέω, καλή η αναβάθμιση αλλά τσάμπα κόστος σε αυτή την περίπτωση. Tα 120Hz δεν ειναι μονο για παιχνιδια. Κανουν διαφορα οπου υπαρχει κινηση και ειδικα στα κινητα που κανουμε πολυ περισσοτερο γρηγορο scrolling (scroll σε μενου, στη λιστα επαφων, στο browsing, σε μια εφαρμογη κλπ) απο οτι στους υπολογιστες.
Radiatedsoul Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Tα 120Hz δεν ειναι μονο για παιχνιδια. Κανουν διαφορα οπου υπαρχει κινηση και ειδικα στα κινητα που κανουμε πολυ περισσοτερο γρηγορο scrolling Δηλαδη τα 120Hz βοηθανε για καλυτερο scrolling στα menu στα κινητα. Δεκτον
haHa Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δηλαδη τα 120Hz βοηθανε για καλυτερο scrolling στα menu στα κινητα. Δεκτον Ναι, την διαφορα μπορεις καπως να την δεις εδω: ή μπορει απλα να παει καποιος και να δει ενα ipad pro(120hz) σε σχεση με ενα απλο ipad(60hz) ή απλα να κουνησει το ποντικι ή να κανει scroll σε ενα μονιτορ ή λαπτοπ με 120hz ή να δει ταρακάτω βίντεο που τονίζει ότι τα animations στο τηλέφωνο της Razer είναι τα πιο smooth που έχει δει λόγω του 120Hz panel: 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα