haHa Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Είναι όντως εμφανείς η διαφορά? θα είναι περισσότερο ξεκούραστη για τα μάτια? H διαφορα ειναι εμφανεστατη. Καπως μπορεις να την δεις εδω: https://www.youtube.com/watch?v=3AEwAqOwKv8 Αλλα αν δεις απο κοντα 120hz οθονη, θα το καταλαβεις. 1
Manjaro Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Ακομα και σε απλο scrolling σε browsing, η διαφορα μεταξυ 60hz και 120hz ειναι εμφανεστατη. Ειναι πιο smooth. ναι μόνο που στο κινητό το scrolling σου ειναι αργό γιατι το κάνεις με το δάχτυλό και μικρών αποστάσεων άρα είναι smooth εξ αρχής... επίσης παίζει ρόλο και η ανάλυση και το μέγεθος που ήδη στις 60hz οθόνες κινητών είναι πιο smooth απο τις μεγάλες ίδιας ανάλυσης desktop που "τεντώνουν" τα pixel ή με άλλα λόγια έχουν μικρότερο ppi. Οπότε πραγματικά 0 διαφορά όλα τα μενού στο android είναι στατικά και κίνηση συμβαίνει πολύ σπάνια (πχ να αλλάξεις θέση σε εικονίδιο) επίσης όπως είπα και πριν δεν υπάρχει ποντίκι. η μόνη πραγματική διαφορά που θα αισθανθείς με 120hz οθόνη είναι πως η μπαταρία σου θα τελειώνει πιο γρήγορα.. αλλά με smooth animation 3
haHa Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 ναι μόνο που στο κινητό το scrolling σου ειναι αργό γιατι το κάνεις με το δάχτυλό και μικρών αποστάσεων άρα είναι smooth εξ αρχής... επίσης παίζει ρόλο και η ανάλυση και το μέγεθος που ήδη στις 60hz οθόνες κινητών είναι πιο smooth απο τις μεγάλες ίδιας ανάλυσης desktop που "τεντώνουν" τα pixel ή με άλλα λόγια έχουν μικρότερο ppi. Οπότε πραγματικά 0 διαφορά όλα τα μενού στο android είναι στατικά και κίνηση συμβαίνει πολύ σπάνια (πχ να αλλάξεις θέση σε εικονίδιο) επίσης όπως είπα και πριν δεν υπάρχει ποντίκι. η μόνη πραγματική διαφορά που θα αισθανθείς με 120hz οθόνη είναι πως η μπαταρία σου θα τελειώνει πιο γρήγορα.. αλλά με smooth animation Δεν ισχυει σχεδον τιποτα απο αυτα που γραφεις. Το ποσο smooth ειναι το scrolling δεν εχει να κανει με την αναλυση, δεν συζηταμε για την περιπτωση που δεν ειναι αρκετα δυνατη η gpu. Ουτε φυσικα εχει σχεση με το αν το κανεις με το δακτυλο και αν ειναι "μικρων αποστασεων". 3
D.Luffy Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 ναι μόνο που στο κινητό το scrolling σου ειναι αργό γιατι το κάνεις με το δάχτυλό και μικρών αποστάσεων άρα είναι smooth εξ αρχής... επίσης παίζει ρόλο και η ανάλυση και το μέγεθος που ήδη στις 60hz οθόνες κινητών είναι πιο smooth απο τις μεγάλες ίδιας ανάλυσης desktop που "τεντώνουν" τα pixel ή με άλλα λόγια έχουν μικρότερο ppi. Οπότε πραγματικά 0 διαφορά όλα τα μενού στο android είναι στατικά και κίνηση συμβαίνει πολύ σπάνια (πχ να αλλάξεις θέση σε εικονίδιο) επίσης όπως είπα και πριν δεν υπάρχει ποντίκι. η μόνη πραγματική διαφορά που θα αισθανθείς με 120hz οθόνη είναι πως η μπαταρία σου θα τελειώνει πιο γρήγορα.. αλλά με smooth animation Ένα απλό scroll να κάνει κάποιος σε ένα μενού ρυθμίσεων, επαφές, φωτό κτλ, και το blur φαίνεται άνετα σε όλες τις 60hz οθόνες. Αυτά που γράφεις περί ανάλυσης, τεντώματα και αποστάσεις είναι εντελώς άκυρα. Δεν έχουν καμία επαφή με την συχνότητα της οθόνης και με το αν θα δει κάποιος διαφορά (φυσικά θα δει) μεταξύ 60 και 120hz panel. 3
Beerloah Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Εμένα μου άρεσε. Και σε σχεδιασμό και σε speccs. Τώρα η τιμή για κάποιους μπορεί να είναι λογική, για άλλους απαγορευτική. Μεγαλο συν τα 120 Hz. Και επιτέλους, σε όσους θα ήθελαν πιο κλασσικά χαρακτηριστικά... Για gaming το έφτιαξαν οι άνθρωποι, αν δεν σας κάνει, πάρτε κάτι άλλο που να σας καλύπτει. 1
Manjaro Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δεν ισχυει σχεδον τιποτα απο αυτα που γραφεις. Το ποσο smooth ειναι το scrolling δεν εχει να κανει με την αναλυση, δεν συζηταμε για την περιπτωση που δεν ειναι αρκετα δυνατη η gpu. Ουτε φυσικα εχει σχεση με το αν το κανεις με το δακτυλο και αν ειναι "μικρων αποστασεων". Αν σκεφτόσουν λίγο παραπάνω δεν θα χρειαζόταν να στα εξηγήσω εγώ αλλά πάμε. Γιατι ειναι πιο smooth μια οθόνη 120hz; Γιατί σημαίνει ότι εμφανίζει αλλαγή στα pixel κάθε 1000/120=8,3ms αντί για 1000/60=16.6ms το μέγεθος μετράει γιατι πχ αν πας στον πάτο αυτής της σελίδας και κάνεις ένα ημικύκλιο scroll με μια κίνηση του δαχτύλου σου θα έχει έχεις ταξιδέψει ~21 εκατοστά οθόνης προς τα πάνω (αν υποθέσουμε ότι έχεις 24" 16:9 1080p οθόνη και ποντίκι ίδιο με το δικό μου ) Αν πάλι πας στον πάτο του κινητού σου κάνεις την αντίστοιχη κίνηση που θα έκανες με τον αντίχειρά σου θα έχεις ταξιδέψει μικρότερη απόσταση (ανάλογα το κινητό την ανάλυση και το μέγεθος του -επίσης βάλε το insomnia να προβάλλεται σαν κανονική ιστοσελίδα όχι την έκδοση για κινητά- και κάνε γρήγορα 2 ταπ να προσαρμοστεί στην ανάλυση του κινητού πήγαινε στον πάτο και κούνα τον αντίχειρά σου κρατώντας το κινητό για scroll up λογικά έχεις ταξιδέψει αρκετά μικρότερη απόσταση) κάθε φορά που μετακινείς την οθόνη ενα pixel προς τα κάτω πρέπει να ανανεωθεί μια φορά για να σου εμφανίσει την διαφορά (να δειξει την οθόνη ενα pixel πιο κάτω) Όταν η απόσταση είναι μεγάλη πρέπει να γίνει πολύ περισσότερες φορές αυτό στον ίδιο χρόνο (πχ 1 δευτερόλεπτο) αν ταξιδέψεις 21 εκατοστά στην οθόνη υπολογιστή απότι 5 εκατοστά στην οθόνη του κινητού Για αυτόν το λόγο μετράει η απόσταση. ένας άλλος λόγος είναι η εναλλαγή των pixel πχ αν είναι κείμενο όπως εδώ ο χρόνος που θέλει για να πάει απο άσπρο σε μαύρο αλλά επειδή ειναι πολύ μικρά τα πίξελ σε μικρό μέγεθος δεν το καταλαβαίνεις και τόσο στην οθόνη υπολογιστή όμως το καταλαβαίνεις ευκολότερα. και με το δάχτυλο έχει σχέση γιατι ακριβώς όχι μόνο γιατι αλλάζει η απόσταση (με το απο πάνω) αλλά και η ταχύτητα.. πχ μέσα σε ένα δευτερόλεπτο θα κυλήσω την ροδέλα του ποντικιού σε αρκετά μεγάλη γωνία που θα οδηγήσει σε αρκετά εκατοστά scrolling της οθόνης ενώ στον ίδιο χρόνο άντε να τεντώσω μια φορά τον αντίχειρά μου στο κινητό ... 2
Manjaro Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Ένα απλό scroll να κάνει κάποιος σε ένα μενού ρυθμίσεων, επαφές, φωτό κτλ, και το blur φαίνεται άνετα σε όλες τις 60hz οθόνες. Αυτά που γράφεις περί ανάλυσης, τεντώματα και αποστάσεις είναι εντελώς άκυρα. Δεν έχουν καμία επαφή με την συχνότητα της οθόνης και με το αν θα δει κάποιος διαφορά (φυσικά θα δει) μεταξύ 60 και 120hz panel. αν βλέπεις blur είναι λόγω κακής οθόνης (πχ πολύ μεγάλο response time) η χαμηλών επιδόσεων κινητού. και προσοχή δεν λέω ότι μια οθόνη 120hz δεν θα ανανεώνει γρηγορότερα απο μια οθόνη 60hz αυτό ειναι αυτονόητο. Απλά λέω ότι λογω του formfactor και της φύσης του λειτουργικού τα 60hz ειναι υπεραρκετά για να είναι όλα smooth και με τα 120hz δεν θα καταλάβεις διαφορά Είναι πχ σαν να μιλάμε για διαφορά μεταξύ desktop οθόνης 144hz και 240hz όσο για το γιατί παίζει ρόλο το formfactor το εξήγησα στο τελευταίο post της προηγούμενης καρτέλας. EDIT οκ για να είμαι ειλικρινής πιστεύω θα δεις διαφορά αν κρατάς το κινητό στο ένα χέρι και με το άλλο χρησιμοποιώντας τον δείκτη σου το ανεβοκατεβάζεις πολύ γρήγορα σαν να παίζεις fruit ninja ή να ξύνεις ξυστό τότε ναι το scrolling θα είναι αρκετά γρήγορο για να παίζει ρόλο αλλά ποτέ ή έστω σχεδόν ποτέ δεν θα χρειαστεί σε φυσιολογικές συνθήκες να κάνεις κάτι τέτοιο. (και όχι στο fruit ninja δεν θα κάνει διαφορά όπως και στις πλειοψηφία των android games γιατι ειναι κυρίως στατικό παιχνίδι- το background δεν κινείται δηλαδή ή σε άλλα παιχνίδια κινείται αλλά με σταθερό ρυθμό προς μια κατεύθυνση )
D.Luffy Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 αν βλέπεις blur είναι λόγω κακής οθόνης (πχ πολύ μεγάλο response time) η χαμηλών επιδόσεων κινητού. Βλέπω το ίδιο blur σε όλα τα smartphones που είχα μέχρι τώρα. Από mid-range έως ναυαρχίδες. Αυτή τη στιγμή έχω το Galaxy S8 και πάλι το blur είναι εκεί. Φυσικά δεν σου βγάζει τα μάτια, αλλά σίγουρα το παρατηρείς με ένα γρήγορο scroll.
zio10 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δεν περιμενα και πολλα απο την razer να σας πω την αληθεια αλλα με το που ειδα specs οπως 120hz, 4κ μπαταρια και γενικοτερα το Look του κινητου μου αρεσε παρα πολυ και θα το σκεφτω πολυ σοβαρα να το παραγγειλω. Edit: Και το fingerprint μου αρεσε πολυ στην θεση που το βαλανε. Θα μπορουσανε και αλλοι να το βαζανε εκει αλλα για καποιο λογο η δεν βαλανε καθολου η το βαλανε απο πισω διπλα απο την καμερα. Νομίζω το έχει βάλει και η sony εκεί το fingerprint. Όντως φαίνεται βολικό! Ωραίο τηλέφωνο πάντως και η τιμή φαίνεται νορμάλ, το περίμενα ίσως και πιο ακριβό! 2
haHa Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Αν σκεφτόσουν λίγο παραπάνω δεν θα χρειαζόταν να στα εξηγήσω εγώ αλλά πάμε. Γιατι ειναι πιο smooth μια οθόνη 120hz; Γιατί σημαίνει ότι εμφανίζει αλλαγή στα pixel κάθε 1000/120=8,3ms αντί για 1000/60=16.6ms το μέγεθος μετράει γιατι πχ αν πας στον πάτο αυτής της σελίδας και κάνεις ένα ημικύκλιο scroll με μια κίνηση του δαχτύλου σου θα έχει έχεις ταξιδέψει ~21 εκατοστά οθόνης προς τα πάνω (αν υποθέσουμε ότι έχεις 24" 16:9 1080p οθόνη και ποντίκι ίδιο με το δικό μου ) Αν πάλι πας στον πάτο του κινητού σου κάνεις την αντίστοιχη κίνηση που θα έκανες με τον αντίχειρά σου θα έχεις ταξιδέψει μικρότερη απόσταση (ανάλογα το κινητό την ανάλυση και το μέγεθος του -επίσης βάλε το insomnia να προβάλλεται σαν κανονική ιστοσελίδα όχι την έκδοση για κινητά- και κάνε γρήγορα 2 ταπ να προσαρμοστεί στην ανάλυση του κινητού πήγαινε στον πάτο και κούνα τον αντίχειρά σου κρατώντας το κινητό για scroll up λογικά έχεις ταξιδέψει αρκετά μικρότερη απόσταση) κάθε φορά που μετακινείς την οθόνη ενα pixel προς τα κάτω πρέπει να ανανεωθεί μια φορά για να σου εμφανίσει την διαφορά (να δειξει την οθόνη ενα pixel πιο κάτω) Όταν η απόσταση είναι μεγάλη πρέπει να γίνει πολύ περισσότερες φορές αυτό στον ίδιο χρόνο (πχ 1 δευτερόλεπτο) αν ταξιδέψεις 21 εκατοστά στην οθόνη υπολογιστή απότι 5 εκατοστά στην οθόνη του κινητού Για αυτόν το λόγο μετράει η απόσταση. ένας άλλος λόγος είναι η εναλλαγή των pixel πχ αν είναι κείμενο όπως εδώ ο χρόνος που θέλει για να πάει απο άσπρο σε μαύρο αλλά επειδή ειναι πολύ μικρά τα πίξελ σε μικρό μέγεθος δεν το καταλαβαίνεις και τόσο στην οθόνη υπολογιστή όμως το καταλαβαίνεις ευκολότερα. και με το δάχτυλο έχει σχέση γιατι ακριβώς όχι μόνο γιατι αλλάζει η απόσταση (με το απο πάνω) αλλά και η ταχύτητα.. πχ μέσα σε ένα δευτερόλεπτο θα κυλήσω την ροδέλα του ποντικιού σε αρκετά μεγάλη γωνία που θα οδηγήσει σε αρκετά εκατοστά scrolling της οθόνης ενώ στον ίδιο χρόνο άντε να τεντώσω μια φορά τον αντίχειρά μου στο κινητό ... Δυστυχως επιμενεις σε κατι λαθος και δεν μπορει το μυαλο σου να σκεφτει παραπανω. Ενδεικτικα εμπλεξες τα ms με τα εκατοστα κινησης σε οθονη. Αυτο που θα επρεπε να κανεις αν σκεφτοσουν λιγο παραπανω ειναι να συνεδεες "τα pixel μετακινησης" και οχι τα "εκατοστα μετακινησης". Σε browsing σε κινητα με ενα απλο scroll "μετακινεις πολλα pixel" γρηγορα και για αυτο εμφανιζεται το blur. 1
boulevar Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Πάρε το Razer, βγείτε, και θα έχετε τέλεια GAMING εμπιρεία, καλό βόλι Σε καταλαβαμε ολοι φιλε, αστο.
haHa Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Αν σκεφτόσουν λίγο παραπάνω δεν θα χρειαζόταν να στα εξηγήσω εγώ αλλά πάμε. Γιατι ειναι πιο smooth μια οθόνη 120hz; Γιατί σημαίνει ότι εμφανίζει αλλαγή στα pixel κάθε 1000/120=8,3ms αντί για 1000/60=16.6ms το μέγεθος μετράει γιατι πχ αν πας στον πάτο αυτής της σελίδας και κάνεις ένα ημικύκλιο scroll με μια κίνηση του δαχτύλου σου θα έχει έχεις ταξιδέψει ~21 εκατοστά οθόνης προς τα πάνω (αν υποθέσουμε ότι έχεις 24" 16:9 1080p οθόνη και ποντίκι ίδιο με το δικό μου ) Αν πάλι πας στον πάτο του κινητού σου κάνεις την αντίστοιχη κίνηση που θα έκανες με τον αντίχειρά σου θα έχεις ταξιδέψει μικρότερη απόσταση (ανάλογα το κινητό την ανάλυση και το μέγεθος του -επίσης βάλε το insomnia να προβάλλεται σαν κανονική ιστοσελίδα όχι την έκδοση για κινητά- και κάνε γρήγορα 2 ταπ να προσαρμοστεί στην ανάλυση του κινητού πήγαινε στον πάτο και κούνα τον αντίχειρά σου κρατώντας το κινητό για scroll up λογικά έχεις ταξιδέψει αρκετά μικρότερη απόσταση) κάθε φορά που μετακινείς την οθόνη ενα pixel προς τα κάτω πρέπει να ανανεωθεί μια φορά για να σου εμφανίσει την διαφορά (να δειξει την οθόνη ενα pixel πιο κάτω) Όταν η απόσταση είναι μεγάλη πρέπει να γίνει πολύ περισσότερες φορές αυτό στον ίδιο χρόνο (πχ 1 δευτερόλεπτο) αν ταξιδέψεις 21 εκατοστά στην οθόνη υπολογιστή απότι 5 εκατοστά στην οθόνη του κινητού Για αυτόν το λόγο μετράει η απόσταση. ένας άλλος λόγος είναι η εναλλαγή των pixel πχ αν είναι κείμενο όπως εδώ ο χρόνος που θέλει για να πάει απο άσπρο σε μαύρο αλλά επειδή ειναι πολύ μικρά τα πίξελ σε μικρό μέγεθος δεν το καταλαβαίνεις και τόσο στην οθόνη υπολογιστή όμως το καταλαβαίνεις ευκολότερα. και με το δάχτυλο έχει σχέση γιατι ακριβώς όχι μόνο γιατι αλλάζει η απόσταση (με το απο πάνω) αλλά και η ταχύτητα.. πχ μέσα σε ένα δευτερόλεπτο θα κυλήσω την ροδέλα του ποντικιού σε αρκετά μεγάλη γωνία που θα οδηγήσει σε αρκετά εκατοστά scrolling της οθόνης ενώ στον ίδιο χρόνο άντε να τεντώσω μια φορά τον αντίχειρά μου στο κινητό ... Δυστυχως επιμενεις σε κατι λαθος. Ενδεικτικα εμπλεξες τα ms με τα εκατοστα κινησης σε οθονη. Αυτο που θα επρεπε να κανεις αν σκεφτοσουν λιγο παραπανω ειναι να συνεδεες "τα pixel μετακινησης" και οχι τα "εκατοστα μετακινησης". Σε browsing σε κινητα με ενα απλο scroll "μετακινεις πολλα pixel" γρηγορα. Εδω πως με μια μικρη κινηση μετακινεις πολυ γρηγορα ολοκληρες σελιδες και ουσιαστικα πολλα pixel και σε αυτες τις γρηγορες κινησεις εμφανιζεται το προβλημα: Τα υπολοιπα που γραφεις για οτι δεν θα κανει διαφορα στα στατικα μενου του android ειναι μαλλον ενδεικτικο οτι δεν εχεις καταλαβει βασικα πραγματα. Δεν μιλαμε για οταν ειναι στατικη η εικονα, αλλα μιλαμε για οταν γινεται scroll: πχ scroll σε μενου, στη λιστα επαφων, στο browsing, σε μια εφαρμογη κλπ.
Darthrevan7 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Το μόνο που μου άρεσε ήταν η μπαταρία και τα ηχεία, όλα τα άλλα χαρακτηριστικά είναι νουμπικα για να χαίρονται τα παιδάκια και μειώνουν τις επιδόσεις ... 1) 120hz οθόνη σε κινητό ότι πιο άσχετο και ενεργοβόρο (άρα θα τρώει μπαταρία χωρίς να έχουμε κανένα ουσιαστικά θετικό αντάλλαγμα) 2) QuadHD οκ δεν είναι τέρμα υπερβολικό για το μέγεθος αλλά που να σπρώξεις 120FPS (μιας και κάνανε 120hz οθόνη) quadhd γραφικά... ακυρώνει λοιπόν το πάνω χαρακτηριστικό ζορίζει την κάρτα και γενικά meh θα προτιμούσα fullHD που θα είχε σαν αποτέλεσμα περισσότερα FPS και λιγότερο κάψιμο μπαταρίας 3) 8GB ραμ... μαρέσει η RAM αλλά επειδή καιει και αυτή πολύ μπαταρία καλό ειναι να έχουμε λιγο παραπάνω αποσο χρειάζεται δηλαδή 4 άντε το πολύ 6GB... Οπότε το μόνο θετικό νέο τα ηχεία γιατι και η μπαταρία που είναι μεγάλη θα τελειώνει πολύ πιο γρήγορα λόγω των απο πάνω χαρακτηριστικών... edit μου άρεσε και η προσθήκη dac που ενόσο έγραφα το ποστ δεν ήξερα ότι υπάρχει. Θα συμφωνήσω με τον φίλο σε όλα και θα παραθέσω ότι για να ναι gaming κινητό δεν νοείται μπαταρία της σειράς , τουλάχιστον 5500 mAh ήθελε για να πεις ότι έχω ένα κινητό που μπορώ να παίζω 6-8 ώρες και να κάνω και recording παράλληλα Non-stop . Και αν εξαιρέσουμε όλα τα παραπάνω , πως θα είναι gaming κινητό την στιγμή που βασίζεται σε λογισμικό android και τα παιχνίδια της πλατφόρμας αυτής είναι κάτι παραπάνω από άθλια εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων . Επομένως για να το κρατήσει θα πρέπει να φτιάξει δικό της store και ή να μπορέσει να φέρει και παιχνίδια από το iOS στο android για την πάρτι της και μόνο ή να αρχίσει να βγάζει παιχνίδια καθαρά για mobile gaming για την συσκευή της τα οποία θα είναι στο στυλ κονσολών και όχι δωρεάν με in-apps φυσικά.
boulevar Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Είναι όντως εμφανείς η διαφορά? θα είναι περισσότερο ξεκούραστη για τα μάτια? Ενοειτε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα