Whargoul Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Τι από το 4.2 - 5kWp είναι η μέγιστη ισχύ για μονοφασική οικιακή χρήση δεν καταλάβεις? θα κάνω βιομηχανική εγκατάσταση στην ταράτσα του σπιτιού μου ή θα κατασκευάσω ηλιακό παρκο? Εσύ βάλε 10kWh, μπαταρίες, σε ένα σύστημα που βγάζει 10-12kwh την ημέρα. Και όταν μια νύχτα δεν θα μπορείς να το φορτίσεις, πάει η παραγωγή σου. Και αν θα θέλεις να πας μια εκδρομή ενα σαβατοκυρίακο, θα σε φτασουν τα 10kW? 40km? Που θα πας εκδρομή? στο πάρκο της γειτονιάς? Και θα κυκλοφοράς κάθε μέρα με 10kwh ρεζερβουαρ? τα παιδιά? supermarket? ή θα είσαι μόνο σπιτι δουλειά για να σε φτάσουν τα 10kwh που θα έχεις στις μπαταρίες? Και τα νούμερα που σου έβαλα είναι και ηλιθίος unrealistic μικρα. Αν βάλεις απώλειες 10% από ιnverter κλπ, εξτρά ισχύ για να μπορείς να έχεις ενέργεια τον χειμώνα, γιατί τα 10-12kwh/day στα 3kWp PV είναι για το καλοκαίρι, οπότε ρεαλιστικά θα θες 6-7kWp για κάθε αυτοκίνητο για να έχεις τουλάχιστο 10kwh την ημέρα τον χειμώνα. Και μιλάμε και χωρίς τις νομοθεσίες, που βασικά απαγορεύεται αυτό. Αν ήταν τόσο απλά, και με 10-20 000 θα μπορούσες να ήσουν αυτόνομος για 20 χρόνια, τότε απλά θα είχαν όλοι. Υπάρχει λόγος που δεν είναι διαδομένο αυτό. Οταν με το καλό αποκτήσεις οικογένεια και σπίτι, για να έχεις έκταση για PV, kai όχι διαμέρσιματάκι σαν το 70-80% των Ελλήνων, και έρθει η πραγματικότητα, οι φόροι και τα προβλήματα και σε βαρέσουν στο κεφάλι, τότε να δούμε αν θα μπορείς να αγοράσεις ηλεκτρικό αμάξι, φωτοβολταικά και μπαταρίες. Προς το παρόν συνέχισε να ονειρεύεσαι.
NikosKallithea Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Αυτοι που θα αντέξουν στις νέες τεχνολογίες, μιας και αυτές έχουν σχέση με τον ηλεκτρισμό είναι όσοι παράγουν ηλεκτρική ενέργεια με πυρηνικούς αντιδραστήρες. Οι υπόλοιποι του γκασμά άστα να πάνε...
grayden Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Τι από το 4.2 - 5kWp είναι η μέγιστη ισχύ για μονοφασική οικιακή χρήση δεν καταλάβεις? θα κάνω βιομηχανική εγκατάσταση στην ταράτσα του σπιτιού μου ή θα κατασκευάσω ηλιακό παρκο? Το να διπλασιάσεις τον αριθμό των πάνελ είναι βιομηχανική εγκατάσταση; Σε ρώτησα πολύ συγκεκριμένα αν έγινε οικονομική μελέτη πριν την εγκατάσταση για να καθορίσετε το βέλτιστο μέγεθος και την απόσβεση γιατί η μετατροπή σε τριφασικό ή η εγκατάσταση μπαταρίας μπορεί να συνέφερε περισσότερο. Ελπίζω τουλάχιστον να μην πήγες απλά σαν πρόβατο στην σφαγή και σου βάλανε ό,τι θέλανε. Εσύ βάλε 10kWh, μπαταρίες, σε ένα σύστημα που βγάζει 10-12kwh την ημέρα. Και όταν μια νύχτα δεν θα μπορείς να το φορτίσεις, πάει η παραγωγή σου. Και αν θα θέλεις να πας μια εκδρομή ενα σαβατοκυρίακο, θα σε φτασουν τα 10kW? 40km? Που θα πας εκδρομή? στο πάρκο της γειτονιάς? Και θα κυκλοφοράς κάθε μέρα με 10kwh ρεζερβουαρ? τα παιδιά? supermarket? ή θα είσαι μόνο σπιτι δουλειά για να σε φτάσουν τα 10kwh που θα έχεις στις μπαταρίες? Δεν έχεις καταλάβει καθόλου πως δουλεύει η μπαταρία. Σου έγραψα πολύ συγκεκριμένα ότι η μπαταρία εκτός από το αυτοκίνητο μπορεί να ρίξει ρεύμα και στο σπίτι. Αν το βράδυ έχει γεμίσει και δεν συνδέσεις το αμάξι θα ρίξει την ενέργεια στο σπίτι και θ' αναλάβει το φόρτο και του επόμενου πρωινού ώστε να μένει επαρκώς φορτισμένη αλλά και να ρίχνει την επιπλέον παραγωγή στο σπίτι αντί το δίκτυο. Το αυτοκίνητο μπορεί να γεμίσει και από το δίκτυο οπότε αν η μπαταρία είναι άδεια και αν δεν κάνεις μακρινά ταξίδια κάθε μέρα το αμάξι θα είναι πάντα γεμάτο αρκεί να το συνδέεις 1-2 βράδια. θα ήταν καλό να ενημερωθείς για το πως δουλεύουν οι μπαταρίες τύπου powerwall. Μπορείς να δεις τα παρακάτω βίντεο για να καταλάβεις το σκεπτικό. https://electrek.co/2017/08/25/tesla-powerwall-2-owner-experience/ Και τα νούμερα που σου έβαλα είναι και ηλιθίος unrealistic μικρα. Αν βάλεις απώλειες 10% από ιnverter κλπ, εξτρά ισχύ για να μπορείς να έχεις ενέργεια τον χειμώνα, γιατί τα 10-12kwh/day στα 3kWp PV είναι για το καλοκαίρι, οπότε ρεαλιστικά θα θες 6-7kWp για κάθε αυτοκίνητο για να έχεις τουλάχιστο 10kwh την ημέρα τον χειμώνα. Γι' αυτό θα έχεις το δίκτυο ως backup για να έχεις ενέργεια και τις πιο δύσκολες μέρες. Αν θες να πας εντελώς off-grid μπορείς να δεις παραδείγματα Αμερικανών αλλά εδώ μιλάμε για grid-tied solar. Αυτή την εμμονή σου με τις απώλειες δεν μπορώ να την καταλάβω πάντως. Λες και όποτε βάζεις βενζίνη υπολογίζεις πόσο σε έκλεψε ο βενζινάς ή πόση ενέργεια πέταξες κόβοντας βόλτες να βρεις φθηνή βενζίνη. Και μιλάμε και χωρίς τις νομοθεσίες, που βασικά απαγορεύεται αυτό. Αν ήταν τόσο απλά, και με 10-20 000 θα μπορούσες να ήσουν αυτόνομος για 20 χρόνια, τότε απλά θα είχαν όλοι. Υπάρχει λόγος που δεν είναι διαδομένο αυτό. Νομίζω μαζί το έχουμε ξανασυζητήσει αυτό. ROI και opportunity cost (ή όπως τα λένε στα ελληνικά) συν την υπάρχουσα τεχνολογία δεν επιτρέπουν να είσαι off-grid ακόμα. Μπορείς όμως να μηδενίσεις (σε μέσο όρο) τις καταναλώσεις σου από το δίκτυο με ένα σωστό σύστημα. Σε λίγα χρόνια που θα έχουν πέσει και άλλο οι τιμές σε φωτοβολταϊκά και μπαταρίες (κυρίως) θα δεις πολλές περισσότερες turn-key προτάσεις. Οταν με το καλό αποκτήσεις οικογένεια και σπίτι, για να έχεις έκταση για PV, kai όχι διαμέρσιματάκι σαν το 70-80% των Ελλήνων, και έρθει η πραγματικότητα, οι φόροι και τα προβλήματα και σε βαρέσουν στο κεφάλι, τότε να δούμε αν θα μπορείς να αγοράσεις ηλεκτρικό αμάξι, φωτοβολταικά και μπαταρίες. Τόσο εσύ όσο και εκατομμύρια άλλοι όμως έχετε μια ταράτσα ή ένα χωράφι πρόχειρο οπότε μια χαρά μπορούμε να το συζητήσουμε και τώρα. Προς το παρόν συνέχισε να ονειρεύεσαι. Μακάρι να το έκανες και εσύ μπας και βρουν κανένα καλύτερο τόπο τα παιδιά σου.
grayden Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Αυτοι που θα αντέξουν στις νέες τεχνολογίες, μιας και αυτές έχουν σχέση με τον ηλεκτρισμό είναι όσοι παράγουν ηλεκτρική ενέργεια με πυρηνικούς αντιδραστήρες. Οι υπόλοιποι του γκασμά άστα να πάνε... Ούτε καν. Φθηνή πυρηνική ενέργεια έχουν μόνο όσοι έχουν ήδη εν λειτουργία εργοστάσια αλλά και αυτό όχι πάντα. Το να φτιάξεις σήμερα πυρηνικό με σωστή σχεδίαση και καλή τιμή είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Ρίξε μια ματιά εδώ: https://en.wikipedia.org/wiki/Economics_of_nuclear_power_plants#Cost_per_kWh
Mi_ka Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Ή να σου αλλαζουν μπαταρια. όταν το σκεφτείς αναλυτικά σε πλήρες βάθος υποδομών και στάνταρ για όλους τους εμπλεκόμενους θα δεις ότι μέχρι να γίνει αυτό η πρόοδος στην τεχνολογία μπαταριών και υπερπυκνωτών θα το καταστήσει παρωχημένο μέχρι να υλοποιηθεί - μόνο σε Κίνα ή Β.Κορέα μπορεί να επιβληθεί τέτοια ομόπνοια σε τέτοιο μέγεθος και η ΕΣΣΔ που θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει, μας τελειώσε και δεν κάνω χιούμορ - χρειάζεται τέτοια ολοκληρωτική εφαρμογή που δεν γίνεται σε μια τόσο κατακερματισμένη αγορά και μη απολυταρχικό καθεστώς
Fubar.gr Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 @grayden, ο Whargoul έχει net metering, για ποιό λόγο να βάλει μπαταρίες?
Aprile Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Υπάρχει καμιά αμφιβολία για το σε ποία χώρα θα καταλήξει η εργολαβία για την εγκατάσταση των σταθμών φόρτισης, σε εμένα καμία. Απλά να αναφέρουμε ότι στη Πορτογαλία ακόμα ψάχνουν το κόστος αυτών των σταθμών που εγκαταστάθηκαν μάλιστα το 2008! Ελπίζουμε μόνο το κόστος να είναι ανάλογο των σταθμών Tesla στη Αμερική και όχι πολλαπλάσιο
grayden Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 @grayden, ο Whargoul έχει net metering, για ποιό λόγο να βάλει μπαταρίες? Δεν μιλάω συγκεκριμένα για το σύστημα του Whargoul αλλά γενικά για τέτοιου είδους υλοποιήσεις (άλλωστε δεν μπορείς να βρεις powerwall στην Ελλάδα και οι άλλες λύσεις είναι πιο ακριβές) μαζί με off-grid λύσεις, virtual αυτονομία και παγκόσμιες πρακτικές οπότε μάλλον έχει βγει πιο μπερδεμένο απ' ότι έπρεπε. Το net metering δεν μπορεί να δουλέψει εσαεί πάντως χωρίς γενική αλλαγή σκέψης (άσε που δεν υποστηρίζεται σε όλες τις περιοχές και δεν είναι πάντα "δωρεάν"). Ο τελικός σκοπός είναι κατανάλωση τοπικά και το δίκτυο (national/neighborhood) ως backup γι αυτό και μια μπαταρία στο σπίτι (ή σε microgrid επίπεδο) με το δίκτυο απλά να υπάρχει είναι η καλύτερη λύση. Στα πολλά συν, η εκμηδένιση των απωλειών στη μεταφορά που απασχολούν και τον Whargoul. Τα οικονομικά δεν βγαίνουν αλλιώς σε βάθος χρόνου.
grayden Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Ελπίζουμε μόνο το κόστος να είναι ανάλογο των σταθμών Tesla στη Αμερική και όχι πολλαπλάσιο Οι φορτιστές της Tesla είναι πολύ δυνατοί και δεν είναι φθηνοί. Στην Ελλάδα θα εγκατασταθούν πιο αδύναμοι φορτιστές.
Whargoul Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Όχι. τα έβαλα μόνος μου χωρίς να ξέρω τι κάνω. Απλός είπα θα βάλω 4kVp χωρίς να υπολογίσω πόσα kwh καταναλώνω, τα οικονομικά μου, τον χώρο μου, και τα έξοδα για να βάλω 3φασικό ρεύμα στο σπίτι μου για 1000 kWh. Επειδή ξυπνάς ένα πρωί και λές σήμερα θα βάλω όσα PV χρειάζομαι. Τους κανονισμούς και τα έξοδα θα μου τα καλύψει ο grayden, και αν χρειαστώ και κάτι τις, θα μου πληρώνει και το δάνειο. Συνηδητοποιάς ότι υπάρχουν νόμοι και κανονισμοί και δεν μπορείς να βάλεις όσα PV θέλεις ακόμα και αν έχεις τον χώρο και την οικονομική δυνατότητα? Ότι δεν δικαιούσαι να βάλεις μπαταρίες για να αποθηκεύεις ενέργεια εκτός από ορισμένες περιπτώσεις σε νησιά κλπ νομίζω? Αφού θα χρησιμοποιώ το δίκτυο κύριε εξυπνάκια σαν backup όταν δεν έχουν μέσα οι μπαταριές (κάθε μέρα δλδ με τα 10kWh που λες), γιατί να δώσω τόσες χιλιάδες για να βάλω μπαταρίες? E? Αφού το Net-metering έτσι λειτουργά. Αποθηκεύεις τις παραγόμενες kwh σου στο δίκτυο για ένα χρόνο. Αν θα χρειαστώ 1000kwh τον χρόνο για σπίτι, αυτοκίνητα κλπ σημαίνει ότι θα δικαιούμε συμψηφισμό μέχρι 1000kwh τον χρόνο με το δίκτυο. Αν παράξω 1000 θα πληρώσω 0 ρεύμα. Αν παράξω 999 θα πληρώσω 1. Και αν οι "γνώσεις" σου είναι από άρθρα της wikipedia, όπως το προηγούμενο για την πυρηνική ενέργεια, τότε δικαιολογείται η φαντασία και η αγνεία σου. Σοβαρά τωρά? Απάντηση δεν συμφέρει η πυρηνική ενέργεια γιατί έτσι γράφει εδω στην wikipedia? Οι 16 χώρες που κτίζουν 60 νέους αντιδραστήρες λαλακία κάνουν? Να τους προλάβουμε να σταματήσουν. Δλδ τι σκ..τα κάθονται και υπολογίζουν overnight costs, μελλοντικές τιμές αερίων, καρβούνων, φυσικών αερίων για τη συγκεκριμένη περιοχή, discount rates, ήδη αντιδραστήρων, τρόπους ανέγερσης, δάνεια, κεφαλαιοποίηση, χρηματοδοτήσεις και δεν μπαίνουν απλά στην wikipedia να τους πει ότι δεν κάνει? Ώρες ώρες γίνεσαι διασκεδαστικός. Πίστεψε με, ξέρω 5 πράγματα περισσότερο από σένα σε θέματα διαχείρισης και παραγωγής πυρηνικής ενέργειας. Αν θές όντως να μάθεις 5 πράγματα παραπάνω, ξεκίνα από τις παρουσιάσεις των σχολείων NEM της ΙΑΕΑ. Ειναι free τα videos στο ιντερνετ. Και αν σου αρέσει, κάνε αίτηση για να πας. Θα σου καλύπτουν και τα έξοδα, φτάνει να σε δεκτούν. Anw. το σταματώ το θέμα εδώ y αν δεν βάλουμε όλοι Tesla φωτοβολταικά, σε tesla μπαταρίες και να φορτίζουμε με tesla power wall, δεν πρόκειται να σταματήσει. Btw, πέρνα και λίγο από τη Tesla να ρίξεις τον οβολό σου, εδώ και 1-1.5 μήνα, από την μέρα που έβγαλε το model 3 η μετοχή της κατρακυλά αντί να ανεβαίνει.
grayden Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Όχι. τα έβαλα μόνος μου χωρίς να ξέρω τι κάνω. Απλός είπα θα βάλω 4kVp χωρίς να υπολογίσω πόσα kwh καταναλώνω, τα οικονομικά μου, τον χώρο μου, και τα έξοδα για να βάλω 3φασικό ρεύμα στο σπίτι μου για 1000 kWh. Σε ρώτησα εξαρχής αν έγινε μελέτη για μεγαλύτερο σύστημα από την στιγμή που τους καλοκαιρινούς μήνες είσαι οριακά και τους χειμερινούς θα είσαι μείον. Απάντησες; Αφού θα χρησιμοποιώ το δίκτυο κύριε εξυπνάκια σαν backup όταν δεν έχουν μέσα οι μπαταριές (κάθε μέρα δλδ με τα 10kWh που λες), γιατί να δώσω τόσες χιλιάδες για να βάλω μπαταρίες? E? Αφού το Net-metering έτσι λειτουργά. Αποθηκεύεις τις παραγόμενες kwh σου στο δίκτυο για ένα χρόνο. Αν θα χρειαστώ 1000kwh τον χρόνο για σπίτι, αυτοκίνητα κλπ σημαίνει ότι θα δικαιούμε συμψηφισμό μέχρι 1000kwh τον χρόνο με το δίκτυο. Αν παράξω 1000 θα πληρώσω 0 ρεύμα. Αν παράξω 999 θα πληρώσω 1. Η συζήτηση για τις μπαταρίες στο σύστημά σου ξεκίνησε όταν αναφέρθηκες στην εγκατάσταση 50 kWh αν θυμάσαι και τα κόστη που υπολόγισες για να μπορεί το αυτοκίνητο να πηγαίνει ταξίδια. Και αν οι "γνώσεις" σου είναι από άρθρα της wikipedia, όπως το προηγούμενο για την πυρηνική ενέργεια, τότε δικαιολογείται η φαντασία και η αγνεία σου. Σοβαρά τωρά? Απάντηση δεν συμφέρει η πυρηνική ενέργεια γιατί έτσι γράφει εδω στην wikipedia? Οι 16 χώρες που κτίζουν 60 νέους αντιδραστήρες λαλακία κάνουν? Να τους προλάβουμε να σταματήσουν. Δλδ τι σκ..τα κάθονται και υπολογίζουν overnight costs, μελλοντικές τιμές αερίων, καρβούνων, φυσικών αερίων για τη συγκεκριμένη περιοχή, discount rates, ήδη αντιδραστήρων, τρόπους ανέγερσης, δάνεια, κεφαλαιοποίηση, χρηματοδοτήσεις και δεν μπαίνουν απλά στην wikipedia να τους πει ότι δεν κάνει? Ώρες ώρες γίνεσαι διασκεδαστικός. Πίστεψε με, ξέρω 5 πράγματα περισσότερο από σένα σε θέματα διαχείρισης και παραγωγής πυρηνικής ενέργειας. Αν θές όντως να μάθεις 5 πράγματα παραπάνω, ξεκίνα από τις παρουσιάσεις των σχολείων NEM της ΙΑΕΑ. Ειναι free τα videos στο ιντερνετ. Και αν σου αρέσει, κάνε αίτηση για να πας. Θα σου καλύπτουν και τα έξοδα, φτάνει να σε δεκτούν.a Έλα τώρα. Είμαι από τους λίγους που βάζουν links σε πηγές από ρυθμιστικές αρχές, εταιρίες μελετών και σχετικούς οργανισμούς για σχεδόν ό,τι υποστηρίζω ενώ οι περισσότεροι εδώ μέσα απλά γράφουν ό,τι νομίζουν ότι ξέρουν (και αυτοί που ξέρουν συνήθως δεν γράφουν). Το link στην Wikipedia μπήκε τόσο επειδή δεν με πολυενδιαφέρει να κάνω συζήτηση για την πυρηνική (είμαι γενικά υπέρ της συνέχισης λειτουργία υπαρχόντων μονάδων) όσο και επειδή το κειμενάκι είναι γεμάτο με επίσημες πηγές όπως μπορείς να δεις. Μπορούσα να βάλω τις πηγές μία-μία αλλά δεν θα έβγαινε κάτι μιας και θέλει πολύ διάβασμα και δεν θα το έκανε κανένας. Δεν θα έλεγα πάντως ότι με ενδιαφέρει ιδιαίτερα να επεκτείνω τις γνώσεις μου στην παραγωγή και διαχείριση πυρηνικής ενέργειας. Μου αρκεί που είναι εκεί που είναι και προτιμώ σιγά σιγά να εξαφανιστεί (θα μπορούσε και γρήγορα γρήγορα αλλά έχουμε ήδη απόβλητα οπότε λίγα παραπάνω δεν κάνουν και τεράστια διαφορά).
Whargoul Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 ...Mου αρκεί που είναι εκεί που είναι και προτιμώ σιγά σιγά να εξαφανιστεί (θα μπορούσε και γρήγορα γρήγορα αλλά έχουμε ήδη απόβλητα οπότε λίγα παραπάνω δεν κάνουν και τεράστια διαφορά). Σχετικά με αυτό σου έχω κακά νέα. H Κίνα έχει σκοπό να κτίζει 10 νέους αντιδραστήρες το χρόνο μέχρι το 2030, και το trend θα πάει (ίσως και αυξημένο) μέχρι το 2050 (πως νομίζεις πως θα τροφοδοτά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που προωθά? καρβουνο και πυρηνικά! Η Σουηδία έχει σκοπό να χτίσει ακόμα 10, η Φιλανδία ακόμα 2 (κτίζει 1), Ρωσία έχει στα σχέδια ακόμα +25 (κτίζει 7) για το 2030, και στον χορό μπαίνουν ακόμα Τουρκία, Αίγυπτος, Ιορδανία. Λιθουανία και αλλό 2-3 που δεν θυμάμαι. Ακόμα και η Ιαπωνία χτίζει 2 καινούργιους. Αντιδραστήρες των 1000-1600MWe ο καθένας, συνολικής ισχύς αρκετών χιλιάδων TWh καθε χρόνο. Και εσύ νομίζεις πως με μπαταρίες των 10kwh σε μιρικά σπίτια θα σώσεις τον κόσμο. Μόνο σε κάτι χώρες διοικούμενες από ηλίθιους (πρώτοι πρώτοι εμείς), αυτές μπορεί να σώσουν τον κόσμο. (Στην ελλάδα παράγουμε 7000MWe συνολικά btw, όσο 5 γ@μ... τσαγιέρες (ακα Reactor pressure vessel)
grayden Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Σε 10 χρόνια μπορούμε να ξαναδούμε τα νούμερα και να συνεχίσουμε την συζήτηση. Δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα βέβαια οπότε πάλι κερδισμένος βγαίνω. Αυτή η μανία σου με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πάντως δεν έχει όρια. Την γκόμενα σου φάγανε; Όπως και να έχει η Κίνα δεν χτίζει πυρηνικά μόνο για τα ηλεκτροκίνητα, έχει μεγαλύτερες ανάγκες να καλύψει. Όσο για το κάρβουνο, ούτε αυτή δεν ξέρει τι θα κάνει μιας και ακυρώνει νέα εργοστάσια.
grayden Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Και εσύ νομίζεις πως με μπαταρίες των 10kwh σε μιρικά σπίτια θα σώσεις τον κόσμο. Μόνο σε κάτι χώρες διοικούμενες από ηλίθιους (πρώτοι πρώτοι εμείς), αυτές μπορεί να σώσουν τον κόσμο. χαχαχα Επιεικώς αφελής αλλά δεν πειράζει. Το end game είναι άλλο και ίσως ζήσουμε να το δούμε και στην Ελλάδα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα