cache22 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Τα ηλεκτρικά θα κάνουν καλο στην μείωση της ρυπανσης , ειδικα αμα αποσυρθούν τα παλιά ταξί με τα ντουμανια που βγάζουν. Όσο αφορά το οικονομικό θα πέσουν οι τιμές οταν βγουν αρκετα μοντελα. Λεφτά ισως να μην γλιτώσουμε λόγω κόστους και φόρων, αλλά η ατμοσφαιρα θα είναι πιο καθαρή. Τα παλια ταξι? Εχεις ιδεα μηπως τι καυσαεριο βγαζει ενα αεροπλανο η ενα φορτηγο πλοιο?
agamoi-thytai Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Μετά το free WiFi σε όλη Ελλάδα φυσικά και έχουν σειρά οι σταθμοί φόρτισης. 1
Hetfield Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Τα παλια ταξι? Εχεις ιδεα μηπως τι καυσαεριο βγαζει ενα αεροπλανο η ενα φορτηγο πλοιο? Αν το παρεις αναλογικα ανα επιβατη και την αποσταση που καλυπτει ενα αεροπλανο, καιει λιγοτερο.
nemo23 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Σαν το σχέδιο για την πίστα φόρμουλα1 ένα πράγμα... Αυτό ήταν χτήπημα κάτω από την μέση.
Zerg13 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 λες κ η συντριπτικη πλειοψηφια το προβλημα που εχει ειναι που θα φορτισει το ηλεκτρικο αυτοκινητο που δεν εχει λεφτα να αγορασει *εξαιρουνται τα παλικαρια του insomnia που μονιμως παριστανουν τους μπρουκληδες μην κ ψαρωσει κανενας αφελης Σε καμια 20αρια χρονια θα εχουμε καθαρισει απο την σαβουρα. Οποιος δεν εχει χρηματα, συγκοινωνια.
Apoll Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Θα πάρουν τα κλειδιά του V8 μου, μόνο από το παγωμένο νεκρό χέρι μου. (ζω 15 χρόνια Αγγλία πριν αρχίσουν περίεργα σχόλια για το που τον βρήκα στην Ελλάδα....). 1
NikosKallithea Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Σε καμια 20αρια χρονια θα εχουμε καθαρισει απο την σαβουρα. Οποιος δεν εχει χρηματα, συγκοινωνια. Τα 20 ειναι πολύ λίγα, τα σημερινά αυτοκίνητα σε 20 θα είναι η σαβούρα, με βάση την αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου που είναι μηδενική αυτή την στιγμή, θα χρειαστούμε πολύ περισσότερα. Εδω το Λονδίνο και λογαριάζει το 2040 να απαγορεύσει την πώληση και την κυκλοφορία το 2050 φαντάσου στην ελλαδα ούτε το 2100 http://www.kathimerini.gr/920051/article/epikairothta/kosmos/to-londino-8a-apagoreysei-tis-pwlhseis-aytokinhtwn-venzinhs-kai-ntizel-apo-to-2040 1
palawiaris Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Είχα πάντα μια απορία.Γιατί ο αυτοκινητόδρομος τουλάχιστον βόρεια Ελλάδα που ξέρω,δεν έχει ούτε ένα βενζινάδικο επάνω στον δρόμο,όπως στο ευρωπαικό δίκτυο.Να γιατί.Οι άνθρωποι που τον φτιάξανε ήταν πολύ μπροστά της εποχής.Τζάμπα ο κόπος,αφού τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον. 3
grayden Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Έχω πάνελ, και δεν καλύπτουν ούτε τις βασικές ανάγκες του σπιτιού. Αν νομίζεις ότι με PV θα καλύπτεις και το αυτοκίνητο σου, και δωρεάν κιόλας, φαντασιώνεσαι άγρια. Τι δεν κατάλαβες από την πολιτική κατασκευής 1 δημόσιου charger ανά 10 ηλεκτρικά? Ότι θα το γεμίζεις στο σπίτι? Πρώτα απ' όλα συγχαρητήρια γιατί είσαι μέλος του ηλεκτρικού λόμπι. Κατά δεύτερον, το σύστημα σου είναι μικρό/παλιό ή έχεις πολύ μεγάλη κατανάλωση διαφορετικά δεν βλέπω γιατί δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες ενός σπιτιού στην Ελλάδα. Ο μέσος άνθρωπος οδηγεί 30-40 χιλιόμετρα την μέρα άρα ~5-10 kWh οπότε είμαι σίγουρος ότι ένα σύστημα μπορεί να καλύψει αυτές τις ανάγκες. Οι δημόσιοι chargers θα είναι πάντα πιο ακριβοί από την φόρτιση στο σπίτι εκτός και αν μιλάμε για Tesla ή γενικά δωρεάν destination chargers. Ήδη βλέπουμε από το εξωτερικό ότι όσοι έχουν φωτοβολταϊκά φορτίζουν πολύ συχνά στο σπίτι για τις καθημερινές ανάγκες και χρησιμοποιούν άλλους φορτιστές κατά περίπτωση. Όταν ανέβει λίγο ακόμα η χωρητικότητα και ταχύτητα φόρτισης των μπαταριών η ανάγκη φόρτισης θα περιοριστεί περαιτέρω. Τεχνολογία του μέλλοντος τα ηλεκτρικά με μπαταρίες Li-On σίγουρα πάντως δεν θα είναι. Μπορεί να είναι fuel cells, hybrids με new age καυσιμα, αλλά με μπαταρίες, ούτε και σε 40 χρόνια δεν θα είναι major ποσοστό. Μπορεί οι σημερινές χημείες να μην υπάρχουν στο μέλλον μιας και ακόμα και σήμερα γίνονται αλλαγές λόγω της συνολικής προόδου στον χώρο αλλά δεν βλέπω αντικατάσταση του λιθίου σύντομα (αν και οι καλύτερες εναλλακτικές σε επίπεδο εργαστηρίου υπάρχουν ήδη). Τα fuel cells είναι ήδη νεκρά, ούτε η Toyota δεν πιστεύει σε αυτά πλέον. Άσε που απαιτούν χτίσιμο δικτύου από το μηδέν και στην πράξη είναι μεταμφιεσμένες μπαταρίες με τρομερές απώλειες αφού απλά καταλήγουν να παράγουν ρεύμα πάνω στο όχημα. Όσο για τα "new age" καύσιμα και τα hybrids, έχω μόνο να πω ότι είναι η ηλιθιότητα προσωποποιημένη. Δεν φτάνει που θα τρώμε την μόλυνση στη μάπα κάθε μέρα, θα το έχουμε και στόχο για το μέλλον; Το παιχνίδι έχει κριθεί και οι μπαταρίες κέρδισαν. Τα αυτοοδηγούμενα απλά θα έρθουν να επιβεβαιώσουν την κυριαρχία τους. Η αλλαγή θα πάρει καιρό αλλά σε 40 χρόνια ο πρώτος/δεύτερος κόσμος θα έχει ελάχιστα ΜΕΚ, ακόμα και οι αεροπορικές μεταφορές θα έχουν κάνει την μετάβαση. Δες εδώ και το model 3, Διαφημίσεις, προπαραγγελείες, Gigafactory, υστερικά Media, twits για παραγωγή Site: 20000 τον μήνα , και ούτε 100 αυτοκίνητα τον μήνα δεν μπορεί να παραδώσει. "The automaker built only 260 Model 3s during the quarter ended in September, less than a fifth of its 1,500-unit forecast" - λόγο προβλημάτων στην γραμμή παραγωγής μπαταριών κιόλας. https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-10-02/tesla-sales-climb-as-model-3-stokes-demand-in-pricier-offerings Αν η Tesla, δεν βρει τα πόδια της για να κρατήσει το momentum από όλο αυτό το marketing, τα plug-in ev θα τελειώσουν. Να σου θυμίσω ότι το Model 3 είχε προγραμματιστεί για το 2020 και η Tesla έριξε δισεκατομμύρια για να το φέρει νωρίτερα στην αγορά; Σε αυτή την φάση είμαστε ακόμα σε null-series παραγωγή οπότε τα νούμερα που παραθέτεις είναι απλά για να βγάζουμε κανένα ψιλό από το χρηματιστήριο. Έχεις απόλυτο δίκιο για το momentum αλλά καταλήγεις σε λάθος συμπέρασμα. Το νερό έχει μπει στο αυλάκι και δεν αλλάζει κάτι για τα plug in, μόνο ίσως η ταχύτητα υιοθέτησης. Αλλά στην Ελλάδα θα έπρεπε μέχρι το 2020 να είχαμε 13 000 θέσεις φόρτισης Από την στιγμή που είναι κοινοτική οδηγία δεν έχει νόημα να το συζητάμε. Άλλες χώρες στην Ευρώπη έχουν πολλά περισσότερα αυτοκίνητα και τους χρειάζονται σταθμοί ενώ εμείς κλασικά είμαστε στο άλλο άκρο (αν και εδώ δικαιολογούμαστε κάπως λόγω κρίσης). Όπως και να έχει πάντως δεν πρόκειται να δεις 13000 θέσεις στην Ελλάδα το 2020 οπότε μην αγχώνεσαι και τόσο. Πάρε μια βαθιά ανάσα και απόλαυσε το νέφος όσο ακόμα υπάρχει. 4
georgetsl Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Οι σταθμοί τύποι μου, δεν θα φτιαχτουν για τους ελληνες, μην αγχωνεστε, θα είναι για τους ξένους πολίτες της ΕΕ.... Εμείς με 400 ευρώ μέσο ορο μισθών και συντάξεων δεν θα μπορούμε να αγοράσουμε ηλεκτροκινητα....απλά εμείς θα πληρώσουμε και αυτές τις υποδομές. και με ιδιας ποιοτητας καυσιμο να ειναι, τα ηλεκτρικα αυτοκινητα πρακτικα ρυπαινουν λιγοτερο Μην ορκιζεσαι,οι νεκρες μπαταρίες όταν θα καταστρεφονται θα χρειαστούν ειδικές μονάδες ανακύκλωσης και εάν προσθέσουμε το γεγονός ότι υπάρχουν υλικά στην μπαταρία που δεν καταστρεφονται αλλά θαβονται.. Πρακτικά μακροχρόνια πιστεύω θα μολυνουν περισσότερο από το καυσαεριο... Εδώ έχει γίνει αγώνας μην πετάει ο άλλος την μπαταρία του φακού στο ποτάμι φαντάσου αυτές τι μόλυνση θα προκαλούν.
Ntinaras Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Οι σταθμοί τύποι μου, δεν θα φτιαχτουν για τους ελληνες, μην αγχωνεστε, θα είναι για τους ξένους πολίτες της ΕΕ.... Εμείς με 400 ευρώ μέσο ορο μισθών και συντάξεων δεν θα μπορούμε να αγοράσουμε ηλεκτροκινητα....απλά εμείς θα πληρώσουμε και αυτές τις υποδομές. Μην ορκιζεσαι,οι νεκρες μπαταρίες όταν θα καταστρεφονται θα χρειαστούν ειδικές μονάδες ανακύκλωσης και εάν προσθέσουμε το γεγονός ότι υπάρχουν υλικά στην μπαταρία που δεν καταστρεφονται αλλά θαβονται.. Πρακτικά μακροχρόνια πιστεύω θα μολυνουν περισσότερο από το καυσαεριο... Εδώ έχει γίνει αγώνας μην πετάει ο άλλος την μπαταρία του φακού στο ποτάμι φαντάσου αυτές τι μόλυνση θα προκαλούν. Δεν καταστρεφονται, ανακυκλωνονται. Ο κεφτες που πεταει τη μπαταρια στο ποταμι ειναι κεφτες για παντα, ειναι ο ιδιος που το αμαξι του βγαζει ντουμανι πισω και στα 45 πεθαινει απο καρκινο. 1
De@th L0rd Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Και με την κίνηση τι θα γίνει οταν έρθουν τα ηλεκτρικά; Εδώ τώρα γίνεται χαμός αφού ο καθένας πέρνει το αυτοκίνητο για να πάει 2 βήματα.. φαντάσου με τα ηλεκτρικά τι θα γίνει που δεν θα χρειάζονται βενζίνη και θα θέλει ο κόσμος να τα χρησιμοποιεί περισσότερο. Ποιος σου είπε εσένα ότι θα είναι τσάμπα το ρεύμα ή οτι θα μπορεί να αγοράσει ηλεκτρικό ο άλλος. Εδώ λάστιχα δεν έχει να αλλάξει θα πάει να επενδύσει σε ηλεκτροκίνητο;
Jmod Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Αχρηστο προσωπικα οταν το 99,9% Των σταθμων θα ειναι στην Αθηνα.... για να μην πω 100% και με πειτε υπερβολικο
Vagosman Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Θα μπορούσα να έχω την πηγή του άρθρου παρακαλώ; Δεν βρήκα κάτι στο σιτε του ΔΕΔΔΗΕ
Ntinaras Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Αχρηστο προσωπικα οταν το 99,9% Των σταθμων θα ειναι στην Αθηνα.... για να μην πω 100% και με πειτε υπερβολικο ο παππους μου οταν εχτισε το σπιτι στο χωριο καπου το 60, εβαλε 1 πριζα ανα δωματιο. αχρηστες ηταν ελεγε οι επιπλεον. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα