tzelen Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Κρίμα, ένα τέτοιο thread θα είχε πολύ ενδιαφέρον, αλλά φοβάμαι ότι θα ξεφύγει πολύ γρήγορα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AtiX Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Έφεση κατά της αθώωσης του Μητροπολίτη Καλαβρύτων από την εισαγγελία Αιγίου... link 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cro-Magnon Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Στις 3/19/2018 στις 3:39 ΠΜ, papoys1 είπε Πολλές φορές ένα δικαστικό αποτέλεσμα κατά την την άποψη κάποιων μπορεί να μην συμβαδίζει με το γράμμα του Νόμου αλλά ο δικαστής λαμβάνει υπόψη του πολλά πράγματα κατά την έκδοση της απόφασης την οποία όλοι οφείλουμε να σεβόμαστε άσχετα αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε μαζί της.. Εγώ λέω άντε και δικαζόταν ο Αμβρόσιος.Άντε και έτρωγε μία ποινή 6 ή 8 μηνών π.χ.Άντε και δεν έκανε έφεση που θα έκανε.Το θέμα μας είναι αυτή η ποινή θα ικανοποιούσε το σύνολο της κοινωνίας η οποία θα ένοιωθε ανακούφιση ότι καταδικάστηκε ένας συκοφάντης;; Όχι βέβαια γιατί ανεπίσημα η πλειοψηφία τουλάχιστον στην Ελλάδα καλώς ή κακώς δεν αποδέχεται την ομοφυλοφιλία σαν ισότιμο μέλος της. Στα μάτια τους θα ήταν ένας ήρωας που καταδικάστηκε, καλώς σύμφωνα με το Νόμο, αλλά δεν πρόδωσε αυτά που λέει η πίστη του.Γιατί η πίστη του καλώς ή κακώς θα πω και πάλι δεν αποδέχεται την ομοφυλοφιλία. Άρα γνώμη μου η κοινότητα των ομοφυλόφιλων πιστεύω πως καλύτερα θα ήταν να προσπαθεί να πείσει την πλειοψηφία να την αποδεχθεί σαν ισότιμο μέλος της (που δεν αμφισβητώ ότι είναι) παρά να προσπαθεί να καταδικάσει ένας ιερωμένο γνωστό για τις ακραίες απόψεις του στο θέμα αυτό,δίκαιες ή άδικες που νομίζω ότι δεν θα τις άλλαζε μία καταδικαστική απόφαση. Επιμένοντας σε κάποιες απόψεις η κοινότητα με κάνει να πιστεύω ότι δεν την ενδιαφέρει η αποδοχή της αλλά η εκδίκηση κάποιου που την συκοφάντησε. Και να κλείσω αναρωτιέμαι μήπως μερικές φορές ,ενδεχομένως και παράτυπα, κάποιοι δικαστές βγάζοντας μία απόφαση λαμβάνουν υπόψη και την επιθυμία της πλειοψηφίας , η οποία μπορεί να μην είναι επίσημα καταγεγραμμένη αλλά αυτοί πιστεύουν ότι συμβαδίζει με την απόφασή τους;;; Οποιοσδήποτε κάνει κήρυγμα μίσους πρέπει να τιμωρείται, είτε λέγεται Αμβρόσιος ειτε Χίτλερ. Η κοινωνία στην οποία ο δικαστής ανέχεται ενα προνομιούχο μελος της να συκοφαντεί, υβριζει η απειλεί μια κοινωνική ομαδα, ειναι αυτή που βαδιζει ολοταχώς προς τη διάλυση. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hlapatsas Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες... Βλέπω ότι σας εκφράζει εδώ μέσα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Τοξοβόλος___U__K Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Με την έφεση πάντως ανοίγεται ο δρόμος για γίνει ρόμπα πανευρωπαικά ο Αμβρόσιος εαν δεν καταπέσει η αθώωση του στα εθνικά δικαστήρια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
suffocater Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Hlapatsas είπε Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες... Βλέπω ότι σας εκφράζει εδώ μέσα. Να ψάχτεις για το paradox of tolerance απ τον karl popper. Δε θα προστατεύουμε σκουπίδια μέχρι να σκουπιδιάσουν όλη την κοινωνία. 2 ώρες πριν, Τοξοβόλος___U__K είπε Με την έφεση πάντως ανοίγεται ο δρόμος για γίνει ρόμπα πανευρωπαικά ο Αμβρόσιος εαν δεν καταπέσει η αθώωση του στα εθνικά δικαστήρια. Πανευρωπαικα,η ελληνική δικαιοσύνη ειναι που θα γινει ρομπα αν καταδικαστει ο αμβροσιος. Ούτως η αλλως,η ευρώπη δεν ειναι θρήσκα,και γινεται ακομα λιγότερο με το περασμα του χρόνου,ούτε και σοκάρεται απο σκουπιδοιερείς-ειναι μαθημένη σε "εκπλήξεις" απο δαυτους. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2018 από suffocater Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ajaxmonkey4hire Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Μόλις τώρα, suffocater είπε Να ψάχτεις για το paradox of tolerance απ τον karl popper. Δε θα προστατεύουμε σκουπίδια μέχρι να σκουπιδιάσουν όλη την κοινωνία. Λίγο αργά για αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 4 λεπτά πριν, suffocater είπε Δε θα προστατεύουμε σκουπίδια μέχρι να σκουπιδιάσουν όλη την κοινωνία. Βρε τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
suffocater Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 4 λεπτά πριν, phanispal είπε Βρε τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει.... Μαλλον την ανικανότητα να ξεχωρίσεις την λεπτή γραμμή ανάμεσα σε μια καταστροφική αποψη και την τυφλη" ελευθερια λογου και σεβασμου σε οποιαδηποτε αποψη",ακόμα και αν διαφωνεις. Οταν για παραδειγμα θα στηθώ εξω απ το σχολειο του παιδιου σου,και θα με δεις να του λεω την αποψη μου οτι η αδρεναλινη βάραει κόκκινο οταν κινδυνευεις να πεθανεις και νιωθεις πιο ζωντανος απο ποτε,οπότε να δοκιμασει να περπατησει στο περβαζι ουρανοξυστη και να κανει πολλα overdose με ναρκωτικα,για να νιωσει την φοβερη αισθηση. Τότε,ας πουμε,αν και διαφωνεις,θα υπερασπιστεις το δικαιωμα μου να λεω στο παιδι σου την αποψη μου.Ε? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, Hlapatsas said: Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες... Βλέπω ότι σας εκφράζει εδώ μέσα. Όταν η Hall έγραψε αυτή τη φράση, μάλλον δεν φαντάστηκε πως θα τη χρησιμοποιούσαν κάποιοι για να υπερασπιστούν το παραλήρημα του κάθε Αμβρόσιου. Η ελευθερία του λόγου και της άποψης δεν είναι ποτέ απόλυτη, και πλαισιώνεται από ευθύνες. Οι οποίες ευθύνες έχουν άμεση σχέση με το αν η έκφραση του λόγου ή της άποψης καταπατά αντίστοιχα τα δικαιώματα των υπολοίπων. Αλλά πότε αναγνωρίσαμε την έννοια της ευθύνης για να το κάνουμε τώρα; Παρεμπιπτόντως σε θέματα όπου η εκκλησία βρίσκεται στην «ανάποδη» (όπως της τρολλιάς του Λοϊζου, των διαφόρων «σατανικών» παραστάσεων, και των «διαβολικών» αγαλμάτων για παράδειγμα) δεν είδα όλους αυτούς που τώρα επικαλούνται την ελευθερία της έκφρασης να δείχνουν την ίδια ευαισθησία και τότε. Γιατί άραγε; Δηλαδή, για να καταλάβω: Από τη μια έχουμε ένα τρολλάκι που ξεσκεπάζει το παραλήρημα βρωμοφυλλάδων και τα ψέματα «δημοσιογράφων», και έναν σκηνοθέτη και έναν γλύπτη που στοχοποιούνται όχι επειδή προβαίνουν σε κήρυγμα μίσους, αλλά επειδή το έργο τους απλά δεν αρέσει σε μια μικρή ή μεγάλη μερίδα πολιτών. Μάλιστα κάποιοι έγραφαν πως «αφού πολλοί δεν θέλουν το έργο τους, να μην το κάνουν». Αυτοί λοιπόν δεν καλύπτονται από καμία ελευθερία λόγου ή έκφρασης, και πρέπει να κατηγορηθούν, να χλευαστούν, και να δεχτούν επίθεση για το όποιο έργο τους. Από την άλλη όμως, αυτός που βρίζει και καλεί σε προπηλακισμούς συνανθρώπων του για κάποιο λόγο καλύπτεται; Και για ένα πιο πρακτικό παράδειγμα, αν εγώ αύριο βγω και πω «ξέρετε κάτι παίδες, οι παπάδες είναι ανωμαλία της φύσης, είναι όλοι κλέφτες, ψεύτες, και υποδεέστερη κατηγορία ανθρώπων, όπου τους βλέπετε να τους φτύνετε», τότε θα υπερασπιστείτε και εμένα βάσει της ελευθερίας του λόγου; Ή μήπως αυτό το δικαίωμα για κάποιους εξαρτάται από το αν αυτός που το έχει είναι ομοϊδεάτης τους; Κάτι δεν πάει καθόλου καλά με αυτό το σκεπτικό. Και μάλλον ο τελευταίος που φταίει είναι ο κάθε Αμβρόσιος. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2018 από akpe 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, suffocater είπε Μαλλον την ανικανότητα να ξεχωρίσεις την λεπτή γραμμή ανάμεσα σε μια καταστροφική αποψη και την τυφλη" ελευθερια λογου και σεβασμου σε οποιαδηποτε αποψη",ακόμα και αν διαφωνεις. Οταν για παραδειγμα θα στηθώ εξω απ το σχολειο του παιδιου σου,και θα με δεις να του λεω την αποψη μου οτι η αδρεναλινη βάραει κόκκινο οταν κινδυνευεις να πεθανεις και νιωθεις πιο ζωντανος απο ποτε,οπότε να δοκιμασει να περπατησει στο περβαζι ουρανοξυστη και να κανει πολλα overdose με ναρκωτικα,για να νιωσει την φοβερη αισθηση. Τότε,ας πουμε,αν και διαφωνεις,θα υπερασπιστεις το δικαιωμα μου να λεω στο παιδι σου την αποψη μου.Ε? Παντελώς άτοπος και άκυρος παραλληλισμός, αν και προσπάθησες. Με τη λογική σου, να φιμώσουμε το μισό (και βάλε όπως έχει καταντήσει) internet, την τηλεόραση, το black metal, και να κόψουμε τα video games και τα πάρε-δώσε με άλλους ανθρώπους, επειδή μπορεί τα παιδιά (μας) να επηρεαστούν από τα κακώς κείμενα που όλοι βιώνουμε με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές, ακόμα και οι πιο ακραίες, με την προϋπόθεση ότι παραμένουν απόψεις. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2018 από phanispal 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Δε νομίζω πως μίλησε για φίμωση. Αλλά σε καμία περίπτωση η ελευθερία της άποψης δεν μπορεί να αποτελεί «αφορμή» ώστε ο καθένας να λέει (και να κάνει) ό,τι θέλει χωρίς να χρειάζεται να λογοδοτήσει, αν κριθεί νομικά υπαίτιος, για τα λόγια ή τις πράξεις του. That's all. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Super Moderators Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 9 minutes ago, phanispal said: Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές, ακόμα και οι πιο ακραίες, με την προϋπόθεση ότι παραμένουν απόψεις. Όχι βέβαια, δεν είναι όλες, το δικαίωμα να τις πεις είναι, τέραστια διαφορά... 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AtiX Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Πάλι χάσαμε το όριο της γνώμης από την στόχευση για μια κοινωνική ομάδα... πραγματικά τώρα υπάρχει έστω ένας που να υποστηρίζει ότι ο Αμβρόσιος λέει απλά την γνώμη του??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
suffocater Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 10 λεπτά πριν, phanispal είπε Παντελώς άτοπος και άκυρος παραλληλισμός, αν και προσπάθησες. Με τη λογική σου, να φιμώσουμε το μισό (και βάλε όπως έχει καταντήσει) internet, την τηλεόραση, το black metal, και να κόψουμε τα video games και τα πάρε-δώσε με άλλους ανθρώπους, επειδή μπορεί τα παιδιά (μας) να επηρεαστούν από τα κακώς κείμενα που όλοι βιώνουμε με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές, ακόμα και οι πιο ακραίες, με την προϋπόθεση ότι παραμένουν απόψεις. Εξηγησε μου σε τι διαφερει,εφοσον ειναι τοσο ακυρος παραλληλισμος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις