Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η ερώτηση είναι η εξής. Θα αγοράζατε αυτοκίνητο το οποίο έχει τρακάρει αλλά έχει φτιαχτεί? Προφανώς μετα από έλεγχο. Υπάρχει περίπτωση να έχει χαλάσει η δομή του αυτοκινήτου και να σου βγάζει στο μελλον πολλά προβλήματα παρόλο που ο έλεγχος σε συνεργείο είναι καθαρός?

Δημοσ.

Ετσι...Άλλο να εχει αλλαξει ένα φτερο ή προφυλακτηρα και λλο να την εχει φαει μεσα στη μεση στις κολωνες.Φυσικα ενας καλος φανοποιος μπορει να το καταλαβει.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν είναι και στις κολώνες αλλά έχει φτιαχτεί και από έλεγχο μηχανικό φαίνεται οκ?

προσωπικα δε θα επαιρνα αμαξι που εχει αρπαξει στις κολώνες ή καποιο άλλο μερος απο το σασι...

 

το να εβαψε ή να αλλαξε ενα καπω και ενα προφυλακτηρα φυσικα δεν ειναι προβλημα...

Δημοσ.

Αν είναι και στις κολώνες αλλά έχει φτιαχτεί και από έλεγχο μηχανικό φαίνεται οκ?

 

Φυσικα και μπορει να το δει ενας που ξερει .

 

Επισης άλλο να τον ακουμπησε στη μεση και άλλο να του εδωσε να καταλαβει

Δημοσ.

Αν είναι και στις κολώνες αλλά έχει φτιαχτεί και από έλεγχο μηχανικό φαίνεται οκ?

 

Καταρχήν ο μηχανικός έλεγχος δεν δείχνει απολύτως τίποτα για την κατάσταση λαμαρίνας/σασί, φανοποιός πρέπει να το κοιτάξει, επίσης εξίσου σημαντικό είναι να ελεγθεί και στην ευθυγράμμιση.

 

Όσο για αυτό που ρωτάς στο πρώτο post είναι εντελώς αόριστο και προσωπικό, εγώ θα αγόραζα τρακαρισμένο και επισκευασμένο, άλλος δεν θα αγόραζε ποτέ αυτοκίνητο που δεν έχει πάνω το εργοστασιακό του χρώμα, κτλ. Μόνος σου θα κρίνεις αν αξίζει ή όχι, και φυσικά αφού γίνει έλεγχος από έμπιστους τεχνίτες.

Δημοσ.

Ειμαι της αποψης οτι θα αγοραζα ενα αμαξι με χαλια, κακοσυντηρημενο κινητηρα, που το φτιαχνεις πολυ ευκολα, αλλα ποτε ενα τρακαρισμενο, τωρα αν εχει γρατζουνιες και κανενα χτύπημα στο φτερο ή προφυλακτηρα καλυτερα να το εβλεπα πριν το αγορασω και να το εφτιαχνα μετα, παρα να μου ελεγε το εβαψα γι αυτο κι εκεινο το λογο, δημιουργωντας μου υποψιες.

  • Like 2
Δημοσ.

1) ερευνα σε ασφαλιστικη - αστυνομια αν μπορεις να μαθεις σε ποσα και τι ατυχηματα εχει εμπλοκη

 

2) σε μαστορα που εμπιστευσαι με κλειστα ματια επι πληρωμη για ελεχγο ωρας οχι με το ματι 2 λεπτα

 

3) επισκεψη στην αντιπροσωπία για έλεγχο παλι 

 

ολα αυτα μιλαμε για αμαξι που εχει νοημα και οχι κανενα που κανει 1000 ευρω

αν ειναι για αμαξι πολης πες αντε να το παρεις το ρισκο

αν ειναι κανενα αμαξι για πολλα ταξιδια και οικογενειακο αστο καλυτερα...

 

τελος το ερωτημα ειναι τι εχει τοσο πολυ αυτο το αμαξι που δεν θα το βρεις

κανοντας απλα την αναστροφη μορφης αναζητησης

πχ διαθετω 7000 και ψαχνω το καλυτερο δυνατο και στην καλυτερη δυνατη κατασταση αυτοκινητο σε αυτα τα λεφτα

και οχι τι θα μπορουσα να παρω αν δωσω λιγα παραπανω

τι θα μπορουσα να παρω αν βαλω νερο στο κρασι μου και να κανω παραχωρησεις ... οπως θες τωρα εσυ να κανεις

 

τωρα υπαρχουν και λυσεις αναγκης... για μια δουλεια θελαμε ενα αμαξι για 1χρονο

δωσαμε 2000 , οδηγουσαμε σαν κοτες περασε ο χρονος πηρε ποδι τελος

Δημοσ.

Eυχαριστω για τις απαντησεις. Το αυτοκινητο εχει χτυπησει και σασι γερο τρακαρισμα στα 6000 χιλιομετρα και φτιαχτηκε και κυκλοφορει μεχρι τωρα που εχει γυρω στα 75

Εκατσα και το εψαξα και το αποκλειω τελικα. 
Πολλοι λενε οτι το καλιμπραρισμα αν ειναι επιτυχες το αυτοκινητο ειναι μια χαρα που ειναι εν μερη σωστο. Απο την αλλη που ξερεις αν δεν ειναι επιτυχες? Οκ πες κομπλε οι διαστασεις και ολα αλλα η αντοχη?

Επισης λενε οτι ενα μεταλλο που εχει μεταβληθει ηδη 2 φορες(τρακαρισμα και καλιμπραρισμα) εχει πολυ μικροτερη αντοχη πλεον.

Οποτε ακυρο ακομα και αν το βρισκω -50%.

Δημοσ.

Eυχαριστω για τις απαντησεις. Το αυτοκινητο εχει χτυπησει και σασι γερο τρακαρισμα στα 6000 χιλιομετρα και φτιαχτηκε και κυκλοφορει μεχρι τωρα που εχει γυρω στα 75

Εκατσα και το εψαξα και το αποκλειω τελικα. 

Πολλοι λενε οτι το καλιμπραρισμα αν ειναι επιτυχες το αυτοκινητο ειναι μια χαρα που ειναι εν μερη σωστο. Απο την αλλη που ξερεις αν δεν ειναι επιτυχες? Οκ πες κομπλε οι διαστασεις και ολα αλλα η αντοχη?

Επισης λενε οτι ενα μεταλλο που εχει μεταβληθει ηδη 2 φορες(τρακαρισμα και καλιμπραρισμα) εχει πολυ μικροτερη αντοχη πλεον.

Οποτε ακυρο ακομα και αν το βρισκω -50%.

 

imho, απλά δεν αγοράζεις τέτοιο αυτοκίνητο.

 

 

Πριν από 11 χρόνια, το 4 χρόνων (αγορά καινούριο) αυτοκίνητο μου, ήταν σταθμευμένο (εγώ ευτυχώς όχι μέσα), και κάποιος πανηλίθιος έτρεχε με ένα jeep wrangler σε ένα στενό με πάνω από 120+ km/h, παραβιάζει stop, τρακάρει ένα peaugeot 206 που περνούσε νόμιμα την οδο και το κάνει σμπαράλια και ξεφέυγει από την πορεία του και σηκώνεται στον αέρα και προσγειώνεται στην οροφή του δικού μου αυτοκινήτου, το οποίο το έλιωσε κυριολεκτικά και το κοπάνησε στο μαντρότοιχο του σπιτιού (χτυπώντας ύστερα το wrnagler στον μαντρότοιχο, γκρεμίστηκε κι αυτός) που ήταν παρκαρισμένο απ' έξω. Εγώ πήρα τα χρήματα για την ολική και το αυτοκίνητο δεν το έπαιρνε κανείς. Ούτε τσάμπα, απλά να βάλει τα έξοδα του γερανού για να το πάρει να το κάνει ότι θέλει. Τελικά βρήκα κάποιον (μαντράς) ο οποίος μου το πήρε και έβαλε με δικά του έξοδα τον γερανό να το σηκώσει και μου έδωσε και 130 ευρώ για την μεταβίβαση. Μετά από ένα χρόνο είδα στο car.gr ότι ο ίδιος το πουλούσε 6.200 ευρώ (επίσης έγραφε 15.000 λιγότερα km από την πραγματικότητα)...

 

 

Μεμονωμένη περίπτωση θα μου πεις. Και φυσικά, τρακάρισμα από τρακάρισμα διαφέρει. Αλλά παίρνεις το ρίσκο;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...