mdr21 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Εληξε το συμβολαιο μου σταθερης και ιντερνετ με την COSMOTE VDSL και εκανα μεταφορα σε vodafone ADSL 24. Aπο τοτε αναλογα την συνδεσμολογια δεν λειτουργει σωστα το τηλεφωνο. -- Χρησιμοποιω το τελευταιο ρουτερ που εδινε η cosmote οταν "αναβαθμισε" τις γραμμες σε voip, που εχει τις 2 εξοδους για συνδεση με τηλεφωνικη γραμμη -- ================================================ Περιπτωσεις συνδεσμολογιας: 1) Αφηνωντας την παλια συνδεση που ειχα με cosmote VDSL , δηλαδη απο το ρουτερ στην μια εξοδο συσκευης εχω συνδεδεμενη μια τηλεφωνικη συσκευη και στην 2η εξοδο εχω συνδεδεμενο καλωδιο που κανει "γεφυρα" και ξαναγυρναει στο vdsl splitter στην εισοδο για τηλεφωνικη συσκευη.Τοτε λειτουργει κανονικα η συνδεδεμενη τηλεφωνικη συσκευη του ρουτερ αλλα οι υπολοιπες 3 του σπιτιου ουτε καλουν , ουτε δεχονται κληση.2) Καταργω το καλωδιο-γεφυρα και αφηνω την τηλεφωνικη συσκευη πανω στο ρουτερ.Τοτε μπορω να καλεσω απ ολες τις τηλεφωνικες συσκευες αλλα οταν με καλουν χτυπαει μονο η συνδεδεμενη στο ρουτερ.3) Καταργω το καλωδιο γεφυρα και συνδεω την τηλεφωνικη συσκευη που ειχα στο ρουτερ κατευθειαν στο vdsl splitter. Tοτε μπορω να καλεσω απ ολες τις συσκευες αλλα οταν με καλουν δεν χτυπαει καμια. 4) Χρησιμοποιω ενα παλιο ρουτερ, δεν βαζω καλωδιο-γεφυρα και συνδεω την τηλεφωνικη συσκευη που ηταν στο ρουτερ κατευθειαν στο vdsl splitter. Τοτε καλουν ολες οι συσκευες αλλα οταν με καλουν ακουνε νεκρη γραμμη χωρις κανενα τονο.================================================ * εκανα τις συνδεσμολογιες και με adsl splitter χωρις καμια διαφορα** στο σπιτι υπαρχει και συναγερμος, οπου στην περιπτωση (3+4) καλει κανονικα το κεντρο σηματων, στις υπολοιπες δεν εκανα δοκιμη.*** απο την τεχνικη υποστηριξη vodafone ο πρωτος τεχνικος ηταν απροθυμος να βοηθησει και ειπε οτι χαλασαν "ξαφνικα" οι πριζες του σπιτιου και να καλεσουμε ηλεκτρολογο και ο 2ος που ξανακαλεσα ειπε οτι η γραμμη ειναι σε "κατασταση Κ2" οποτε αν και δεν θα επρεπε ειναι λογικο ακομα να αντιμετωπιζουμε προβληματα.Ειμαι σιγουρος οτι το προβλημα εχει σχεση με το κωλο-voip αν και απο vodafone ειπαν δεν εχει σχεση. Καποια ιδεα τι αλλο πρεπει να κανω???? ΥΓ: αφου εκανα την αιτηση μεταφορας σε vodafone πηρε πωλητης της cosmote να μας πεισει να παραμεινουμε στην cosmote. Eπειδη αρνηθηκαμε "απειλησε" οτι πρεπει να επιστρεψουμε το τελευταιο ρουτερ σε ΓΕΡΜΑΝΟ , αλλιως θα μας το χρεωσουν. Ισχυει κατι τετοιο ή ηταν μπλοφα?Να σημειωσω οτι το 2ετες συμβολαιο με cosmote, εληξε κανονικα.
bill2015 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 πότε άλλαξες πάροχο έχει μέρες η σήμερα; αν θες μπές εδω http://www.foritotita.gr/?page_id=362 και δες σε ποια εταιρία σε εμφανίζει επισής μέσα απο την ip πουπαίρνει το ρουτερ απο το πάροχο κάντη search στο google α σου πέι τον πάροχο σου
mdr21 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 πότε άλλαξες πάροχο έχει μέρες η σήμερα; αν θες μπές εδω http://www.foritotita.gr/?page_id=362 και δες σε ποια εταιρία σε εμφανίζει επισής μέσα απο την ip πουπαίρνει το ρουτερ απο το πάροχο κάντη search στο google α σου πέι τον πάροχο σου Τα προβληματα αρχισανε την Τριτη, οποτε και υπεθεσα οτι εγινε η μεταφορα. Οταν πηρα την υποστηριξη της vodafone, φανταστηκα οτι θα μου το λεγανε οτι ακομα δεν εχει γινει η μεταφορα. Οντως το λινκ που μου εδωσες με εμφανιζει ακομα στον ΟΤΕ και το speedtest.net δειχνει isp COSMOTE. Οποτε ολα αυτα ειναι φυσιολογικα, ακομα ειμαι σε κατασταση μεταφορας?
bill2015 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 ναι αν θες πάρε απο το σταθερο σου στο 80040013844 είναι δωρεαν απο σταθερο επιλογή 2 και όταν συνδεθείς μκε τεχνικό ρώτα τον αν σε βλέπει actine στην vodafone Επίσης εδω μπορέις να δεις το στάδιο της αίτησης σου στη vodafone https://statheri.vodafone.gr/support/tools/status_of_circuit
mdr21 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Ξαναπηρα υποστηριξη vodafone.Mε βλεπουν active, βλεπουν οτι η συνδεση επρεπε να ειχε γινει στις 30/10 αλλα ΔΕΝ εχει γινει και βλεπουν οτι δεν εχω ιντερνετ, ενω εγω εχω (κλειδωνει βεβαια στα 9/1Μbits, αλλα με αυτο θα ασχοληθω αργοτερα).Ψαχνουν να βρουν τωρα γιατι δεν ολοκληρωθηκε η συνδεση και θα με ξανακαλεσουν. Το ερωτημα ειναιW T F ????
bill2015 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 απο τη στιγμή που στο foritotita.gr λέει οτε α.ε δεν έχουν ενημερωθεί όλοι ου πάροχοι δευτερον η ip που έχεις την έκανες αναζήτηση να δεις απο πιο πάροχο είναι ; ο οτε τελεύταία καθυστερεί πολύ εγω το μάρτιο που έφυγα απο οτε σε vodafone βέβαια άλλαξε την επόμενη μέρα με της εισερχόμενες αλλά απο οτε φάινεται ότι έφυγα 24/04/2017 και όχι 23/03/2017
thleorasakias Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 ιδια περιπτωση με την μονη διαφορα οτι οταν επαιρνε καποιος τηλεφωνο στο νουμερο μας ακουγοταν ο ηχος κλησης στο ακουστικο αλλα εμεις δεν ακουγαμε να χτυπανε οι συσκευες,μας εκαναν προωθηση κλησης στο κινητο,100 τηλεφωνα απο οτε 100 τηλεφωνα στην vodafone ξαφνικας μετα απο 10-12 μερες οταν ολοκληρωθηκε η διαδικασια προφανως επανηλθαν ολα κανονικα.Λογικα και εσυ τωρα που σου γραφω το προβλημα σου θα εχει λυθει και θα αναρωτιεσαι τη ειχε γινει.
ikaruga24 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 ΥΓ: αφου εκανα την αιτηση μεταφορας σε vodafone πηρε πωλητης της cosmote να μας πεισει να παραμεινουμε στην cosmote. Eπειδη αρνηθηκαμε "απειλησε" οτι πρεπει να επιστρεψουμε το τελευταιο ρουτερ σε ΓΕΡΜΑΝΟ , αλλιως θα μας το χρεωσουν. Ισχυει κατι τετοιο ή ηταν μπλοφα? Να σημειωσω οτι το 2ετες συμβολαιο με cosmote, εληξε κανονικα. Δεν είναι απειλή, έχεις εξοπλισμό με χρησιδάνειο και αν δεν θα είσαι πελάτης οτε απλά πρέπει να γυρίσεις τον εξοπλισμό τους πίσω. Σε διαφορετική περίπτωση θεωρούν ότι θα το αγοράσεις και όπως είναι φυσικό θα στο χρεώσουν. Θα αγοράσεις από τη voda άλλο ή δικό σου και θα το ρυθμίσεις μαζί τους που προτείνεται γιατί του εμπορίου τα router δεν συγκρίνονται σε ποιότητα με αυτά των παρόχων. 1
mdr21 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Τα προβληματα συνεχιζονται, απλα τους δινω λιγο χρονο να ολοκληρωσουν την μεταφορα.Το καινουριο προβλημα ειναι οταν με καλουν και απαντω ακουγεται τονος στη γραμμη σαν να συνεχιζει να καλει ο αλλος και να μην απαντω εγω, μεχρι να βγει μνμ οτι η γραμμη δεν ειναι διαθεσιμη. Οποτε και τοτε μπορω να μιλησω κανονικα.Αν συνδεσω παλιο ρουτερ δεν μπορει να με καλεσει κανεις. Δεν είναι απειλή, έχεις εξοπλισμό με χρησιδάνειο και αν δεν θα είσαι πελάτης οτε απλά πρέπει να γυρίσεις τον εξοπλισμό τους πίσω. Σε διαφορετική περίπτωση θεωρούν ότι θα το αγοράσεις και όπως είναι φυσικό θα στο χρεώσουν. Θα αγοράσεις από τη voda άλλο ή δικό σου και θα το ρυθμίσεις μαζί τους που προτείνεται γιατί του εμπορίου τα router δεν συγκρίνονται σε ποιότητα με αυτά των παρόχων. Θεωρουσα οτι το χρησιδανειο ηταν για οσο ειχες συμβολαιο. Μετα υποτιθεται οτι εχει εξοφληθει. Αλλιως γιατι το κοψανε τωρα ολες οι εταιρειες το να δινουν ρουτερ. Και η vodafone, υποστηριζει οτι δεν ισχυει αυτο που λεει ο ΟΤΕ, αλλα προφανως τι θα λεγανε και αυτοι... Δεν εχω προβλημα, θα το γυρισω, μολις σιγουρευτω οτι ειναι ολα οκ με τη νεα γραμμη.Τεσπα απαραδεκτη και η vodafone που δεν δινει μια ξεκαθαρη απαντηση του τι συμβαινει αλλα και η ολη φαση μου μοιαζει οτι γινεται επιτηδες απο τον ΟΤΕ για να δυσαρεστηθω που αλλαξα εταιρεια. Οπως και εχει συμβει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα