Προς το περιεχόμενο

Αγορά τρακαρισμενου


katz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Eυχαριστω για τις απαντησεις. Το αυτοκινητο εχει χτυπησει και σασι γερο τρακαρισμα στα 6000 χιλιομετρα και φτιαχτηκε και κυκλοφορει μεχρι τωρα που εχει γυρω στα 75

Εκατσα και το εψαξα και το αποκλειω τελικα. 

Πολλοι λενε οτι το καλιμπραρισμα αν ειναι επιτυχες το αυτοκινητο ειναι μια χαρα που ειναι εν μερη σωστο. Απο την αλλη που ξερεις αν δεν ειναι επιτυχες? Οκ πες κομπλε οι διαστασεις και ολα αλλα η αντοχη?

Επισης λενε οτι ενα μεταλλο που εχει μεταβληθει ηδη 2 φορες(τρακαρισμα και καλιμπραρισμα) εχει πολυ μικροτερη αντοχη πλεον.

Οποτε ακυρο ακομα και αν το βρισκω -50%.

 

Αν και κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, κατά κανόνα δεν ισχύει αυτό στα bold. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχουν "σασί" με την κλασσική έννοια, έχουν αυτοφερόμενο πλαίσιο, πολλές λαμαρίνες συγκολλημένες μεταξύ τους με δεκάδες ηλεκτροπόντες. Αν κάποια λαμαρίνα από αυτές έχει σοβαρή ζημιά(και συνεπώς πολύ μειωμένη αντοχή στην περίπτωση που επισκευαστεί), απλά αλλάζεται. Τα service manual που παρέχουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν στοιχεία για την ακριβή μέτρηση μεταξύ των διαφόρων σημείων του πλαισίου, ο φανοποιός μετρώντας ξέρει αν κάτι μπορεί να επισκευαστεί ή αν θα πρέπει να αλλαχτεί. Η τυχόν μικρή αδυναμία κάποιας επισκευασμένης λαμαρίνας από αυτές μεταφέρεται στις υπόλοιπες μοιράζοντας το φορτίο, έτσι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eυχαριστω για τις απαντησεις. Το αυτοκινητο εχει χτυπησει και σασι γερο τρακαρισμα στα 6000 χιλιομετρα και φτιαχτηκε και κυκλοφορει μεχρι τωρα που εχει γυρω στα 75

Εκατσα και το εψαξα και το αποκλειω τελικα. 

Πολλοι λενε οτι το καλιμπραρισμα αν ειναι επιτυχες το αυτοκινητο ειναι μια χαρα που ειναι εν μερη σωστο. Απο την αλλη που ξερεις αν δεν ειναι επιτυχες? Οκ πες κομπλε οι διαστασεις και ολα αλλα η αντοχη?

Επισης λενε οτι ενα μεταλλο που εχει μεταβληθει ηδη 2 φορες(τρακαρισμα και καλιμπραρισμα) εχει πολυ μικροτερη αντοχη πλεον.

Οποτε ακυρο ακομα και αν το βρισκω -50%.

 

Mε πολύ απλά λόγια στο πρώτο τρακάρισμα το μετωπικό το σασί και ο κινητήρας υποχώρησαν. Στο δεύτερο τρακάρισμα παίρνεις τον κινητήρα αγκαλιά με ότι αυτό συνεπάγεται.

Δε θα έπρεπε καν να το σκέφτεσαι, τι να πάει να πεί κόστος -40%. Οι κλινικές αποκατάστασης και η εντατική πόσο σκόντο σου κάνουν στο κόστος και τον πόνο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το απο πάνω ήταν οριακά για επισκευή. Στο επόμενο σκορπάει ολο το μπροστινό μέρος. Έχω δει χειρότερα με τροπετα που κόβουν το αμάξι στη μέση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...